NICOLAI PARFUMEUR CREATEUR - Cuir Cuba Intense

نیکلای پارفومر کرییتر کویر کوبا اینتنس

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-35807
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چرمی
طبع : گرم
مشخصات تولید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-35807
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    5
  • نمی پسندم
    4
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    4
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    2
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 31
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

NICOLAI PARFUMEUR CREATEUR Cuir Cuba Intense - نیکلای پارفومر کرییتر کویر کوبا اینتنس

از عطر هایی با سبک بویی گرم و جذاب و به یادماندنی می باشد که اولین بار در سال 2014 به بازار عرضه شده است. عطار آن پاتریشیا د نیکلای می باشد و در خانواده عطری رایحه های چرمی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به لیمو ترش، نعناع ، بادیان ختایی ، شیرین بیان ، اسطوخودوس ، شمعدانی ، گشنیز ، گل یلانگ ، مگنولیا ، زیره سبز، نعناع هندی ، سدر ، مشک زباد ، تنباکو ، یونجه خشک اشاره کرد.

برند نیکلای پارفومر کرییتر
عطار پاتریشیا د نیکلای
طبع گرم
سال عرضه 2014
گروه بویایی رایحه های چرمی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه لیمو ترش، نعناع ، بادیان ختایی ، شیرین بیان
اسانس میانی اسطوخودوس ، شمعدانی ، گشنیز ، گل یلانگ ، مگنولیا ، زیره سبز
اسانس پایه نعناع هندی ، سدر ، مشک زباد ، تنباکو ، یونجه خشک
نمره کاربران
Cuir Cuba Intense-نیکلای پارفومر کرییتر کویر کوبا اینتنس
رایحه
6.6
7 رای
ماندگاری
7.1
7 رای
پخش بو
6.9
7 رای
طراحی شیشه
7.4
7 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (8 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
با سلام خدمت دوستان
کویر کوبا cuir cuba
از خاص ترین های دنیا
پیچیده ترین عطر این برند
شروعی کاملا گیاهی از ختایی و شیرین بیان و مرکباتی از لیموترش و تندی نعناع
پس از زمانی رایحه مرکباتی خارج میشه و با ورود رایحه مگنولیا رایحه ای گلی شکل میگیره که با ورود مشک رایحه تکمیل تر و شفاف تر نمایان میشه
در پایه کار برای تکامل عطر ، مشک حالتی قوی تر و چرمی پیدا میکنه که بر بستری از گلی گیاهی ضعیف نشسته و متعادل تر میشه
عطری پر معنی و عمیق
نمایانگری بیشتر در زمستان
03 بهمن 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : ehsan نیک صدرا

7
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
یه عطر خیلی پیچیده تنباکویی_ ادویه ای_ صابونی برای من و کاملا متفاوت از عطرای تنباکویی شیرین و گرم.
نت ها تو این کار کاملا در ترکیب با هم قرار گرفتن و اگه اعلام شرکت سازنده نباشه خیلی سخت بشه تشخیصشون داد. من یه بوی تنباکویی خیس و ترش و کهنه که در ترکیب با یه بوی ادویه ای تا حدی ناشناحته قرار گرفته + نت صابونی تشخیص میدم. تنباکوی خیس و ترش و کهنه ای که میگم ممکنه نتیجه همنشینی نت های تنباکو یونجه و لیمو باشه.
ادویه های ذکر شده شیرین بیان و انیستون ( یه چیزی شبیه رازیانه) هست که باز هم کاملا در ترکیب با هم هستند.
یه نت صابونی خیلی متفاوت از اول تا اخر کار رو همراهی میکنه که احتمالا حاصل نت های اسطوخودوس و مشک گربه زباد هست که به نوعی درای داون رو تشکیل میده.
کار یونی هست به نظرم اما کلاسیکه و شاید جوونتر ها چندان نپسندن.
نا گفته نماند که تونت ها چرم هم ذکر شده که من تو درای داون خیلی ضعیف یه بویی شبیه چرم مثلا از نوع اکوا دی پارما حس میکنم. البته بدون خوندن نت ها تشخیص هرکدومشون واقعا سخته.
22 شهریور 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : complihanicated کریم عدن ور

ایکاروس عزیز سلام
لطفاً این عطر رو بررسی کنید.
23 آذر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : کریم عدن ور ssh
Frend جان
سلام
درک چرم پیچیده ست. شما باید بتوانید لطافت نوازش گلبرگ های یک گل رو در قالبی تحت عنوان چرم گل تصور کنید. یا زبری برگ های تنباکو رو در قالب چرمی خشک و کهنه. کویع کوبا از آن دسته عطرهاییست که به سبب الهام ریزبینانه ش از ادراک چرم بسیار مورد توجه هست.
کویغ کوبا سراغ یک تماس اشرافی ، دلنواز ، صلح اندیش و مخملین لز چرم میره که با دنیای نازک و لطیف و پر خاطره ی خودش با ابزاری که در جهان خودش بهش دسترسی دا ه دست به خلق تصورش از چرم میرنه. اگر یک گلبرگ به اندازه سطح یک کاغذ آ4 در اختیارتون بزارن آیا درخ اهید یافت که یک ورقه ی چرم یا جیر نیست؟ پی بردن به تصویر چرم به مراتب کاری سخت تر لز پی بردن به ماهیت چرم هست. چرم در عطرهای پست مدرن عموما بر ماهیت اصرار میکنه ولی درستش این بود که از تصاویر مختلف چرم غافل نمیشدن. این عطر یک نقاشی رنگارنگ و تنباکویی-فلاوری-هربال هست که پریشانی حیوانی چرم رایج رو نداره، و قالب تصنیف و وزنش از آهنگ پودری-چوبی در سرتاسر کار از ریتم و اجراش مراقبت میکنه. بسیار دلنواز و لطیف و خوش برخورده و جزو نولردی که میشه با پوشیدن یک بافت پاییزی ، یک شال و قدری لبخند دیگران رو هم در لنتخاب درستش شریک کرد.
7.5 از 10
23 آذر 1396 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : سراج محمدرضاسپهی
ایکاروس گرامی
قبلا توی صفحه عطر Cuir d'Ange به انواع چرم اشاره و منابع استخراج این نوت رو بررسی کرده بودین. چرم کویغ کوبا به شامه من ناآشنا و راستش با تعریفی که از چرم تو ذهنم داشتم تشخیصش توی رایحه برام مشکل بود. شما از تصویر چرم توی این عطر گفتین ولی ماهیت این چرم چیه؟ از کجا اومده و چطور ایجاد شده. راستش اینها برای من خیلی گنگه.
23 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ssh

سلام
به نظر بنده این اودکلن زنانه است.
بسیار خوشبو.
مناسب برای سخت پسندترین سلیقه زنانه.
البته مردانه هم هست ولی عشوه گری که در این عطر هست توازن رو به زنانه میبره.

به نظر من خانمهای سخت پسند عمومن گرایش به عطرهای مردانه دارند و این دلیلیه بر پسندشان.

زیباترین
زیباترین عطری که تا بحال بوییدم.
شاید کارلایل برام ابهت و رسمیت داشته و عطری ساده از نظر ترکیب بوده ولی این نوازنده روحه.
04 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Ahmad Rafiqi
شیشه 15 میل این عطرو بالاخره خریدم و دماغم به بوی کویغ کوبا آشنا شد. عشاق بوهای تنباکویی باید یه لطفی به خودشون بکنن و حتما اینکارو تست کنن، کیفیت رایحه تنباکو تو این کار خیلی بالاست.
سیگار برگ با کیفیتی رو در نظر بگیرین که از پلاستیک میارین بیرون و بدون روشن کردن فقط بو میکنید. کویغ کوبا دقیقا همچین فضایی رو برام تداعی کرد. این عطر مثالیه از چیزی که ایکاروس بعنوان تفاوت بو و رایحه ازش یاد میکنه. بو فقط شامه شما رو درگیر میکنه ولی رایحه کل پکیج رو بهتون هدیه میده و شما با همه وجود تجربه اش میکنید (این تعبیر دوم دستیه من از کلام ایکاروسه، دقیق نیست ولی فکر کنم منظورو میرسونه) کویغ کوبا رایحه تنباکوی اعلا رو بهتون میده، طوری که حداقل من جای دیگه ای ندیده بودم.
کار چرمی طبقه بندی شده توی اسمش هم کویغ داره ولی اگه اثری از چرم توش دیدید سلام منو بهش برسونید. ریویو جالبی توی فرگرنتیکا دیدم که میگفت اینکار در واقع یه فوژه استتار شده است. بحثش زیادی تخصصی بود ولی حداقل چیزی که من از فضای عطر میگیرم به فوژه نزدیکتره (دوستانی که به مبحث هفت گروه بویایی اصلی علاقه دارن توی ویکیپدیا کلمه perfume رو پیدا کنن توی همون صفحه بخشی هست به اسم olfactive families که هفت گروه بویایی سنتی و شش گروه مدرن رو معرفی کرده و ازشون مثال زده) ماندگاری عطر خیلی خوبه ولی پخش بوش یه چیز دیگه است،نه اینکه زیاد باشه، کاملا متعادل و به اندازه است، اما برخلاف خیلی عطرها که پخش نامتوازن دارن و فقط در زوایایی بوی عطر قابل تشخیص هست کویغ کوبا یه هاله یکنواخت دور مصرف کننده اش تشکیل میده که از هر طرف با قدرت یکسان احساس میشه.
من اساسا طرفدار عطرهای تنباکویی نیستم ولی جدا از بحث سلیقه این عطر تاثیر خیلی خوبی روم گذاشت، شیشه 15 میل رو طی سه روز تقریبا نصف کردم و احتمالا یه صد میل یا شایدم 250 جایگزینش کنم. در مورد جنسیتش هم مطمئنم توی اقایون طرفدار زیاد پیدا میکنه ولی شخصا فکر نمیکنم عطر تنباکویی رو تن یه خانوم خوب بشینه. گرچه این دیگه کاملا سلیقه ایه شاید نظر بقیه متفاوت باشه.
09 آذر 1396 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : F.E شادمهر حاجیان
م.س. عزیز، سلام.
ممنون از یادداشت زیبای شما راجع کویر کوبا اینتنس. اتفاقاً من هم امروز یک شیشه ۱۵ میل از اون تهیه کردم. از یکی از سایت های اینترنتی. برای تست ابتدا یک بار رو مچ دستم اسپری کردم، چون بوی زیادی احساس نکردم، برای بار دوم و سوم هم اسپری کردم. بوی خیلی ضعیفی ( در واقع از ابتدا در حد Skin Scent ) به مشام میرسه. من از برند نیکولای، نیویورک اینتنس و پچولی اینتنس رو دارم که از فرانسه برام آورده شده. هر دو از پخش بوی بالایی برخوردارند.
راستش به اصل بودن خریدم شک کردم. می‌خواستم بدونم پخش بوی نمونه ای که شما گرفتین چطوره و اگه ممکنه، تا جایی که میشه غیر مستقیم گفت و مقررات سایت رو‌نقض نکرد، راهنمایی بفرمایین شما از کجا تهیه کردین.
ممنون از لطفتون.
09 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : م. س.
م.س عزیز نقطه نظرات شما برای من جالبه و بار مفهومی با رایحه خوب داره.
این عطر به نظر من اصلن با پچولی و تی و نیویورک و عودش قابل قیاس نیست.ماندگاری نیویورک شاید خوب باشه ولی گیرایی کویر کوبا مسئله دیگریه که این بر میگرده به تجربه کم بنده.
در بابت زنانه بودن این عطر عارضم خودم موافق جدا کردن جنسیت نیستم ولی مشام بنده در نوت میانی کاملن بوی لطیفی که نشانه شیطنت پاتریشیا خانمه حس میکنم.حتی خانم بنده که از عطر خوشش اومده بود بعد از ساعتی گفتن این عطر کاملن زنونست.خب میدونم که تنباکو داره و بوی تنباکویکامل تام فورد رو نداره یا بدرستی چرمی داره که واقعن سخته پیدا کردنش.

یک زحمتی بکشید در یک اتاق در باز چند پاف بزنید و 1 ساعت بعد استشمام کنید.

در نهایت بهترین بویی که از نیکلای استشمام کردم همین بود.
با احترام به نظرات.
09 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : م. س.
رضا قهرمانی عزیز،
این عطر اصلا یونی معرفی شده، منم فقط نظرمو گفتم وگرنه اگه خانمی این کارو برای خودش بپسنده من کیم که بخوام مخالفت کنم! در مورد ظرافت رایحه حق با شماست، ظرافت این کار از کیفیتش میاد ولی لزوما زنانه نیست. حداقل من اینطور فکر میکنم.

پیمان گرامی،
من فقط یه سایت میشناسم که نسخه های 15 میلی کارهای نیکولای رو به قیمت 135 تومن عرضه میکنه، قاعدتا شما هم از اونجا خریدین. این سایت کارش تا الان که خوب بوده و اعتماد منو جلب کرده. کویغ کوبا حداقل تو سه چهار ساعت اول پخش مناسبی داره و رایحه برای شما و افراد نزدیکتون باید محسوس باشه. شاید این عطر با کمیستری پوست شما همخونی نداره که در این صورت میتونین روی افراد دیگه تستش کنین، شایدم شامه شما نسبت به این بو بی تفاوته، من خودم با زنبق همین مشکلو دارم و کارهایی مثل دیور هوم اینتنس بنظرم skin scent میان ولی اطرافیانم بوشو حس میکنن. نظر بقیه رو بپرسین شاید فقط خود شما متوجه پخشش نمیشین.
09 آذر 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ssh پيمان
م.س. عزیز،
سلام.
خیلی خیلی ممنون از پاسختون و وقتی که صرف کردین. بله، با توجه به قیمتی که فرمودین، گمان میکنم از یکجا خرید کرده باشیم.
حتماً به توصیه جنابعالی عمل میکنم و از دیگران در تست مجدد یاری میگیرم.
روز خوبی داشته باشین.
10 آذر 1396 پاسخ تشکر
از نظر من بوي كاملا زنونه اي داره . بوي تنباكويي كه داره در رايحه ها گلها تقريبا كمرنگ شده. بوي با كيفيتي داره ولي بسيار لطيف و ملايم.
11 آذر 1396 پاسخ تشکر

تو نت پایانی گیج شدم
دو سه ساعت اول واقعن دل انگیزه نت پایانی درکش سخته
تو نیویورک یکمقداری واضحتر و خطیه
البته نظرم اینه که ذهن من در نوت پایانی به دنبال اغازه.

واقعن به این نتیجه دارم میرسم کوبا یک سر و گزدن بالاتر ا پچولی و تی و نیویورکه.البته شاید سلیقه منه و اینکه سرماخوردم و دارم اشتباه میکنم.
یک بوی مرکباتی در لووه اسنسیا من در وسط کار حالم رو جا میاورد.توی کوبا یک رنگ دیگه یک نوع دیگه بالاتر از اون من رو محصور کرده......
نیکلای شاید در فضای باز بعد از دو ساعت نتونه بازخورد عجیب داشته باشه ولی برای صاحبش موزیسینه برجسته ایه.
01 آذر 1396 پاسخ تشکر

با تشکر از م س

امروز عطرهای نیکلای رو تست کردم
از اونجا که این عطر رو نمیشناختم و به توسط شخص برجسته اینجا بهش رسیدم ازشون تشکر میکنم

نیویورک و پچولی و دیگران رو تست کردم هر کدوم به نوبه خودشون خوب بودند اما کوبا به نظر من شاهکاره
جالبه با اولین بو کردن راهش رو به دل و فکرم باز کرد و تا ۳ ساعت مشامم را نوازش میداد‌
در مورد این عطر تنباکویی که تنها چیزی که ذهن به سمتش میره سوختگی و دود و توتون این حرفها کاملن غلطه

اگر واقعن این لطافت ترکیب تنباکوکوبایی با مرکبات اسمش دود و دمه من که از هر چی سیگاره تنفر دارم از فردا میخورمش

یک بوی لطیف با اصالت لیمویی با مزه توتونی که تا حالا نبوییده بودم
حتی لطافتش رو متمیل به زنانه میدونم

عاشقش شدم


30 آبان 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : marjanmohamadi

من متوجه نمیشم
باز خورد عام و بازخورد خاص

مثل این میمونه گل زشت وگل زیبا
گل خرزره و گل ارکید

اگر ترکیب یک بو واقعن مثل یک موسیقیه روح بخشه طبعن بازخوردش هم مثبته و عام و خاص نداره

قبول دارم واقعن درکی از بویایی مثل درکی از شنوایی احتیاج به ممارست و تجزیه و تحلیل یرای بهترینهاست
شاید متن نوشته من هججومی تلقی بشه .بهتره اینطور فکر نشه چون من دوستدارم بحثدار بشه و ازنظرات لذت ببرم.
امروز برند ججوی رو تست کردم سایکدلیک رو نپسندیدم
به نظرم مخاطب عام دنبال شلوغی نیست یا سلیقه من بوی متمایل به بعضی رایحه ها رو نمیپسنده.شخصن در مورد عطرهای به اصطلاح بازاری صابونی با این کلمه مخالفم ولی بویی مثل پماد ویکس یا مسکنهای چینیها به مشام حساس و عمل شده من رسید.......

در اخر
خواهشمندم یک ریو و تجربه از این عطر عزیزان لطف بفرمایند چون میخواهم ناجوانمردانه بلایند بای کنم.
30 آبان 1396 پاسخ تشکر
رضا قهرمانی عزیز،
توی هر هنری مخاطب عام داریم و مخاطب خاص. سینما رو در نظر بگیر، فیلمهای جیمز کامرون رو داریم برای مخاطب عام و پدرو آلموادور برای مخاطب خاص. تو عطر هم همینطوره.
یک لطفی هم به خودت بکن، اگه سایدیلیک رو درک نکردی پس هنوز برای کارهای نیش آماده نیستی، بنابراین بهتره این عطر cuir Cuba رو بلایندبای نکنی. نمیگم باید از سایدیلیک خوشت میومد چون سلیقه بهرحال مهمه، منم برای خودم نمیپسندمش، ولی مخاطب خاص برای اون رایحه ارزش قائل میشه. کاری که شما نکردی.
بهرحال من تو این یکی دو روزه قراره cuir Cuba رو تست کنم. اگه صبر کنی نتیجه شو اینجا مینویسم شاید به دردت خورد.
30 آبان 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ‌آرش محمودکریمی
با عرض سلام خدمت رضا قهرمانی عزیز و سایر دوستان
در مورد این مطلبی که فرمودید عطر خوب بازخورد خوبی داره و عام و خاص نیست ،اگر خدمت سایر دوستان اساتید جسارت نباشه خواستم نظرمو عرض کنم
کلا سلیقه یک چیز منحصر به فرده که البته این طور نیست که 100% بر اساس ژنتیک ما از بدو تولد سلیقه ی مشخص و ثابتی داشته باشیم، بلکه بسیار تحت محیط و محرک های مربوط به هر حس سلیقه ی ما شکل میگیرد مثلا :سلیقه ی غذایی کسی که در ژاپن بزرگ شده و قسمت اعظم پروتئینی که دریافت کرده مربوط به ماهی و غذای دریاییست ، قطعا بالای 90% مردم آن منطقه ماهی دوست دارند در صورتی که شاید مردم منطقه ای کویری که سالی یک بار هم شاید ماهی نخورند ، زیر 10% ماهی دوست داشته باشند
منظور این که سلیقه "تربیت" می شود
یک بحث دیگری هم هست که افراد عادی که حواسشون فقط با محرک های روزمره تحریک میشود در یک حد محدود و معمولی درک از آن محرک ها پیدا میکنند مثلا حس شنوایی فردی معمولی با کسی که آهنگ ساز است و گوشش را تعلیم داده قطعن از یک قطعه موسیقی درک متفاوتی دارند، تک تک نت ها ، ساز ها و ... را تفکیک میکند و تحلیل
در مورد بویایی و عطر هم همین طور است و فردی حرفه ای که با روایح آشناست و آن ها را در خاطره ی بویایی اش ثبت کرده قطعا درک متفاوتی از یک عطر دارد تا فرد عادی و این درک بسیار بیشتر از یک رایحه باعث میشود که به اصطلاح سلیقه ی او با سلیقه ی انسان عادی فرق کند ، او جنبه های بیشتری از عطر رو تحلیل میکنه و عوامل بسیار بیشتری رو در نظر میگیره...
ببخشید طولانی شد امیدوارم تونسته باشم منظورمو توضیح بدم
البته من خودم اصلا فرد حرفه ای نیستم و کاملا مبتدی ام و صرفا برداشت شخصیم رو از حرفه ای ها نوشتم
01 آذر 1396 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : سعید کرمانی ‌آرش
امير حسين عزيز ممنون از نظر خوبت.
اين رو من واقعا حس كردم. من هميشه از عطرهاي پودري ملايم و فلورال خوشم ميومد.از عطرهاي تلخ خوشم نمي اومد.كار چرم رو ميترسيدم و از كار عود خيلي خوشم نمي اومد اما با توجه به پيشرفت دلم ميخواست رايحه هاي مختلفي رو امتحان كنم حتي اگه شده براي تجربه.جناب ايكاروس چندكار رو پيشنهاد دادند(جاي خالي ايشون شديدا حس ميشه).حدود 70 صفحه از نظرات ايشون رو تا حالا خوندم و ميتونم بگم سليقه من فرق كرده.تربيت بويايي دست خودتونه.از امتحان نترسيد.اينكه ي عطر رو دوست نداشته باشيد دليلي نميشه از تمام رايحه هاش بدتون بياد و يا بالعكس
01 آذر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : محمودکریمی امیر حسین نجفی

سلام. از این کار فضایی چرمی تنباکویی میگیرم که بدون ترس از نداشتن بازخورد به شدت گزنده و در حال سوختن طراحی شده. البته پس اینها شیرینی زیادی هم وجود داره. به نظرم کار متوسطی میاد اما ایکاروس جزء عطرای مورد علاقش ثبتش کرده.
ایکاروس و بقیه دوستان اگه در مرود این کار نظر خاصی دارن لطفاً به بنده منت بزارن و نظرشون رو بفرمایند.
26 آبان 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TH_MEN

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟