NICOLAI PARFUMEUR CREATEUR - Ambre Cashmere Intense

نیکلای پارفومر کرییتر آمبر کاشمر اینتنس

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-35945
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
طبع : گرم
مشخصات تولید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-35945
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 5
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
310,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 5
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

NICOLAI PARFUMEUR CREATEUR Ambre Cashmere Intense - نیکلای پارفومر کرییتر آمبر کاشمر اینتنس

محصول سال 2015 میلادی بوده و توسط عطاری مستعد و مطرح به نام پاتریشیا د نیکلای ساخته شده است . از ویژگی های این عطر رایحه بسیار دلنشین و گرم آن می باشد و در دسته عطر های رایحه های شرقی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به نارنگی ماندارین، فلفل ، بالنگ ، بنفشه ، ریشه زنبق، ادویه گل میخک ، دانه تونکا ، لوبان ، مشک ، کهربا، وانیل ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، لابدانیوم اشاره کرد.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند نیکلای پارفومر کرییتر
عطار پاتریشیا د نیکلای
طبع گرم
سال عرضه 2015
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین، فلفل ، بالنگ
اسانس میانی بنفشه ، ریشه زنبق، ادویه گل میخک
اسانس پایه دانه تونکا ، لوبان ، مشک ، کهربا، وانیل ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، لابدانیوم
نمره کاربران
Ambre Cashmere Intense-نیکلای پارفومر کرییتر آمبر کاشمر اینتنس
رایحه
7.5
2 رای
ماندگاری
8
2 رای
پخش بو
7
2 رای
طراحی شیشه
7
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
با سلام خدمت دوستان
امبر کاشمر
Ambre cashmere
شروعی گرم و شیرین از کهربا و لادن و نت بسیار ضعیفی از مرکبات که در کنار هم ترکیبی گرم و تلخ از از لیمو رو حس خواهیم کرد
بعد از اندکی زمانی کار به سمت روایحی از چوبی و دودی خواهد رفت که فضارو صمغی و گرمتر جلوه خواهد داد که با اضافه شدن طیف وسیعی از شیرینی وانیل بالانس کار برقرار شده و حالتی معتدل تر رو به خودش میگیره
عطری گرم و کاملا یونیسکس
03 بهمن 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : نیک صدرا Hani

یه کار امبری متفاوت که بدون شک ارزش تست داره. ترکیب نوتها نسبتا شلوغه و کلی نوت شیرین توی هرم بویایی عطر دیده میشه، ولی خوشبختانه نتیجه اونقدر شیرین نیست که بخواد دل آدمو بزنه.
اپنینگ کار غافلگیر کننده است چون با هجوم مرکبات و یه بوی انبه مانند در کنار فلفل یه رایحه شیرین میوه ای به مشامتون میرسه که از یه عطر امبری انتظار نمیره. با گذر زمان وانیل لابدانوم و البته امبر خودی نشون میدن و نوتهای میوه ای رو به عقب میرونن. امبر اینجا شیرین نیست گرچه کلیت رایحه بخاطر نوتهای شیرین مثل وانیل و دانه تونکا خوشمزه شده. تغییر نوتها به همینجا ختم نمیشه چون تو فواصل مختلف هنرنمایی پاتچولی و صندل و بنفشه احساس میشه. گرچه اونها مثل رهگذر میان و رد میشن و این امبر و وانیل هست که حضور ثابت دارن.
پخش کار ملایم و کم جون هست ولی ماندگاری واقعا خوبه و تا ساعتها بعد اثرش روی پوست باقی میمونه. این اولین کاری هست که از خونه نیکولای تست داشتم و گرچه رایحه با سلیقه ام جور نبود ولی از نظر ارجینالیتی و کیفیت از کار راضی بودم.
16 مهر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Ali.A مهدی
جناب م.س عزیز سلام
با احترام،ضمن تشکر از توضیحات خوب شما در خصوص عطرAmbre Cashmere Intense، این برند کیفیت مناسبی داره. این کار ممکنه برای خیلی ها مورد پسند واقع نشه به این دلیل که من فکر مکینم برای افرادی که سن بالاتر از 50 دارن مناسب تره. یک شخص خیلی جا افتاده و با تجربه. البته نظر شخصی من هست. ولی این عطر رو برای چنین شخصی مناسبتر میبینم. به غیر از Ambre Loup Rania J که موفق به تست آن نشدم بین کارهای آمبری بنده Versilia Vintage رو خیلی پسندیدم. امیدوارم جناب کبیری با یکم شیرینی اینکارو کنار بیان چون به نظرم واقعا کار باکیفیت و در خور توجهی هست.
17 مهر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Ali.A م. س.
Mahdi عزیز،
من هم از versilia Vintage خیلی خوشم اومد و بنظرم یه کار امبری همه چیز تمومه. از خونه نیکولای amber oud رو هم تست داشتم که با وجود رایحه دلپذیر و باکیفیتش بوش بنظرم تکراری اومد. پیشنهاد میکنم 1888 از زرجف رو هم در نظر داشته باشید، برای ذایقه من زیادی شیرین بود اما کیفیت ساخت کارهای زرجف همیشه خوبه. میمونه Ambre Loup که تو فکر تهیه اش از خارج بودم ولی یه فروشگاهی بهم اطمینان داده که محصولات این برند واردکننده پیدا کرده و تا یه ماه دیگه تو فروشگاهها در دسترس خواهد بود. منم تصمیم گرفتم تا اون موقع منتظر بمونم و دیگه دنبالش نگشتم.
18 مهر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : مهدی
م.س عزیز سلام
با احترام، از توضیحات شما بسیار ممنونم. خاطرم هست قبلا یک سمپل از 1888 داشتم ولی یکی از اقوام روی دستش زد و با خودش برد و نتونستم دقیق تستش کنم. حتما در اولین فرصت اینکا رو هم تست خواهم کرد. ممنونم که اطلاع دادی محصولات برند Rania J هم وارد خواهند شد. خودم هم مشتاقم عطر Ambre Loup رو تست کنم. در مورد Versilia Vintage من یک شیشه سفارش دادم. دوست داشتم در مجموعه خودم این عطر رو داشته باشم. از توجه شما بسیار متشکرم.
18 مهر 1396 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟