Thierry Mugler - Alien Oud Majestueux

تیری موگلر الین عود ماجستیو

زنانه
کد کالا : ATR-34979
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : تیری موگلر
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-34979
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 190
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
9,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    8
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    5
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    0
  • رسمی
    5
تعداد رای های ثبت شده : 26
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

تیری موگلر در برابر چالش عرضه این عطر به بازار مقاومت نکرد، عطری که در نام و مواد تشکیل دهنده آن عود فوق العاده ای ابه کار گرفته شده است. در حقیقت انتظار داریم ابتدا بوی عود را در ترکیب مردانه استشمام کنیم که با قهوه، نت‌های چوبی، چرم و ادویه‌های معطر ترکیب شده است اما در  اواسط تابستان 2015 الین خالص را عرضه کرد که به عنوان نسخه بسیار معطر از نسخه اصلی الین محسوب می‌شد. 
همیشه از اصطلاح « آشپزخانه» موگلر  استفاده  می‌کنیم که در آن هر چیزی ممکن است و سالهاست نسخه‌های فوق العاده از تم های اصلی در آنجا ساخته شده است. نسخه های معطر آن حالا واقعا انتظار هواداران بی شمار این عطرها را برآورده می‌کند زیرا صرف نظر از اینکه گاهی اوقات فقط جزییات کوچک مورد شک و تردید قرار می گیرد، کیفیت و ساختار آنها تغییر نکرده است. کلکسیون الین حالا به نسخه‌های دیگری دست یافته است که حاوی DNA نسخه اصلی بوده و از مواد اولیه عربی سنتی استفاده می‌کند. الین عود ماجستیو ابداع دیگری است که می توانیم بگوییم مواد اولیه‌اش ترکیبی از شرق و غرب و تضادهای آنهاست.
حرارت و شهوت ویزگی‌های اصلی این نسخه هستند. نت‌های اصلی این ترکیب با ایجاد هارمونی هل گرم و  اکورد پر زرق وبرق زعفران و ریتم آنها به ارتعاش در می‌آید. در قلب این ترکیبات گل‌های یاس الین معروف در ترکیب با رایحه کشمیری امضایی زیبا از ترکیب اصلی را ارائه می‌دهد که با مزه و عطر عودهای نفیسی احاطه شده که حاصل آن عطری است که پیرامون ترکیب گلی- چوبی می چرخد و رمز و عمق پایه را ایجاد می‌کند. رایحه گلی- چوبی با کهربا قابل لمس ویژگی ترکیب این عطر است.
شیشه جدیدترین الین به شکل ادو تویلت الین و نسخه های محدود تابستانی است که سالهاست ساخته می‌شود. رنگ طلا  و کهربا در رنگین کمان شیشه عطر نشانگر لوکس بودن مواد تشکیل دهنده آن است که بدنه فلاکون را شکل می‌دهد. الین جدید در شیشه فریبنده با تزیینات طلایی و باشکوه ارائه می‌شود تا افسون و انرژی خاصی را القا کند. این عطر در جعبه ای عرضه می‌شود که آیینه‌هایی دارد و از آراستگی و زنانگی الهام می‌گیرد. عطر الین عود ماجستیو در شیشه های 90 میلی لیتری- عرضه شده است.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند تیری موگلر
طبع گرم
سال عرضه 2015
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه هل ، زعفران
اسانس میانی یاس، کشمران
اسانس پایه کهربا، عود
نمره کاربران
Alien Oud Majestueux-تیری موگلر الین عود ماجستیو
رایحه
8.2
12 رای
ماندگاری
8.5
12 رای
پخش بو
8.2
12 رای
طراحی شیشه
8.9
12 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند تیری موگلر
اخبار برند تیری موگلر
نظرات کاربران (7 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
چند روز پیش سه تا دونه سمپل این عطر رو خریدم که هر کدوم داخل یه جعبه مقوایی کوچولو هستن خلاصه که موگلر براشون کلی کلاس گذاشته 🙂 این سه تا داخل کمدی هستن که چند تا دونه عطر دیگه با پخش نسبتا خوب یه گوشه نشستن به محض باز کردن در کمد فقط بوی این کوچولوها بینی منو نوازش میکنه . از موندگاریش نگم براتون که کولاک میکنه در ضمن روی جعبه موگلر نوشته و نه تیری موگلر و از تولیدات نستا جدید هستن ولی همچنان قدرتمند و با کیفیت . در مورد رایحه دوستان توضیحات کاملی دادن به نظر من اون یاس سرکش الین یه کمی به لطف نتهای دیگه مثل عود و زعفرون مهار شده و ته بوی عطر منو یاد آنجئو دمون جیونچی میندازه که احتمالا به خاطر نت زعفرون هست خلاصه که عطر باید اینجوری باشه که شما پاف کمتر بزنی که پخشش کنترل بشه (من خودم اعتماد بنفس زدن همچین عطری رو توی جمع ندارم و احتمالا فقط توی فضای باز بتونم استفاده کنم) نه چند تا پاف بیشتر بزنی که شاید بغل دستیت بوی عطرتو بشنوه.
12 دی 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : سالمی مهربد

سلام دوستان عزیز
ی ادکلن تو این سبک و بو میخوام چی بگیرم؟
08 دی 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : jalal بابک

7
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
همون طور ک انتظار میره خود ایلین کاملا مشهوده، بوی عود بنظرم شیک ترش کرده و خب اغوا گر تر. شرقی تر شده ولی رفته رفته کاملا ایلین همیشگی میشه. در کل اگر بزنید احتمالا ۸۰ درصد افراد فک میکنن خود ایلین ارجیناله و تفاوت چندان بارزی نیست ولی این کار یکم در حد ساعت اول سنگین رنگین تره بخاطر عود. من لذت میبرم ازش. در ضمن بنظرم با اینکه عود داره جوانانه و ملوسه کماکان.
11 شهریور 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Z.gh Shaghayegh

10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
بوی فوق العاده شیک و خاص و جدی! اول که سمپل این رو تست کردم با خودم گفتم این دیگه چه عطریه! واقعا بوش عجیب و خیلی تند و تیز بود.با اینکه من خودم از طرفدارهای عطرهای تند هستم ولی این به شدت زننده بود.ولی بعد از تقریبا نیم ساعت منو واقعا شگفت زده کرد!به معنای واقعی منو دیوونه خودش کرد و تازه داشت خودشو رونمایی میکرد.اون alien جذاب همیشگی به همراه رایحه عود پدیدار شد!واقعا یه عطر شیک و خاصه که بوشو هر جایی حس نمیکنی.بنظر من این رو حتی میشه جزو عطرهای نیش حساب کرد!
دوستانی که از طرفدارهای Alien هستن ولی به خاطر یخورده تکراری بودنش دنبال یه عطر مشابه و خاص تر هستن این عطر رو بشدت پیشنهاد میکنم و از نظر موندگاری و پخش بو هم واقعا چیز کمی از Alien نداره.
27 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : ع میرزایی Maary

بوی خاص و شیک و ماندگاری و پخش بوی عالی داره خیلیا ازم اسمشو پرسیدن خیلی دوستش دارم به نظرم اسم عطر به خودش میاد
26 آذر 1397 پاسخ تشکر

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
عطری خوشبو و شیک با شروعی گرم و شیرین از رایحه یاس و کهربا..تلخی عود کاملا حس میشود کم کم رایحه عود محو شده و رایحه ای شیرین از گل یاس و کهربا با تلخی ضعیفی از چرم جای ان را میگیرد این عطر مثل اکثر عطرهای تیری موگلر دارای ماندگاری و پخش بو بالا هستش بارها اسم عطرمو ازم پرسیدن و تا مدتها وقتی در کمد لباسهامو باز میکنم یا حتی از جلوی کمد لباسهام رد میشم بوشو حس میکنم
11 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : ع میرزایی Maary

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
سلام دوستان چرا کسی درمورد این عطر نظری نمیده؟
11 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟