LUBIN - Kismet

لوبین کیسمت

زنانه
کد کالا : ATR-35436
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های گلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : لوبین
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-35436
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    5
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    4
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 23
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

LUBIN Kismet - لوبین کیسمت

از عطر هایی با سبک بویی گرم و جذاب و به یادماندنی می باشد که اولین بار در سال 2016 به بازار عرضه شده است. عطار آن توماس فونتاین می باشد و در خانواده عطری رایحه های گلی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، لیمو ترش، برگ درخت نارنج، رز ، نعناع هندی ، وانیل ، لابدانیوم، اوپوپوناکس اشاره کرد.

برند لوبین
عطار توماس فونتاین
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش، برگ درخت نارنج
اسانس میانی رز ، نعناع هندی
اسانس پایه وانیل ، لابدانیوم، اوپوپوناکس
نمره کاربران
Kismet-لوبین کیسمت
رایحه
6.7
3 رای
ماندگاری
7
3 رای
پخش بو
7
3 رای
طراحی شیشه
7
3 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (4 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام
جناب ایکاروس و خانم ماری بهترین توصیفات تخصصی رو ارائه دادن‌ . من این عطر رو خیلی سخت تونستم پیدا کنم. برای من یک عطر بسیار قوی و استخوان دار از نوع معتدل رو به خنک هست . در عین حال شدت قوی بودنش انگار گرمش میکنه. یک عطر بسیار خاص و سرد و جدی که آدم رو میخکوب میکنه. به راحتی میتونه امضای بسیار لوکس و خاصی باشه‌ . اون طور که خانم فاطیما نوشتن من هیچ ربطی نمیتونم بین شالیمار و کسمیت حس کنم جز قوی و استخوان دار بودنشون. شامه ها متفاوته و من حس و هوای بی بدیل و بی شباهتی میگیرم از کسمیت که شبیه عطر دیگه ای نیست. فقط میتونم بگم از اونهاست که میگیم عجب عطری !
30 مهر 1401 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : nazanin کاوه

هدیه لوبین به طرفدارای شلیمار edp !
اگر از وجناتِ شلیمار خوشتون میاد، آمّا سخت پوشی و اون حجم از ادویه براتون یه “باید تو خودِ تاج محل با ساری بپوشمش” محسوب میشه، باید بگم کیسمت از لوبین ورژن مدرن تر و تعدیل شده ی این عطر فاخر و پیشگامه.
فکر کنم بچه های لوبین هم منتظر بودن گرلن محض رضای خدا یکی از فلنکرای شلیمار رو شانسی هم شده با این فرمون(مدرن تر-ملایم تر-بدون تغییر چهارچوب!) ارائه بده ولی دیدن نه، خبری نیست قبلیارو هم دیسکانتینیو کرده تازه:))
شرقی، مرکباتی(یکم به تلخی میزنه)، گرم( بحالت صمغی) و وانیلی. درست چیزی که تو شلیمار برجسته بود اینجا هم هست، وانیل و مرکبات. اما بنسبت شلیمار نت ها fade و ملایم ترن و گویی بقول آقای ایکاروس این عطر رمانتیکه که باهاشون موافقم. یه آرامش خاصی تو این رایحه هست. مثل عشق و امنیتِ توامان . :)
یونیسکسه. بنظر من با توجه به سبک و حال و هواش، تمایل “چشمگیری” به سمت جنسیتی نداره ولی اگر جزو اقایونی هستید که در نظرشون عطرای شیرین بصورت overall متمایل به زنونه اند، باید بگم که بله، شیرینه.
در بهترین تناسب با کرکتر های بالغ و از آب و گل درآمده + پوشش رسمی+ فصول سرد سال :)
28 آبان 1400 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : nazanin ع میرزایی

چقدر جذابه این عطر...کمی تلخ، لطیف و افسون کننده...ترکیب یه نوع صمغ خاص(اپوپوناکس) که با برگ نارنج و مرکبات و کمی وانیل ترکیب شده..چهارفصله ورایحه با کیفیتی داره ولی حیف که پخشش از نظر من خیلی کمه.خود شخص هم فقط تا نیم ساعت میتونه بوشو واضح حس کنه و بعدش دیگه باید بینی رو نزدیک کنید به پوست .حس و حالش واسه من شبیه elle ایوسن لورنه
30 تیر 1399 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : nazanin کاوه


lubin Kismet
لوبین به تازگی عطری رو لانچ کرده که کاملا از ل آرتیزان انتظارشو داشتم که در لاین جدیدش همچین کاری ببینم بعد از اونهنه تجربه بدش با سیتروسی ها و فلاوری ها در سالهای اخیر. . بستری دلفریب و سیتروسی-رزینی که در رابطه با معنای شادی و شیرینی میخواد قصه گویی کنه. چقدر شیک. چقدر ملودرام. چقدر بی آزار. چقدر مودب و آهنگین. چقدر جای خالی اینهمه زیبایی و آرامش خالی بود این سالها در بین عطرها. قصه گو و انتزاعی که اسکلت گرم پچولی و رز رو در طعم تُرش و با طراوت ِ لیموی شیرین و برگاموت مخلوط کرده و در‌نهایت شما رو در امبرینای دلتنگ کننده و رزین لابدانوم افسوس برانگیز تنها میزاره. عطری مرکباتی-رزینی-پودری ، چهار فصل با ارجحیت زنانه و روایت کننده. گویی زنی قصه گو که به آرامی و زمزمه کنان قصه ای رو روایت میکنه و بعد در تنهایی و دلتنگی شما رو تنها میزاره. عطری با ماندگاری بسیار خوب و پخش مناسب برای چنین کاراکتری‌. 6.5 از ۱۰
براوو لوبین
11 مرداد 1396 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : nazanin شکیبا
سلام و عرض ادب جناب ایکاروس 2 تا سوال از شما دارم 1) آیا تا بحال بع عطری نمره 10 دادید؟؟ 2) بهترین و کاملترین عطرهای زنانه و مردانه تا به حال از نظر شخصی خودتون؟ پیشاپیش بسیار سپاسگزارم. از نظرات و توصیفات و توضیحات شما بی نهایت استفاده کردم. بازهم تشکر
06 مهر 1396 پاسخ تشکر
خانوم eli، ایکاروس چند وقتی هست که به سایت سر نزده، گرچه همگی امیدواریم که دوباره ایشون رو اینجا ببینیم. از بین کامنتهای ایشون من یادمه که به عطر Aromatics Elixir EDP از برند Clinique ده داده بودن، ریویو ایشون رو تو صفحه همون عطر میتونید ببینید. از بین کارهای نیش به Lavs از برند Unum هم ده دادن. که اونم میتونید تو صفحه خود عطر مشاهده کنید.
سوال بعدی رو خودتون اگه مجموعه کامنتهای ایشون رو بخونید احتمالا به جوابش میرسید، توی پروفایل ایشون مجموعه همه نظراتی که گذاشتن قابل مشاهده است که نزدیک هزار نظر میشه و واقعا گنجینه ایه.
06 مهر 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : کاوه فاطمه فیضی
م. س. عزیز بسیار از پاسخ و راهنمایی شما سپاسگزارم. نظرات و ریویوهای آقای ایکاروس واقعا ارزشمند و کاربردی هست. من ریویو ایشون در مورد black opium nuit blanche رو خوندم و امروز تستش کردم دقیقا همون ریویو جناب ایکاروس برام تداعی شود. امیدوارم که هرچه زودتر برگردند. از شما هم کمال تشکر رو دارم.
13 مهر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : شکیبا م. س.

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟