ROJA DOVE - Parfum De La Nuit No 1

روژا داو پارفیوم د لا نویت شماره 1

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-37293
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : روژا داو
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-37293
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    8
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 15
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ROJA DOVE Parfum De La Nuit No 1 - روژا داو پارفیوم د لا نویت شماره 1

محصول سال 2015 می باشد و در گروه بویایی شرقی چوبی که عطرهای بسیار جذابی را در خود جای داده است، قرار دارد. سبک بویی این عطر گرم می باشد و عطار آن راجه داوو می باشد . از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، نعناع هندی ، خس خس ، سدر ، ادویه گل میخک ، چوب گایاک، پاپیروس ، زعفران ، دانه تونکا ، لوبان ، وانیل ، مشک زباد ، لابدانیوم، بوته وحشی جاوی ، فیبر بیدستران، بلسان کلمبیایی اشاره کرد.

برند روژا داو
عطار راجه داوو
طبع گرم
سال عرضه 2015
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج
اسانس میانی نعناع هندی ، خس خس ، سدر ، ادویه گل میخک ، چوب گایاک، پاپیروس ، زعفران
اسانس پایه دانه تونکا ، لوبان ، وانیل ، مشک زباد ، لابدانیوم، بوته وحشی جاوی ، فیبر بیدستران، بلسان کلمبیایی
نمره کاربران
Parfum De La Nuit No 1-روژا داو پارفیوم د لا نویت شماره 1
رایحه
9.5
4 رای
ماندگاری
9.3
4 رای
پخش بو
9.3
4 رای
طراحی شیشه
9.8
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند روژا داو
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
عطر خاص و با کیفیتی هست .. دلانویی شماره 3 هم خیلی خوبه از اساتید خواهش دارم عطر دلانویی 3 رو هم اگر تست داشتن نظرشونو بگن درباره عطر
22 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی

سلام جناب ايكاروس
سوالي برام پيش اومده بود حالا كه دوباره اومدين فرصت غنيمت شمردم بپرسم،زير اين عطر ميپرسم كه نمره ي بالايي رو گرفته بود از شما،ميخواستم بپرسم از عطر هاي روژا داو كدوم عطر رو براي شروع پيشنهاد ميكنيد ،مخصوصا كه من اين عطر رو تست كردم و وجه انيماليكش برام خيلي سنگين بود،از برند هاي نيش،كارهاي خنك كريد و زرجف رو ميپسنديدم،خوشحال ميشم نظرتون رو بدونم.
31 مرداد 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : مصطفی عطر
حسين عزیز سلام

روژا داو برندی جهت آشنایی نیست. بلکه مستقیما بایستی سراغ امضای اصلی این برند یعنی دیاگیلو ربت تا به تمامی نشان بده داو کی هست و چی میخواد بگه. داو یک تیتر بزرگ به اسم "شه.وت آلود" داره . و عطرها تمامی بر این واژه فوندانسیون اصلیشون شکل میگیره . تئوری های این واژه اما در ذهن روژا داو هر بار متفاوت هست. دیاگیلو رو بایستی تست کنین برای اولین تست از روژا داو تا یک چارچوب کلی از این برند در ذهن تجسم بشه. هر چند به ندرت عطری بهتر از این کار در بین کارای داو پیدا میشه ولی لازمه ی شناخت داو همین دیاگیلو هست.
برای شروع به نظرم برند مناسبی نیست. تست انما احتمالا برای مدت شما رو در هوا معلق نگه میداره و اون رو در عطرهای مختلف جستجو میکنید ولی تمامیتی از داو ارائه نمیده.
همون زرجف به نظرم انتخاب بهتری از داو برای یک مخاطب هست در این استایل و این ذائقه
01 شهریور 1397 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : محسن جمالیان رضا یگانه
با عرض سلام جناب ایکاروس عزیز
از این برند انیگما رو تست داشتم و امضای روژا داو همانگونه که شما گفتید در اون مشهوده
اما موضوعی که منو بر آن داشت مه ذیل نظر شما نظری بنویسم موضوعی هست که مدت هاست ذهنم رو مشغول کرده
آیا از لحاظ شیمیایی نوت های خاصی میتونند با آنکه نت غالب نیستند خود رو به مخاطب غالب کنند یا به عبارتی هر نت مخاطب خودش رو پیدا میکنه
به طور مثال من از سرجف ۴۰ کا نوت اصلا نمیتونم بویی به جز ادویه معطر و چوب چیزی پیدا کنم مه اتفاقا برای من نتی شیرین القا می‌شود و یا رویال عود کرید رو کاری شور و دارویی میلینم بدون رطوبت در صورتی که نظرات متفاوت رو مشاهده کردم
یا در استار ماسک سرجف به قدری امبر و بنزوین رو حس می‌کنم که همه نت ها در سایت هستند
و موضوع آخر برای نت های سدار امبر لامی رفرنس های بویایی رو میتونید معرفی کنید ؟
01 شهریور 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : م. س.
خيلي ممنون از جوابتون،من گريت بريتين رو هم حسب نظرات قبلي شما تست كرده بودم اما ظاهرا با چرم خيلي ارتباط برقرار نميكنم.عطر haute luxe رو هم تا الان جايي براي سمپلينگ و يا دستريز مشاهده نكردم كه با توجه به قيمتش عجيب هم نيست.من حتما دياگيلو رو تست ميكنم.مرسي از وقتي كه گذاشتيد.
01 شهریور 1397 پاسخ تشکر
جناب ایکاروس عزیز
با عرض سلام
از شما ذیل همین عطر نظری رو‌ نوشتم که از سوالات من از شما بود
با علم به اینکه وقت کمی دارید امکانش هست اون رو پاسخ بدید ؟
ممنون
03 شهریور 1397 پاسخ تشکر

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
سومین تست من از برند روژا داو و سومین کار از این برند که منو حیرت زده کرد. انیگما، ف.تیش و حالا دلانوی 1 هرکدوم تو رده خودشون بالاترین درجه کیفیت رو داشتن و گذشته از اون کاراکتری دارن که نمیشه تو عطرهای دیگه پیداش کرد. تجربه این سه کار برای من مثل پاداشی بوده که در ازای عطربازی و آشنایی با این مقوله گرفته باشم. این که تونستم این روایح رو بو کنم و ازشون لذت ببرم و ارزششون رو در مقابل انبوه کارهای متوسط درک کنم.
این یه کار بالزامیک انیمالیک بسیار خوش ترکیبه که استفاده از تونکا و وانیل توی بیسش کمی (خیلی کم و به اندازه) شیرینش کرده و بالانس نوتها توش عالیه. با وجود قدرت نوتهای انیمالیک کار اصلا بوی حیوانی زننده ای نداره. توصیفی بیش از این از عهده من خارجه و بررسی جامع این عطر تجربه بیشتر و قلم قویتری رو میطلبه.

پ. ن.
ایکاروس گرامی، از دیدن کامنت دیروز شما خوشحال و از اینکه کامنت مزبور در مورد عطر نبود ناراحت شدم. کاش باشید و عطرهایی مثل این رو برای علاقمندان تحلیل کنید، امیدوارم ببینید و لطفتون رو از دوستان دریغ نکنید.
03 آبان 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : samet محمودکریمی
م.س عزیز
د لا نوی شماره 1 رو سنشوال ترین کار روژا داو باید دونست و غنی ترین خروجی از ترکیب این کلمات که روژا داو بطور تکراری ازشون بارها استفاده کرده. این عطر بین اورینتال و اورینتال فوژه قرار میگیده. د لانوی 1 یک جور عطر مولتی سنتر هست. اصطلاحا اینها رو آکوردهای گرد میدونیم. به این معنا که دوایری در عطر وجود دارن که وزن های مساوی دارن و با هم به سطح میان. این جزو تکنیک هایی هست که شما عطر هایی رو که با نت بالا میسازید ازش استفاده میکنید. توی این تکنیک وزن آکوردهای ابتدایی ، میانی و انتهایی مساوی هستش. برای همین هم هسته ی مرکزی اولین آکورد از هسته ی مرکزی آکوردهای بیس نت سنگین تره چرا که نت های اطراف هسته ی اوپنینگ از نت های اطراف هسته ی بیس نت سبک ترن. پس باید توازن ایجاد بشه. هسته ی مرکزی اوپنینگ جاسمین هست که هز هسته ی بیس نت که سایپریول هست سنگین تره . آکورد بعدی هسته ای از رز داره. آکورد بعدی هسته ای از زعفران و آکورد بعدی از گایاک و سپس سایپریول هست. پس پچولی و وتیور و کاستوریوم و استیراکس کجان؟ با تیزهوشی بعنوان هسته ی آکوردها انتخاب نشدن تا به سطح بیان و در بستر ته نشین نشن.
این توضیحات طولانی و خسته کننده به این خاطر هست که بدونی خطی که این مراکز رو بهم متصل میکنه در واقع همون خط و همون خروجی و دریافت بیوفیزیک و کمودینامیکی هست که تو احساس میکنی. اما چیزی که داری ازش لذت میبری اتمسفر پیرامون این خط هست. یعنی اون مه نرم و خنک فلاوری میوه ای و البته معجون چوبی-پودری-بالزامیک و شیرین خیلی نرم و آغوش کشنده ی بنزوئین و سرو و پچولی هستش که با تیزهوشی بعنوان هسته انتخاب نشدن تا بتونن در هوا جریان داشته باشن و بر بستر عطر رسوب نکنن که تکرار مکررات قبلی نباشن. داو شمعی داره به اسم سدر اطلس که یکی از منحصر به فردترین روایح چوبی-درختی-سبز جهان در رایحه ی همین شمع هست. از همین سرو در این عطر استفاده شده که آنچنان خنک و مرطوب و دوست داشتنی هست که مکررا در عطر جستجوش میکنید و تند تند نفس میکشید و بوش میکشید.. کاستوریوم بواسطه الیمینیشن اوره خیلی خیلی ترکیب ش.هوت آلودی ساخته و بنزوئین و لابدانوم بسیار گرم و مهربانش بین اون اتمسفر گلی-فرویتی-خاکی (باغی -گلخانه ای) میوزه. تکنیک ساخت پیچیده ست و بسیار زمانبر و پر هزینه ست. اما ارزش این رو داشته که براش زمان بسیاری صرف بشه. روژا داو از جمله عطاران مولف نیست و نبوده . اما با فاصله ی فراوان نسبت به بسیاری از دیگر عطران جزو بهترین متخصصین ساخت عطر در جهان عطره. مولف نیست چون ویرایشی جدی بر هیچ کتگوری نداشته ، شروع کننده هیچ جریان ، استراکچر ، دیزاین و ایدئولوژی تازه ای در عطرسازی نبوده، عطر انقلابی (مثلا وتیور گرلن، میتسوکو، لوغ بلو ، دربی و ..) نساخته . اما با اینحال بر تکنیک های موجود شدیدا مسلطه. د لانوی 1 در کنار دیاگیلو یادگارهای داو برای آینده خواهند بود. داو کارگردان و بازی گردان قدری هست و میدونه از چه کاراکتری برای نقش هاش استفاده کنه. انتخاب های عالی برای بازیگران و بازی به موقع و کافی اونها در اولویت توانایی های داو هست. شگرد و موضع اصلی این عطر ایجاد افیونی از رازآلودگی در دیگران هست که خودش مولد حسی گرم و البته سنشوال و ش... زاست.
بطور کلی دلانوی 1 یکی از نافذترین عطرهای جهان عطر در کتگوری اورینتال و اورینتال فوژه محسوب میشه که مختص به مهامانی مجلل و البته رسمی هست. عطری کاملا دینامیک و خوش مشرب. برای این برچسب قیمتی پیشنهادش نمیکنم مگر اینکه فاکتور قیمت براتون اصلا مسئله نباشه.
در بازخورد و در کاراکتر (و نه در ساختمان و کتگوری) میشه سراغ موارد زیر رفت:
kama از ava luxe
Mamluk -xerjoff
Ambre dore maitre parfumeuer
Musk nomade annick gutal
Oud for love
Tropic of capricorn -olymlic orchid
Winter woods sonoma
Giesha noire aroma m
Afrika olifant nishane
Encence mythique guerlain

8.75 از 10
03 آبان 1396 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : 09920340540 رضا قهرمانی
چه خوب که اومدید آقای ایکاروس.من دنبال آدرس صحفه شخصی شما هستم متاسفانه نتونستم پیدا کنم .....
03 آبان 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : مصطفی عطر احمدp
جناب ایکاروس عزیز سلام
با احترام، خوش آمدین. بسیار خوشحالم که حضور دارید.
03 آبان 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : احمدp ssh
ایکاروس عزیز. بسیار بسیار از بازگشتتون خوشحال شدم. مثل همیشه رویو‌های زیبا و تخصصی.
03 آبان 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : احمدp ایکاروس
به ایکاروس
سلام دوست گرامی،بسیار خوشحالم که دوباره اینجا ریویو قرار میدی،بسیار آموزنده هستن و استفاده میبریم، راستی دو عطری که در حال ساخت داشتی به کجا رسیدن؟بخصوص با توجه به اینکه ساکن غرب کشور هستم بسیار کنجکاوم در مورد عطر *چمر* بیشتر بدونم،حدس میزنم بویی تلخ و تاریک و خیلی عمیقی داشته باشه.
03 آبان 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : احمدp ایکاروس
ممنونم سرکار خانم. صفحه ی شخصی ندارم در حال حاضر.
03 آبان 1396 پاسخ تشکر
سوراکی گرامی . سلام. "چمر" 5 ام ژوئن در wpc2018 در ideas & technology بعنوان یکی از 10 طرح برگزیده آزاد شرکت خواهد داشت. با توجه به تخفیف های زیادی که تورهای شهر نیس فرانسه برای کنگره ها قائل میشن فرصت خوبیه علاقمندان جدی شرکت کنن. این کنگره رو یکی از مفیدترین و آموزنده ترین کنگره های عطر میدونم برای کسانی که میخوان ورود جدی تری داشته باشن. اقبال خوش یاری شده و شرکت های طراز اول ساخت اسنس هم حضور دارن که میتونین نایاب ترین، یونیک ترین و پیشرفته ترین و البته گران ترین اسنس ها رو رایگان در 3 روز تست کنید و از دوره های کوتاه مدت و رایگانی که در حاشیه کنگره برگزار میشه استفاده کنید. حضور امیلی باند بعنوان یکی از شگفت انگیزترین اساتید عطر در این کنگره فرصتی هست که با چهره واقعی و علمی عطر روبرو بشید.
03 آبان 1396 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی Ali lotfi
ایکاروس عزیز جای بسی افتخار و خوشحالی است که کشور ما هم با وجود چون شمایی میتونه در این مراسمات و کنگره ها سرش رو بالا بگیره و استعدادها و پتانسیل هاشو به رخ بکشه،تبریک بنده رو پذایرا باشید.نیس فرانسه چه بهشتی بشه در اون تایم:) امیدوارم و البته مطمئنم که موفقیت های چشمگیری به دست خواهید آورد.همیشه برقرار و پاینده باشید.
03 آبان 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : احمدp مهدی
سلام ایکاروس جان چقدر خوشحال شدم که مجددا حضور دارید. آدم اسم و نماد شما رو که اینجا میبینه خوشحال میشه. هرچند چیزی از حرفهاتون متوجه نشدم :) ولی خوب چیزهای زیادی هست برای یاد گرفتن در نقدهاتون که دراینجا ثبت میشه.
شرکتتان در اون بینال معروف را هم به شما تبریک میگویم.
03 آبان 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : احمدp ssh
سلام
جناب ایکاروس از نظرهای شما درحوزه عطر بسیار استفاده کردم و خوشحالم که حضور دارید و دانش خود را در اختیار میذارید
باتشکر
03 آبان 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : احمدp ssh
ایکاروس عزیز،
بابت این تحلیل (در واقع کلاس درس) خوبی که ارائه دادید ممنونم، یه سوال:
نوتهایی که بعنوان هسته آکوردهای گرد موجود توی اینکار نام بردید (جسمین، رز، زعفران، گایاک و سایپریول) هیچکدوم غیر از گایاک توی هرم نوتهای عطر بهشون اشاره نشده (منبع من فرگرنتیکاست) طبق توضیح شما این نوتها خطی مرکزی رو شکل میدن که اساس دریافت کمودینامیکی من از این عطر هستن ولی چیزی که واقعا برام برجسته و شامه نوازه نوتهاییه که در اطراف این خط مرکزی قرار دارن و تقریبا همشون توی هرم نوتها بهشون اشاره شده (امیدوارم موضوع برام درست جا افتاده باشه)، آیا میتونم نتیجه بگیرم که نوتهای تشکیل دهنده هسته آکوردها و اون خط مرکزی لزوما نقش پررنگی تو تجربه بویایی من از این عطر ندارن و بهمین دلیل تو هرم نوتها بهشون اشاره نشده؟ آیا این یه فرمول کلیه که در آکوردهای گرد، نوت هسته کمترین نمود رو در تجربه بویایی مصرف کننده عطر داره؟
03 آبان 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : احمدp ssh
ممنون از لطف تون دوستان. من تک تک پاسخ لطف همه رو نمیدم که کامنتینگ رو مشغول نکنم اما از همه سپاسگزارم.

م.س عزیز
کنش کینتیک و کمووینامیک کنش هایی هستن که بین گیرنده های بویایی و مولکول رد و بدل میشن. بعضی مولکول ها با شدت یا افینیتی بیشتری یک گیرنده رو اشغال میکنن و در نتیجه شامه رو مشغول خودشون میکنن و بعد از مدتی هم نسبت بهشون رگولاسیون منفی یا بنوعی میشه گفت مقاومت و تحمل ایجاد میشه و کمتر حس میشن. برای همین شما میتونید یکسری نت رو قربانی کنید که اونها قربانی این پدیده بشن تا نت های مورد علاقه تون دیر تر نسبت بهشون تحمل ایجاد بشه.. نت های سبک قربانی نمیشن مگر اینکه به یک اکورد سنگین متصل باشن برای همین معمولا نت های سنگین قربانی میشن. نتیجه این میشه پس از مدتی که مملوک زرجف رو بو میکنید دیگه اون بوی قبلی رو استشمام نمیکنید بلکه بوی مرکباتش رو بیشتر دریافت میکنید. چون گیرندهای مولکولهای سنگین به قدر کافی دچار down regulation شده. توی عطرایی که تعداد زیادی نت داری ممکنه به کلی شامه ت گیج بشه پس از مدتی. برای همین میایم به مقدار مساوی از هر آکوردی استفاده میکنیم. مقدار اینجا همون وزن مولکولیه. میایم هر اکوردمون رو با فیکساتیو و اکستندر و پرمنتر اشباع میکنیم و وزنش رو موازنه میکنیم. یه سری نت رو که نمیخوایم توی این فعل و انفعالا رسوب کنه و میخوایم بیشتر شنفته بشه رو بهش هیچی وصل نمیکنیم و توی روند عطر سازیمون پس از بستن عطر بواسطه پرومر ها اضافه شون میکنیم. جسمین و زعفران با خیلی از مولکول ها سازگاری دارن و رایحه شون در خومت این هطر هست و در این عطر هم استفاده شده قطعا و معمولا جسمین و رز و زعفران از جمله نت های پرطرفدار برای این تکنینک هست.
03 آبان 1396 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : complihanicated Neurostyle
م.س. عزیز سلام
این کار آیا رایحه ی انیمالیکش مثل Salome هست؟ یا رایحه ی انیمالیکش ملایمتره؟
من رایحه ی انیمالیک در عطرها رو دوست دارم مثل فتیش،مونت کریستو و Amour de palazzo ولی رایحه ی انیمالیک سالومه خیلی برای پوشیدن زیاده.
میدونم که کاراکترش این میزان انیمالیک بودن رو لازم داره ولی واقعاً نمیشه در جمع این کار رو پوشید!
خیلی ممنون و یا حق
03 آبان 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : احمدp ssh
ایکاروس گرامی، این کامنت دوم شما یکسری ابهاماتی که داشتم رو روشن کرد. ممنون از وقتی که میزارید.

جناب کبیری،
من سالومه رو تست نکردم ولی میدونم منظورتون چیه، توی دلانوی 1 همونطور که ایکاروس عزیز گفتن اوره از کاستوریوم حذف شده و بنابراین اون حس پیشاب مانند و زننده ای که برخی روایح انیمالیک دارن وجود نداره. من چشم بسته عرض میکنم که این رایحه مورد پسند شما خواهد بود (شاید حتی بیشتر از ف.تیش) بخصوص که رایحه کیفیت بالزامیک کاملا غالبی داره. اگه فرصتش پیش اومد حتما تستش کنید.
04 آبان 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : حسن کبیری پيمان
به به م.س. عزیز دستت درد نکنه.این کار رو در دفترم بعنوان یک کار واجب التست یادداشت میکنم.
قربانت و خیلی ممنون
04 آبان 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ssh

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟