panouge - Sandstorm

پانوژ سند استورم

مردانه
کد کالا : ATR-35832
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی گلی مُشکی
عطار : ژان ژاک ژان ژاک
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : پانوژ
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-35832
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 135
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
6,700,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    9
  • نمی پسندم
    5
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    10
  • + 45 سال
    4
  • روزانه
    3
  • رسمی
    8
تعداد رای های ثبت شده : 65
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

panouge Sandstorm - پانوژ سند استورم

عطری مردانه و جذاب و اغوا کننده می باشد که توسط عطرساز برجسته ژان ژاک ساخته شده است .

این عطر در سال 2014 به بازار عرضه شده است .

این عطر با رایحه گرم در دسته گروه بویایی چوبی گلی مُشکی قابل‌طبقه‌بندی است.

از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، کهربا، یاس، گل اوسمانتوس ، مشک ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، چوب درخت قان ، صمغ کندر اشاره کرد.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند پانوژ
عطار ژان ژاک
طبع گرم
سال عرضه 2014
گروه بویایی چوبی گلی مُشکی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج
اسانس میانی کهربا، یاس، گل اوسمانتوس
اسانس پایه مشک ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، چوب درخت قان ، صمغ کندر
نمره کاربران
Sandstorm-پانوژ سند استورم
رایحه
8.3
28 رای
ماندگاری
7.8
28 رای
پخش بو
7.5
28 رای
طراحی شیشه
7.4
28 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (20 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
پانوژ سند استورم اثر استاد ژان ژاک، عطری با شخصیت و مردانه مناسب فصول خنک و سرد بصورت خاص و قابل استفاده در زیر سقف و دمای کنترل شده در تمامی سال. بینی من میتونه روایح امبر، چوبی، مشک و تا قسمتی گلی رو به‌وضوح در مراحل مختلف عمر این عطر (از زمان اسپری تا خاتمه ) تشخیص بده و لذت ببرم. رایحه بنظر من یونیک و تقریبا بی همتا هست و عطر های مشابه (از نظر دوستان) حداکثر میتوانند تا پنجاه درصد تشابه داشته باشند. از لحاظ کیفی در جایگاه بسیار خوبی قرار گرفته، بنابراین دوستانی که دنبال یک کار باکیفیت و تقریبا هایپ نشده و بی همتا هستند این عطر میتونه راضیشون نگه داره. راستی پخش و ماندگاری خوبی هم داره. در کل یک گنج پنهان هستش که متاسفانه مهجور مونده.
27 مهر 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : مهریار غلامرضا نیک پور
سلام دوست عزیز

خواستم بدونم که این عطر sandstorm هنوز هم در تولیدات اخیر عملکرد خوب سابق را دارد با خیر؟ ممنون میشم کمکم کنید
15 دی 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سالمی بابک
من محصول 2018 رو دارم راضی هستم
15 دی 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : derrick حمید

عطری گرم وتلخ و جذاب
همه پسند
07 خرداد 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : مهریار سعیده دهرویه

10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
عطری بسیار عالی برای امضای آقایان. بسیار شیک و دارای پیچیدگی خاص به گونه ای که وقتی این عطر به مشام کسی میرسه باید یه مقدار در مورد ترکیبات و نت عطر فکر کنه. خلاصه کلام عالیه حتما امتحانش کنید
21 آبان 1401 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : مهریار سعیده دهرویه

بوی تی رز و عطرای قدیمی و سر درد!
09 خرداد 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بهداد
نطرتون محترم اما این عطر بسیار یونیک و بدون کوچکتری شباهتی به تی رز و بقیه عطرهای قدیمیه اتفاقا کاملا هم عطر با کلاس و جدیدیه
20 دی 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه دانیال
سند استورم یک عطر عالیه در این فصل .آقایان غافل نباشید ازش. در صورتیکه رایحه اش رو بپسندید واقعا راضی کننده است نسبت به قیمت.
20 دی 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه کریم عدن ور
قبلا این عطر قیمتش حدود دو تا سه میلیون بود ولی الان که انقدر شده قیمتش به نظرم با وجود رایحه بی نظیرش ارزش خریدش پایینه و با این قیمت خیلی عطرهایی با پرفورمنس های بالاتری میشه خرید ولی اگه فقط رایحه براتون مهمه این عطر حرف اولو میزنه
22 دی 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : کریم عدن ور سعید کرمانی

عطر امضای همسرم در حال حاضر این عطره . دومین باره که میخریمش. رایحه عالی با غلبه چوب و حتی چرم هم احساس میشه ازش. یک انتخاب عالی برای عطر امضا. بسیار ماندگار با پخش بوی عالی. با این قیمت ارزش خرید بسیار بالایی داره.
28 آذر 1400 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : امیر اشتری محمد ح.

8
رایحه
6
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
پانوژ - سند اِستورم (طوفانِ شن)
« دوس داشتنیِ مهجور »

در بین عطرایِ این بازه قیمتی که اکثرا بر تفکر بساز بندازی ساخته میشن، عطرایی وجود دارن که خلافِ مسیرِ جو حرکت میکنند و کیفیت خوبی ارائه میدن و اگه برچسب قیمتشون رو از قبل ندونیم، حس میکنیم با عطر گرونتری طرفیم، یکی از همین عطرها سند استورم هست!

سنداستورم (طوفان شن)‌ خیلی با اسمش هم خونی نداره و حال و هوای عطر چیز دیگریست؛ در شروعِ عطر، تاپ نوتِ مفصلی نداریم و فقط شروعش به دلیل برگاموت، یکم تازه تر از میدل نوت هست و تقریبا میشه گفت سریع با میدل نوت خوشبوی عطر روبرو میشیم که ترکیب امبر و گل یاس هست، یعنی بویی گُلی و شیرین و خیلی دوس داشتنی که در پس زمینه اندکی خاکی و چوبی نیز هست که در مجموع، بویی خوش، شیک، گرم، دعوت کننده و آزاد و رها داره ... انگار که راحتی، دعوت کنندگی و آزاد بودن درین عطر بر سخت گیری هایِ ظاهری و رفتاری ترجیح داده شده و به همین دلیل هم راحت میشه ازش در اکثر موقعیت ها استفاده کرد!

بعضی دوستان مقایسه ای با بنتلی اینتنس انجام داده بودن که بنظر من در ۲-۳ ساعت اول مسیرشون کاملا جداست؛ بنتلی ترکیبی مشروبی-دارچینی و گرم و شیرین داره که با سند استورم متفاوته و فقط جفتشون در قسمت گرم و شیرین امبری مشترک هستند و پس از ۳ ساعت از شروع، که بوی گُلیِ سند استورم و بویِ مشروبی دارچینیِ بنتلی آروم گرفت و کمرنگ تر شد میشه گفت به هم شبیه میشن به دلیل همون بخش شیرین و گرم امبری!

عطرایی که با خاطرات ترکیب میشن رو سخت میشه فراموش کرد، این عطرم در خاطراتِ من با ایامِ خوشِ قبل کرونا عجین شده ... و به بقیه دوستانی هم که عطری با کیفیت و با قیمت خوب میخوان همیشه پیشنهادش میدم، درسته که پخش و ماندگاری متوسطی داره اما نکات مثبتش به اندازه ای هست که فکر کردن به خریدش معقولانه بنظر برسه!
12 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : غلامرضا نیک پور علیرضا موسوی

سلام خدمت دوستان محترم
این عطر تنها عطریه که من تا الان تونستم 4شیشه ازش رو تموم کنم و بازم دوست دارم یه شیشه ازش داشته باشم وازش زده نمیشم.رایحه این عطرشدیدا باکلاس وگیرایی داره که اگه ازجایی رد شین همه متوجه رایحه ی خاصه این عطر میشن.ترکیبه روایحه چوبی پچولی و یاس بسیار عالی انجام شده در اینجا که در آخر حالته کهربایی پیدا میکنه که واقعا زیباس.فقط حیف که پرفومنسش کاملا متوسط هستش و باید اوراسپری بشه تا پخشه بویه مطلوبی پیدا کنه.در رابطه با شباهتش با بنتلی اینتنس باید بگم که کاملا شبیه هستند ولی خیلی عجیبه برام که با اینکه از نظره رایحه شبیهن باهم ولی من اصلا اون عطرو نمیتونم تحمل کنم و یه حالت زنندگی و سنتتیک مانندی رو واسم داره.بنتلی اینتنس واسه من حکمه بعضی ازین ماشین هایه چینی رو داره که شبیه به بنز و بی ام و هستند. البته بنتلی قبل از این عطر لانچ شده ولی انگار این نسخه ی اصلی هستش و بنتلی از رویه این یه کپیه بی کیفیت رو زده.یا اگه بخوایم بهتر بگیم این عطر اومده و تمامه نواقص و ایراداته بنتلی رو برطرف کرده.البته از حق نگذریم بنتلی پخش و ماندگاریه بهتری داره.درکل پیشنهاد میکنم همه تست کنن این عطرو.
22 دی 1399 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : امید قلوزی سعید کرمانی
راستی اینم بگم که این یه عطره روزانس وبه نظرم نمیتونه جزوه دسته ی عطرهایه نیش محسوب بشه یعنی نیش بازارو شاید راضی نکنه و فقط رایحه ی گرم و بسیار دوست داشتنی وباکلاسی داره که که مناسبه این فصل تا اواسطه بهار هست.
22 دی 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Salman Ketabchi رضا یگانه

8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
از عطرافشان خریدم و امروز به دستم رسید ولی متاسفانه وقتی سلفونشو باز کردم دیدم به خاطر خرابی پرس والفش نشتی داشته و شیشه خیس شده بود . رایحه خوبی داره . حال و هوای مشترکی با بنتلی ابسولوت داره که به احتمال زیاد به خاطر کندر هستش .
18 آذر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
مبارکه به زیبایی بپوشیدش
19 آذر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Rehabo

سلام این کار رو دیروز از عطر افشان دریافت کردم کار خوشمزه و شادابیه به نظرم که با قیمت خوبی هم نصیبم شد ممنون از عطر افشان و سرویس دهی منظم سریع وبی نظیرشون
18 آبان 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : اميد نيك معین هاشمی

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
فوق العاده عالی و شیک . رسمی و بیزینسی . یه پیشنهاد خوب از عطرافشان برای من . دیروز بدستم رسید . پیشنهاد میدم تجربش کنید . با توجه به ورود به فصل سرد میتونه انتخاب خوبی باشه .
13 مهر 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : رضا یگانه In The Dark
سلام دوست عزیز .درست می فرمایید عطر گرم و خوش بو و همه پسندی است . تاکید می کنم خوش بو و همه پسند.اما خاص نیست یعنی رایحه های مشابه زیاد دارد. خب حالا باید چه توصیه ای کرد .اگر فردی به اصطلاح عطر باز است و تعداد زیادی ادوکلن نیش و یا حتی غیر نیش و دزاینری در سطح بالا دارد خریدن این عطر به او توصیه نمی شود.اما اگر فردی غیر از این و مصرف کننده معمولی است و به دنبال فقط یک ادوکلن گرم با بوی خوب و همه پسند جهت استفاده در فصل جاری و زمستان است خب جزو انتخاب هایی با قیمت نسبتا مناسب در کنار طیف بزرگی از موارد مشابه ( منظور بوی گرم با قیمت تقریبا مشابه ) است.ممنون
13 مهر 1399 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : سعید کرمانی سعید ون ورنبرگ
سلام دوستان ممنون از نظرات خوبی که به اشتراک میزارید، جناب حامد بزرگوار من دنبال یه عطر گرم ، تلخ ، شیک و خاص هستم امکانش هست راهنمایی بفرمایید؟ ممنون میشم - حدود قیمت 1 تا 2 تومن یا کمی بیشتر ، چون من قدرت خرید هر ساله رو ندارم و عطرهایی که میگیرم حداقل 10 سال مصرف میکنم تو مناسبتهای مختلف
20 مهر 1399 پاسخ تشکر
باسلام و احترام، جناب غزنوی این عطر رایحه ای خوبی داره که من در عطر دیگه ای ندیدم، اگر عطر های دیگه ای با این مشخصات در عطر های دیزاینری یا نیش هست لطفا معرفی کنید. ممنونم
17 آبان 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ali dehghan

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟