MASQUE - Romanza

ماسک رومانزا

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-37100
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی گیاهی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : ماسک
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-37100
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 325
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
16,200,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    11
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    6
تعداد رای های ثبت شده : 37
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

masque Romanza - ماسک رومانزا

اولین بارقه‌های روشنی روز، خانه تاریک را روشن می‌کنند و تویی که تمام شب را ناخواسته بیدار مانده‌ای، ناگهان به خودت می‌آیی و به ساعت نگاه می‌کنی. شب تمام شده است، اما رخسار کسی همچنان از آینه چشمانت محو نمی‌شود؛ رخسار آن زیبای مهربان شیک‌پوش و خوش‌رفتار که نمی‌توان در برابر افسونش مقاومت کرد؛ زیبا و افسونگر و البته آغشته به عطری سرمستی‌آور، درست مثل عطر انبوهی از گل‌های کاملا بازشده در میان باغی رنگارنگ. اما همه اینها برایت چه عجیب است! چرا باید کسی این‌گونه در ژرفای وجودت نفوذ کند؟! به بیرون پنجره نگاه می‌کنی و ناگهان زنبورهایی را می‌بینی که در میان گل‌ها می‌رقصند و جاودانگی چرخه زندگی را به تو نشان می‌دهند. طوفان و تلاطمی غریب در دلت می‌جوشد و سرگیجه‌ای سبک در سرت می‌پیچد. جذابیتی شگفت‌انگیز همچون صاعقه قلبت را شکافته است و تو انگار هنوز باور نمی‌کنی که عاشق شده‌ای. اما یک کلمه جالب ایتالیایی هست که همه این‌ها را یک‌جا بیان می‌کند. اینامورامنتو Innamoramento یعنی عاشق‌شدن!

برند ماسک
عطار کریستیانو کانالی
طبع گرم
سال عرضه 2015
گروه بویایی گلی گیاهی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه بادیان رومی، نرگس ، نیلوفر آبی
اسانس میانی یاس، برگ بنفشه
اسانس پایه کهربا، خس خس ، سدر ، صمغ درختچه مر
نمره کاربران
Romanza-ماسک رومانزا
رایحه
8.7
6 رای
ماندگاری
8.3
6 رای
پخش بو
8.2
6 رای
طراحی شیشه
8.7
6 رای
این عطر برای من یاد آور ...
اخبار برند ماسک
نظرات کاربران (5 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
واقعیت اینه که تصورم از رومانزای ماسک میلانو به خاطر اسمش ( رومانزا که ایتالیاییِ رومنس هست) و همچنین نوتهای فلاوری( نرگس و یاس و سنبل و برگ بنفشه) عطری بود مملو از روایح طبیعی و رومانتیک و فرش گلها... خنک و ملایم و خانمانه و باید بگم بسیاااار غافلگیر شدم...
رومانزا با تلخی گزنده گلها وگیاهان وحشی باز میشه...تلخی در کنار کمی گرما و خیلی سریع اضافه شدن امبر... فضاش یک ظهر تابستون لابه لای گیاهان خودرو وسط علفهای هرز و فضایی کاملا خشکه...مدتهاس بارون نیومده...بعد از دقایقی کمی از تلخی کار کاسته میشه و یاسی دودی در فضایی کاملا انیمالیک خودنمایی میکنه.یاسی که خودش از نوع انیمالیکه در کنار نتهایی شبیه سیوِت یا چنین چیزی و حتی چرم( که در نتها گفته نشده ن)بخوام توضیح کامل تر بدم انگار که یه حیوونی به تازگی از اونجا رد شده و ادرارش روی این گیاهان پاشیده... و همچنین فضا امیخته س با بوی دود( باز هم در نتها نیست)...دودی که ترکیبیه از بوی دود سیگار و بوی دود چوب و علفهای هرزی که خیلی دورتر اتیششون زدن...حتی بویی شبیه کُلُر هم میاد از اون ته مه ها یه چند دقیقه ای و بعد ناپدید میشه!
به مرور عطر خنک تر میشه و انگار از ظهر تابستون به سمت عصر پیش میره و همچنان اون فضای خشک رو داره
عطر بسیاااار خاص پسند ویونیکه...من هیچ تیپ و استایلی براش متصور نیستم یعنی در اصل استفاده ش در جمع رو نمیتونم تصور کنم...ولی باز هم برای بعضی اقایون شاید قابل استفاده باشه.برای خانمها که به نظرم اصلا...برای من عطر زیبایی به حساب نمیاد ولی صددرصد ارزشمند و قابل تامل و احترامه...کیفیت روایح، پخش و موندگاری کاملا قابل قبول.پرفورمنس خیلی خوب...و کارشو به درستی انجام میده...برای خیلیها میتونه یاداور کلی خاطرات خوب باشه...روزهای گردش و عکس گرفتن لابه لای گلهای وحشی وقتی ایستادی به دوربین نگاه میکنی و نفستو حبس کردی که اون بوهای تیز و گزنده و زننده رو فرو ندی:))
15 خرداد 1401 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : احمد شجاعی  Someone Out There Saba
در تنهایی به‌خواب رفتن و در آغوش یک مومیایی بیدار شدن!

درود برتو ماری... به‌به درمورد چه عطری نوشتی جانم... در جهانِ این اثر لحظه‌ی برخورد جریان هارش فلورال دودی با خطوط حیوانی خودِ آرماگدونه احساساته! به تصویر کشیدن عشق و نفرت در یک قاب. شبیه به ملودرام‌های ایتالیایی...

15 خرداد 1401 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : داوود نظری  Someone Out There Saba
چهار و پنجاه دقیقه و یازده دوازده سیزده چهارده پانزده... ثانیه‌ها می‌گذرن و اطرافم مورفی‌ترین قوانین حاکم شدن و نمی‌تونم سمپل این عطر رو پیدا کنم! ازنظرمن رومانزا، مونته کیریستو، ترالبا و تانگو بهترین آثار ماسک هستند. ماری باورت میشه یک عطر که هشتاددرصد اتمسفرش توسط ارتش گل‌ها تسخیر شده چنین بویی داشته باشه؟ من که هنوز نتونستم باور کنم! دارک اگزوتیک تا گردن به مفاهیم ابزترکت آغشته شده. شمایلی برای اکسپرسیونیسم انتزاعی در عطرسازی! وقتی نوشته‌ی تورو دیدم چنان سطح دوپامین مغزم بالا رفت که همون دو خط رو هم به سختی تایپ کردم! اگر توجه کنی حالت رهاشدگی داره. ایضا ایراد دستوری و درست نویسی. تمام این‌ها یعنی چی؟ یعنی همون آرماگدون احساسات. محلی مناسب برای پهن کردنِ بساطِ آخرلزمان. جایی که ناگهان به‌خودت میای و می‌فهمی با یک ملودی، رایحه، نقاشی و... شبیه به سرزمینی شدی که دوتا بمب هسته‌ای رو سرش رها کردن... ادگار آلن پو می‌نویسه : هنگامی که بقیه‌ی آسمان آبی رنگ است به شکل دیو درآمده! مثل رومانرا :) جانوری ازهم گسیخته و درعین‌حال آرام که تمام تلخی و ناخوشیِ درونی خودش رو با موتیف قرار دادن آکوردهای گلی و تشدید گذاشتن برروی حس‌های حیوانی به یک برون‌گراییِ تماما اروتیک، تند، کثیف و هاردکور تبدیل می‌کنه. بوی زجرکش شدن میده لعنتی... دیوید سلتزر در پایان کتاب طالع نحس به سراغ مکاشفات یوحنا ميره : بگذار هرآن‌کس که ادراک دارد شماره‌ی آن جانورِ وحشی را بشمارد...! به‌هنگامِ روبه‌رو شدن با بسیاری از هنرها این آیه به یادم میاد وَ رومانزا هم یکی از اون‌هاست! مرسی ماری.
16 خرداد 1401 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  Hani
سحرخیزی یا شب زنده دار؟! مسیح جان ممنون از توجهت و از اینکه نظرات این عطر رو هم کامل کردی با معجزه قلمت ...چقدددر هربار با خوندن نوشته هات حسرت میخورم از این همه فهم و دانش، حضور ذهن، و توانایی و استعدادی که داری...هر متنی که ازتو به زیر یکی از عطرها اضافه میشه، من شاد میشم و حیرت زده...مرسی از وقتی که میگذاری... نگاه تو به روایح، هنر، تاریخ، دنیا... و قدرت کلام و نوشتار تو بی نظیره و ارزشمند
16 خرداد 1401 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : امیر رنجبر nazanin
شب‌زنده‌دار یا سحرخیز؛ مسئله این است جناب شکسپیر.
واقعیتش من سوپروایزر بیمارستانِ بیداری هستم :) همان‌طور که در خبرها آمده و شما هم مطلع هستید در آخرین همه‌گیری اکثر مردم دنیا به سندرومِ چُرت مرغوبِ مزمن دچار شدن. ازاین‌رو کار من هم بیشتر شده و همواره باید شب‌ها بیدار بمونم! البته تمامش عشقه. بنده و تمام همکارانم خادم و پیشکاران این مردم هستیم :)
وَ سپاس بابت جمله‌هایی که نوشتی. دویست سیصدسال می‌شد که کسی انقدر ازم به نیکی یاد نکرده بود :)

یک بچه پیشنهادِ غیراورژانسی بهت بدم که بطورکلی از سلیقه‌ی من قطع امید کنی؟ اگر در بُرشی از زمان دلت خواست متوجه بشی که چطور میشه تمامِ ابعادِ جادو شده‌ی گل‌مریم رو از جگر سفیدش بیرون کشید؛ یا این‌که لوکا مافی چگونه پرتره‌ای متشنج از زنبق رو برروی بومی از چرم [شاید جیر!] می‌کشه؛ بعد در قاب چوبی قرارش میده و درنهایت تمام اثر رو هم‌چون نگارگری جن‌زده به دستان آتش می‌سپاره و دودی رقیق اما مبسوط رو تحویل شامه‌ی سرخوشِ آدم میده... بدون این‌که به کسی بگی برو سراغ لاتزا lattesa! اتاقِ انتظار وُ حادثه‌ی هزاران بار نیامدن! حس تلخ دردسترس نبودن درکنار شیرینیِ امیدواری تا لحظه‌ی آخر... گذری خامه‌ای به تمام جز کلاب‌های کلاسیک اروپا :) یکی از هارش‌ترین اتمسفرهای پودری رو در این اثر می‌تونی پیدا کنی. عطری که دوست داری با تمام وجود دوستش نداشته باشی! میدونی. این خاصیتِ زیباییِ بیش‌ازحد و افسانه‌های ناشناخته است. خلاصه باید حواست باشه که چقدر و چگونه زیبایی. وگرنه... بارون میاد خیس میشی، برف میاد گوله میشی... میوفتی تو حوض نقاشی!
16 خرداد 1401 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : Hani nazanin

<<ماسک رومانزا>>
اگر قادر بودم یک روزی یک زبان جدید از خودم اختراع کنم و دایره کلمات رو در اون تغییر بدم اولین اقدامی که میکردم معنای آرامش رو میذاشتم رومانزا.
بگذارید شما رو با یک روز پر استرس و خستگی آشنا کنم . پس از تنش های استرسی زیاد و خستگی فراوان نزدیک های غروب به خانه میرین. بدون اینکه لباس هاتون رو عوض کنید از فرط خستگی مینشینین کنار پنجره ای که روبروش یک باغ سرسبز هست . در اون هنگام یک دمنوش گیاهی آرامش بخش رو بهتون میدن و شما در حالیکه به بیرون از پنجره نگاه میکنین اون دمنوش رو میل میکنین. آره اون حس خوب و ارامشی که بهتون دست میده در این رایحه به خوبی تصویر شده.
هیچ توضیح اضافه ای نمیتونم بدم بجز آرامش. بهترین عطر گیاهی که تست کردم که واقعا هنر ازش میباره.
دوستان گلم، برخی عطرهایی که اخیرا راجبشون مینویسم با همه خوبی هایی که دارند اگر تست کنین و عطرباز باشین ممکنه تمامی عطرهایی که داخل کلکسیونتون دارین برای مدتی براتون بی ارزش بشن تا بعدها که اثر این روایح روی روح و ذهن شما ازبین بره.
10/10 .
27 آبان 1399 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Therezvani مهدی ارجمندی
راجب پرفورمنس یادم رفت بگم پخش بوی بیکرانی داره.
27 آبان 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Therezvani حامد

باسلام خدمت دوستان و اساتید گرانقدر چند سوال ایا اینکار باتیپ اسپرت و مجلسی جور میشه یانه، بعد ا اکوا دیپارما منگولیا نوبل مناسبتر میبین یا اینکار رو یا ایریس سندر ناموی گودسر دونبال یه کار گلی مناسب ایزو وری هستم
18 آبان 1396 پاسخ تشکر
سلام دوست عزیز
هیچ کدوم از سه کار مزبور ایزی ور نیستند.پیشنهاد من به شما Herme Jour Absolu هستش.
کیفیت خیلی خوبی داره با پخش و ماندگاری خیلی خوب،ایزی ور و کاملاً یونی .
هر سه کار مزبور در ژانر خودشون نامبر وان هستند ولی خواسته ی شما رو برآورده نمیکنند.
مگر قصد هدیه دادن به خانمی رو داشته باشید که من ماگنولیا نوبل رو بهترین گزینه میدونم.بسیار کار شیک و زیباییه و برای هدیه دادن به یک خانم بسیار سورپرایز خواهد بود.
18 آبان 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : رضا قهرمانی
حسن اقا ژوغ هرمس رو داشتم گاردینال رو هم داشتم کارهای فاخری بودن ولی منو راضی نمیکردن و به خانمم بخشیدمش حقیقت دونبال یه کار سنگینتر و قویتر میگردم ایا پیشنهاد بهتری دارین
18 آبان 1396 پاسخ تشکر
حسن اقا ژوغ هرمس رو داشتم گاردینال رو هم داشتم کارهای فاخری بودن ولی منو راضی نمیکردن و به خانمم بخشیدمش حقیقت دونبال یه کار سنگینتر و قویتر میگردم ایا پیشنهاد بهتری دارین ببخشید نرخ کارهای ماسک مث این رومانزا چنده
18 آبان 1396 پاسخ تشکر
آقا اگه برای خودت میخوای چرا دنبال کار فلاوری هستی؟ کارهای گلی و فلاوری معمولاً رایحه ی سنگین و کاراکتر عمیق ندارند!
به هر حال هر سه کار نامبرده عالی اند ولی رومانزا ی ماسک فکر نکنم در ایران پیدا کنید باید از خارج تهیه بشه فکر کنم ۳۵ میل حدود ۵۵۰ تومن.
19 آبان 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Mehdi2664
اوه اوه اوه
یادم رفت این کار رو Frederic Malle Carnal Flower فکر کنم این راضی تون کنه.فلاوری-گلی با پخش و ماندگاری عالی و کاملاً یونی با قیمت حدود یک میلیون برای صد میل البته بعضی ها میدن یک میلیون و سیصد که خیلی بی انصافیه اگه من باشم حداکثر یک میلیون و صد تومن حاضرم بدم براش.
19 آبان 1396 پاسخ تشکر
حسن اقا ممنون از بابت راهنمایی گرانقدرتون اره صرفا واسه خودم میخوام اخه من از کارهای بالزامیکی و رزینی بدم میاد وبیشتر علاقه به نوتهای گلی و فرش ومشکی دارم با قیمت کارانل فلاور وفروشنده هاش مشکل دارم
19 آبان 1396 پاسخ تشکر


Romanza
Masque

شبح چوب لباسی، هیولای زیر تختخواب و کابوس های حین تب برای من تنها یک چیز ه: "روزمرگی و تکرار"

سیزیفیوس راز گنج خدایان رو بر ملا کرد و قدرت خدایان رو بارها به تسمخر گرفت. خدایان تصمیمرفتن بدترین عذاب ها رو بر او وارد کنن. اما بدترین عذابی که به او وارد شد این بود: او می بایست سنگی رو تا انتهای قله ای بالا میبرد اما کمی قبل از رسیدن به قله سنگ به دستور خدایان از دست او جدا میشد و مجبور بود دوباره اون سنگ رو بالا ببره. این بدترین عذاب سیزیفیوس بود. بدتر از شکنجه ها و نوشاندن زهر و آتش و شکنجه و به اسارت بردن زن او. چرا که هیچ کاری عذاب آور تر از تکرار یک فعل بیهوده نیست. بالغ بر یکصد هزار عطر تاکنون به طور رسمی ساخته شده و اسنادش ثبت شده. و به ندرت شاهد یک ساختار شکنی در نگاه و نگرش به عطر بودیم. رومانزا با هیچ یک از پیش دانسته های آماتور در ارتباط با عطر سازگار نیست. عطری که فقط و فقط ساخته شده برای عطربازهایی که از این روند روزمره و تکراری عطرها خسته شدن و دوره ای از یاس و افسردگی در عطربازیشون رو تجربه میکنن. عطری دو رگه از مادری ایندی نیش و پدری نیش. لباس چادرنشین ها و لهجه ی امروزی. چیدن گندم برای تهیه ی نان و نه رفتن به نانوایی. حفظ ارادت و احترام به ساحت ارواح عطاران چند صده ی پیش اما پیشی گرفتن از عطارهای امروزی. آکوردهای متناوب و پی درپی فلاوری با طعم سبز ساختار شکن و ناآشنا که مکررا از هم پیشی میگیرن تا به جان بیمار آکوردهای مطبوع اما سخت پسندی از چوب و امبر برسن. اگر حقیقت رو بر زیبایی ترجیح میدید این رو تست کنید. سخت پسند و واکنش دهنده و لاقید. کاملا شخصی و یونیک.
حتما تستش کنید اگر مثل من از بی نهایت شیشه ی معطری که اطرافتون رو گرفته اشباع شدید.
رویوی رایحه عطر برای بعد .

8.5 تا 9 از 10
06 آبان 1396 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : شاپور اتش دانیال حیدری
جناب ایکاروس در صورت امکان و سر فرصت لطفا" عطرهایی که از شما نمره 9 به بالا گرفتن لیست بفرمایید،عطری نمره کامل(10/10) از شما گرفته است یا خیر؟
06 آبان 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ssh
علی جان یکی از این عطرها که در خاطرم هست دکتر در پیج شخصیشون بهش 10 دادند Oud maleki بود.
البته واسه یک سال پیش بود این مطلب
07 آبان 1396 پاسخ تشکر

این بهترین کار فلاوری ست که تست داشتم.این عطر هر کسی رو که از زندگی خسته و ناامیده رو سرشار از شور و نشاط میکنه.
عطرهای فلاوری کاراکتر من نیستند ولی من عاشق این کار شدم.
عاشق تمام اون انگیزه هایی که منو به زندگی راغب و تحمل درد و رنج ناشی از اون رو تخفیف میده و همه ی این مواهب در این عطر موج میزنه.
22 شهریور 1396 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : nazanin Amirhossein

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟