POLICE - To Be Rose Blossom

پلیس تو بی رز بلوسوم

زنانه
کد کالا : ATR-36053
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چایپر گلی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : پلیس
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-36053
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    4
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    4
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    3
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 16
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

تو بی رز بلوسوم عطری برای زنی نامتعارف است که عاشق اغواگری با روح آزاد خود است.
این عطر از ترکیب دو عنصر، جمجمه و گل، خصوصا رز الهام گرفته است.
این ترکیب به تمی پرطرفدار در خالکوبی و متعاقب آن در دنیای مُد بدل شده است. این عطر ملهم از معنای چندلایه‌ی این عناصر است: ابدیت، تغییر، و اسراری که جمجمه نماینده آن‌هاست و زندگی و لذت که گل نماینده آن‌هاست.

برند پلیس
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی چایپر گلی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین، گلابی
اسانس میانی یاس، گاردنیای یاسمنی، گل آفتاب پرست، شیرین بیان
اسانس پایه مشک ، کهربا، وانیل ، نعناع هندی ، سدر
نمره کاربران
To Be Rose Blossom-پلیس تو بی رز بلوسوم
رایحه
7
5 رای
ماندگاری
6.4
5 رای
پخش بو
6
5 رای
طراحی شیشه
8.6
5 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند پلیس
نظرات کاربران (4 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
9
طراحی شیشه
برای من بیشتر از بیشتر از هرچیز دیگه یادآور دیور هیپنوتیک پویزن ادوپرفیومه(تأکید میکنم هیپنوتیک ادوپرفیوم، نه ادوتویلت). همون فضای وانیلی اما یکم تیره و گرفته. همون لیکوریک غالب، پلیس بادوم نداره اما هلیوتروپ همون پودریت بادومی طور رو ایجاد میکنه،بااینکه بین نتهاش تونکا نیست یه رایحه محسوس تونکاطور هم حس میشه،یه تونکای شکلاتی که شاید حاصل ترکیب امبر و پچولیه. بعد نیم ساعت، چهل دقیقه، لیکوریک محو میشه و یاس و نتهای چوبی قویتر میشن و تو این مرحله واسم یادآور الین اسنس ابسولو هست هرچند یاسش در اون حد غالب نیست.انگار که الین اسنس ابسولو با هیپنوتیک ادوپرفیوم تلفیق شده
من درکل برند پلیس رو دوس دارم اما معمولا تمرکزم رو این بود که پلیس فوربیدن چقد عالیه و درحق تو بی رزبلاسم اجحاف میکردم. اما اینم خیلی خوبه و از اون عطراست که شاید اگه عطرباز نبودم خریدش رو تمدید میکردم. بااینکه شیشه های لاین تو بی، مسخرن اما درعین حال بنظر من باحالن و جمع کردنشون کیف میده. شیشه دئوکروم و گلیتری آبی اینو هم دوس دارم اما اون گل پارچه ای که رو سر جمجمه ست دوس نداشتم که راحت جدا شد. از نظر موندگاری و پخش بو برای من متوسطه و به نسبت قیمتش قابل قبوله. خیلی از عطرهای دیزاینر که چند برابر این قیمت دارن پرفورمنس شون از این بهتر نیست.
بجز عطرهایی که اسم بردم از نظر حال و هوا و حس و حال یکم تیره و گرگ و میش طوری که داره تو مایه های لولیتا لمپیکاست. از نظر غلبه لیکوریک و وانیل یادآور دیزل لاوردوز(بنفش) هست اما لاوردوز،رایحه روشنتر و شیرینتر و یکنواخت تری داره. یکی از کاربرها هم با لالیک ساتین مقایسش کرده که بنظر منم منطقیه. بوشون مشابه نیست اما فضا و پروفایل یکسانی دارن(وانیل، تونکا، چوب و تو پس زمینه گلهای سفید)
05 فروردین 1403 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی nazanin

8
رایحه
6
ماندگاری
5
پخش بو
8
طراحی شیشه
اجازه بدین یه اپدیتی ازین کار ارائه بدم… واقعا حیفم اومد این بچه و بقیه پلیس ها در عین قیمت مناسبشون انقدر یتیم موندن …:))
رایحه این کار خیلی خوبه ! شیرین-تلخ و اسموکی، به طرزی کاملا دوده ای و پودری، یعنی واقعی ترین وایبِ تلفیق رایحه ی دوده های سیگار با عطر زنانه ! مو نمیزنه… میتونه عملا مصداق اش نخورده و دهان سوخته باشه در محضر والدین :)))) بیس عطر هم با هنر نماییِ شیرین بیان کلا حس تکراری بودن یا لوس بودن رو با یه مشت اهنین پرونده .
جدی و دارک- خاص- مجموعا بنسبت قیمت بسیار ارزنده و سربلند…
چرا مجموعا؟ خب پرفورمنس درست و درمونی نداره شوربختانه…ولی بازم با این قیمت و رایحه خفنش، OK ؛)

از عطرافشان و مدیر محترم تقاضا دارم در صورت امکان این کار رو موجود کنن:)
31 تیر 1400 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : shima.a Lili.Sahm

8
رایحه
6
ماندگاری
5
پخش بو
8
طراحی شیشه
پلیس تو بی رز بلاسم، عطری یونیسکس،اسموکی ،چوبی و وانیلیه. سن عطر کم نیست. عطر جا افتاده ایه و زیر ۲۵ سال رو که هیچ رقمه نمیطلبه. میشه عطر شب و مهمونی هم در نظرش گرفت. فضای کار تیره و مرموزه.
در شروع شما یه معجونِ چوبی-دودیِ شیرین دارین که تلخی سیگار طورش(جداً شبیه بوی دوده سیگار روی لباس بود تلخیش) کاملا یونیسکسش کرده و برای من، جذاب. وانیل تو شروع کارم حس میشه ولی رفته رفته بارز تر میشه.
میگن این شیرینی غریب و تلخش مربوط به ترکیب شیرین بیان و سدره که من اولین باره که حسش کردم و واقعا جالب انگیز بود.
رفته رفته بعد یه مدت نسبتا طولانی بوی گل از لایه هاش فرصت خودنمایی پیدا میکنه ولی تا آخر هم من نمیتونم نقش گل هارو اونقدر پررنگ حس کنم راستش ،فقط یکم تو میانه و انتهای عطر، به زنانگی عطر اضافه کردن که اونم قابل اقماضه:)))
در اخر مشک همراه وانیل میشه و مثل یه حلال، رایحه گل ها و میوه ها و نعناع هندی رو فِید میکنن و نتیجتا در پایان ما یه عطر شیرین و مشکی-وانیلی داریم که بوی شیرین بیان ملایمی ازش ساطع میشه و باعث میشه تکراری و ملال اور نباشه. (تنها بازمانده شروع اولیه اش، اون رایحه ی خاص شیرین بیانه بدون تلخیِ تاریک اولیه اش البته، که توی وانیل حسابی حل شده).
شاید سنگین تر و دارک تر از اون باشع که بخوایم اونو عطر بهار و تابستون بدونیم. نمدونم برای من که بهار و تابستون روشن و شادن:)) شب های پاییز و غروب های گرفته با این عطر رفیقای خوبین؛)
درمورد پرفورمنس با دوست عزیزی که قبلا نظرشونو گفتن موافقم. پخش معمولی، ماندگاری خوب.
12 فروردین 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Z.gh Maxxine

8
رایحه
7
ماندگاری
5
پخش بو
10
طراحی شیشه
اگه به دنبال رایحه ای از وانیل با ترکیب گل یاسمن هستین که شیرین باشه در عین حال بوی ملایمی داششته باشه حتما این عطرو بهتون پیشنهاد میکنم
مخصوصا برای فصل بهار خیلی بوی دلنشینی داره البته این عطر بیشتر برای سن های کمه
بوی جذاب و جوانی
ماندگاری و خط بوی خیلی بالایی هم داره ولی مخش شدنشن متوسطه یعنی حداقل نیاز به 3 پاف هست تا بتونه کاملا بوش تو فضا پخش شه
ود هر صورت با این قیمتی که داره به نظر من عطر خیلی مناسب و خوش بویی هست
کسایی که lalique Satine را مپسندن حتما این عطرو هم دوست خاهند داشت
01 فروردین 1397 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Lili.Sahm ایرن

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟