Maison Francis Kurkdjian - Absolue Pour le Soir

میسون فرانسیس کورکجان ابسولو پور له سویر

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-35579
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
طبع : گرم
مشخصات تولید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2010
کد کالا : ATR-35579
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 5
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

وقتی که شب فرامی‌رسد و پدید می‌آید، ضرب‌آهنگ زندگی دگرگون می‌شود و همراه با آن دم و بازدم ما آدمیان هم حالتی دیگرگونه به خود می‌گیرد. در خلسه رویایی شب، با سری سرگردان در میان ستاره‌ها، زمان آن‌قدر زود می‌گذرد که تنها لحظه‌ای بعد انگار سپیده‌دمان سر برمی‌زند. با عطر غلیظ و پیچیده «ابسولو پور له سویر» در خلسه زمان شناور می‌شوید و به شبی رویایی در میان ستاره‌ها می‌روید. 

برند میسون فرانسیس کورکجان
عطار فرانسیس کرکجان
طبع گرم
سال عرضه 2010
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه لوبان ، رز ، سدر ، چوب صندل سفید ، زیره، گل یلانگ ، عسل ، روایح دودی
نمره کاربران
Absolue Pour le Soir-میسون فرانسیس کورکجان ابسولو پور له سویر
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند میسون فرانسیس کورکجان
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
حسِ کدرِ شیفتگی به‌وقتِ آخرالزمان...! سرانجام یافتم چرا من که شیدایِ شعر هستم در برخورد با اکثر آثار شاعرِ عطرسازها کرکجیان در خود مچاله می‌شوم. هم‌چون پسربچه‌ای که از تاریکی یا وهمِ صدایی بیگانه در اتاقی خالی می‌ترسد. نه! بیش‌تر شبیه به دل‌آشوبه‌ی کسی که انتظار می‌کشد. زیرا اشعار او می‌توانند قلمرویِ بکرِ بی‌خبری و خصلتِ نابِ خلوت‌گزینی را به‌خطر بی‌اندازند. به‌ویژه اگر شخص بی‌دقت و سربه‌هوا باشد. یعنی چه؟ یعنی فکر می‌کنم در مدل‌های نامتداولِ انسانی اگر فرد مدام با آن‌ها معاشرت و هم‌نشینی داشته باشد این احتمال وجود دارد که تا گردن خودرا در یک مهلکه‌ی عاطفیِ پرداخت‌نشده فرو برد. عطرها گاهی‌اوقات می‌توانند مخاطره‌آمیز و خطرناک‌تر از آن‌چیزی باشند که تصورش را می‌کنیم... بورخس می‌گفت کم‌کم یاد خواهی گرفت که بوسه‌ها قرارداد نیستند! خلاصه اگر بازیگوش هستید یا تمایلِ غيرقابل کنترل به دراما و ماجراجویی دارید بایست بدانید که بسیارند هنرهایی که باعث می‌شوند آموخته‌های خودرا از یاد ببرید...! و دوباره گرهِ پاییز در گلوی احساسات گیر خواهد کرد، عاطفه به لکنت می‌افتد و خسرو زیر گوش او زمزمه می‌کند... هوای حوصله‌ ابری‌ست... زيبا؛ هنوز عشق حول‌وحوشِ چشم تو می‌چرخد. از من مگير چشم. زیبا؛ چشم تو شعر. چشم تو شاعر است... من دزدِ شعرهایِ چشم تو هستم... من عشق را به‌نام تو آغاز کردم. در هر کجای عشق که هستی... آغاز کن مرا :)

[EDITED] 1401/09/24 11:27
23 آذر 1401 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : Rezvani آرمان


Absolue Pour Le Soir
Maison Francis Kurkdjian

یکی از دوستان من که هدونیست ویکتوریا مینیا رو کادوی ولنتاین داده بود به نامزدش ، یه عطری میخواست با همون سطح از دلبری اما کاملا مردانه. . نیاز به فکر کردن نداشت. دوست پسر هدونیست قطعا همین عطره. گول عسل توی نت هاش رو نخورین. قرار نیست دندوناتون بچسبه بهم. قرار هست شاهد مشک حیوانی شیرین شده و دوده گرفته ای با بخور کندر آتشین و رز سیاه اما ملایم و خلسه گذار باشین که از قلبی از صمغ مومین و لزج و چوبی ایجاد شده. شیرینی اندوهگین اما گرم و پرستیدنی.
8 از 10 و جزو چندتا کار برتر از این برند.
11 مرداد 1396 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : complihanicated nazanin
باسلام مجدد خدمت ایکاروس عزیز و راهنمایهاتون
ایکاروس جان میتونید اگر میشه در خصوص عطر گرند سویر و عود کشمیر هم پست بزارید و بهترین عطر خنک این خونه رو هم معرفی کنید پخش و ماندگاری برام مهمه ممنون
12 مرداد 1396 پاسخ تشکر
اقای حسن کبیری عزیز میتونید این سوال رو شما پاسخ بدید
12 مرداد 1396 پاسخ تشکر
به Mohammad عزیز
Grand soir رو تست نداشتم و هیچ علاقه ای به تستش ندارم.ترکیب کهربا و تونکا که مشخصا کار خیلی شیرینی خواهد بود و من فراری هستم از کارهای شیرین.
Oud cashmere کار خیلی خوبیه ولی کاملاً over price هست وبه قیمتش نمی ارزه.
بهترین کار خنکی که از این برند تست کردم و خیلی عالی و محشر و باز هم اور پرایس و باز مثل اکثر کارهای این برند سنتتیک بود
Aqua vitae forte با پخش و ماندگاری عالی
من ابتدای تست کارهای نیش ،عاشق این برند شدم ولی الان نه
عطرهای سنتتیک حال منو بد میکنه ولی اگه کسی براش فاکتور پخش و ماندگاری مهمه،کارهای این برند فوق العاده خواهند بود.
12 مرداد 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : معین هاشمی مهدی
گرند سویر واریاسیون امبریک از نوع رزینی وانیلی pour le soir هست. یا به بیانی حتی نسخه ی امبری باکارات رژ. کار جالبی هست اما یونیک نیست . شیرین و تا حدی بازخوردگیر هم هست.. اما مزه ی شیرینی به مانند باکارات رژ گویی toaste شده و انگار خاک قند داغ رو بو میکنید..که البته از باکارات رژ صعیفتره این ته بو. من بهیچ وجه امبر با بیس وانیل رو نمیپذیرم شخصا برای خودم. برای همین در مورد رایحه اظهار نظری نمیکنم. عطر تک فصلی هست و هر زمان حز زمستان مرفورمنس بدی داره. عود کشمیر یه عطر عودی تخصصی محسوب میشه که بنایی پر استحکام به تقلید از هنرمندی های استفان آمبرت و نبوغش بر امبرینا و رزین هست از نظر من . به تمامی تنومند و مستبد و دیکتاتور ساخته شده . این عطرها حاصل جاه طلبی هستن اکثرا. بطور خلاصه کار خاص و خوش ساختی هست که به نسبت کیفیت و دقت ساختش عطر ارزشمندیه مننتها تطابق پذیری با انواع مختلفی از پوشش ها در این عطر پایین هست و ملزم به طیف محدودی از پوشاک هستین که با توجه به قیمت و محدودیت های عرفی و اجتماعی کشور ما نمیشه خیلی راحت با پوشاک مطلوعش پوشید. این رویه در مورد اکثر کومبو های رزین-عود صادقه.
بهترین کار تابستانی این برند هم که پرسیده بودید از نظر من petit matin هست. با اینحال یونیورسالیس هم بازخوردهای خوبی رو بهمراه میاره ولی عطر متزلزلی هم هست . در کل برند وسوسه انگیز اما متوسطی هست از نظر من
12 مرداد 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : complihanicated معین هاشمی
اقای ایکاروس و کبیری عزیز متشکرم
ایکاروس جان ایا این مسئله کیفیت و قیمت بالا در مورد خانه استفان هامبرت هم صدق میکند؟
12 مرداد 1396 پاسخ تشکر
محمد عزیز !
در این سطح از عطرسازی تو با چند جریان مخاطب رو به رو هستی. و همگی این مخاطبان از هر قشری که باشند فاکتور قیمت آخرین دغدغه شان است.
یک بخش مخاطبینی هستند که عطری میخواهند که بازگوی درون آنها باشد. O hira یا khol de bahrrin آینه ی سه گانه ی تاریخ پر فراز و فرود و آکنده از جنگ ، افساته ها و داستان ها و معنویات و خرافه ها و در آخر فخرفروشی و زندگی شیخ نشینی امروزه ی اعراب است. یک روح دردمند ، پر از اصول و خط کشی و البته ثروتمتد و پر جبروت میشود او هیرا. در واقع استفان آمبر از هر سه ی اینها نقاط درخشانش را جدا کرده و در عطرش جمع زده. کسی با این کاراکتر چه عطری بخرد که به این خوبی و صلابت بازگوی کاراکتر او باشد؟چقدر هزینه کند دیگران او رو با یک بار استصمام درک کنند؟ رویکرد این برند تنها کاراکتریست که از دل وقایع و جعرافیای جهان درک کرده و شناخته . در واقع خالق این برند یک ایده آلیست مسلط به هنر است که روانشناسی مخاطبش را میداند..

جریان بعدی افرادی هستند که به هر شیوه سعی در جلب فیدبک ها دارند. همان ها که با توسل به مدل خودرو، انتخاب مدل ساعت و یا پوشاک برند سعی در انگیزش دیگران دارند. خب در این سطح تو اصلا به فاکتور قیمت اهمیتی نمیدهی اگر بدانی با قیمتی کمتر از 3 میلیون تومان پر بازخوردترین عطر جهان روایح را تصاحب میکنی : امبر استار از زرجاف. همه شیفته و مبهوت و مات رایحه ای که از تو برمی اید میشوند. در واقع رویکرد کلی این برند هم در جهت تصاحب مخاطبینی از این جنس است. افرادی که جدای از کاراکتر خود به دنبال کاراکتری تحسین برانگیز هستند.

یک جریان حد واسط هم وجود دارد که از هر دو میخواهد نان بخورد. برندهایی نظیر روژا پارفوم، ام دی سی آی و فریدریک مال و ...

اما بهر تقدیر کسی که در این ثه رویکرد نجد دغدغه فاکتور قیمت ندارد و بهمین خاطر هم فاکتور قیمت در بررسی و نقدهای این کارها در نطر گرفته نمیشود.
12 مرداد 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : complihanicated معین هاشمی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟