Frapin - 1270 Frapin

فراپین 1270

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-37741
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی ادویه ای
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : فراپین
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2010
کد کالا : ATR-37741
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 10
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Frapin 1270 Frapin - فراپین 1270

محصول سال 2010 می باشد و در گروه بویایی شرقی ادویه ای که عطرهای بسیار جذابی را در خود جای داده است، قرار دارد. سبک بویی این عطر گرم می باشد و عطار آن سایدونی لانسیسر می باشد . از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به دانه تونکا ، پرتقال، صمغ گیاهی ، آلو ، آناناس ، کاکائو ، قهوه ، ادویه جات معطر، فندق ، میوه های جنگلی ، شکوفه لیمو ترش سبز، روایح گلی، وانیل ، عسل ، روایح چوبی، چوب گایاک اشاره کرد.

برند فراپین
عطار سایدونی لانسیسر
طبع گرم
سال عرضه 2010
گروه بویایی شرقی ادویه ای
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه دانه تونکا ، پرتقال، صمغ گیاهی ، آلو ، آناناس ، کاکائو ، قهوه
اسانس میانی ادویه جات معطر، فندق ، میوه های جنگلی ، شکوفه لیمو ترش سبز، روایح گلی
اسانس پایه وانیل ، عسل ، روایح چوبی، چوب گایاک
نمره کاربران
1270 Frapin-فراپین 1270
رایحه
5.5
4 رای
ماندگاری
4.5
4 رای
پخش بو
4.5
4 رای
طراحی شیشه
7.3
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (8 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
متاسفانه عطر افشان صفحه عطر Passion Boisée از کارای این برند را ایجاد نکرده و منم اجبارا در این صفحه در مورد این عطر مینویسم:
معجونی ناز و ظریف حاصل ازترکیب رایحه های سیتروسی نارنگی و تلخ رام که در سرتاسر طول عمر این ترکیب بسیار چشمگیر است - ترکیبی از مرکبات ترش و گس با رایحه تلخ رام که ترازو به سمت رایحه سیتروسی سنگینی میکنه. به نظر میرسه دلیل استفاده از رام، برای از بین بردن رایحه سیتروسی باشه تا اون رایحه تکراری سیتروسی که در اکثر عطرای این خانواده میبینم متعادل بشه. وقتی اسم رایحه سیتروسی میاد اغلب اون دسته از رایحه های سیتروسی در ذهنمون زنده میشه که در اکثر عطرهای این خانواده با اندکی تفاوت با همدیگه میبنیم. این عطر تمام ذهنیت منو درباره رایحه های سیتروسی بهم زده. اینجا خبری از اون رایحه تکراری که در اغلب عطرای سیتروسی وجود داره، نیست. یه رایحه با طعمی ترش و گس. خیلی ترش اما نه ترشیدگی! مطمئن باشید در هیچ عطری چنین ترشی و گس مزاجی رایحه را تجربه نکردید!. این عطر مردانه معرفی شده ولی به نظرم خانمها هم به راحتی میتونن بپوشن. ماندگاری حدود 4-5 ساعته و پخش بوی کاملا مناسب. البته نه عربده کش! این عطر از اون دسته عطرا نیستش که بعد از مدت کوتاهی که از پوشیدندش بگذره رایحه اش رو به افول بره. در تمام طول عمر عطر یه هاله در اطراف بدنتون دارید.من بعد از 4 ساعت که از پوشیدنش میگذشت، در فاصله 1 متری از مخاطبم بازخورد گرفتم.
رایحه 9 از 10
ماندگاری 7 از 10
پخش 8 از 10
مکان مورد استفاده: محل کار، مهمانی های غیر رسمی
جنسیت: یونی
فصل: بهار، پائیز و زمستان

27 خرداد 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : بهداد Rahimi9009

چند روز پیش اینکارو با مدل Speakeasy تست کردم، متاسفانه در تست اول نظرم جلب نشد، speakeasy بیشتر به دلم نشست، امروز هم مدل passion Boisee از کارای همین برند را که شب عید خریده بودم باز کردم، قبل از خرید 3بار تست کردم، اما انقدر این عطر خوشبو و خوش ساخت و بالانس هستش که انگار برام بلایندبای بود و موقع آنباکسش یه هیجان عجیبی داشتم! یه عطر مشر وبی با پخش و ماندگاری خوب که به غیر از تابستان قابل استفاده در بقیه فصلها هستش. بلایند بای بشدت توصیه میشه اما برای افرادی که نت‌های مشر وبی دوست دارن!
13 فروردین 1400 پاسخ تشکر

7
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
فراپین ۱۲۷۰.
یه عطر میوه ای_ گلی_ چوبی شیرین بر پایه امبر.
تو اپنینگ کار رایحه تازه و طبیعی اناناس به مشام میاد که خیلی زودرایحه الو هم بهش اضاف میشه.
کمی بعد روایح شیرین قهوه و تونکا هم ظهور میکنن و تا حدی سالواتور فراگامو اومو سیگنچر رو به یاد میاره. البته اینجا روایح خیلی طبیعی تر و باکیفیت ترن.
تو میدل نت یه نت واضح عسل در کنار روایح گلی خاص( میموسا) به کار اضافه میشن و تم فرح بخش و رمانتیکی به کار میدن.
وبالاخره تو درای داون روایح اجیلی( فندق) و چوبی سوخته( گایاک) ظهور میکنن و کارایی مثل بای ده فایرپلیس رو به یاد میارن.
راستش من متوجه روایح بوزی تو این کار نمیشم یعنی هیچ تم تخمیری و گازدار و..از این کار نمیگیرم ولی چون در تشریح روایح الکلیات تخصص ندارم اظهار نظری نمیکنم.
عطر باکیفیتیه و کاراکتر شاد و مهربونی داره اما پرفورمنس متوسط یا بهتر بگم به نظر من ضعیفی داره. یونی هست کاملا و بجز تابستون بقیه سال قابل استفاده ست.
10 فروردین 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Mehdi Shaghayegh

فراپین 1270
ثبت خاطرات خوش و گذرا و حتی ناهنجار توسط فراپین 1270
قصد ندارم ریویو مفصلی بذارم ولی حیف هست برخی از دوستان از دست بدهند. این عطر یک شاهکاری هست که حس و حال مخصوص خودش رو میطلبه . مناسب مجالس غیر رسمی و گرم .
با بوی کنیاک اعلا و عسل و میوه ابتدا شما در در اغوش میگیره و برخلاف اکثر عطرهای بوزی که بولد هستند این کار ارام و مهربان شما رو به ارامش دعوت میکنه . به هیچ وجه شیرینی اون بیش از اندازه نیست و تقریبا در بهترین شکل ممکن اورده شده است . من از عطرهای میوه ای زیاد خوشم نمیاد ولی میوه در این عطر هم جوری نیست که دل ادمو بزنه . بوی چوبی در بک گراند عطر باعث شده تا اقایان هم بتوانند به راحتی استفاده کنند . اگر از عطرهای تکراری در بازار خسته شدید این کار رو میتونید تهیه کنید و بلایند بای هم به راحتی میتونین بکنید البته اگر اهل بلایند بای باشید .
عطر یونی سکس هست و خانم ها هم میتونن استفاده کنند . تغییر نت نمیشه گفت نداره ولی خیلی جوری نیست که متوجه تغییر خاصی بشین . متاسفانه پرفورمنس متوسط رو به پایینی داره مخصوصا پخش بوش برخلاف برخی عطرهای زیر گروه. نسبت به قیمت مناسبش که حدود 2 میلیون هست ارزشمند هست برای افرادی که به کیفیت بها میدن تا پرفورمنس . نمره کلی من به این عطر خوش ساخت بدون در نظر گرفتن پرفورمنسش 8.5 هست .

21 اسفند 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 علی شهرابی

یادم است مدت ها برای خریدن این عطر مردد بودم.رویو های بسیار زیادی تو سایت های مختلف خارجی راجع بهش خوندم .متاسفانه هیچ جایی هم سمپلش را نداشتند.هرچند تعدادی عطر شیرین تو کالکشنم دارم خیلی به عطر های خیلی شیرین علاقه ندارم .از یک طرف اپنینگ نوت بوزی اون ( ک ن ی اک ) وسوسه ام می کرد از یک طرف می گفتم بهر صورت خیلی هم cloying باشه و خوشم هم نیاد برای کالکشن که بعد نیست.یادمه که در نهایت بلایند بایش کردم و مبهوت شدم که چه شاهکار ی خانم Sidonie Lancesseurخلق کرده است.بینهایت خوش ساخت با شیرینی بسیار به اندازه و کنترل شده.نیازی به گفتن نتهایش نیست .هر بزرگواری میتونه توسایت های مختلف نت های اون رو ملاحظه کند.یکی از لطیف ترین اپنینگ های بوزی. رایحه تقریبا خطی است با سیلاژ متوسط اما ماندگاری خوب. برای کسانی که به ترکیب نوت های بوزی و میوه ای و چوبی با شیرینی بسیار لذت بخش و کنترل شده علاقه دارند یکی از بهترین انتخاب هاست .بی شک برای فصل پاییز بسیار عالی و برای محیط کار در اون فصل یکی از رایحه های بسیار پرفکت و مورد علاقه و استقبال هر دو جنس خواهد بود.
27 مرداد 1399 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : Shaghayegh 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
سلام عرض ادب
جناب hamed ghazavi در کل نظرتون راجعبه به این برند چیه؟ از لحاظ پرفورمنس و کلاس و سطح عطراش و... توضیح بفرمایین لطفا؟
28 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Amir Mohammad Hamed Ghazavi
جناب حامد ممنون .حضورتون عرض کنم جزو برندهای نیش محسوب می شود حدود ۱۰ یا ۱۱ تا کار تولید کرده است .عمده معروفیتش در بحث پرفیوم (نه صنعت خانوادگیشون) در درجه اول به خاطر ۱۲۷۰ (دوازده هفتاد تلفظ می شود)است و بعد ارکید من که یک جورایی ته شباهتی با اونتوس دارد.کارهاش در مجموع خوش ساخت هستند اما خیلی از کاره های دیگه اش غیر از دو تای بالا که اقبال عمومی دارند وابسته به سلیقه اند.کلا پروجکشن و سیلاژ متوسط دارند.
29 مرداد 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 ماتیو دلارو
با سلام خدمت استاد بزرگوارم
در تایید فرمایش حضرتعالی کارهای هنری و به واقع نیش داره این برند، هیومنيست بنظرم کار بسیار جالبی هست. البته در محضر حضرتعالی درس پس میدم. همینطور پارادایز هم قابل توجه هست... افسوس که پرفورمنس ضعیفی دارن عطر های این برند! ارزشمند، روايح طبیعی، هنری و ضعیف شاید مثل لورنزو ويلوروسي هرچند ويلوروسي برند تخصصی عطر هست ولی اینها که تولیدات اصليشون چیز دیگه ست.
29 مرداد 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 حامد

خوشمزه !!!!!!!!!!!
بوی میوه و آلو در کنار عسل تم شیرینی است که قراره آناناس موج سوار اون باشه
تفسیری بدیع از خوشمزگی آناناس و آلو در سایه شیرینی مشهود و البته کم آزار تم میوه ای و کم بالزامیک کار
پخش نه چندان مناسب اما قابل قبول
فراپین نکند میخواهی این بار الکل را در قالب عطر به خوردمان دهی با این خوشمزه سازی ؟!!!!
خخخخ
19 مرداد 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : معین هاشمی

جناب آقای کبیری بسیار ممنونم از توضیح زیبا و جذابتان در مورد این عطر در ضمن اگه امکانش هست توضیح مختضری در مورد عطر korrigan از برند لوبین نیز بفرمایید ممنون میشم وبازم اگه امکانش هست با این عطر مقایسه بفرمایید وکلا کدوم ملایمتر و خوش رایحه تر میباشد
12 آذر 1396 پاسخ تشکر
سلام محسن عزیز
Korrigan کاری چرمی-بوزی خیلی عالیه که تا حدود زیادی مشابه Gold Leather هست ولی کیفیت کوریجان و بالانس نتهاش بهتره و البته گرونتر.
فراپین ۱۲۷۰ کاری میوه ای- بوزی هست که شباهتی به کوریجان نداره.هر دو کارهای خیلی خوبی هستند ولی من فراپین ۱۲۷۰ رو به کوریجان ترجیح میدم.
کار زیباتر ،عمیق تر و خوش ساخت تره و البته با پخش و ماندگاری کمتر از کوریجان.
12 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : معین هاشمی

با عرض سلام امکانش هست بزرگان و اساتید این سایت از جمله ایکاروس عزیز و جناب کبیری نظرشون و در مورد این عطر بدن وآیا تو مایه های این عطر موردهای بهتری وجود داره ممنون میشم وقت بزارید و توضیح دهید
03 آذر 1396 پاسخ تشکر
سلام دوست عزیز
این عطر بهترین کار برند فراپین هست.سال ۱۲۷۰ اشاره به قدمت خاندان فراپین در تولید ش ر ا ب و ک ن ی ا ک هست.
شروع این عطر با آناناس ،میوه های خشک و آلو بر روی آکوردی بوزی-چرمی هست که بسیار بالانس نتها و کیفیت ساخت بالایی داره.اصلاً شیرینی آزاردهنده ای نداره بر عکس بیشتر کارهای بوزی که تست کرده ام.
کاراکتر مردی میانسال ،سرد و گرم روزگار چشیده و عمیق که با وجود انبوه تجارب زندگیش آرام و کم حرفه به همین دلیل پخش و ماندگاری کمی داره ولی قول میدم با ده پانزده پاف سه چهار ساعت خیلی خوب خودش رو نشون بده.
این عطر برای علاقمندان جدی عطر ساخته شده که دنبال کیفیت و کاراکتر هستند.
کسانی که از عطر دنبال خودنمایی و هیاهو و سر و صدا هستند باید بی خیال این عطر بشند.
04 آذر 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : معین هاشمی رضا تبریزیان
در مورد کاری توی همین مایه و حتی بهتر باید بگم که عطر های نیش مثل اثر انگشت منحصر به فرد هستند.
اگر کسی از کاری خوشش اومد نباید دنبال کاری مشابه و بهتر باشه که معمولاً پیدا نمیشه.
این عطر در ژانر خودش منحصر به فرد و بی نظیره.
04 آذر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : معین هاشمی رضا تبریزیان

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟