VIKTORIA MINYA - Hedonist

ویکتوریا مینیا هدنیست

زنانه
کد کالا : ATR-36620
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی چایپر
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : ویکتوریا مینیا
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-36620
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 5
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

VIKTORIA MINYA Hedonist - ویکتوریا مینیا هدنیست

محصولی شیک و جذاب که در سال 2013 میلادی عرضه شده است. این عطر توسط برندی مطرح به نام ویکتوریا مینیا به بازار عرضه شد و رایحه آن گرم می باشد . عطار آن ویکتوریا مینیا می باشد و در دسته عطر های چوبی چایپر قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، هلو ، یاس، تنباکو ، شکوفه پرتقال ، گل اوسمانتوس ، وانیل ، خس خس ، سدر اشاره کرد.

برند ویکتوریا مینیا
عطار ویکتوریا مینیا
طبع گرم
سال عرضه 2013
گروه بویایی چوبی چایپر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، هلو
اسانس میانی یاس، تنباکو ، شکوفه پرتقال ، گل اوسمانتوس
اسانس پایه وانیل ، خس خس ، سدر
نمره کاربران
Hedonist-ویکتوریا مینیا هدنیست
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
یکی از عطرهایی که جون میده برای هدیه دادن آقایان به خانمها.از بس باتل جذاب و قشنگی داره ، البته در کنار رایحه ی فوق العاده خوش ساختش ، برای معشوقه ای که رایحه ی عسل و هلو را میپسندد‌ بهترین گزینه است. چون با این هدیه با یک تیر ، دو نشان میزنید ، هم دلبرتان از شکیل بودن باتل و بسته بندی و جعبه و رایحه لذت میبرد، هم خودتان مجذوب رایحه میشوید. چون از اون رایحه های اغوا گر مرد پسند است:)
این عطر در اپنینگ با رایحه ی هلوی الکلی آغاز میشود. برگاموت که نه ، انگار چیزی شبیه تیزی پوست لیموی شیرازی ، وقتی فشارش میدی و یه رایحه ی تیز و تلخ ازش بلند میشه ، همراهِ این هلوی الکلی است. کم کم این حالتِ رایحه محو میشه و جای خودش رو به حضور گلهای سفید ( یاسمن و شکوفه ی پرتقال ) و توهم بویی شبیه عسل میدهد. تنباکو هم در این عطر
بسیار ظریف و دلنشین کار شده است که در کنار حضور وانیل و دیگر اعضا، جدالِ بازیگوشانه ای از تلخی و شیرینی را دارند. ولی هر بار شیرینی با اقتدار پیروز میشود و در کل رایحه به سمت شیرینی پیش میرود. تنباکو در این عطر زیاد قوی و بولد نیست .برای من بیشتر در پس زمینه است. هلو در میدل نت قدرت بیشتری پیدا میکند و اون حالت بوزی کمرنگتر میشود. رفته رفته یک آکورد چوبی جذاب که مدیون حضورسدر است ظاهر میشود و رایحه را به همراه یک آکورد پودری ضعیف در آغوش میگیرد.با اینکه در معرفی نتها ، عسل ذکر نشده ، ولی شیرینی و گرما و رایحه ی عسل به طور واضح مشخص است.البته هنوزنمیدانم وجود نت عسل است یا توهم رایحه ی عسل...در کل نقشهای اصلی را برای من در این عطر به ترتیب هلو- عسل و گلها ایفا میکنند و آکورد الکلی و چوبی ، همینطور تنباکو و وانیل و همینطور رایحه سیتروسی که از برگاموت می آید ، کاملا در پس زمینه هستند. ماندگاری این عطر هم متوسط رو به بالاست ولی پخشش کاملا متوسط هست که ویژگی اکثر کارهای سکسی ، همین پخش متوسط و گاهاً نزدیک به پوست است.
خلاصه ‌که مورد پسندِ من قرار گرفت ، شاید ولنتاین امسال به خودم هدیه بدم:)
12 آبان 1401 پاسخ تشکر
36 تشکر شده توسط : شکیبا سعید رضایی شوشتری
از وقتی دیدم ایکاروس درباره اش چطور نوشته در به در دنبالشم اما نیست ایران اصلا . اگر دوستانی اطلاع از موجودی فروشگاهی دارن طوری که قوانین سایت اجازه میده اشاره ای بفرمایند لطفا . الان هم با توصیفات شما مونا جان دوباره دلم هوای بوییدن این عطر رو کرد . ممنون از زحمتی که میکشید.
12 آبان 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : حسن کبیری کامبیز سخی
سلام مونای عزیزم
چه خوب که باز شما واسه مون تحلیل نوشتی 😍😍😍
این عطرو تو یکی از لیستای ایکاروس عزیز دیده بودم تا حالا چندتا عطر از پیشنهادات ایشون تست کردم و خریدم که اغلب پسندیدمشون
کاش منم پیداش کنم بی هدیه نمونم ولنتاین امسال🥲🥲😁
13 آبان 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : پيمان IRRO

راستش من این کار رو بر پوست و لباس زنی ندیده و تست نکردم ولی بر روی پوست خودم غیر قابل تحمله!
اصلاً نمیتونم تحملش کنم باید برم دوش بگیرم مگر از شرش راحت شم!
کیفیت اما عالی ست.
09 آبان 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : حبیب جوانشیر Hani
به آقای کبیری عزیز
میتونم بپرسم چیه این عطرو نمیتونید تحمل کنید؟شیرین بودن زیادش رو یااینکه خیلی زنونه ست؟جهت آشنایی خودم با این عطر میپرسم
10 آبان 1396 پاسخ تشکر
به خانم azi
راستش خانم عزیز ،من اعتقادی به عطرهای زنانه و مردانه ندارم.هر عطری رو خوشم بیاد میخرم بدون توجه به جنسیت ولی این عطر برام شیرینی زیادی داره که البته مطمئن ام به نسبت کارهای دیزاینری زنانه شیرینیش کمتره.
خیلی از عطرهای شاهکار رو فقط به خاطر شیرینی ولو کمترین دوز از لیست خرید خارج کرده ام.
هر دوی این کار یعنی همین هدونیست و هم Garuda خیلی خوب هستند ولی کاراکتر من نیستند.
10 آبان 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : شکیبا حبیب جوانشیر

هدونیست
ویکتوریا مینیا

رایحه: شیرین میوه ای فلورال

ویکتوریا سالها دراوکراین زندگی کرده و کاملا به ظرافت ها و تیغه های برنده ی زنانه به مانند دیگر زنان هنرمند روسی مسلط هست. قبلا این عطر رو برای یکی از خانم ها در این سایت رویو کرده بودم. از اون دست عطرهای شیرین زنانه هست که نفس آقایون رو میبره. کمتر نیش زنانه ای داریم که به این سطح بتونه بازخورد بگیره. شیشه ی عطر از فضا و نورپردازی کهربایی و سرخ و طلایی درونی اوپرای اودسای اوکراین بایستی الهام گرفته شده باشه و شورو هیجان و وقار اوپراهای روسی رو در رایحه ی خودش غرق کرده. ابدا طرفدار مکتب رومانتیسم نبوده و نیستم ولی یکی از مظاهر عطرسازی رومانتیسم همین کار هست که آقایون بوییدنش رو دوست دارن. بداهه ی رها و پر شوری که شیرین و گرم هست.
هدونیست شیرینی ظریف و زنانه و ملیحش رو از اتیلن پروپیونات و دکالاکتانت میگیره که بویی نظیر به رام دوده گرفته نظیر موم عسل و خامه ی هلو رو تداعی میکنن. قلب فلاوری این عطر رو جاسمین ابسولوت و اوسمانتوس اکنده میکنن که عرق ریز و پر جبروت و سرگیجه آور و حیران کننده ست.
حدودا شش تا شش ونیم از 10 میگیره از من ولی حتما اگر جایی دیدید اینکار رو تست کنید.عطری که خودش رو به راحتی با فاکتور سن هماهنگ میکنه و از این نظر مورد اطمینان هست
12 مرداد 1396 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : آرامیس complihanicated
سلام خدمت ایکاروس عزیز و همینطور دوستان عطر افشانی. هدونیست رو قبلا تست کردم عطر با کیفیت و اغواگری هست شیشه زیبایی هم داره که داخلش با کریستال هایی پرشده این عطر برای خانم های که شیک پوش هستن و به ظاهرشون اهمیت میدن میتونه یکی از گزینه های خوب برای استفاده در مجالس و مهمانیها باشه.
13 مرداد 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : azi ایکاروس
ضمن عرض ارادت خدمت ایکاروس عزیز ...بسیار بهرمند هستم از به اشتراک گذاشتن تجربیاتتون در خصوص روایح مختلف...وچقدر خوبه اگه حضورتون پررنگ تر باشه ......
13 آبان 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Dragon رضا یگانه

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟