john varvatos - Dark Rebel Rider

جان وارواتوس دارک ربل ریدر

مردانه
کد کالا : ATR-34144
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چرمی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : جان وارواتوس
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-34144
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 140
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
7,100,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    3
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 16
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«دارک ربل ریدر» از عطرهای غیرمتعارف و عجیبی است که با بی‌پروایی خاصی خلق شده است و سرشتی صاف و صیقلی دارد. این عطر که با الهام‌گیری از دنیای مسابقات موتورسیکلت‌ و کت‌های چرم و سیاه مشهور خلق شده است، ترکیبی از بازیگوشی‌های جسورانه مردانه و جذابیت‌های موتورسواری را به نمایش می‌گذارد. آمیزه شدیدا سکسی این عطر مردانه براساس رایحه‌های چرمی، نت‌های کهربایی و چوب‌های تیره خلق شده است که بیانگر تضادهای ناب و انرژی پایان‌ناپذیر است.

نوع عطر ادو تویلت
برند جان وارواتوس
عطار رودریگو فلورز روی
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی رایحه های چرمی
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه آلدهید ، نارنج، زعفران ، مرزنجوش
اسانس میانی رز ، بنفشه ، ریشه زنبق، صمغ گیاهی ، گل اوسمانتوس ، صمغ کندر ، بلسان کلمبیایی
اسانس پایه وانیل ، نعناع هندی ، سدر ، چرم ، روایح چوبی، کاکائو
نمره کاربران
Dark Rebel Rider-جان وارواتوس دارک ربل ریدر
رایحه
7
6 رای
ماندگاری
6.7
6 رای
پخش بو
5.7
6 رای
طراحی شیشه
8.7
6 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند جان وارواتوس
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام به همگی‌‌ دوستان کسی این کار رو تست داشته و اینکه پرفورمنسش چطوره با تشکر
02 خرداد 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سالمی فریده.م
با سلام پخش و ماندگاری حداکثر متوسط است.
02 خرداد 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط :  حسینی آرمان

7
رایحه
6
ماندگاری
5
پخش بو
9
طراحی شیشه
دارک ربل ریدر از این موتورسورای حرفه ایِ که لباسهای چرمی و مخصوصش را پوشیده ، موتور کراسش را آتیش کرده و تخت گاز به دل پیست میزنه ، بعداز کلی تک چرخ زدن ، هیجان و ترشح آدرنالین ، میره و در جمع دوستانش با نوشیدن یک فنجان هات چاکلت لبی تر میکنه و پشت بندش یه نخ مارلبرو هم دود میکنه و....
( بوی "چرم کاپشن" که "دود اگزوز" تلخی خاص بهش داده + ته بوی "هات چاکلت" و "اسموک سیگار" = تیزری کوتاه از دارک ربل ریدر ).

این عطر برای من مثل یک پازل بهم ریخته ست، پازلی رازآلود که باید با کمک حس بویایی ام تکه ها رو کناره هم بچینم تا تصویر نهایی تکمیل بشه، تکه هایی از صمغ ها ، وانیل ، کاکائو و سدر که توهمی از امبر و تنباکو را توی ذهنم به تصویر میکشه .

بررسی‌ رایحه 👇👇👇
ملغمه ای غلیظ از چرم و رزین های صمغ گون با پس زمینه ی چوبی که توی هاله ای تیره و تار از رایحه ی اینسنسی صمغ کندر باز میشه .

خیلی طولی نمیکشه که بیس رزینی و صمغ گون بواسطه هم آغوش شدن با وانیل و کاکائو پوست اندازی کرده و با حفظ ماهیت رزینی اش ، روپوشی نیمه شیرین ، گداخته و امبر مانند به تن میکنه ، در پس زمینه ی این بستر چرمی و امبرمانند ، توهمی کمرنگ از تنباکوی اسموکی نیز به مشام میرسه که بسیار شامه نوازه .

در ادامه فقط بُعد پودری رز و ریشه زنبق را تونستم تشخیص بدم، این تم پودری با ایجاد تعادل و کنترل تلخی عطر سبب میشه شیرینی وانیل یه نمه قدرت بگیره.
تم وانیلی کاکائویی وقتی با رزین ها همبستر میشه یه حالت دم کرده و کافی مانند پیدا میکنه ، اینجاست که احساس میکنم روی چرم بخوری شده یه نمه هات چاکلت مالیدن .
رایحه ای گرم ، تلخ ، نیمه شیرین ، محرک و س ک س ی .

دارک ربل ریدر جان وارواتوس در رنج قیمتی خودش جز کارای تحسین برانگیز و خوش ساخت .
یک عطر برند با حجم ۱۲۵ میل و قیمت ۱۴۰۰ ت + مواد اولیه با کیفیت + در عین تعدد زیاده نت ها "استخوان بندی منظم داشتن" + پمپ و افشانه درجه یک ALBEA + شیشه شکیل و زیبا ... _ اینارو بزارید کناره عطرای شرکتی کپی کار که با سطح و لولی به مراتب پایین تر و قیمتهایی که بعضا مرز یک میلیون هم رد کرده اونوقت ارزش چنین عطرهایی بهتر درک میشه .
26 مهر 1400 پاسخ تشکر
34 تشکر شده توسط : nazanin  حسینی

کسی از دوستان تجربه این کارو داره؟
07 مهر 1396 پاسخ تشکر
سبک من همیشه اسپرته و کل علاقه موسیقیایی من خلاصه میشه به زیر شاخه های راک و متال و سلیقه سینمایی من هم سمت فینچر لینچ آرنوفسکی فون تریه و این قبیله! چون زیاد درک مناسبی از مچ شدن تیپم با یه سری عطر ندارم واقعا خوشحال میشم کسی با این چیزایی که من گفتم از خودم منو سمت عطرای مناسبم بکشه!
07 مهر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : mme پویا
سیاوش جان یه دوستی دارم که سلیقه موزیک ایشون حدوداً در سبک شماست تو مایه های جناب دیوید - راجر و پورکیو و نظایر این اساتید و فیلمهای مورد علاقشون در ردیف اینسپشن - اینتر استلار و غیره یعنی بیشتر علمی تخیلی
من 10 تا عطر براش آوُردم که تست بگیره و ایشون در نهایت 3 تا از اونهار در لیست خریدش قرار داد
تام فورد فور من - داویدف کمپیون - هی وود راکی مونتاین و جالبه که این دوستم هنرمنده اما حتی یکبار نگفتن که پخش و موندگاری این عطرها متوسطه و حتی خیلی هم رضایت داشتن
یه تستی بگیرین شاید مقبول افتاد ، بالاخره اینم یه وجه تشابه .

شب خوش .
08 مهر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سیاوش سرخوش پویا
جناب خسروی
چطور میشه از روی موسیقی یا علایق یک فرد بهش عطر پیشنهاد داد؟ یا حتی از روی شخصیت (مثلا شوخ، جدی، سخت کوش یا بی تفاوت و ...)
میدونم که با توجه به سن یا نوع پوشش (کتشلوار یا تیشرت و شلوار جین) پیشنهاد عطر شدنیه، اما همیشه این مطلب برای من سواله.
08 مهر 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : SALMAN مهدی پیران
برخلاف dark rebel که تنباکوییه، dark rebel rider چرمی بالسامیک محسوب میشه، حیف که یه مقدار زیادی شیرینه وگرنه عطر خوش ترکیبی از آب در میومد. اما نقطه ضعف بزرگ کارهای این برند پرفورمنسشونه. حیف این شیشه های زیبا که عطرهای داخلشون بیش از یک ساعت موندگاری ندارن.
08 مهر 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : مهدی پیران رضاحسین نوری
پویا جان این کار بنظر خیلی سادست ولی بخاطر سلیقه ای بودن عطر تقریباً غیر ممکنه یعنی تلُرانس بالایی داره و فقط بصورت تجربی امکان پذیره ، حتی روانشناسها هم با بدست آوُردن تجربۀ دیگران و افزودن تجربیات خودشون معمولاً نظر و راهکار نشون میدن ، حتی اطلاعات دانشگاهیشون حاصل تجربیات گذشتگانه که بصورت کلاسیک به اونها آموخته میشه
اما این در عمل میتونه بسیار ساده هم باشه ، با دیدن و یا تحقیق - پرس و جو و دونستن علاقمندیهای مشابه از دوستان - مردم تو کوچه و خیابون - تاکسی - مترو و اگه یه کمی رو داشته باشین بطور مستقیم از خودشون بپرسین ، یه جور ضبط علمی تجربیات در حافظه و باز خوانی اونها برای استفادۀ مجدد همراه با آپدیت اطلاعات یه چیزی شبیه ذخیرۀ اطلاعات در هارد کامپیوتر برای پردازش و استفاده مجدد و نهایتا جایگزینی با فایلهای قدیمی
دیدن سلیقه ها و آشنایی با دوستان و اقوام مختلف یکی از بهترین روشهاست فقط باید همون لحظه در حافظه ثبت بشه برای روزهای آینده ، دیدین که چقدر ساده بود
برای همین همیشه روز بروز کتب درسی و دانشگاهی تعویض میشن چون اساتید دارن آپدیت میشن و این در دنیای عطر سازی همون ریفرمولست
اگه حوصله دارین یه سر به مباحث 4 - 5 ماه پیش دکتر بزنید و یا از دانشنامه های آزاد فارسی این مطالب رو زودتر و به روزتر بدست بیارین .

شب خوش دوستان حرفه ای جدید .
08 مهر 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : مهدی ‌آرش

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟