AMOUAGE - Myths Man

آمواج میتس من

مردانه
کد کالا : ATR-33949
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-33949
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 290
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
14,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    17
  • نمی پسندم
    7
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    6
  • + 45 سال
    7
  • روزانه
    2
  • رسمی
    10
تعداد رای های ثبت شده : 70
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

میتس من همچون سرابی سوررئال از جنس ترکیبات شرقی نمایان می‌شود که به‌واسطه مایه‌های اسرارآمیز دودی و چوبی حالت سرمست‌کننده‌ای می‌یابد و آمیزه‌ای خلق‌شده میان رویا و ابهام را پدیدار می‌کند.

میتس من برای اژدهای آسمانی چینی ساخته شده است که نماد روشنگری و افتخار محسوب می‌شود. آغاز آمیزه میتس من با زیبایی کلاسیک برگرفته از زنبقه و گل داوودی شکل می‌گیرد تا سپس راهش را به‌سوی بافت سرمست‌کننده نت‌های میانی با تفسیری از آکورد گل رز خاردار باز کند. اوج این عطر هم جایی رقم می‌خورد که نت‌های پایانی به‌واسطه روایح لابدانیوم، خاکستر و چرم به حالتی سرشار از آرامش و صلح می‌رسند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند آمواج
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ عمان
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ریشه زنبق، گل داودی
اسانس میانی رز ، خس خس ، لامی
اسانس پایه چرم ، لابدانیوم، خاکستر
نمره کاربران
Myths Man-آمواج میتس من
رایحه
8.3
20 رای
ماندگاری
8.8
20 رای
پخش بو
8.4
20 رای
طراحی شیشه
9.3
20 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
نظرات کاربران (11 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
هیچی مثل کارهای آمواج منو به وجد نمیاره
بر خلاف تمام برند ها که یک فلسفه ساخت و چهارچوب ها و بودجه هایی رو برای عطارانشون تعیین میکنن ، آمواج بودجه و آزادی کامل به عطاراش میده و بهشون اجازه رویا بافی در خلق و ترکیب روایحشون میده .
فلسفه پشت خلق آثار این برند بنظرم خیلی متفاوت و هنرمندانس ، آمواج در واقع بر خلاف باقی برند ها که بر اساس یک کانسپت به یک رایحه میرسن سعی میکنه به توازن در تضاد روایح برسه ، به عبارت دیگه برای مثال برای خلق همین میتس من ، بجای اینکه بیاد در کنار زنبق و گل داوودی و رز روایح همسان ترکیب کنه تا کانسپت گلیش رو تکمیل کنه ، میاد ناگهان یه ترکیب متضاد دودی خاکستری و چرم نقطه مقابلش در نظر میگیره و سعی میکنه این دو دسته رایحه رو بهم نزدیک کنه ، در واقع میاد دو طرف پاز رو اول میچینه بعد سعی میکنه این پازل رو تکمیل و به هم نزدیک کنه ، این فلسفه تو خیلی از کاراش دیده میشه و این به معنای کلمه هنر نابه و آمواج استاد بزرگ این هنر ، همین باعث شده تمام روایحش عمیق و پیچیده و در عین حال دوس داشتنی باشن.
میتس من قطعا یکی از خلاقانه ترین و خاص ترین کارهاشه ، یه رایحه ای که تقریبا شبیه هیچ بویی نیست و هیچ جا احتمالا استشمامش نکردید ، من اولین بار بوش کردم یاد رنگ بنفش و دنیای فانتزی و افسانه ای افتادم !!!!
در صورتی که سمپل ازش گرفته بودم و نمیدونستم شیشش بنفش رنگه !!! ، انگار همونجور که دنیل ویسنتین گفته واقعا خلق شده برای همچین فضا و الهاماتی.....
از دست نباید داد این کار ارزشمند رو .

16 آذر 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : علی سلطان عطربازهای ایران و توران

10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
اینترلود مهربون
اینترلود رو وردار ادویه هاش رو80درصد کم کن فضای دودیشو تبدیل به خاکستری کن بهش یه زنبق خیییلی یواش و به اصطلاح سوسکی بده رز هم از بغلش رد کن لابدانیوم و چرم هم کار خودشون رو میکنن
بهتر از این نمیتونستم این عطر رو تفسیر کنم
حرف نداره! به نظرم شماره یک امواج،سخت پوش ولی میشه باهاش دوست شد خیلی بداخلاق نیست
100درصد رسمی
یا عاشقش میشی یا معمولیه برات کمتر کسیه که بدش بیاد ازین عطر اما در عین حال بسیار بسیار بسیارررر نیش و پیچیده به معنای کلمه نیش.
پرفورمنس هم که دیگه امواجِ دیگه نیازی نه توضیح نیست
تا جایی که میتونین بلایند بای نکنین خودم بلایند بای کردم و عاشقش شدم ولی ممکنه پشیمون بشین ازش

03 دی 1401 پاسخ تشکر
30 تشکر شده توسط : علی احمد س

🔮آمواج میتس🔮

یه شروع خیلی تند و دودی با خاکستر
در عین حال که جا خوردم ، برام واقعا جالبه که نت خاکستر چقدر طبیعی به کار رفته
بعد از شروع طوفانیه دودی و تلخش کم کم آتشش فروکش میکنه
شب طولانی صبح میشه
گل های داودی اطراف این خاکستری که شب قبل روشن بوده رشد میکنن و تعدادشون بیشتر بیشتر میشه
تندی کار کم میشه و یه حالت گلی و شیرین میگیره
در انتها هم چرم اضافه میشه اما در همون فضای گلی
بازی نت ها واقعا زیباس
بسیار کار پیچیده و ظریفی هست
جناب شوشتری بسیار زیبا فضای کار رو توصیف کردن
بهترین تشبیه برای این کار شاید همان “ققنوس” باشه

هرچقدر که شروعی تند و اسموکی داره در ادامه آروم و آروم تر میشه و بسیار زیبا و دلنشین

پخش و ماندگاری بسیار خوبی داره
اصلا کژوال و روزمره و مناسب فضای بسته نیست
و باید در دما های پایین استفاده شود

برای من بیشتر یک اثر هنری فوق العاده زیباست
واقعا لذت بردم

[EDITED] 1401/09/24 22:13
24 آذر 1401 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : Perfumex علی افتخاریان

سلام و روز خوش به دوستان عزیزم:
Myths اعجوبه و شاهکاری دیگر از آمواج
با شروعی دارک و نیمه دودی با غلبه رایحه خاکستر که بسیار نافذ و سنگین هست و ناخودآگاه نظر مخاطب رو به سمت خودش جلب میکنه، نمایش خودش رو آغاز میکنه. مثل فرو رفتن در یک تاریکی مطلق . سیاهی و تلخی بسیار شدید که تا حدودی منو یاد Vi Et Armis و Coeur De Noir از خانه عطر بیوفورت لندن انداخت. حضور پرشور تر و محکم تری از نت خاکستر و ذغال گون در میدل نت رایحه قابل وضوح هست که بسیار کار رو خاص تر و از نظر شخصی بنده جذاب تر میکنه. به مرور و به واسطه زنبق عطر کمی حالتی پودری به خودش میگیره که رایحه و نتی نیمه آبدار و فلورال اون رو همراهی میکنه. نتی مثل بوی گاسبرگ ها و قسمتی که گرده های گل در اون قرار گرفتند که این مرحله هم بسیار خاص و جالب طراحی شده. این فعل و انفعالات حدود یک ساعت به درازا کشیده میشه و بعد از اون حضور چرمی تقریبا خشک و جاندار فضای کلی رایحه رو در بر خواهد گرفت و شخصیتی چرمی - پودری و کاملا دارک و تلخ به عطر القا میکنه. شاید جالب باشه ولی این مرحله از عمر عطر ، هر ازچندگاهی منو یاد دیور اوم پرفیوم فقید مینداخت .
در کل رایحه برای من جذاب بود و منو مجبور به خریدش کرد اما باید بگم عطری هست که بدون تست مکرر و زمان دادن بهش نباید خریداری بشه. رایحه ایی کاملا خاص و سلیقه ایی داره که ممکنه به صورت صفر یا صد عمل کنه. تفاسیر ادبی و تصویر سازی های دوستان که ذکر شده به نظر در رابطه با این عطر کاملا به جاست و توی ذهن من این کار رو میشه به ققنوس تشبیه کرد، موجودی بازگشته از دود و آتش و خاکستر.
کاملا وابسته به نوع پوشش و لباس و استایل هست و به هیچ عنوان عطری سبک و کژوال به حساب نخواهد آمد. به نظر شخصی من میتونه برای آقایون از 35 سال به بالا پوشیده بشه.
ماندگاری خوب به بالا و پخشی کاملا مناسب دارد.
امیدوارم شاد و عطرآلود باشین همگی.
18 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
46 تشکر شده توسط : دانیال قریشی Mehdi sameti
جناب شوشتری عزیز
مثل همیشه لذت بردم از ریویو کامل و گیراتون ...
راجع به تست مکرر که گفتین دقیقا همینطوره ؛
من بار اول که تست کردم عین جمله تون صفر مطلق بودم نسبت بهش و با خودم گفتم امکان نداره اینو بگیرم ! بار دوم گفتم اونقدرا هم بد نیستاااا میشه باهاش کنار اومد!! امان از بار سوم که از اپنینگ تا درای داون مدام دستم بو میکردم و غرق رایحه لذتبخش و پیچیده ش میشدم و
می گفتم چطور من اینو تا الان نخریدم ...
11 آبان 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : سالار كلوچه Kambiz
سلام جناب شوشتری
سوالی داشتم از محضر مبارکتون
ذیل یکی از کارهای اتات لیبره یکی از کاربران از این خانه عطرسازی به نام برند "ایندی نیش" نام برده اند.
سوال بنده این است :
آیا واقعا در صنعت عطرسازی ما واژه ای به این نام داریم؟؟
یعنی اینکه به طور خاص کاغذی تحریر شده باشه یا به طور شفاهی از طرف مالکان کمپانیها و هنرمندان عطار گفته شده باشد که عطر یا برندی ایندی نیش است که شامل شرایط ذیل باشد و همگی ان را قبول داشته باشن؟؟
یا صرفا این لغت ساخته و پرداخته ذهن مصرف کننده است؟؟
پیشاپیش سپاس از محبت حضرتعالی
09 مرداد 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سالار كلوچه بابک
سلام و احترام محمود عزیز:
بله دوست گرامی در کتگوری و طبقه بندی عطر ها استایل ایندی نیش هم وجود دارد. ولی اینکه این نام گذاری ها توسط خانه های عطر سازی و کمپانی ها بر چه اساس و رتبه بندی صورت گرفته، اغلب به شکل فرمول مکتوب و دستورالعمل خاصی
قابل ارائه نبوده و معمولا بر حسب نوع طراحی و کانسپ گذاری یک عطر ، این دسته بندی ها رو براشون در نظر خواهند گرفت.
10 مرداد 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh سالار كلوچه
سلام خدمت شما

ایندی نیش به عطرهایی اشاره دارد که صاحب برند و عطار در آنها یکی میباشد ، مثل برند تاور پرفیومز که عطارش اندی تاور هست یا اورتو پاریسی و ناسوماتو که صاحب برند و عطارشون گوالتیری هست.

مقاله ذیل رو از اینترنت در اینجا به اشتراک گذاشتم :

نیش (Niche)
عطر نیش به چه عطری گفته میشود؟

عبارت نیش یا بازار نیش به بخش حاشیه‌ای کوچکی از بازار گفته می‌شود که بر روی یک نیاز ویژه یا یک کالای ویژه متمرکز شده‌است.

این گونه از مدیریت بازاریابی بازار هدف خود را بر پایه نیاز بسیار ویژه، دامنه قیمتی، کیفیت کالا و ویژگی‌های جمعیت‌شناختی تعریف کرده‌است.

هدف از بازاریابی نیش تمرکز کردن بر برآورده کردن یک کالا یا خدمت برای بخش کوچکی از بازار است.

زیرا کالاها یا خدمات موجود نتوانسته‌اند نیاز آن بخش را به خوبی برآورده سازند.

در صنعت عطر اغلب شرکتهایی که این‌گونه بازاریابی را انتخاب کرده‌اند نسبت به غول‌های چند ملیتی توان مالی کمتری داشته و بیشتر اهتمام خود را در افزایش کیفیت رایحه‌ها و سلایق خاص بکار می‌برند.

در بعضی از این برندها عطار و صاحب شرکت یکی هستند، هرچند در بعضی از آن‌ها طراحی عطر به عطارهای خارج از شرکت سپرده شده‌ است.

تفاوت عطر نیش و دیزاینر
یکی از تفاوت‌های اصلی عطر نیش این است که طراح عطرکمتر به روندها و نظرسنجی‌های عمومی توجه میکند.

بیشتر کار تولید عطر را مانند یک اثر هنری بر اساس ذهنیت، داستان و ایده خودش طراحی و تولید می‌کنند.

به همین دلیل عطرهای این خانه‌ها اغلب خاص پسندتر بوده و کمتر مورد اقبال عمومی قرار می‌گیرند.

از معروفترین برندهای این حوضه می‌توان از Serge Lutens و Guerlain در این زمینه نام برد.

بعضی از برندهای دیزاینری جهت رقابت با شرکتهایی که در بازارهای نیش فعالیت می‌کنند خط تولیدهای جداگانه‌ای تحت عنوان «اختصاصی» یا «ویژه» راه انداخته‌اند که بر روی همین بازارهای حاشیه‌ای تمرکز می‌کنند.

از معروفترین این کارها می‌شود از خط Private Blend شرکت Tom Ford برند Dior نام برد.

شرکت‌های عطرسازی فعال در بازارهای نیش بعلت نیاز کمتر به منابع مالی و افزایش مصرف، در خاورمیانه رشد داشته‌اند.

دیزاینر (Designer)
شرکتهای خیلی بزرگ با قدرت مالی فراوان هستند که در گستره وسیعی از صنعت مد یا اتومبیل سازی، ساعت‌سازی و … به تولید مشغول بوده و به عنوان یک بخش مکمل، در زمینه تولید عطر هم فعالیت دارند.

بیشتر اسم‌های شناخته شده در صنعت مد در این گروه قرار دارند مانند Calvin Klein.

روش این شرکت‌ها این است که با استفاده از نظر سنجی‌ها و روش‌های علمی آماری اقدام به تولید میکنند.

روند سلیقه مشتری‌ها را در ارتباط با رایحه‌های مورد علاقه، رنگ عطر، شکل محفظه و سطح درآمد آن‌ها و توان آن‌ها در پرداخت جهت هر شیشه را بررسی کرده و بر اساس بازار مورد نظر خود عطری با رایحه، کیفیت و قیمت مشخصی ارائه می‌دهند.

این عطرها اغلب حالت عامه پسندتری داشته و مقبولیت عمومی بیشتری بدست می‌آورند.

بعلت قدرت مالی فراوان کمپین‌های تبلیغاتی وسیعی راه انداخته در نتیجه اسم این برندها و عطرهای تولیدی آن‌ها بیشتر شناخته شده هستند.

آرتیزان (Artisan)
زیر مجموعه‌ای از شرکتهایی با استراتژی نیش مارکتینگ هستند.

در آرتیزان یک عطار خود برند خیلی کوچکی ایجاد کرده و صاحب برند و عطار در آن یکی می‌باشد.

به این گروه ایندی نیش (Indie Niche) هم گفته می‌شود. تعداد کارکنان این شرکت‌ها از تعداد انگشتان دست فراتر نمی‌رود.

این برندها اغلب سعی می‌کنند کمبود خود در زمینه مسایل مالی و امکانات بازاریابی را با استفاده از خلاقیت و ایجاد آثار هنری از رایحه، جبران نمایند.

آن‌ها اغلب گستره فروش محلی داشته و در نهایت از امکانات فروش آنلاین استفاده می‌نمایند.

خیلی از این شرکت‌ها به حوضه تولید عطرهای طبیعی (عطرهایی که صد در صد مواد اولیه استفاده شده در آن‌ها طبیعی می‌باشد) روی آورده‌اند.

[EDITED] 1402/05/10 16:43
10 مرداد 1402 پاسخ تشکر
42 تشکر شده توسط : احمد شجاعی Sepehr s
واقعا ممنونیم ایرج خان عزیز که مثل همیشه وقت گذاشتین و این مطلب کاربردی رو ارائه دادین و باعث شدین خیلی از دوستانی که تازه وارد این دنیای زیبا و پهناور شدن(منظورم دنیای روایح هست)و از شنیدن الفاظی مثل دیزاینر و نیش و ایندی نیش و آرتیزان و غیره، سردرگم بودن، معنی و مفهوم این لغات رو متوجه بشن و از سردرگمی خارج بشن،
10 مرداد 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Perfumex Dragon
ممنون از شما
پس طبق گفته شما به عنوان مثال برند اندی تاور در دسته ی ایندی نیش قراره داره؟؟
چون نام عطر و عطار یکی هست
10 مرداد 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : بابک محسن جمالیان
خواهش میکنم
بله ، البته لزوما نه نام برند بلکه صاحب برند و عطار آن،
مثالی که گفتید کاملا درست هست.
10 مرداد 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : احمد شجاعی محسن
درود ایرج خان
ممنون واسه توضیحات عالی شما
بنظرم از زمانی که برندهای دیزاینری لاین پرایوت زدن ، واژه نیش بهش بی انصافی شد ، و حاصلش این شد که ما به اشتباه به عطرهای لاکچری مثل سرجوف میگیم نیش ، در صورتی که باید بهشون بگیم عطرهای لاکچری *** چیزی بینِ دیزاینری و نیش *** چون عطار های متفاوتی دارن و در تیراژ نسبتا بالایی هم تولید میشن و بازم هم بیشتر تاکید روی عامه پسند بودن و فروش بالا هست ،

و عطرهایِ نیشِ سابق به دسته ی indie نیش منتقل شدن طبق قانون نانوشته .
10 مرداد 1402 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : حکایت دوست nazanin

اگر بتوانید یک ربع اول این کار را تحمل کنید، که شاید برای بعضی‌ها خیلی هم خوشایند باشد، پس از آن در نت‌های میانی و پایانی مسرور خواهید شد.
06 اسفند 1400 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران ابوالحسن

در طراحی این عطر سنگین تلخ گرم پیچیده می باشد.عطر ادکلن آمواج میتس مردانه -Amouage Myths، در سال ۲۰۱۶ و با رایحه ای شرقی به بازار آمد. نت پایه آن چرم و خاکستر است. جدیدترین عطر این برند پرآوازه میباشد که رایحه ای سنگین، تلخ، مردانه و پیچیده را به مصرف کننده ارائه مینماید.

رایحه ابتدایی عطر با بویی گرم و شیرین کهربا آغاز میشود که حسی تلخ، دودی و خاکستر مانند از چرم و بخور بهمراه دارد. با گذر زمان حس خاکستر مانند ملایمتر شده و رایحه گل داوودی و رز به عطر اضافه میشوند. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای تلخ، دودی و شیرین حاصل از ترکیب چرم و کهربا میباشد که حس لطیف و ملایمی از گلها نیز با آنها ترکیب شده تا جنس رایحه را لطیف تر می نماید
31 خرداد 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : ابوالحسن Hani

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه

***** امواج میتس *****

اجازه بدید ابتدا با چند کلمه با ذهنتون بازی کنم ... آتش ، شیطان ، بازگشت ، فرشته ، تصویر مموا (ممویر) در آینه ای که برعکس نشونش میده ، قدرت ، لطافتی پس از سختی ، درونگرایی ...

اگر در فراسوی تاریکی و درونگرایی شکل گرفته توسط ذهن ، زیبایی و امید در حاشیه قدرت رشد کنه و به سرانجام برسونه چی میشه گفت ؟ چجوری میشه این رو به نمایش کشید در دنیای روایح ؟ الان باهم میبینیم
6 سال پس از خلق مموا ، خالق اون اثر با همکاری دو تن دیگر دست به خلق چنین اسطوره ای کردند . اسطوره ای که تنها اون میتونست پس از مموا متولد بشه و چیزی کم نداشته باشه و در نمایشی متفاوت و دقیقا برعکس مموا خودش رو به رخ بکشه و نشان برتری رو تصاحب کنه .

سیر و تکامل عطر از چنان شایستگی ای برخوردار هست که فقط از آمواج برمیومد چنین چیزی . ابتدا بذارید دوتا از کارهای محبوب برند امواج رو مقداری بازبینی کنیم . اینترلودی که تقریبا تمامی کسایی که اندک با دنیای روایح اشنایی داشته باشن باهاش اشنایی دارن و خیلی ها برند امواج رو با این کار میشناسن . یکی از دلایلی که محبوبیت و شهرت زیادی پیدا کرد جدای از کاراکتر و ابهتی که داره ، پرفورمنسش هست . پس تقریبا اینترلود شناخته شده ترین کار امواج حساب میشه از نظرم . و دوم مموا هست که بسیار محبوبیت خاصی بین نیش بازها و دوستانی که به طور حرفه ای دنبال میکنند دنیای روایح رو داره و بسیار مرهم خوبی برای افراد درونگرا هست .

حالا اگر بخوایم این دو کار کمپلکس بشن و فرزندی اسطوره ای بدنیا بیارن چی ؟ بذارید ابتدا از مموا شروع کنیم . مموایی که با رایحه ای نشاط انگیز و پر شور که نت از نعناع نشئت گرفته اغاز میشه و هرچی میگذره تاریک و درونگرایی تر میشه و خودش رو شدیدا پخته به اتمام میرسونه . حال اگر بخوایم فرزند این پدر ، راه برعکس رو طی کنه چی ؟ از پختگی و قدرت و درونگرایی شروع کنه به نحوی که هر ادم درونگرایی همون ابتدا میخکوب بشه و با درای دون و گذر زمان رو به نشاط و امید اونم با افزوده شدن نت های گلی که بارزترینش رز هست که همگی از سنبل رز ( حس کردنش اصلا اسون نیست ) اگاهی دارید خودش رو به اتمام برسونه .
همچنین اگر بخوایم رگه هایی از رایحه اینترلود رو داشته باشیم و اون فضای کمپلکس و قدر رو بازهم در دستانمان داشته باشیم و به همون اندازه تلاش در داشتن پرفورمنس بکنیم بازهم میشه به چنین فرزندی افتخار کرد . فرزندی که از همون لحظه تولد اسم " اسطوره " رو براش گذاشتند که این امر توسط خالق پدر داستان که مموا باشه صورت گرفته .

حالا با این توصیفات بیاین تا به باتل این عطر نگاه کنیم . خیلی به رنگ بندی و نحوه فید شدن رنگ عطر دقت کنیم . از سمت و سویی تیره که نماد تاریکی و قدرت و درونگراییست تا به روشنایی که نماد امید و نشاط هست نشون داده شده تا حجت خودش رو حتی از ظاهر زیباش به رخ بکشه و مهر تاییدی بزنه بر ذات فرزندش . فرزندی که شدیدا شیفته ابهت و پختگی و ثابت قدمیش شدم .

در مورد رایحه بخوایم صحبت کنیم شروعی طوفانی از خاکستر و چرم با همراهی پرقدرت صمغ المی مشهور رو شاهد هستیم که در اینجا باز ابهت و امضای برند شروع به نمایش میکنه و با تغییر نت هایی حیرت انگیز شما رو وا میداره . تغییر نتی که خیلی حیرت انگیز شما رو از فضایی جسور و پرقدرت و تاریک به سمت روشنایی و امید میبره اونم با افزوده شدن رز به صورت خیلی حرفه ای ، به نحوی که اصلا اعلام حضور نمیکنه موقع پیدا شدنش و پس از مدتی غرق در رایحه ، میبینید که رز هم نقش افرینیش رو اغاز کرده بوده و داره خیلی سمت و سویی زیبا به کار میده .

در مورد رایحه بخوام یک جمع بندی بکنم شروعی بسیار حیرت انگیز و درای دونی شدیدا دلربا و زیبا داره و یکی از مواردی که شدیدا بونس میگیره ارتباط بی نظیر اپنینگ و درای دون هست که به نحو احسن انجام شده .
کار پرفورمنس خیلی خوبی داره مخصوصا در دو سه ساعت اول واقعا میدرخشه . اصلا میل به زنونگی نداره و مناسب اقایان بالای 30 هست بیشتر و اونم در هوای فوق العاده سرد . اگر درست و به موقع اسپری بشه و اور اسپری نشه بازخورد بدی نداره و دیس لایکش نسبت به اینترلود کمتر هست و با رایحه اش ابهت خودش رو قشنگ نشون میده . بسیار لذت بردم و از تاپ های امواج میدونم این کار رو . 10/10 .

15 خرداد 1400 پاسخ تشکر
33 تشکر شده توسط : Haddock Jamal nazemi
جا داره از ریویوی ارزشمند جناب امیرمحمد کمال تشکر را داشته باشم که بدون چشم داشتی و فکر میکنم با هزینه شخصی نمونه ها را تهیه و شرح آنها را در اختیار دوست‌داران روایح قرار میدهند نوشتن چنین شرح عطرهایی مستلزم صرف زمان مطالعه بررسی و هزینه است.
از مدیریت سایت تقاضا دارم حتما سمپل در اختیار چنین عزیزانی قرار دهند که هم منجر به غنای محتوای سایت شده و هم به دوست‌داران عطر در انتخاب بسیار بسیار کمک خواهد شد.
24 خرداد 1400 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : سامی Hani
بله جناب آرش . حق با شماست .
و اما عشقبازی هزینه دارد . هزینه اش برای رایحه بازان مهم نیست . مهم برای امثال آقا امیرمحمد و دیگر هنرمندان دونستن قدر اونهاست . برخی حضور دانایان رو برنمیتابند . بجای سعی در بزرگ شدن بزرگان را کوچک میکنند .منظورم سن نیست . داستان ایکاروس را میگویم .و گاها دیگران ایضا .
مشتاقان باسلیقه و زبده ای اعم از خانمها و آقایانی در عطرافشان داریم که حضور و دمشان مغتنم و پر ثمر است برای ما .
قدر و منزلتشان را میشناسیم و به این بهانه از همگی شان سپاسگذاریم .
حضورشان پاینده و معطر انشاله
24 خرداد 1400 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : عباس بهرامی ابوالحسن
سلام امیر جان
ریویو عالی بود
دسمریزاد
فقط یه مطلبی که میخواستم بگم جنس و رنگ شیشه کار
آدم از دور میبینتش دلش غنج میره
خیلی خوشگله
20 آبان 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : رضا یگانه Mehran
درود بر شما دوست فهیم و آگاه❤️
20 آبان 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : آرش رضا یگانه
پس از فقط وفقط یکبار تست نتونستم منتظر بمانم و ۱۰۰ میل از این شاهکار را خریدم. ا

[EDITED] 1401/09/07 20:40
07 آذر 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 ابوالحسن

خیلی برام عجیب که خیلی نظرات کمی راجبه این عطر هست. این عطر واسه من مفهوم واقعیه یه عطر نیش هست که با اولین باری که استشمامش کردم همینجوری مبهوت موندم که چقدر یه رایحه می تونه عمیق و پر معنا باشه البته بعداز حدود یک ریع چون مثله بقیه ی عطرای آمواج نمیشه در ابتدا قضاوتش‌کرد. دوستان لطفا این عطرو‌در صورت امکان به صورت حرفه ای تر‌ ریویو کنند چون من بعد از تسته حدودا ۲۰۰عطر مختلف تا بحال به همچین موردی برخورد نکرده بودم که انقدر واسم یه عطر پیچیده باشه. با تشکر
21 آذر 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : ابوالحسن Hani

سلام خدمت دوستان عطر افشانی
این کار از برند امواج رو به تازگی تست کردم و به نظرم یکی از سنگین ترین و پیچیده ترین و تلخ ترین رایحه هایی هست که تا بحال استشمام کردم.
خوشحال می شم دوستانی که تست داشتند این عطرو ریویو کنند.
باتشکر
22 تیر 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : ابوالحسن چینَوَت پِرِتو

3
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
10
طراحی شیشه
در اولین پاف با یه بوی تند مثه پلاستیک یا مقاومت سوخته مواجه میشی که با گلابی که توی مساجد استفاده میشه ترکیب شده... تو ذوق میزنه اما یه 15 دقیقه ای که میگذره شباهت زیادی با اینترلود پیدا میکنه ... من همون اینترلودو ترجیح میدم.... رایحه ای نیست که همه خوششون بیاد...
23 آبان 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی میر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟