ROJA DOVE - Qatar

روژا داو قطر

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-37273
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی ادویه ای
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : روژا داو
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-37273
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 2
توضیحات

ROJA DOVE Qatar - روژا داو قطر عطری مردانه - زنانه ، شیک و خوش بو می باشد که در سال 2017 به بازار عرضه شده است .

روژا داو قطر در دسته عطر های شرقی ادویه ای قرار می گیرد طبع آن خنک است.

عطری که توسط عطرساز برجسته راجه داوو خلق شده است .

اسانس های بکار برده شده در این عطر مرکبات ، رز ، بنفشه ، یاس، هلو ، گلابی ، لوبان ، مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، سدر ، چوب صندل سفید ، ریشه زنبق، لابدانیوم، ادویه گل میخک ، چوب کشمیر ، عنبر، عود، زعفران ، چوب درخت قان ، پشمک ، بوته وحشی جاوی می باشد.

برند روژا داو
عطار راجه داوو
طبع خنک
سال عرضه 2017
گروه بویایی شرقی ادویه ای
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه مرکبات
اسانس میانی رز ، بنفشه ، یاس، هلو ، گلابی
اسانس پایه لوبان ، مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، سدر ، چوب صندل سفید ، ریشه زنبق، لابدانیوم، ادویه گل میخک ، چوب کشمیر ، عنبر، عود، زعفران ، چوب درخت قان ، پشمک ، بوته وحشی جاوی
نمره کاربران
Qatar-روژا داو قطر
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند روژا داو
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
واقعا برای خودم و امثال خودم متاسفم.چرا.چرا.چرا؟من نتونم یه عطر تمام عیار مثل انگیما رو تهیه کنم .عطر بازی یعنی عشق بازی.با این پول بی ارزش ایران فقط میشه کفتر بازی کرد.از همه چی محروم هستیم.۵۰ میل عطر ۲ تومن!!!!!! اکثر عطر ای دیزاینری هم سال به سال یاد پارسال.چی بگم والا.
06 آبان 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Rezvani اشکان کیانی
ببخشید.اصلاح کنم .برند رو جا داو .و کشورهای عربی.
پوزش
06 آبان 1396 پاسخ تشکر
افشین جان عزیز خودتو ناراحت نکن دوست من،وضعیت اکثرمون کم و بیش و مشابه هست،دوستانی هم که از این کارای گرون قیمت تهیه میکنن اکثرشون از سمپلهای دیکانت 2 یا 5 یا 10 میل استفاده میکنن،افشین جان امیدوارم با کار گروهی و بالا بردن هوش و خرد جمعیمون یه روز شرایط کشور ما هم بهتر بشه تا ما عاشقان عطر بتونیم با فراغ بال بیشتری به این سرگرمی پرهزینه بپردازیم،در نهایت آرزو دارم به مرور قفسه و کمد عطرات پر بشه از عطرهایی که دوست داری،شاد و پاینده باشی رفیق.
06 آبان 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سپهر
قبلا هم صحبت شده افشین جان. کشورهای حاشیه خلیج فارس سعی دارن با حاتم بخشی در هر صنعت و حرفه ای افراد تاپ اونها رو به کشورهای خودشون بکشونن و در کنارش از علم و تجربه شون هم استفاده میکنن. کلاس هایی که روژا داو ، عبدالسلام عطار و ویلورزی در خلیج فارس برگزار میکنن شاهد این مصداقه. در واقع کیفیت بازار خودشون رو با ورود این چهره ها تبدیل به مرکز توجه میکنن. سال قبل هم یکی از بوتیک های تهران اعلام کروه بود که به یکی از خانه های عطر سفارش ساخت یک عطر ایرانی رو داده. تفاوت قطر و کویت و امارات با ایران در اینجاست که این کشورها زمینه ی رشد رو از قبل ایجاد کردن. حداقل 70 برند اماراتی در کشور امارات فعال هستن . ورود روژا داو یا حتی اسمش به امارات باعث توجه و تلاش برای بهبود کیفی محصولات میشه. خرید و تجهیز بهترین لاین های هوایی دز این کشورها اولین قدم برای ورود اسامی این کشورها به لیست "توجه کنید" بود. مقایسه کنید با کار اون بوتیک در تهران و یا بوتیک های دیگه که هرزگاهی هم که عطاری رو دعوت میکنن او رو به یک شام و چند سلفی منتهی میکنن. اندی تاور و گوالتیری اگر در خانه ی خودشون نباشن مطمئنا در خاورمیانه پیداشون میکنین و مشغول چه کاری؟ مشغول یافتن منابع این کشورها و بهره گیری و معرفی اونها به جهان. فارغ از افت کیفیت وجه ایرانی ، خود ایرانی ها در نگرش به پیشرفت دچار سندرم نقص توجه و بیماری عدم توان برنامه ریزی بزای پیشرفت هستن . به جای سزو شام در رستوران ها با عطارها میشه اونها رو وادار به آموزش و صحبت پیرامون محصولاتشون کرد. یک مشکل بزرگ این هست که هیچ چیز سر جای خودش نیست. فضای عطر در ایزان مثل هر فضای دیگه ای توکسیک هست. فضاهایی چند گانه که مدیریت اون خودجوش و به دست افرادی هست که سود کوتاه مدت رو به جهت نا امن بودن شرایط اقتصادی شون به سود بلند مدت ارجح میدونن. و از طرفی تحت راهنمایی افرادی هست که از رقت آگاهی بالاترین استفاده رو بردن تا در این بین صاحب عنوانی بشن.حقیقتی منطقی و مداوم و نا امید کننده آن بالا ایستاده و با نواری قرمز به دکمه ی خروج اشاره میکنه و عاطفه ای در سینه میتپه که از فشار دادن این دکمه اجتناب میکنه.
06 آبان 1396 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : عباس روح‌الامین arwananders
زنده و پایبند باشی سورا کی
بچه ها قرار بود یه گرد همایی تشکیل بدن و هر کس عطراش بیاره و بحث و گفته کد بشه.چرا ول شد.بیایید راس بنوازیم هر سال ۳ روز یک استان.مرد بشید شروع کنیم شاید یه کاری کردیم.چرا ما چند تا نابغه عطر سازی نباید داشته باشیم.برندی به نام ایکاروس ثبت بدیم.
06 آبان 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سپهر
کیا هستن؟؟؟؟
هر کسی هم چند دوست عطر باز داره.یعنی ما از کفتر بازها کمتریم که هر سال مسابقه میگذارند.تازه هر شهر چند گروه.
06 آبان 1396 پاسخ تشکر
افشین جان راستش من در جریان این کارا که قرار بوده انجام بشه نیستم و اطلاعی ندارم ولی چرا که نه،پیشنهاد جالبیه(و البته با وضعیت موجود کمی آرمانگرایانه).هرچند قطعا این کاریه که نیاز هست کاربران قدیمی سایت که نفوذ و کاریزمای لازم رو دارن انجامش بدن و مطمئنا از دست کاربران جدید و آماتوری مثل بنده ی حقیر کار زیادی ساخته نیست،موفق باشی دوست من
07 آبان 1396 پاسخ تشکر
افشین عزیز بنده به شخصه بسیار خوشحال می شم از دیدار با دوستان عطر افشانی! اگرچه که واقعا هماهنگی همچین دیداری مشکل به نظر می رسه.
سوراکی گرامی حدود یک سال پیش زمزمه هایی بود بین دوستان که با هماهنگی مدیریت سایت دیداری ترتیب بدن که زیاد جدی نشد البته
07 آبان 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : TH_MEN سوراکی
پیشنهاد گردهمایی عطربازها یک روال و رویه معمول هست که حتما بایستی استارت بخوره. برندی نایاب به اسم nadia z به دستم رسیده که کارهاش اعحاب انگیز هستن. یقینا بایستی فرصتی باشه که این تجربه رو با همه شیر کنم ولی کجا؟ تا کی میشه به رویو اعتماد کرد؟ تنها کاری که میکنم این هست که مثل همیشه به فروشندگان و تهیه کنندگان سمپا ایمیل میدم و پیشنهاد میدم در لیست خریدشون بزارنش تا دیگران هم لذتش رو تجربه کنن.
هزینه های تهیه دکانت و سمپل بالاست و تنها راه اینکه عطربازی رو منطقی و درست پیش ببرید تقسیم کردن هزینه هاست. بایستی در گروههای چند نفره مبادرت به خرید عطرهای رفرنس کنید و بعد با تاریخچه عطرسازی به جلو پیش برید. و بعد به امروز برسید. حقیر بیش از دو هزار رویو رو در اینترنت منتشر کردم و بیش از دو هزار رویوی دیگر هم مکتوب دارم. و شاید چند برابر این تعداد رو هم تست کرده باشم. اما کماکان برندهایی رو میبینم که خواب از چشمم میگیرن. وقتی به گذشته نگاه میکنم میبینم میشده خیلی ها رو تست نمیکردم اگر گروهی هم رای و مطمئن در کنارم بودند که تذکر میدادن سراغ برند ایکس نرم یا میشده بواسطه ی یک فعالیت گروهی تعداد بیشتر و با کیفیت تری رو تجربه میکردم. همین اکنونش لیستی دارم که بیش از سیصد برند درش درج شده که بایستی در آینده به سراغشون برم. و تا آن زمان باز بهمین تعداد بهشون اضافه میشه. این ترن آور بالا تنها نیازمند یک همکاری جمعی هست و الا با این سرعت بالایی که جهان عطر در پیش گرفته درمانده و سردرگم میمونیم.. اشتباه من رو تکرار نکنید و از مستقل بودن در تهیه سمپل ها پرهیز کنید.
07 آبان 1396 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : Mehran الهه دهقانی
با عرض سلام خدمت جناب ايكاروس و دوستان عطر باز محترم
جناب ايكاروس عزيز
چند تا سوال داشتم
اولا اينكه از كجا و يا چه سايتي سمپل اينترنتي تهيه كنم
دوما من عطر هاي ديزاينري دم دستي مثل 212
212س..
bvlgari
galloway
boss orange
tom ford black orchid
bleu de chanel edt
mercedes benz for men
hugo boss
dior32
تغ هرمس
سيلور مونتاين
اونتوس (شركتي و نه اصل كريد)
encre noir
euphoria men
givenchy only gentelman
و...
ولي فقط بلو شنل و سيلور مونتاين من رو جذب كرد و كمي ديور 32
اما از نظر من نه ماندگاري خاصي دارند نه داستان جالبي رو از عطر حس ميكنم.و از بلك افغان .تام فورد نوير .بلك اركيد اصلا خوشم نيومد.
متنفر از عطرهاي بي نهايت شيرين و عطرهاي قوي چرم را هم امتحان نكردم.
مردي علاقه مند به بهار و پاييز 26ساله شاعر و احساسي هستم كه از فرو رفتن در دنياي فكر در حال تنهايي لذت مي برم در عين حال ابراز احساسات و حرف زدن را دوست دارم
ممنون ميشم اگه راهنمايي بكنيد
07 آبان 1396 پاسخ تشکر
سلام آقای محمد فولادی عزیز :

شخصیتی جالب که با سئوال و جوابهای بسیار در محیط درونگرای خویش و ابراز نتایج اونها در محیط برونگرای خود در حال ساختن شخصیتی حمایتگر و کمک رسانه دیگری است که خود نیز باید مورد حمایت بیشتری از طبیعت و اطرافیان قرار بگیره تا به تکامل بهتری برسه .
دوست عزیز عبارات سمپل اوریجینال عطر و سمپل دستریز عطر برای سرچ در اینترنت مفید خواهند بود و البته حتماً به جهت اطمینان از یک خرید خوب آرم نماد اعتماد الکترونیکی مدت دار اون فروشگاه رو در نظر داشته باشین .

برای لحظات Meditation و کسب انرژی از طبیعت لطفاً یه تستی از این دو عطر بگیرید :
1 - Guerlain L'Homme L'Eau Boisée
2 - Ermenegildo Zegna Uomo
با تغییر آکوردهای مختصر ولی مشخص و هماهنگ ، آهنگ سفر زیبای شمارو در دل اعماق طبیعت دلنشینتر خواهند نمود ، البته گزینه های خیلی زیادی وجود داره که با اینحال من این دو رو نزدیکتر و دم دست دیدم با قدرتی متوسط یا حتی کمتر ولی کیفیت رایحۀ خوب .
برای برونگراییِ زیبا و پر از احساس نیز گزینه های بسیار زیادی وجود داره با اینحال دو تا از دم دستیهاش رو مینویسم ، اگه شد یه تستی بگیرین :
1 - تام فورد Tuscan Leather
2 - و رایحه ای متفاوت با هزینه ای دو برابر C For Men EDP - Clive Christian
البته از پیشنهاد دوستان دیگه هم در صورت ابراز ، بهرۀ لازم رو میتونین ببرید .

موفق و پیروز باشید .
10 آبان 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : samet مهدی
Scholar عزیز از راهنماییتون ممنون
11 آبان 1396 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟