Cartier - La Panthere Edition Soir

کارتیر لا پانتیر ادیشن سویر

زنانه
کد کالا : ATR-34431
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چایپر گلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : کارتیر
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-34431
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 170
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
8,600,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 5
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

لا پانتیر ادیشن سویر در سپتامبر 2016 به‌عنوان ادیشنی جدید از لا پانتیر عرضه شد که چشم‌اندازی لوکس از شب‌های پُرستاره و نورهای طلایی را در تضادی هنرمندانه مقابل آسمان سیاه شب قرار می‌دهد. این عطر سرشار از زنانگی ناب است و شکوه زنان مستقل و سرکش را بازنمایی می‌کند.

سرشت نیرومند لا پانتیر ادیشن سویر ظرافت و خلوصی را نشان می‌دهد که از مجموع جلوه‌های کلاسیک و مدرن شکل می‌گیرد. آمیزه حیوانی و گل‌فام‌ـ‌چایپر لا پانتیر ادیشن سویر یک‌بار دیگر امضای درخشان ماتیلده لاران را آشکار می‌گرداند؛ عطرسازی که از انبوه نت‌های گل‌فام و هوس‌انگیز در قلب عطر لا پانتیر ادیشن سویر استفاده کرده است و آنها را در تضادی ناب مقابل نت‌های حیوانی غلیظ‌شده در ساختار پایه قرار می‌دهد.

ماتیلده لاران درباره این عطر می‌گوید: «همه زنان یک گربه بازیگوش درونشان دارند، همان‌طور که هر گلی هم یک سویه جانوری و حیوانی در قلب خودش نهفته است».

نوع عطر ادو پرفیوم
برند کارتیر
عطار متیلده لاران
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی چایپر گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه مشک ، خزه درخت بلوط ، گاردنیای یاسمنی، روایح حیوانی، روایح گلی
نمره کاربران
La Panthere Edition Soir-کارتیر لا پانتیر ادیشن سویر
رایحه
8
2 رای
ماندگاری
8.5
2 رای
پخش بو
9
2 رای
طراحی شیشه
8.5
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند کارتیر
اخبار برند کارتیر
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
9
ماندگاری
10
پخش بو
7
طراحی شیشه
باعرض سلام خدمت تمام دوستان عطرافشانیم این عطر کارتیرلاپانترادیشن پانتر زنانه من تست کردم وباید اقرار کنم عجب رایحه قوی داره ازطریقی به من رسید یک شیشه ازاین برند عجب پخش بویی داره اونو جدا گذاشتم چون توی کمد ادکلنهام درب باز میکنم رایحه ش تمام اتاق میگیره و رایحه وبوی تمام ادکلنهام دیگه استشمام نمیکنم هرچند شاید خوب نباشه میگن عطر زنانه س دیگه چطور خانوم برند مردانه رو استفاده میکنن عادی ولی به نظر حقیر پیشنهاد میکنم به تمام آقایون و خانوم ها تست کنین پشیمون نمیشین البته اورجینالش فقط بخاطر کنجکاوی هم شده است بزنین لطفا واقعا شاهکاری برای خودش یکی اازشاهکارهای خانوم ماتیلدا لاران
16 مهر 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : marjanmohamadi فاطمه فیضی

به نظر من این عطر بهترین نسخه ل پنترهاست البته تا جایی که من تست داشتم کلیت کار بسیار شبیه نسخه اصلی و نسخه لجر یا لگر هست ولی در عین شباهت زیاد یک سری تغییرات مثبت هم داشته از جمله جایگزینی روایح حیوانی به جای چرم ، روایح حیوانی از جنس رایحه حیوانی عطر شالیمار هست البته اینجا به نسبت شالیمار خیلی کمرنگ تره و وضوح کمتری هم داره و کاملا با رایحه خزه و گیاهی احاطه شده ( دوستان توجه کنین این کار شباهتی به شالیمار نداره فقط شباهت نت حیوانی مد نظرم بود تا آشنایی با فضای عطر باشه) بوی غالب عطر هم گیاهیه نه حیوانی .... شاید فضای اصلی عطر و اگر بخوام توصیف کنم خزه های سبز شده روی درختهای جنگلهای مرطوبه با کمی گل و گیاه کمی روایح حیوانی و... در کل عطر بسیار خاص و جالبیه اگر عطر ل پنتیر رو دوست دارین ولی مثل من از بوی چرمش خوشتون نمیاد یا دنبال کار دیگه ای از این گروه هستین حتما نگاهی هم به این عطر بندازین و صد البته خرید بدون تستشو اصلا و ابدا توصیه نمیکنم چون بسیار خاصه و با عطرهایی روتین و رایج و کلیشه ای زنانه فاصله زیادی داره
24 مرداد 1400 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : marjanmohamadi Mahdisss

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟