FREDERIC MALLE - Eau De Magnolia

فردریک مال ادو مگنولیا

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-34544
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های گلی
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : فردریک مال
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-34544
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«ادو مگنولیا» همچون معجونی مرکباتی شکفته می‌شود. رایحه مگنولیا، برخلاف دیگر گل‌های سفید که جلوه‌ای گل‌فام دارند، بیشتر از حالتی باطراوت و مرکباتی برخوردار است.

نت‌های چوبی که در بستر زیرین جای گرفته‌اند، تعادل مرکباتی شکل‌گرفته از ترنج، لیموترش و گریپ‌فروت را برجسته‌تر می‌سازند، درحالی که به‌تدریج به‌سوی نت‌های غلیظ‌تر و عمیق‌تری همچون خزه درخت بلوط و نعناع هندی حرکت می‌کنیم. «ادو مگنولیا» سازه‌ای است که بر بازی میان آفتاب و سایه تمرکز می‌کند. این عطر یادآور عطرهای شیک و اسپرت دهه 1960 میلادی است.

برند فردریک مال
عطار کارلوس بنایم
طبع خنک
سال عرضه 2014
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج
اسانس میانی نعناع هندی ، خس خس ، مگنولیا
اسانس پایه کهربا، خزه درخت بلوط ، سدر
نمره کاربران
Eau De Magnolia-فردریک مال ادو مگنولیا
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند فردریک مال
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام
مدیر عزیز
لطفا سایر آثار شاخص خانه عطر فردریک مال رو هم اضافه کنید
مثل:
L'eau D'hiver
Iris Poudre
Noir Epices
Le Parfum de Therese
Lys Mediterranee
Bigarade concentree
En Passant
و...
جاشون خیلی خالیه توی مجموعه و اینکه دوستان تجربیاتشونو از این عطرای فردریک مال به اشتراک بزارن باهم.
خیلی ممنونم
13 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ssh
سلام
نزدیک ۱۰ روز داره از کامنت قبلی که زیر این عطر درباره اضافه کردن سایر کارای فردریک مال گذاشتم، داره میگذره
نمی دونم چرا مدیر گرامی عطرهایی نظیر:
L'eau D'hiver
Iris Poudre
Noir Epices
Le Parfum de Therese
Lys Mediterranee
Bigarade concentree
En Passant
و...
رو اضافه نمی کنن تا از رویوی دوستان درباره شون بهره مند بشیم.
اگر هم قرار نیست به این زودیا اضافه بشن به عطرافشان، لطفا عزیزان عطرافشانی نظراتشونو درباره اینها منتشر کنن
:)
23 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ssh
امیر عزیز سلام.
بهترین کارهای این برند از نظر من بترتیب اینهان:

Le parfum de therese
Un fleur de cassie
L eua d hiver
French lover
Portrait of lady
Superstitious
Vetiver extraordinary
Iris poudre
Lipstick rose
Geranium pour monsieur

ماسک راوازر، فرنچ لاور ، کارنال فلاور و پرتریت آو لیدی رو توی صفحه یکی از عطرهای این برند رویو کردم. متاسفانه فردریک مال شرایطش برای اعطای نمایندگی بسیار بسیار دشوار هست و فعلا در ایران بایستی نهایتا انتظار امکان خرید عطرهای هایپ این برند یعنی ماسک راوژر و کارنال فلاور رو اونهن با زحمت و جستجوی بسیار داشت. سه مورد اول این لیست بخشی از مجوز هر عطرباز برای رفتن به مراحل تخصصی تر تست و بلوغ شامه ست که ابدا نباید انجام نشده ازش عبور کرد. سالهاست هنوز به شیشه ی کوچک therese و cassie به چشم دو جواهر در کلکسیونم نگاه میکنم که براشون جایگزینی در بین رقباشون در کتگوری های خودشون پیدا نکردم . اضافه که شدن رویوشون رو میزارم
23 آذر 1396 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : بهزاد معصوم نژاد ایمان اجاقلو
ایکاروس گرامی، سلام بر تو.
گمانم قریب به یک سال داره از آخرین دیالوگ ناتمام ما توی اینستاگرام میگذره.به شدت دلخور بودم از توهین عملیِ صریحی که بهم شد. از شرحش میگذرم...
بله همون توی اینستاگرام و مجدد اینجا رویوی اون چنتا کار شاخص مال رو خوندم اما منظورم بقیه عطراش بود که دوباره شاخص ترهایی که رویو نداشت رو مثال زدم.

ایریس پودر رو به توصیه شما برای همسرم که مثل خودم سخت می تونه یه عطر رو عطر خودش بدونه، سمپل گرفتم ازش و بسیار باهاش ارتباط برقرار کرد و بعد عطر ۱۰۰ میلیش رو براش گرفتم. فوق العاده است.
بعدش چندتا تست از بعضی دیگر کارای فردریک مال داشتم و حس کردم برند مورد علاقه ام هست، بعضیاشم نپسندیدم اما دقیقا اون چارچوب کلی فردریک مال برای ساختن عطراش رو دوست داشتم.
همون روح کلی کارای این برند که توی رویوهایی که درباره فردریک مال نوشتی بهش اشاره کردی رو دوست داشتم!

به ترتیب مشتاق تست و رویوی اینها بودم:
Noir Epices
L'eau D'hiver
Un fleur de cassie
Le Parfum de Therese
Lys Mediterranee
Geranium pour monsieur
Bigarade concentree

متاسفانه هیچ رویوی به زبان فارسی درباره اینها وجود نداره، حتی رویوهای کشکی و تصنعی هم ازشون نیست!
23 آذر 1396 پاسخ تشکر
L eua de hiver :

کارهای مرکباتی مال اکثرا با کیفیت و خوشبو هستن و واقعا آرام کننده و خوش لحن اما این کار فردریک مال ... معصومانه ترین عطری که تا به امروز بوییدم. این عطر به بافت درونی روایح پودری نمیره. بلکه از دور ایستاده و داره اتمسفر حول یک گلخانه ی هلیوتروپ با گلبرگ های بنفش و سفیدش رو بو میکنه در حالیکه ابتدای صبح هست و آسمان در پاک ترین ساعاتش ایستاده. شاهکار واقعا ساخته ازش النا. برعکس انچه که مایوسانه راجع بهش میگن ماندگاری متوسطی داره و پخش بوی قابل قبولی. ولی باز هم اغنا کننده نیست.
8 از 10


Noir epices:
از بدترین کارهای مال همین کار هست. رایحه غالب مرکبات گرم ووشیرین که در یک محور فلزی-نیمه گزنده-سمباده ای-براق و خسته کننده از زنجبیل و میخک و ژرانیوم درون ظرف آماده نشده و لخته بسته ی وانیل ریخته میشه . در تست اول به مرکبات گرمش علاقمند میشید اما در تست دوم شیشه ش رو از پنجره بیرون میندازین. کار بسیار بد ساخت و ضعیفیه.


Un fleur de cassie:
جان من است او. اما برای خرید بی مقدمه سراغش نرید. یک شیشه از آرت و تکنیک پیش روتون هست. یک وقاحت منطقی در این عطر هست که زنانه و کوبنده و سخنوره. یک رایحه ی شیرین ، شکیل، اشرافی ، پالایش شده و بی نظیر از میموزا که به مانند رایحه پوست نرم موز که اینجا بیکران با کیفیت و ولع آمیز هست در اتمسفری پودری-صابونی-اسپایسی قدم میزنه. خود میموزا به جنبه های مرطوب و نیمه چوبی-نیمه پودریش بیشتر وفاداره. اتمسفری که اقاقی افیونگر و کمتر دیده ای شده ای داره که گزش گرم گیاهان اطراف و نوازش نسیم بسبار تمیز و لطیفی رو هم نشان میده و با شکوهترین روز سال رو رقم میزنه. روزی که احساس سلامت و امیدواری و پیروزی تمام جان تون رو گرفته. شاهکار بی کم و کاست فردریک مال . 9 از 10

Therese:

ده از ده.
در معیار خوشبویی به ندرت عطری توان مچ انداختن باهاش رو داره. فضایی فلورال-فرویتی-شیپغ که بلافاصله به الگویی فلاوری از آکورد چرم زنانه و معصوم اضافه میشه. نفس عمیق. جرو حاکمان کتگوری ای که اونتوس درونش هست . بجز چهار مورد عطر هیچ عطر شیپغ فرویتی حتی از فاصله ی دور هم باهاش قابل رقابت کردن نیست. این چهار مورد خودشون در لیست 100 عطر برتر تاریخ عطرسازی هم حتما هستند.
میتسوکو گرلن که خودش شناسنانه و هویت عطرسازی هست و از عطر و عطرسازی بزرگتره. میتسوکو از نام عطر و از کل صنعت عطرسازی بزرگتره.
دومی femme rochas. سومی quadrille از belanciaga. و چهارمی la belle helen از mdci. در خوشبویی اما همین مورد آخر بهمراه therese واقعا در کل روند عطرسازی کم سابقه هستن.

این سه مورد آخر لیستت رو هم سه تا اسپیس بزنیم و ازشون رد شیم .
23 آذر 1396 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : محسن پوردهقان ایمان اجاقلو
ایکاروس گرامی
خیلی ممنون از رویوهایی که براشون نوشتی.
مشتاق تر شدم به تست سه-چهار موردی که بهشون پرداختی.

تولید une rose رو هم ظاهرا باید به حساب اون سیاست مال که قبلا ازش صحبت کردی بزاریم، به عبارت دیگه اینطور که برداشت کردم خواسته رفرنس رز رو از دریچه نگاه برندش بیان کنه.

پروزه "الوعد" رو هم باید مثل "اللیل" تحلیل کرد؟

ظاهرا یه کار جدید هم با همکاری کارلوس بنایم قراره لانچ کنه به اسم موزیک فور وایل!.

اطاله کلام شد
نظرت درباره عطارها رو هم اگر گاهی درج کنی کمک میکنه به دید کلی ما به یه عطار ، مخصوصا اونایی که کمتر ازشون شناختی داریم و ارزش شناخت رو هم دارن. مثلا Edouard Flechier
.
.
متشکرم از حوصله و پاسخگوییت
23 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ssh
فردریک نال بسیار علاقه دازه در غیاب گرلن تبدیل به گرلن جدید جهان عطر بشه. کار دشواریه. هرچند بنام ترین عطارهای جهان یکی در میون دارن براش عطر میسازنولی خب این رویا فعلا رویای دوری هست.
Music for while کاملا نشان خواهد داد کارگردانی پشت فردریک نال با سوتفاهم اداره میشه. من خواتده بودم که مال قرار هست در این کار آکوردی شیرین ارائه بده که تاکنون هرگز در جهان عطر استشمام نشده. با ترکیباتی که ذکر شده یقینا سراغ مالونیت میره. من در جهان تنباکو و سیگار هم نیش و دیزاینر داریم. مالونیت و میتیل مالونات از تز های سازندگان سیگارهای اسکاندیناویایی هست. تنباکویی با مزه شیرین و بوی خیلی خوش رایحه. با توجه به حضور قطعی پلام توی این کار حتنا از متیل مالونیت استفاده میشه که یک شیرین میخکوب کننده و پربازخورد هست..این ترفندها کاری نبود که گرلن میکرد.
الوعد یا promise سراغ کابوس ایرانی ها از رز رفته. رز بلغاری و رز ترکی. قوام این رزها در بافت چوبی بسیار سخت گیرانه ای ایجاد شده که ازش یک عطر فرا رز بسازه که بشینه روی تخت سلطنت رزهای جهان. اما کاملا شکست خورده. چرا که این حجم از رز حتی برای دوست داران رز هم غیرقابل پدیرش هست. اهنگ رز در این کار وجود نداره. رز آهنگ خودش رو داره و اینجا یک اجرای هوی یا دث متال از رز صورت گرفته. از ابتدا دیستورت های بدخیم کار کل کار رو لو میدن.
در مورد عطارها خیلی نمیشه مانور داد. روپیون به صورت مشتاقانه و خستگی ناپدیر همیشه در دیزاینری ها حصور داره و اونجا بعضا فالت های بزرگی میده. مثل کشمیر ارمانی کد که امسال ساخت. فاجعه ست . اما بعدن وقت بشه به امضا و روند عطرسازی هر عطار هم میپردازیم.
23 آذر 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : ebrahim شادمهر حاجیان

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟