ROJA DOVE - Parfum De La Nuit No 3

روژا داو پارفیوم د لا نویت شماره 3

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-37295
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : روژا داو
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-37295
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    8
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 19
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ROJA DOVE Parfum De La Nuit No 3 - روژا داو پارفیوم د لا نویت شماره 3

عطری مردانه - زنانه و جذاب و اغوا کننده می باشد که توسط عطرساز برجسته راجه داوو ساخته شده است .

این عطر در سال 2015 به بازار عرضه شده است .

این عطر با رایحه گرم در دسته گروه بویایی شرقی گلی قابل‌طبقه‌بندی است.

از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، رز ، گیاه درمنه، لوبان ، کهربا، نعناع هندی ، سدر ، چوب صندل سفید ، چرم ، هل ، لابدانیوم، چوب گایاک، روایح دودی، پاپیروس ، زعفران ، سرو کوهی ، بوته وحشی جاوی ، زیره سبز، آمیریس، صمغ درخت گورجون اشاره کرد.

برند روژا داو
عطار راجه داوو
طبع گرم
سال عرضه 2015
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج
اسانس میانی رز ، گیاه درمنه
اسانس پایه لوبان ، کهربا، نعناع هندی ، سدر ، چوب صندل سفید ، چرم ، هل ، لابدانیوم، چوب گایاک، روایح دودی، پاپیروس ، زعفران ، سرو کوهی ، بوته وحشی جاوی ، زیره سبز، آمیریس، صمغ درخت گورجون
نمره کاربران
Parfum De La Nuit No 3-روژا داو پارفیوم د لا نویت شماره 3
رایحه
9.7
6 رای
ماندگاری
9.3
6 رای
پخش بو
8.8
6 رای
طراحی شیشه
9.7
6 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند روژا داو
عطرگرام
نظرات کاربران (10 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
برای تقویت روحیه و اعتماد به نفس تست کنید لذت ببرید
12 دی 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : nazanin بابک

10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلام به تمام دوستان عزیزم امروز دستریز روژا لانویت ۳ تست کردم در مورد این شاهکار عطری که معنای واقعی لوکس بودن هست رایحه ای که نشانگر ثروت نشانگر قدرت به جرعت میگم به شما دوستان عزیزم با تمام عطرهای نیش که تست کردین تا به الان تفاوت داره تا تست نکنید متوجه رایحه دیونه کننده لانویت۳ نمیشین خیلی نمیخوام در موردش بگم فقط از تستش غافل نشین قیمت بالایی داره اما ارزش داره .
19 آبان 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : جواد وزیری امیر علوانی
سلام.

شنیدن اینکه دلا نویی ۳ در ایران قدم گذاشته ، هم شیرین هست هم غم انگیز . دوستان عزیزم به درستی گفتن که حتی برای کسی قادر به خرید هست هم اندوهی مثل زخم بر پیکر آدم مینشینه از این معلق و مذاب بودن در اخبار ناتمام سرد و کشنده.

دلانویی ۳ ، عطر این روزها نیست. دلانویی یک جهان از خیالات سفید بی رد و جوهر اخبار میخواد.

رویوش رو در عطرگرام میگذارم برای آخر هفته تا شاید اگر قضد خریدش رو داربد بدونید دقیقا با چه چیزی روبرو‌میشید. . اما تا دکانت تون رو به اتمام نرسوندید، به یکی از بلند -blend- های برتر تاریخ آکوردهای اسپایسی-وودی-چرمی در بکی از احظات عطر نگاه کنید : لحظه ترکیب زعفران و زیره و لبدانوم توسط‌یک‌قلب رزی-میوه ای نرم .دقیقا پنج تا ده دقیقه بعد از اسپری عطر . این سمفونی رو از اینجا پلی کنید. چرم اینطور‌ایجاد میشه در این عطر: چرمی که بسیار نرم و بدون زبری باشه اما خشک؟؟؟ انتظارش رو نداربد. خانم جو‌مالون برای زارا یک عطر به اسم Dubai Zara دارن که اونمهم یک اتصال بسیار استادانه ی ناتمگ و زعفران دارن برای خلق چرم که در عین خشک بودن بسیار صیقلی‌و‌بدون زبری هست. در Vanile Fatale هم از تامفورد رز میره وسط قهوه و نارسیس و زعفران و پلام می ایسته و یهو‌ یه چرم امبری-اسپایسی -چوبی نرم ولی خشک شکل میگیره. در‌امبر‌ امبسولوت تام فورد هم باز رخ میده ولی اونجا کنترل اوج و پروجکشن عطر از دست عطار خارج میشه و اون رایحه اونقدر قوی‌میشه که آزار میده. دلانوی یک پیشنهاد برای چرم داغ، خواستنی ، بی‌تکرار هست که در تاپ لیست آکوردهای چرم در بریدن نفس و به زنجیر کشیدن حواس دیگران حنما قرار میگیره. خوب به تریپل عطر نکاه کنید : چرم. خشک. جاذب . بسیار‌ کار دشواری هست این مهارت در خلق چرم. چرم خشکی که بتونه بی وقفه کامپلینت در این سطح بگیره. دلانوی ۳ بر خلاف کامنتهایی که در‌موردش گذاشته میشه نشر بوی قدرتمندی نداره. هرچند کاملا راضی کننده و درست و دقیق است . دلا نوی ۳ حتما برای ۱۲۰۰ پوند قیمت گذاری غیر‌منصفانه ای داشته. بین کارهای داو که دقیقا و مستقیما پرتره ی داو باشن در بین کارهای خنک تر Oligarch فوق العاده استاد ساخت خلق شده . هر چند کماکان انیگما (اصلا منظورم نسخه ی کولون نیست) میدرخشه در جذب دیگران ، ولی د لانوی ۳ یقینا جزو قله ی کارهای روژا داو در واژه ی “اغواگری” هست. هرگز داو اثری هنرمندانه تر ‌از دیاگیلو‌ نساخت که اون شدیدا سخت پوش هست . دلانوی ۳ بر عکس بسیار زیاد ساده پوش‌هست . و مطلقا بک لحظه تردید نمیکنید برای اینکه به این سوال پاسخ بدید که آیا واقعا میشه این عطر رو به خودم بزنم؟ باید بدون توجه به فاکتور‌قیمت یکبار بررسی کرد تا دچار سوگرایی در بیان واقعیت پشت چهره ش نشد. اگر این عطر برچسب قیمت روی خودش نداست و‌مثلا در‌یک موزه ی عطر صرفا برای بوییدن و تست کردن گذاشته میشد، هیچ وقت باور‌نمیکردین دارید به ترکیب زیره و زعفران و رز و رزین میگین : نماینده ی عطرهای اغواگر‌ دنیا.

اما نقص های این کار هم کم نیست. عطر خیلی سریع در فاصله ی بین دران داون تا مرگ عمل‌میکنه. رایحه تا هفته ها روی لباس هست ولی از تقریبا ساعت ۶ ام ، شما باید بینی تون رو بچسبونید به اون نقطه .
د لانویی رو برای تجربه داشتن از “کیفیت” (سوای رایحه” تست کنید. مثل شنیدن موسیقی با هندزفری های Aura از astell & kern هست. بیشتر از خود رایحه ش ، مغلوب کیفیت میشید. اون میزانی که ما در کیفیت نمایش تصاویر در‌جهان پیرامونمون با سورپرایز مواجهیم در جهان بویایی نبودیم از جنبه ی کیفیت و نمایش بو.

رویوی خودش رو خواهم گذاشت‌.
24 آبان 1402 پاسخ تشکر
39 تشکر شده توسط : بهداد کامبیز سخی

تا همین چند وقت پیش انتهای لوکس بودن یک عطر برای من پیور دیستنس ام بود و هیچوقت فکر نمیکردم عطری بو کنم که ام رو از چشمم بندازه .
این کار رو هیچ عطری نمیتونست بکنه جز عطری که توسط روژا ساخته شده باشه .
من تعداد خیلی زیادی از عطرهای ساخت روژا رو تست کردم و تعداد معدودی برام اونقدری دوست داشتنی بودن که بخوام هزینه بالاشون رو تقبل کنم .
این عطر رو اولین بار در فروشگاهی حوالی میدون آرژانتین تست کردم در کنار هاوت لوکس .
یک دست د لا نویی شماره 3 و یک دست هاوت لوکس .
شوقم به تست عطر شخصی استاد ، باعث شد اونقدری که باید به این کار توجه نکنم .
هاوت لوکس با سلیقه من جور نبود . بعد از حدود یک ساعت تازه متوجه شدم بویاییم داره چیزی رو تجربه میکنه که قبلتر حتی بهش نزدیک هم نشده و اون رایحه همین عطر بود که فضا رو پر کرده بود
توصیف این عطر واقعا از توان من خارجه و براش حتی تلاش هم نمیکنم چون ترجیح میدم این کار رو اصلا انجام ندم تا اینکه بد و ناقص انجامش بدم .
متاسفانه این عطر فوق العاده گرون هست(1000 پوند برای 100 میل) و تهیه فول باتلش از توان من خارج . با کمک دوستان یه تراول سایز 7.5 میل از انگلستان به قیمت 80 پوند تهیه کردم و فقط در خاصترین مراسمی که برام پیش بیاد ازش استفاده میکنم
15 آبان 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : Therezvani  Someone Out There Saba
با درود دوست گرامی، سایت روژا داو با خرید هر عطر، یک تراول سایز ۷/۵ میل رو به انتخاب خودتون وبصورت رایگان براتون ارسال میکنه. بنابراین با خرید عطر ارزون قیمت تری مثل الیزیوم میتونید یک ۷/۵ میل دیگه ازین عطر رو به رایگان دریافت کنید. ولی مشکل اینگونه عطرا اینه که شامه شما دیگه هرگز به عقب باز نمیگرده و‌ عطرای دیگه تون رو زودتر از موعد بازنشست میکنید : )
16 آبان 1401 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : nazanin Rezvani

10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
آنچه خوبان همه دارند تو یکجا داری
تقریبا یکسالی میشه هیچ عطری اونقدرا واسم خوشایند و دلپذیر نیست و نتونسته بودن انتظارم رو برآورده کنن جوری که دیگه از دنیای عطر دلزده شده بودم همیشه میگفتم کاش اصلا سمت عطربازی ‌نیومده بودم مثل اکثر مردم خوشبوترین عطر واسم میشد بلو شنل و دیور ساواژ نه اینکه مثل الان همزمان عاشق عطر باشم و هیچ عطری نتونه انتظارم رو برآورده کنه و لذت ببرم ازش تا اینکه این جواهر رو چند روز پیش توی فروشگاه تست کردم،نمیخوام راجع به تغییر نت‌ها و توصیف رایحه و شمردن نت‌ها صحبتی کنم همین که سازندش روژا داوه اینکارو غیرممکن میکنه چند بعدی بودن روایح ساخته‌های دست داو رو هر کسی که کارهاش رو تست کرده قبول داره شاید واسه خیلیا خوشایند نباشن(اکثر کارهاش به دل خود من نمیشینه) اما باید انصاف رو رعایت کرد نسبت به هنر عطارشون این عطر ولی با همه عطرای روژا فرق داشت اصلا با هر عطری‌که تا حالا تست کردم چندین پله فاصله داشت نمیتونم با کلمات بگم چقدر دوسش داشتم و خوشبو و س.ک.س.ی بود انتهای یه عطر واسه من میشه همین عطر حتما حتما میخرمش درسته گرونه اما بازم ارزشش رو داره عطری داشته باشم که سیر نشم از بو کردنش واسمم اصلا مهم نیست بقیه چه بازخوردی ممکنه بدن
14 مهر 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : کامبیز سخی  Someone Out There Saba

10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
بعد از پیوردیستنس M این دلانویت ۳ به نظر شخصی من بهترین ساخته روژا داو هست یه کار فوق لوکس و س ک س ی .
27 شهریور 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  محسن

سلام م.س عزیز خوشحالم برگشتین شما تست داشتین از این عطر
12 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
سلام دوست گرامی، من فقط یه بار روی بلاتر این کارو تست کردم ولی راستش چون همزمان چند کار از روژا داو رو تست میکردم این کار در مقایسه با موارد دیگه چندان مورد توجهم قرار نگرفت. یک کار چرمی با نوت مشخصی از رز تنها چیزیه که از بوش یادم میاد.
14 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  Iman
م.س عزیز ممنون از جوابتون شما کدام کارهای روژا رو پیشنهاد میکنید تست کنم خودم کار روژا اوت لوکس رو سال پیش تست کردم معرکه بود
14 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر

سلام جناب ایکاروس عزیز لطفا در باب این عطر هم نظر تون را بفرمایید خیلی مشتاق هستم بدونم با تشکر
17 مهر 1398 پاسخ تشکر

سلام جناب ایکاروس عزیز لطفا در باب این عطر هم نظر تون را بفرمایید خیلی مشتاق هستم بدونم با تشکر
16 مهر 1398 پاسخ تشکر

با سلام تو رو خدا جناب دکتر ایکاروس گرامی از کارهای روجا داو مدل دیاگیلو و دلانویت شماره۳ از تجارب با ارزشتون بنویسید تا لذت و بهره ببریم با تشکر فراوان
07 شهریور 1397 پاسخ تشکر

Mr7
9
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
9
طراحی شیشه
با سلام و تبریک لطفا دوستان درباره عطر روژا داو مدل دلا نویت ۳ بنویسید و بررسی کنید و همینطور مدل گریت بریتین با سپاس
09 فروردین 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Mr7
سلام عزیزم گریت بریتین چیز دیگریست !!! اصلا فضاش فضای ابهته نه یک ابهت عادی بدون اینکه بخاد با ابهته!
اینجا لطافت زنانه‌احساس میشه رز احساس میشه
فضاها کاملا متفاوته اصلا با هم قابل قیاس نیستند.
30 دی 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Dragon ارژنگ بوترابی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟