HISTOIRES de PARFUMS - Make Perfume Not War

هیستویرز د پارفومز مک پرفیوم نات وار

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-35228
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : معطر فوژه
طبع : خنک
مشخصات تولید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-35228
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 2
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

این عطر ادو پارفوم و جهانی همچون مانیفستی برای مفاهیمی مانند کودکی، صلح و زندگی اشتراکی خودنمایی می‌کن. «مک پرفیوم نات وار» سرمنشأ آزادی و روحیه سخاوتمندی است و از جنبس آوانگارد Make Perfume Not War الگو می‌گیرد.

نت‌های اولیه این عطر را رایحه‌های پرتقال، لیموترش، گریپ‌فروت، نارنگی و ترنج می‌سازند که در ادامه به رایحه‌های انبه، آناناس، ‌هلو، فریزیا، یاس بنفش، گل پنجه‌مریم در نت‌های میانی پیوند می‌خورند. نت‌های پایه را هم رایحه‌های مشک سفید، وانیل، ‌دانه تونکا و چوب‌های روشن می‌سازند.

«مک پرفیوم نات وار» سرشتی مرکباتی دارد که از آرامش رایحه‌های مرکباتی بهره می‌گیرد و سپس آنها را به رایحه گل‌ها و میوه‌ها در نت‌های میانی با بافتی لطیف و شیری پیوند می‌زند. رد مشک‌فام این عطر هم درنهایت انگار صلح را به جهان عطرها می‌آورد. این عطر از ایده روی‌آوری به خلق عطرها به‌جای جنگ در سراسر جهان حمایت می‌کند.

برند هیستویرز د پارفومز
عطار جرالد گیزلن
طبع خنک
سال عرضه 2013
گروه بویایی معطر فوژه
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی ماندارین، پرتقال، لیمو ترش، گریپ فروت
اسانس میانی فریزیا ، گل پنجه مریم ، هلو ، آناناس ، یاس بنفش، انبه
اسانس پایه دانه تونکا ، مشک ، وانیل ، روایح چوبی
نمره کاربران
Make Perfume Not War-هیستویرز د پارفومز مک پرفیوم نات وار
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
ایستواغ د پغفومز برندی که من ازش خوشم بیاد نیست. بیشتر به این خاطر که اکثر عطرهاش بنظر ناتمام میان و در اوج پرفورمنس خودشون یهو سکته میزنن. کار خیلی بد جز همین کار بنظرم نداره. و باقی کاراش اکثرا متوسط یا متوسط به پایبن هستن. ولی کارای خوبش واقعا توی دسته بندی های خودشون خیلی شاخص و درجه یک هستن. مولین رژ ، 1804 و 1876 که اصلا کارهای خاصی نیستن. خیلی نعنولی و نتوسط به پایبن. این کارش هم بنظر کار خیلی گیج و ضعیفی میاد. مخصوصا وقتی عطر به قلب خودش میرسه گیج و گنگ میزنه و یه حالت لاکتونی میگیره که مشخصه نت ها اون وسط دارن قربانی هم میشن و هیچ کدوم توان به دست گرفتن قلب عطر رو ندارن و به سطح عطر نمیرسن. از این برند از 4 یا 5 کارش فقط خوشم اومده و خدا رو شکر توی حراج یکی از سایت های اینترنتی تونستم سه تاش رو با قیمت مناسب بخرم.از این برند عطر کغمن بیزه از ایکاروس نمره 10 رو گرفته بود که متاسفانه قادر به تستش نشدم. امبرارم 7 گرفته بود. پترولئوم نمره 7.5 و 1740 نمره 7. بقیه رو به یاد نمیارم.
02 آبان 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ssh
سلام مهرداد جان
در مورد ضعیف بودن کارای هیستواغ باهات موافق نیستم نمیگم خیلی عالین ولی اکثر کاراش کیفیت بسیار خوبی داره و اما شما یک بدهی به ما و رفقای عطرافشانی داریدا کماکان چشم انتظار علت برابری مثلا کارلایل و سیلورسنت هستیم ان شاءالله با قلم شیواتون همه کاربرارو به درستی راهنمایی میکنید بسیار ممنون و سپاسگزارم
02 آبان 1396 پاسخ تشکر
پرفیومر عزیز سلام. خاطرم هست جایی فرموده بودین یکی ممکنه از بنز خوشش بیاد یکی از بی ام و. و گفته بودین باید به سلیقه هم احترام بزاریم. این نظر من بود و لزوم اینکه شما حرف خودتونو دارید نقض میکنید رو نمیدونم. هر کدوم از ماها که نباید جداگانه به شما بیایم توضیح بدیم که چرا از یه عطر خوشمون نمیاد. این در مورد برند ایستواغ. فکر میکنم باید نظراتمون رو قبل از ارسال خدمت شما تایید کنیم زین پس.

در جای دیگری فرموده بودین که دیور اصلا به پای مارلی نمیرسه. یا در ذیل عطر کارلایل فکر کنم فرموده بودین پرایویت لیبل از برند جووی هرگز چیزی فراتر از پاکورابان وان میلیون نیست. جای دیگری فرموده بودین تام فورد هم به سطح مارلی نمیرسه. یک حای دیگه ای تعریفی از نیش ارائه کرده بودید که سه مولفه داشت و یکیش پادشاهی بودن برند بود. کدوم یکی از ماها با وجود اینکه با شما مخالفیم به شما لفظ بی سواد رو ضمیمه کردیم؟؟ هیچ کدوم. حداقل من اینکار رو نکردم. خب شما میفرمایید من برای فردی که در تایید برند مارلی این قدر مطمئنه چه ادله ای بیارم؟ از راه علمیش بخوایم وارد بشیم دو شرط داره. شرطش اینه که شما اولا روحیه پذیرش داشته باشید. دوما مطالبی که عنوان میشن رو متوجه بشین. من در مورد فیکساتیوها، هرم ها و تکنیک های آکورد سازی مطالب زیادی از ایکاروس آموختم که شما هم اگر مثل من دانش آموز خوبی باشید کماکان این مطالب در این سایت وجود داره بخشیش. مارلی برندی هست با فیکساتیوهای قوی و کنسرواسیون نا منظم که با فشار بر یک دکمه دوازوه ساعت تمام بلند بلند داد میزنه.
جایی فرموده بودین 200 تا 300 عطر رو تست کردین. هر چند تعداد تست عطرها شاید معیار خوبی نباشه اما این رقم ناچیز باعث میشه شما نتونین واریاسیون های مختلفی از نت های مختلف رو تست کنین. رویونویس معتبری مثل پوشکن در مجله روسی عطر گفته که حدود چهار هزار عطر رو تست کرده تا تونسته از هر نتی واریاسیون های اصلی (و نه ساب تایپ ها) رو تست کنه. ما در ایران ایکاروس رو داشتیم که با تست یک عطر به شما میگفت وتیورش از چه نوعی هست و چه کیفیتی داره. تست های دقیق ، تسلط به نت ها و کار کردن با اسانس ها و کانکریت های مختلف باعث شده بود خیلی راحت بگه فلان عود چه مقدار از دوز بالزامیکیش از نوع مصنوعی و سنتتیک هست. کسی که دو هزار رویو نوشته حداقل حداقل حداقل ده هزار تا عطر تست کرده. ایکاروس مارلی و دیگر برندها رو جدا از حرفهایی که سازندگانش ادعا دارن قضاوت میکرد و کاری نداشت مال سیصد سال قبل هستن یا نه. ایکاروس میگفت مارلی برند متوسط به پایینی هست که یک کار خوب و یک کار خیلی خوب ( و نه عالی ) داره. کلی گویی نمیکرد. هر عطر رو جدا رویو میکرد و دلایل خوب و بد بودن اون عطر رو میگفت. و وقتی میخوندی و تست میکردی میدیدی درست میگه. حالا یه بحث دیگه هم هست. ممکنه اینی که از نظر ایکاروس در هارت نت فلان عطر نباید از فلان عود استفاده میشده چون باعث تداخل با نت دیگه میشده دقیقا همون علتی باشه که شما از رایحه اون عطر خوشتون اومده. مثلا یکی یه شعر غزل میگه که اشتباهات عروضی داره. اینو یه کارشناس ادبیات متوجه میشه و میگه این غزل اشتباه داره ولی ممکنه مخاطب عام فقط به خاطر همون بخشی که سکته عروضی داره از اون غزل خوشش اومده باشه. حکایت اینه. ایکاروس یا من و یا بقیه بر عکس شما سعی در قانع کردن کسی نداریم اتفاقا. ماها فقط نظراتمونو میگیم و هر بار نظرمونو میگیم مواخذه میشیم از جانب شما. همونقدر که شما فکر میکنید نظراتتون از روی حسن نیت و صحت هست به ما هم حق بدید این فکر رو کنیم و طوری وانمود نکنید که دیگران در صورت اعتماد به نظرات ما به لحاظ مالی متضرر میشن. چون مثال برعکسشم زیاد داشتیم اینجا که گفتن کاش مارلی نمیخریدیم.
02 آبان 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا تبریزیان ssh
سلام
جناب رئيسيان نظر بنده رو حمل بر جسارت نگذاريد . نظرم كلي ست اما در جواب نظر شما ميگذارمش. گرامي خوشبختانه در اين سالهاي اخير در كشورمون كارشناس عطر بسيار زياد شده و احتمالا اسامي خيلي از اونها رو هم بدونيم اما دليلي هم نداره تاكيد خاصي بر رد يا تائيد افراطي از افراد هم داشته باشيم. مقوله عطر مقوله ي بسيار پيچيده ايست و هنريست كه حقيقتا با خيلي از هنرهاي ديگه فرق داره ..شما مثال شعر و غزل زديد بلي در شعر يك سري استانداردها وجود داره كه اگر رعايت نشه به كليت كار لطمه ميزنه براي مثال شما نميتوني يك قطعه بگي بعد عنوان كني كه من غزلي سرودم !! چرا كه غزل تعريف خاص خودش رو داره و مفاهيم خاص خودش رو بيان ميكنه(احتمالا همه ميدانيم كه غزل شعريست كه قافيه هاي اون در مصراع اول و تمامي مصراع هاي زوج تكرار ميشه و مفاهيم اون معمولا عاشقانه س ولي قطعه فقط در مصرع هاي زوج قافيه ش تكرار ميشه و بيشتر مفاهيم چون پند و اندرز و ...بيان ميكنه..اما در هنر عطر اينگونه نيست هنر عطر در جهان مصداق اين شعره مولاناست به اعتقاده بنده : هر كسي از ظن خود شد يار من از درون من نجست اسرار من ..در جهان عطر عطارهاي بسيار بزرگي داريم كه به يقين با اسامي اونها اشنايي داريم اسمي نمي برم از عطارهاي بزرگ و كاربلد فقط اين رو ميگم اگر فلان عطار بزرگ و كاربلد عطري رو خلق كرده كه در اون عودي استفاده كرده كه كليت اثر رو به حالتي غير از عود ميبره قطعا از زاويه نگاه و هنرش به اون نتيجه رسيده چه بسا اگر به فلان عطار بزرگ و نام اشناي جهان عطر عطرش رو بدي و نظر بخواهي شايد اون عطار بزرگ بگه به زعم من عودش اينجا لكنت داره چه بهتر بود از فلان عود استفاده ميكرد!! حال به همين ترتيب ميتوان نظر بزرگترين عطارهاي جهان رو هم پرسيد و هر كدام جوابي متفاوت خواهند داشت عده اي نوع عود استفاده شده در عطر اون عطار رو بجا دونستن عده اي ديگر نوع ديگري از عود رو به نظرشون عطار بايد استفاده ميكرد!! و اين دقيقا ميشه مصداق همون شعر مولانا كه عرض كردم ..
گرامي در اين جهان فاني ما فقط يكبار به دنيا مي اييم چه زيباست اگر خودمون شجاعت و جسارت لازم جهت كشف ناشناخته ها رو داشته باشيم ..
اينگونه نباشيم : من آنم كه رستم بود پهلوان
و در اخر اين رو هم اضافه بكنم در تائيد يكي از فرمايشهاتون كه نبايد جانبداري از برند خاصي كرد كار خوب و با كيفيت كه در اون هنر عطرسازي معلوم باشه مختص به برند خاصي نيست و ميشه در هر برندي چه نيش چه ديزاينري كار با اصالت يافت
عذرخواهي هم ميكنم بابت نظر بلندم و ممنونم از نظرتون
02 آبان 1396 پاسخ تشکر
درود بر دو دوست عزیزم
مهرداد جان بله ممکنه من بنز دوست داشته باشم شما ب ام و ولی اگه شما در جمعی بنز را با پیکان مقایسه بفرمایین مسلما اهالی اون جمع از شما توضیح میخوان و اساسا حرفی که منطق و علم.در اون نقشی نداشته باشه همه جا محکوم میشه پس جداگانه لازم به شرح نیست فقط کافیه صحبتی بشه که با منطق جور دربیاد و در منطق شما عطر 900 تومانی از عطر 100 تومانی کیفیت کمتری داره برای اینکه کاربرای دیگه فریب نخورن منی که اطمینان دارم صحبت شما نادرسته باید از شما مدرک بخوام دیور به پای مارلی نمیرسه پرایوت لیبل در حد وان میلیونه اینا تظرات شخصیه منه درست عین اذعان شما در مورد کیفیت کارای هیستوریز من عطر موذد علاقم که اتفاقا همین دیشب هم ازش نام بردم دیور هوم اینتنس هستش که از همه کارا بیشتر دوسش دارم ولی در بررسی تخصصی اگه قرار باشه با نیسان یا 1740 مقایسش کنم نمیتونم اونو بهتر بدونم در مورد مشخصه عطر های نیش پادشاهی چیه یکی از خصوصیات عطر نیش اینه که روایتگر یک رویداد تاریخی باشه که ممکنه ربط داشته باشه به یک پادشاه و داستانای مرتبط به اون که حادث شده خیلی هم علمیه در مورد 200_300 تا عطر که در همین یکی دوماه این تعداد تست کردم منظورم خوده عطره اصلیه که خریدم من بیش از دویست سیصد عطر خریداری کردم و استفاده کردم و این عدد سوای از سمپلها دستریزها و تستای من در مغازه دوستام بوده و صرفا خوده عطرایی بوده که خریداری کردم و در کل فضا را عادلانه برای هر برندی نگه دارید از روی بغض همه کارای یک برند و 1 ندین و هر چیزی را بدون تعصب از روی علم تخصصی تحلیل کنید سپس میبینید کاربرا از خریدشون ناراضی نمیشن ذائقه هر شخصی مختص خوده اون شخصه من برندای بسیار بسیار زیادی تست کردم حتی روژا داو که دوستان خیلی تعریفشو میکنن و علاقه زیادی نشون میدن دو کارشو در گذشته تا اخر مصرف کردم با سبک سنگین کردم حس کردم یک برند خاص با ذائقه من بیشتر جور در میاد فرمودید در پاسخ عصبی میشم و روحیه پذیرش ندارم اگر یک کامنت پیدا کردید که در اون ردی از بی ادبی یا عصبانیت من پیدا کنید بفرمایین من عذرخواهی کنم من اصولا با عصبی شدن بیگانم و ظرفیت بسیار بالایی دارم من قضاوت نمیکنم ولی شخصی در این سایت هست اسم و فامیلش دقیقا .مشابه یه رفقای منه استاده شما یک پروفایل ساخته شد که بعد از دو پیام (شاید بازم بوده توسط ادمین پاک شده)توسط خوده اون شخص به علت ناسزاها و حجم گسترده تخریب اکانت و بست رفت که میشد از اون درخواست کرد به خوبی با احترام که اسمشو کنه پس اگر دانش آموز خوبی باشید سعی میکنید بهتر ببینید که چه کسی روحیه پذیرش نداره در مورد سواد من به شما هرگز نمیگم بی سواد و نگفتم شما میفرمایین کارلایل 900 تومنی کیفیتی پایینتر از جوپ هوم 70 تومنی و کیفیتی برابر با سیلورسنت بوگارت 60 تومنی داره شما خودتون دارین خودتونو بی سواد جلوه میدین من اگه بگم پراید 20 میلیونی کیفیت بهتری از بنز 500 میلیونی داره لازم نداره شما بهم بگی بی سواد خودم دارم بی سوادی را فریاد میزنم و گرنه شما دوست عزیز منی رفیقمی و ازت میخوام نگران روحیه پذیرش من نباشی و ادله محکم خودتو در مورد برتری جوپ هوم به کارلایل بیان کنی به دور از قلمبه گویی و حرفای به ظاهر سطح بالا با زبانی نرم و راحت بنده هم در کمال افتخار و احترام پذیرای فرمایشاته شما هستم مطمئن باشید اطمینان داشته باشید حرف منطقی باشه می پذیرم ثابت کنید مارلیهای کلکسیونه من ماله شما ولی منطقی تا به امروز منطق دیسلایک کردن عطری بوده که در بازار نبوده در ادامه با کمال احترام منتظر نقد صحیحتون میمونم ممنونم روزتون بخیر
02 آبان 1396 پاسخ تشکر
ممنون نیما عزیز.
در کلیت حرف شما خللی وارد نیست. اما اینطور هم نیست که چارچوب و قواعدی نداشته باشه. یادم هست ایکاروس گفته بود حضور وانیل در کنار بنزوئین باعث میشه آکورد امبری ساخته بشه و اگه به اینها نت چوبی استفاده بشه باید در دوز وانیل تعدیل صورت بگیره و الا آکورد امبری از ساختار خودش خارج میشه و این هسته ی مرکزی و آکورد امبری از هم میپاشه و تحریف میشه. مثل اینه که میگیم توی آشپزی فلان ادویه رو ریختی پس مثلا حالا دیگه نمک نریز. حرف رویونویس هایی که آکورد ها رو میشناسن اینه که انتخاب نت ها باید طوری باشه که آکورد از هارمونی خودش خارج نشه. مثلا یهو یه نت موسیقی یا بخشی از یه آواز فالش باشه توی یه موسیقی رو یه آدم عادی هم متوجهش میشه دیگه. رویونویس هایی که دز این سطح هستن میدونن که از اساس فلان نت باعث لطمه به قلب کار شده . حالا شما حرف خوبی میزنید . میگید شاید اون عطار از قصد اون کار رو کرده. این رویونویس ها میگن نه. از قصد نبوده. چون این ترکیب اون وسط یه ارور و خطا ایجاد کرده . و کسایی مثل ایکاروس میاد براش پیشنهاد میده. مثل رویو وتیور ژرانیوم کرید. دلیل تاکید من بر نام ایکاروس این هستش که بعد از پنج شش سال علاقه به عطر و خوندن سه تا سایت خارجی بطور روزانه که معتبر هستن هنوز رویونویسی در این سطح از تسلط ندیدم. مازاد بر اینها ایکاروس و بعضی رویونویس ها خودشون هنرمند هستن و چارچوب های هنر رو میشناسن و میگن به لحاظ زیبایی شناسی از دید اونها فلان بخش از لطر مشکل داره. خود اونا هم نمیگن نظرشون وحی منزله. میگن ما بر حسب تجربیات و مطالعات و درکمون این نقدها رو وارد میدونیم. این جبهه گیری نداره. جالبه که بعضیا میگن این نطرات داده نشه. کسی که حداقل ده سال بیشتر از ماها در فضای حرفه ای عطر بوده ازش بخوایم کلا هیچی نگه؟
02 آبان 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا تبریزیان ssh

سلام خدمت عزیزان
تقدیم به هوادارن این برند و علی لطفی عزیز
غیر ممکنه غیر ممکنه این برند کار ضعیف داشته باشه من تا بحال کار ضعیف از این برند ندیدم کیفیت فوق العاده عالیه روایح این برند جای هیچ بحثی نداره این عطر دقیقا مانند یک بشقاب میوه عمل میکنه تا حالا توی باغات پرتقال و درختای اون قدم زدید؟وقتی یه پرتقال و به دور از تجمل با دست باز میکنید؟بوی تلخیه پوسته پرتقال و حتما حس کردید اون بوی شگفت انگیز تم اصلیه این عطرو تشکیل میده در ادامه تک به تک روایح ذکر شده در تاپ نوت میدل نوت و بیس نوت به این بو اضافه میشن تک به تکشون قابل لمسه عطربازان عزیز میدونن کیفیت نوت توی بازی کردنشه و عطری که خطی از اول تا اخر یکی باشه بوش کل شهرو پر کنه ارزش نداره تمام هزینه ای که برای این برند میکنید صرف مهندسی رایحش شده در مورد سوال علی جان باید عرض کنم برندای نیش معمولا عطر های زنونشونم خیلی لطیف نیست مثلا مارلی هم عطرای زنونش خیلی لطافت نداره و انگار کلا برندای بزرگ بیشتر روی روایح مردونه کار میکنن البته نظر شخصیمه امیدوارم به خوبی توضیح داده باشم این چند روز خیلی سرم شلوغه عذر خواهی میکنم روز همگی بخیر یا علی مدد
21 شهریور 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : علی Ali lotfi
Noir Patchouli از این برند به شدت کار ضعیفی هست کار بسیار بد ترکیب که بالانس خوبی بین پچولی وچرم و رز برقرار نشده و بیشتر بوی رز از آن برداشت میشه تا چرم و پچولی
ولی موندگاری عالی داره خلاصه که اولین تستم از این برند ناامید کننده بود
22 مهر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : هاشم پور
سلام ralph گرامی
برندای نیش روایح همه پسند ندارن دوسته عزیزم من پیشنهاد میکنم عطر موزیک هال و تست کنین موزیک هال یه سالن بزرگ کنسرت در اروپاست که با یک سرچ اطلاعات اونو میتونید پیدا کنید وقتی همه مردم در این سالن مجلل هستند ناگهان چراغهای سن همه روشن میشن و اون نورهای قرمز توجه همه را به خودشون جلب میکنن علت نامگذاری موریک هال روی این عطر هم همین دقیقا هست و منظور خالق اثر اینه شما با این عطر در کانون توجهات قرار میگیرید پس همه پسندترین عطر این برند هستش و پیشنهاد میدم تستش کنید
22 مهر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : هاشم پور

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟