CHANEL - Gabrielle

شنل گابریل

زنانه
کد کالا : ATR-37431
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های گلی
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : شنل
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-37431
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 260
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
12,900,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    5
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    4
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 22
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

اولیویه پولژ این عطر ادو پارفیوم را به‌عنوان یک گل خیال‌انگیز خلق کرده است. عطری درخشان و روشن که شکوفه زنانه و خالص شنل را بر پایه چهار نوع گل سفید استوار می‌کند. نت‌های میانی که غنی و فراگیر هستند، از نت‌های ناب یاس همراه با سویه‌های میوه‌ای و سبز گل یلانگ شکل گرفته‌اند، درحالی که نت باطراوت و درخشان شکوفه پرتقال هم درخشش خاص خودش را دارد و جلوه ویژه‌ای از گل مریم کشت‌شده در سرزمین گراس فرانسه را در ناب‌ترین حالتش آشکار می‌کند. به عبارتی می‌توان گفت که چهار نقطه نور در عطر گابریل می‌درخشند که درواقع با چهار گوشه بطری همخوانی دارند.

بطری گابریل و بسته‌بندی جدیدش که 5 سال برای طراحی آنها وقت صرف شده، توسط سیلوی لگاستلیوس طراحی شده است؛ کسی که مدیر بخش طراحی گرافیکی و بسته‌بندی کمپانی چروتی است. این طراح خلاق قصد داشته محصولی ساده اما زیبا همچون جواهر بسازد که با محصولات کلاسیک چروتی هم سازگاری داشته باشد. بطری مربع‌شکل گابریل نیز با رنگ طلایی ملایمی رنگ‌آمیزی شده است تا یادآور مفهوم نور باشد؛ نمادی که شخصیت خورشیدی گابریل را نمایان می‌سازد.

کریستن استوارت (بازیگر مشهور) چهره تبلیغاتی عطر گابریل است و فیلم تبلیغاتی هم توسط رینگان لدویگ کارگردانی شده است. فیلم‌بردار هم کریم سادلی بوده است.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند شنل
عطار اولیویه پولژ
طبع خنک
سال عرضه 2017
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین، گریپ فروت ، انگور فرنگی سیاه
اسانس میانی یاس، گل یلانگ ، شکوفه پرتقال ، گل مریم
اسانس پایه مشک ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Gabrielle-شنل  گابریل
رایحه
7.3
4 رای
ماندگاری
8
4 رای
پخش بو
8
4 رای
طراحی شیشه
8.8
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند شنل
اخبار برند شنل
نظرات کاربران (11 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
منی که با وجود انزجار شما از بوی این عطر واقعا دوستش دارم و بعد اینکه تموم بشه قطعا یکی دیگه می‌خرم. به نظرم بر میگرده به سلیقه متفاوت ادم ها
12 تیر 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : mohsen marjanmohamadi

یعنی هر کس که سلیقه اش عطرهای گلی هستش، عاشق این عطر میشه
25 فروردین 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : marjanmohamadi سعیده دهرویه

من این عطر رو از دوبی خریدم به تازگی ۴ و نیم میلیون ، اصلا از بوش خوشم نمیاد ، بوی تند و شیرین و خلاصه یه جوریه ، کوکو ، چنس، بلو اینا بهترین ادکلن های شنل هستن ، گابریل کلا متفاوته
16 آذر 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : آلالیتا

از کسانی که این عطر رو بو کردن شنیدم بوئی بشدت به مانند ادامس موزی داره و اصلا شایسته نام شنل نیست این عطر.عزیزانی که استشمام کردن هم تجربشون رو بگن ممنون میشم .اقای ایکاروس هم که بخوبی تجربشون رو بیان کردن یا کلمه انزجار.
30 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
سلام جناب ربانی
درسته که آقای دکتر از لحاظ فنی و نحوه به کار گیری آلدهید در این عطر اون رو به شدت کوبیدن اما به عنوان یک عطرباز نیمه حرفه ای واقعا ایراد بزرگی در قالب بندی اون نمیبینم صد البته به جز فاکتور قیمت که تقریبا تمامی عطرهای شنل رو برای من در معقوله ی خرید کم ارزش میکنند. البته استثنائاتی هم هست.
عطر نرم و تقریبا همه پسندیست و به هیچ وجه بوی آدامس موزی توی این عطر مشاهده نکردم.مطمئن باشید هیچ کس حاضر نیست پنج میلیون تومن پول بده که بوی آدامس موزی بده ...متاسفانه بعضی عزیزان به صورت ناگهانی یک رایحه واسشون یاد آور یک فضا یا حس منحصر به فرد میشه و میان بازگو میکنن که اصلا برای عامه چنین چیزی نیست! منظورم چنین موضع گیری های ناگهانیست که اغلب خوانندگان سایت رو به اشتباه میندازه. واقعا باید به عطر فرصت داد.
به عنوان مثال خود من از رایحه زیره در عطر حس بوی تعرق بدن رو دریافت میکنم لذا چند عطر مثل هنر جنگ از جووی به شدت آزارم دادن اما بازگو نکردم...چرا؟ به دلایلی که اشاره داشتم. از عزیزان تمنا دارم کمی خوددار تر باشند.
در نهایت اینکه نظر تخصصی دکتر مدارا رو نباید نادیده گرفت به شرطی که شما هم مثل ایشون از این جوانبی که ایشون اشاره کردن منزجر شوید. در غیر اینصورت شما نگاه و سلیقه ی خودتون رو دارید. حتما وقتی عطری توجهتون رو جلب کرد خودتون تستش کنید دوست من.
موفق و شادمان باشید.
30 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : SALMAN سعیده دهرویه
در تکمیل فرمایشات جناب hossein mdz جسارتا من هم مطلبی به ذهنم رسید.
واون اینکه جناب ایکاروس البته که معلومات بسیار وسیعی در حوزه عطر داشتن اما به نظر میرسید تو زمینه عطر کاملا تحت تاثیر سلایق اروپایی ها بودن که شاید تحت تاثیر زندگی تو اون محیط بوده.
نیش بازهای اروپا علاقه شدیدی به عطرهای انیمالیک و اورینی دارن که خوب به نوعی یاداور عطرهای قشر اشرافی گذشته اروپاست و با توجه به زندگی صنعتی و مدرن شهرهای اروپا هر اشاره ای به این سبک تو عطرهای نیش میتونه خیلی برای اونا جذاب باشه.
اما تو فرهنگ ما هنوز این روایح وجه نوستالژیک ندارن یعنی هنوز حتی تو مدرن ترین شهرای ما این روایح دور از دسترس نیستن و به نظرم نمیشه تو این زمینه سلیقه جناب ایکاروس رو به کشورمون تعمیم داد.
30 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : SALMAN سعیده دهرویه
جالبه امروز یه فیک فروش که باکارات رژ اکسترایت رو ۸۵۰ میفروشه داشت درباره این کار نظر میداد و میگفت این کار یکی از بدترین کار های این برنده و بویی کاملا شبیه به ادامس داره . حالا ببین چقدر وضع خرابه که پیجش ۳۰۰ هزار فالور داره و اکثرا هم ازش تشکر میکردن که داره اطلاع رسانی میکنه .
30 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه ROSA
سلام جناب سرافرازی
بله کاملا موافقم. به هر صورت همه ی ما در محیط متفاوت ، در شهرهای متفاوت و طبع و علایق متفاوت بسر میبریم. بسیار از خواندن نظرات درباره ی عطری که نتونستم باهاش ارتباط بگیرم لذت میبرم چرا که گاهی میبینم با چه آب و تابی از اون رایحه تعریف میشه. بیشتر به این باور میرسیم که عواملی در گذشته ی ما ، دلیل علاقه ی ما به این معقوله در کوچه پس کوچه های خاطرات و ذهنمون گم هستن و زمانی که به رایحه ای برمیخوریم که نوری به اون نقطه ی تاریک و گم ذهن ما می اندازه ، نمیتونیم از کنارش ساده بگذریم. و این موضوع برای هیچ کدام ما استثنایی قائل نیست و همه ی ما بر اساس این عواطف درونی به سبک روایحی خاص کشیده میشیم. دکتر مدارا عزیز هم به همین گونه شاید و البته سختگیرانه تر و حرفه ای تر. امیدوارم حالا که صحبتش شد اگر بازهم از این سایت گذر کردن دعوت بنده رو بپذیرند و دوباره ما رو از تفاسیر فوق العادشون بهره مند کنن.

جناب Ss.ss
بله جای افسوس داره اما پیشنهاد میکنم به هر پیج این چنینی برخورد کردید ، بلاک کنید و در اکسپلور هم گزینه not interested رو بزنید دیگه از شرشون راحت میشید. همین جمع عطرباز هم برعلیه این کلاه بردارها باشند بازهم میشه یک مقابله ای کرد و مردم عادی کمتر گمراه بشن.
03 خرداد 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه ویشار
بله دقیقا .و نهایت اینکه این پیج هم کلاهبردار از کار در امد. عطری اماراتی سفارش دادم که برام نمونه چینی بیست هزار تومنی رو فرستادن .مثلا تضمین مرجوع کردن هم میکنه ولی برای مرجوع کردن ادرس نداد.و اخر اینکه بعد مدتی پیج تعطیل شد وادامه کار رو در پیج های جدیدی ادامه میده .با صدایی شبیه صدای فردوسی پور خوب ملت رو چاپیدن.
24 فروردین 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه ویشار

در ضمن چند نکته رو فراموش کردم .. برای کسایی که امکان تست ندارند فضای کار و سبک بویایی تا حدی یاداور ژور د هرمس هست بخصوص نت اول هر دو کار که رایحه گریپ فروت قالبه ولی توی نتهای بعد در عین شباهت متفاوت هستند ولی کلیت و فضا نزدیکه ولی بازم بهتره تست کنین چون کارهایی مثل ژور در هرمس و اینکار عطرهای همه پسندی نیستند و نباید ریسک کرد ... و نکته بعد اینکه غیر از زمستان بقیه سال قابل استفاده ست و چون شیرینی زیادی نداره اگر بپسندین برای مصرف روزانه و محل کار انتخاب شایسته و خوبیه
03 مهر 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Mahyar ایرن
به نظر من شبیه ژور د هرمس نیست فضاش شبیه بولگاری گلدیا رومن نایت هست چون گریپ فروتش چندان به چشم نمیاد ژور (زوغ)سراسر گریپ فروت هست..کلا عطر ملایم و ارام بخش و بالانسی دیدمش اما با این قیمت یه چیزی کم داره..یه چیزی مثل قدرت !
16 فروردین 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Cypress marjanmohamadi

معتدل رو به خنکه ، کمی گلی و شیرین و کمی تلخ و سبز و گیاهیه در کل رایحه بالغی داره و حس حضور در طبیعت و دشت و دمن و میرسونه ...
03 مهر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ROSA ایرن

درود عطر افشان عزیز
اسم عطر رو اشتباه نوشتید.
گاربریل.....
گابریل.
02 مرداد 1397 پاسخ تشکر

با توجه به اینکه شنل ها تست ندارند، ماندگاریش چطوره؟ یعنی این عطر خوبی نیست؟ نخرم؟
24 بهمن 1396 پاسخ تشکر

بعد از 16 سال، شنل عطر زنانه جدیدی معرفی کرد: عطر گابریل شنل.

عطر زنانه گابریل با الهام از زندگی بنیان‌گذار برند شنل (Chanel) ساخته شده و به دوران جوانی او ادای احترام می‌کنه. گابریل شَنِل (Gabrielle Chanel) که بعدها با اسم مستعار کوکو (Coco) شناخته می‌شد، زنی جسور، بی‌پروا و آزاد بود که قوانین مد رو به چالش می‌کشید و از خطر کردن باکی نداشت. اما، دوران کودکی سختش تو پرورشگاه صومعه اوبازین (Aubazine) و معماری خاص اون ساختمان رو همیشه به یاد داشت و از اون الهام می‌گرفت. همینطور او هیچوقت ازدواج نکرد و تا آخر عمر به متحول کردن صنعت مد ادامه داد.

عطر زنانه گابریل با هدف ادای احترام به جوانی این طراح بزرگ و توسط عطار شهیر، الیویه پولژ (Olivier Polge) درست شده.

ساختار عطری:

این عطر تو لایه ابتدایی با بوی خوش گریپ‌فروت، نارنگی و انگور فرنگی سیاه شروع می‌شه. لایه میانی اون در اصل، یه باغ گل پر از گل‌های مریم، یاس، یلانگ یلانگ و بهار نارنجه که حس لطافت و زنانگی رو به وجود میاره. لایه پایانی هم ترکیب مشک و چوب صندله که جذابیت خاصی به این عطر می‌ده.

طراحی شیشه:

طراحی به ظاهر ساده عطر زنانه گابریل حدود 5 سال طول کشیده! این طراحی روحیه مینیمالیست مادموازل شنل و البته شیشه عطرهای کلاسیک این برند رو به یاد میاره. رنگ طلایی از عناصر اصلی هویت برند شنله و همینطور نماد فضای درخشان خود عطر.
15 آبان 1396 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : nazanin Mahyar

سلام..اقای ایکاروس میشه ازتون بخوام بین dior addictوchanel gabrielleمقایسه و ریویویی داشته باشید لطفا؟
14 آبان 1396 پاسخ تشکر
خانم ریحانه گرامی
سلام
این کار از شنل با هر عطر زنانه دیگری مقایسه بشه شکست میخوره. برای مقایسه بهتر بود که به همتاش در برند هرمس یعنی ژوغ مقایسه بشه البته . شنل هر آنچه واژه ی اکریک در فرهنگ لغاتش داشته به این عطر کشونده. هرگز نبوده که از روایح آلدهیدی به این شدت منزجر بشم. فلزی ، کدر ، پیشنهاد میکنم برای ارتباط بهتر با یک عطر الدهیدی و صابونی رجوع کنید به شنل no5 premier یا no5 l eau . یا عطر blanche از بایردو.
نسخه ای دی پی دیور ادیکت نسخه خوبی هست از هر لحاظ. عطری همه فن حریف برای هر نوع پوشش و هر جایی. خوش بازخورد و شیک هم هست از نظر من.
14 آبان 1396 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : nazanin Marie

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟