GIORGIO ARMANI - Armani Prive Figuier Eden

جیور جیو آرمانی آرمانی پرایوت فیگیر ایدن

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-37323
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : معطر میوه ای
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : جیورجیو آرمانی
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2012
کد کالا : ATR-37323
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 2
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«فیگیر ایدن» رمز و رازهای روایح نهفته در درخت انجیر را به شما نمایش می‌دهد. برجسته‌ترین شگفتی‌های این درخت بهشتی عبارتند از بوی طراوت‌بخش ناب برگ‌ها، غلظت کرمی شیره نهفته در برگ‌ها و تنه این درخت، و همچنین بافت مخملی و عجیبی که ذات برگ‌ها و تنه این درخت را خلق می‌کند.

کمپانی جورجیو آرمانی با خلق عطر «فیگیر ایدن» درواقع قصد داشته است که آرامش شب‌های گرم و تابستانی ایتالیا را بازآفرینی کند. آقای جورجیو آرمانی که با ارجاع به باغ‌های بهشتی قصد داشته تا رمز و رازهای درخت انجیر را (از شیره غنی آن تا برگ‌های سرسبزش) آشکار کند، درباره عطر «فیگیر ایدن» می‌گوید: «من می‌خواستم بدانم که قرار گرفتن در میانه یک باغ بهشتی واقعا چه حس‌وحالی به آدم می‌دهد. به باور من، فقط یک عطر می‌تواند چنین چیزی را در ذهن شما به تصویر درآورد».

نت‌های اولیه «فیگیر ایدن» از مرکبات و فلفل صورتی شکل گرفته‌اند و در ادامه به آکورد مخملین انجیر می‌رسند. رایحه پودری زنبق مراکشی هم نه‌تنها لطافت جذابی به این عطر می‌بخشد، بلکه با آکوردهای ادویه‌ای و مینرال پیوند می‌خورد. نت‌های گرم چوبی و کهربایی نیز پایان‌بخش آمیزه «فیگیر ایدن» هستند.

برند جیورجیو آرمانی
طبع خنک
سال عرضه 2012
گروه بویایی معطر میوه ای
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی ماندارین، فلفل صورتی
اسانس میانی انجیر ، چای ، علف
اسانس پایه کهربا، زنبق
نمره کاربران
Armani Prive Figuier Eden-جیور جیو آرمانی آرمانی پرایوت فیگیر ایدن
رایحه
9
1 رای
ماندگاری
10
1 رای
پخش بو
9
1 رای
طراحی شیشه
8
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند جیورجیو آرمانی
اخبار برند جیورجیو آرمانی
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
یک کار خوب دیگه از لاین پرایو ارمانی
نوتهای غالب اینکار میوه و درخت انجیر هست. قبلا در مورد کارهای شاخص انجیری توصفحه پالپ بایردو توسط ایکاروس صحبت شده، توی صفحه فیکو دی آمالفی از آکوا دی پارما و فیگور آردنت از آتلیه کولن هم خودم کامنت گذاشتم. واسه همین توضیح مکرر نمیدم و فقط میگم که فضای کلی کار بسیار شبیه فیکو دی آمالفیه. با این فرق که فیکو یه ته بوی گس و باحالی داره که اینجا نیست. ضمن اینکه فیکو در مجموع شادابتر و تابستونیتره، فیگور ادن سنگینتره و میشه حتی چهارفصل استفاده اش کرد. کیفیت کار خوبه و قیمتش هم البته بالاست. نکته ویژه در مورد این کار پخش بوی بالاشه. یکی از همکاران گاهی این عطرو میزنه و توی اون مواقع همه شرکتو بوی انجیر ورمیداره. خط بوی واضحی هم از کار باقی میمونه طوری که تمام مسیرهای عبور این همکارم تا مدتها بعدش بوی این رایحه رو میده.
راستش اگه بخاطر پخش بالاش نبود میگفتم ارزش قیمتشو نداره، ولی برای کسی که به پخش بالا اهمیت میده شاید بهترین گزینه انجیری موجود باشه.
21 شهریور 1396 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : میلاد احسان
با تشکر از م.س عزیز. توضیح زیبا و‌کاملی‌بود. یک چیزی در متنتون منو یاد یه مطلب انداخت که عطربازان اینو میدونن ولی خیلی ها ممکنه ندونن و شاید جالب باشه. در بحث پخش بوی عطر از دو اصطلاح استفاده میشه. Projection و sillage که معمولا معادل هم دونسته میشن در صورتی که تفاوت دارند. دقت کردین فردی اگر از کنار شما عبور کند تا مدتی بوی اون فرد پشت سرش باقی میمونه؟ به این میگن sillage. اما projection تعریف دیگه ای. فردی در حال سکون تصور کنید . پخش بوی عطر اون فرد به شکل یک فضای کروی در اطراف‌ اون تصور کنید. این projection هست. احساس کردم نیازه اینو خیلی ها بدونن.
21 شهریور 1396 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : علی عرفان يعقوب زاده
جناب لطفی
خیلی ممنون از این توضیح به جا و خوبتون
فکر کنم Sillage همونی هست که ما میگیم رد بو یا خط بو و Projection همون پخش باشه.
لطف عالی مستدام
21 شهریور 1396 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : علی سعید ون ورنبرگ

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟