VALENTINO - Valentino Uomo Noir Absolu

والنتینو یومو نویر ابسولو

مردانه
کد کالا : ATR-37359
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : والنتینو
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-37359
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 165
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
8,200,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    6
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 24
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«این عطر نوع اسرارآمیز و خوش‌بیان عطر شرقی چوبی است. 
زیبایی زنبق ایتالیایی در چوب صندل، هل، فلفل و پوشش ارزشمندی از بخور خوشبو متحول شده است. والنتینو نویر ابسولو در بطری‌ شیشه‌ای پولکی آبنوس با اکسنتی طلایی که نشانگر ظرافت جسورانه این برند است، عرضه می‌شوند.»

نوع عطر ادو پرفیوم
برند والنتینو
طبع گرم
سال عرضه 2017
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه دارچین ، فلفل
اسانس میانی چوب صندل سفید
اسانس پایه روایح دودی
نمره کاربران
Valentino Uomo Noir Absolu-والنتینو یومو نویر ابسولو
رایحه
7.2
6 رای
ماندگاری
8
6 رای
پخش بو
7.5
6 رای
طراحی شیشه
7.8
6 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند والنتینو
نظرات کاربران (5 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
موجود کنید
06 آبان 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سالمی بابک

اسرارآمیز

متفاوت‌تر از تمام نسخه‌های گذشته Uomo با اینکه شیشه‌اش در دسته اومو طبقه بندی می‌شود ولی خودش در دسته نوآر یا به قول امروزی‌ها نویر قرار دارد شیشه‌های استوانی مشکی؛ یک عطر با بوی چوب صندل؛ تند و تیز شده و خامه‌ای. یک جنگل پر از دارچین و فلفل و بخور که صمغی شده یه جاهایش آدم یاد بلک ارکید تام فورد می‌اندازه ولی جدا از اون است و راه خودش می‌رود. این اساسن یک رایحه چوبی شرقی است. گرچه بوی ریشه زنبق در تجزیه یادداشتهایش گفته نشده ولی شما می توانید به راحتی بوی یه رژ لب گران قیمت حس کنید. یه عطر یونی هستش ولی خوب مردانه ذکر شده؛ خانم‌هایی که ساهارا نوآر تام فورد می‌زنند یا همین طور بلک ارکید یا عاشق دیور اوم هستن و از زینو دیویدف خوششان می‌آید به راحتی می‌توانند ولنتینو اومو نوآر ابسلو بپوشند. در پاییز و زمستان غوغا به پا می‌کند. پخش بو و ماندگاری هیولایی دارد.
17 آذر 1400 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  Saeed Faramarzi

دیشب تستش کردم. کاملا متفاوت از نسخه های قبلیی uomo.نمیدونم چرا کلا این عطر منو یاد بلک اورکید از تام فورد انداخت؟ تاپ نوت متفاوته کمی ولی رفته رفته بیشتر شبیهش میشه ولی همچنان با تفاوت های زیاد.
24 آذر 1397 پاسخ تشکر

چرا فقط يه نظر روي اين عطر جديد والنتينو هست؟! به نظرم يه عطر خيلي خوب ديزاينري با كيفيت نيش و بوي خاص و پخش و ماندگاري خيلي خوب هست، بوش خيلي شيكه و عااااليه برا زمستون وپاييز. شيشش هم كه حرف نداره.
20 شهریور 1397 پاسخ تشکر
سلام دوست عزیز ماندگاری این کار چقدر هست ؟
22 مرداد 1399 پاسخ تشکر
پاسخ به محمد
سلام دوست عزیز. ماندگاری بسیار بالایی داره. من روی لباس حداقل دو هفته رو تضمین میکنم. خوب البته بعد چند ساعت فقط از نزدیک قابل استشمام هست. ضمنا رایحه گرم و دارچيني داره که طبیعتا مناسب این فصل نیست...
22 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بهنام سهرابیانی محمد
سلام ببخشید نت دارچینش اذیت کننده نیس؟
22 مرداد 1399 پاسخ تشکر

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
یه عطر اورینتال وودی که بوی بسیار خوشایند و مردونه ای داره و در عین حال باکیفیت و به طرز غریبی خاصه. چوب صندل توی اینکار بواسطه وجود دارچین شیرینتر از معمول میزنه و با پس زمینه ای از رزین و بخور شدیدا صمغی شده. حاصل کار یه کیفیت پودری چوبی و تیره به کار داده که تا حدودی شبیه لوازم آرایشی میمونه. اگه کارهاییی مثل دیور هوم رو دوست دارین برای درک برداشت تازه ای از ژانر حتما اینو تست کنید. حتی اگه تا الان طرفدار کارهای پودری نبودین هم باز یه تستی از نواغ ابسولو ممکنه نظرتون رو عوض کنه. این عطر خیلی خوبه.
من خیلی طرفدار این لاین نیستم و بیشتر کارهاش به نظرم پیرو عطرهای موفق برندهای دیگه است ولی نواغ ابسولو یه چیز دیگه است. میتونم تصور کنم تو هوای پاییز چه غوغایی بپا میکنه بخصوص که پخش بو و ماندگاری نسبتا بالایی هم داره. استقبال بین المللی هم ظاهرا از این کار بالا بوده، اینو با یه گشت کوچیک تو سایتها و کانالهای عطربازی متوجه میشین. (البته امتیاز فرگرنتیکا برای اینکار پایینه که اونم باز بخاطر پدیده ترولینگ هست، مشکلی که بنظر میاد محدود به هیچ سایت و کشوری نیست)
خیلی جالبه در سالی که برندهای بزرگی چون دیور و شنل که همیشه پیشتاز نوآوری تو مارکت بودن دارن فلنکر از کارهای موجودشون میزنن و دنبال سرکیسه کردن مشتریان فعلیشون هستن (دیور سواژ ادو پرفوم و شنل بلو پارفوم) برندهایی مثل والنتینو و گوچی محصولاتی تولید میکنن که میتونه حتی سلیقه مارکتو ارتقا بده. مرسی!
28 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : سعید حبیب جوانشیر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟