AJMAL - Ajmal Shadow for men

اجمل شادوو مردانه

مردانه
کد کالا : ATR-33879
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی ادویه ای
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : اجمل
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2008
کد کالا : ATR-33879
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    5
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    5
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    4
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 27
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

AJMAL Ajmal Shadow for men - اجمل شادوو مردانه

عطری مردانه و جذاب و اغوا کننده می باشد که توسط عطرساز برجسته نظیر اجمل ساخته شده است .

این عطر در سال 2008 به بازار عرضه شده است .

این عطر با رایحه گرم در دسته گروه بویایی چوبی ادویه ای قابل‌طبقه‌بندی است.

از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به مشک ، نعناع هندی ، خس خس ، چوب صندل سفید ، سالویا اسکلاریا، روایح دودی اشاره کرد.

برند اجمل
عطار نظیر اجمل
طبع گرم
سال عرضه 2008
گروه بویایی چوبی ادویه ای
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه مشک ، نعناع هندی ، خس خس ، چوب صندل سفید ، سالویا اسکلاریا، روایح دودی
نمره کاربران
Ajmal Shadow for men-اجمل شادوو مردانه
رایحه
6.7
13 رای
ماندگاری
6.2
13 رای
پخش بو
5.6
13 رای
طراحی شیشه
7.2
13 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند اجمل
نظرات کاربران (15 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
خیلی اتفاقی اومدم تو صفحه این عطر. یادمه حدود ۱۰ سال پیش به قیمت ۲۶ هزارتومن این عطر رو خریدم. بیشتر از خود عطر طراحی شیشه برام جذاب بود که توی قسمت بالایی یکسری برگ و چیزای دیگه بود که نمیدونم موادی بود که عطر رو ازش ساختن یا نه ( دلیل اینکه دقیقا قیمتش یادمه مونده همینه)
بوی خوبی داشت و برای استفاده دم دستی بد نبود اما همون یکبار کافی بود و دیگه جزو گزینه های خریدم نیست چون بویی نبود که دلم بخواد بازم تجربه اش کنم. من بیشتر بوش رو زنونه میدونستم.
17 فروردین 1403 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : احمد شجاعی سالمی

تو یه عطر فروشی شانسی دیدمش و تست کردم. نمیدونم فیک بود یا اصل ولی طبق توضیحاتی که نوشته طبع گرم به نظرم اینطور نبود. و مثلا برای این ماه که هوا گرم هست هم میشه استفاده‌ش کرد و خیلی حس فرِشی داشت. ده دقیقه اول به نظرم بوش یه کم تند مردانه بود ولی بعدش میشه unisex استفاده کرد. تا ۴-۵ ساعت که قشنگ بوش رو خودم احساس میکردم و برام خوشایند بود (من کلا اینکه خودم بوی عطر رو حس کنم بیشتر برام جالبه تا اینکه بوش فضا رو پر کنه). و تا سه روز هم روی آستین لباسم که اسپری کرده بودم بوش باقی مونده بود.
شاید چون خیلی دوستان ازش اینجا تعریف کردند من انتظارم بالا رفته بود و در مواجهه باهاش حس کردم اینکه wow نیست اصلا. من برای روزانه پسندیدم ولی خواهرم خوشش نیومد.
خانم فروشنده ویکتور از ژکساف رو هم بعدش داد بو کنم. دوست اقایی که همراه‌مون بود هم نظرش این بود که اگر مردونه میخوای بزنی ویکتور خشبوتر از شَدو هست. البته نظر خودمم همین بود.
26 خرداد 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : امیر علوانی مهدی مددی

3
رایحه
4
ماندگاری
3
پخش بو
5
طراحی شیشه
بالاخره تونستم این عطر رو تست کنم با توجه به نظرات ضد و نقیض اشتیاقم برای کشف حقیقت زیاد بود. همیشه بهم ثابت شده هر چقدر تعریف هم بشنوی باز حق مطلب ادا نمیشه تا خودت باهاش روبرو بشی. بعد از اسپری کردن روی مچ دستم بسیار برام آشنا اومد. مدام تو ذهنم دنبال عطر مشابه میگشتم که یادم اومد چقدر شبیه به خشکشویه. فضای بخوری ،مشک تمیز و کمی گزندگی نعناع هندی. شاید در شروع رایحه مارلی گالووی رو یادآوری کنه اما درکل شباهتی نداره. رایحه تقریبا خطی، چیپ و مصنوعی حتی فکر میکنم به عنوان دم دستی هم گزینه های بهتری وجود داره ماندگاری ۴، ۵ ساعته پخش بوی ضعیف.

سلامت و خوشبو باشید

[EDITED] 1402/03/18 22:59
18 خرداد 1402 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : کاید امیر سعید سعید
با تشکر از آرش عزیز،
واقعا با این جمله موافقم که حتی به عنوان عطری دم دستی هم ارزش خرید ندارد و انتخاب های بسیار مناسب تری در مقایسه با اجمل شادو وجود دارند.
وقتی یک محصول ضعیف از شرکتی اماراتی با حجم زیادی از تعریف و تمجیدها همراه می شود باید به صحت این نظرات شک نمود. قطعا قیمت نهایی یک محصول در میزان فروش آن تاثیر گذار خواهد بود اما با کمی هزینه بیشتر، می توان از برندهای قابل قبول و شناخته شده در دنیا، انتخاب های بسیار بهتری داشت تا محصولات ضعیف شرکت های اماراتی. در خصوص پرهیز از عطرهای شرکتی و گرمی و کپی های بی ارزش دست ساز هم که اساتید و بزرگواران قدیمی عطرافشان، به اندازه کافی توصیه نموده اند.
18 خرداد 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : سعید سعید کاید امیر
ممنون از شما رامین عزیز
البته سلیقه در اینکه عطری برای کسی چقدر ارزش داره مهم هست مثلا وقتی که من داشتم این عطر تست میکردم، آقایی هم همین عطر تست کردن و براشون خوشایند بود. اما اینو میتونم بگم اگر افراد عادت به استفاده از روایح با کیفیت بالا داشته باشن معمولا روایح معمولی هم براشون راضی کننده نخواهد بود چه برسه روایح با کیفیت ضعیف. مثل شخصی که بنز سوار میشده، نشستن تو پراید براش دشواره.
در بین برندهای اماراتی تولیدات با کیفیت کم نیست مخصوصا لطافه و رصاصی. اتفاقا من در کنار این کار سوپرمیسی از افنان و القیم از لطافه رو تست کردم. اگر اجمل شادو قیمت یک تومنی داشته باشه شما میتونید با یک و پونصد القیم رو تهیه کنید که انصافا ده درجه از نظر کیفیت و پرفورمنس بالاتر از شادو هست. افنان سوپرمیسی هم شباهت به اونتوس داره ترجیح من ارماف کلاب د نویی اینتنس هست.
چون صفحه القیم تو سایت عطرافشان نیست همینجا توضیحات مختصری میدم.
لطافا القیم سیلور که به عنوان کپی بولگاری تایگار شناخته میشه یه عطر سیتروسی، چوبی و امبرکسانی خنک، جذاب و پربازخورد که قیمت بسیار مناسبی داره و پرفورمنس بالاتری از حد متوسط. حالت میوه ای خوشایندی داره مناسب هوای گرمه اگه دنبال عطر میوه ای و خنک و شاد برای تابستان میگردین انتخاب مناسبیه.
از تستش غافل نشید

[EDITED] 1402/03/19 22:27
19 خرداد 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : سعید سعید Mahan

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
با احترام
به عزیزانی که قصد خرید این محصول را دارند پیشنهاد میکنم در سایت فراگرانتیکا تمام نظرات مخاطبان را مطالعه فرمایند که از 228 رای مخاطبان در آن سایت، امتیاز 3.76 از 5 دریافت کرده است. متاسفانه در کشور ایران، نسخه های اصل این محصول خیلی کم پیدا میشود و نسخه های فیک حتی رایحه هم اصلا مشابه رایحه ی عطر اصلی اجمل شادو آبی نیست. به هر حال سعی کنید از فروشگاه های محلی بچ کدهای قدیمی و تاریخ گذشته و اصلی را پیدا کنید برای این عطر خاص که محبوب آقایان و بانوان آمریکا و اروپا و آسیا نیز میباشد.
در خصوص امتیازدهی به عطرها یه موردی را مطرح میکنم که البته در نظرات قبلی خودم نحوه ی امتیازدهی خودم را برای عطرها درج کرده بودم فلذا مجددا بازگو میکنم: میخوام از امتیازدهی برای فیلم ها یا گِیم ها استناد کنم که برای مثال وقتی شما کنسول بازی مانند پلی استیشن 5 یا ایکس باکس سری ایکس را خریداری میکنید چون هزینه ی زیادی را برای خرید این کنسول های گران قیمت کرده اید و از همه مهمتر میدانید که از نظر سخت افزاری این کنسولها بسیار قدرتمندتر از کنسولهای نسل قبلی هستند، بنابراین انتظار دارید وقتی گِیمی را برای این کنسولها دارید بازی میکنید، آن گِیم در حداقل ممکن دارای گرافیکی بسیار متفاوت و چشمگیر نسبت به آخرین گیم های کنسولهای نسل قبلی را تجربه کنین. در حالیکه متوجه میشوید که این گیم ها فعلا در حد و اندازه ی انتظار شما نیستند، فلذا بایستی حداقل 3 سال از لانچ شدن این کنسولهای قدرتمند منتظر باشید تا گیم هایی تولید شوند که در حد و اندازه ی نام و قدرت سخت افزاری همین کنسولها باشند، و حتی همان گیم هایی که بصورت مشترک برای کنسول جدید و قبلی منتشر شده است، امتیاز بیشتر برای همان گیم در کنسول قدیمی تر اعطا میشود چراکه این گیم مشترک، در حد و اندازه ی نام کنسول جدید و گرافیک کنسول جدید نیست. حتی در مورد فیلم ها هم همینطور هست، وقتی شما فیلمی را دانلود میکنین که قبل از دانلود ابتدا بازیگران و کارگردان و نویسنده و سازنده ی موسیقی متن و ناشر اون فیلم را بررسی میکنید و میبینید تمام ستارگان مدنظر شما در این فیلم هستند، بلافاصله آن فیلم را دانلود میکنید و مشتاقانه به تماشای فیلم می نشینید. اما متوجه میشوید که داستان فیلم اصلا در حد و اندازه ی انتظار شما از آن بازیگران که قبلا فیلمهاشون رو دنبال میکردین نیست و شما با اینکه اون فیلم دارای ستارگان زیادی هست اما امتیاز کمی بهش اعطا میکنین. بنابراین برای عطرها هم امتیازدهی من همین مدل هست و براساس خوشایند بودن رایحه برای شخص خودم و ارتباط گرفتن روحی و روانی خودم با اون عطر و نام و قدمت برند و همچنین عطارهای آن برند و اعتبار آن برند در صنعت عطرسازی، میباشد. و بارها شده که مثلا شخص خودم برای یک برند عربی که حتی قیمتش هم یک میلیون تومان هست امتیاز بالایی اعطا کنم ولی برای یه عطر از برند غربی که چندین میلیون تومان قیمتش هست امتیاز پایینی اعطا کردم، چراکه اون عطر عربی با قیمت پایینش توانسته است برای حافظه ی ژنتیکی من (غریزه ی انسانی) بیشترین تطابق را ایجاد کند که در مقابل، یک عطر غربی گران قیمت نتوانسته است این مهم را تداعی کند. فلذا وقتی یک عطر عربی با قدمتی کمتر از یک عطر غربی و برچسب قیمیت بسیار پایینتر از عطر غربی، توانایی تداعی حافظه ی ژنتیکی من در مکان زمان دلخواه خودم را داراست، قطعا امتیاز بالایی از طرف من دریافت خواهد کرد که فکر میکنم مفهوم کیمیاگری دقیقا همین است که شما بتوانید با کمترین هزینه، بیشترین انرژی را دریافت کنید. اینکه برای تولید یک عطر هزینه خیلی زیادی صرف شود تا بتواند بیشترین انرژی روحی روانی را برای مخاطب تداعی کند، این کیمیاگری نیست چراکه برچسب قیمتی این عطر برای همگان قابل دسترسی نخواهد بود. مثال بارزش فرآیند ژن درمانی هست که بسیار مفید و دقیق خواهد بود اما به شرطی که هزینه ی انجام فرآیند ژن درمانی برای همگان قابل استناد باشد نه اینکه فقط ثروتمندان تمدن بشری توانایی پرداخت هزینه های ژن درمانی را داشته باشند.
بهترین ها برای شما و سپاس از همراهی و شکیبایی بزرگواران....

[EDITED] 1402/03/16 11:32
15 خرداد 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Saba.taheri امیر علوانی

1
رایحه
1
ماندگاری
1
پخش بو
6
طراحی شیشه
درود بر همه عزیزان
قبل از هر چیز لازمه توضیحی در باب نمره هایی که دادم بدم علتش این هست نمرات بسیار عجیب و غریبی به این عطر داده شده که اشتباه محض و مطلق هست و سعی کردم با این نمرات کمی امتیاز حقیقی این عطر را اصلاح کنم
دوستان عزیز در مورد اینکه گفته میشه این عطر در امریکا و اروپا پرفروشه این یک اشتباه مسلم هست چرا که با مراجعه به سایت فرگرنتیکا میبینید تعداد کامنتهای لانچهای این برند معمولا به ۵ عدد هم نمیرسه اونهایی هم که تک و توک تعداد کامنت بالاتری دارن اکثرا اعراب هستند و مشخصا صفحات مرتبط با این برند بسیار خلوت و میشه گفت کلا خالی هستند پس این قبیل کارها در قاره سبز و قاره امریکا خریدار ندارن
مورد دوم من قبلا این کارو تست نداشتم نمیدونم چجوری بوده ولی نمره پخش و ماندگاری این عطر امروز در حد متوسط و متوسط مایل به ضعیف هست و این صحبت که پخش بوی بالا داشته باشه در مورد پرفورمنس این عطر صدق نمیکنه و در زمره عطرهای خیلی معمولی و سبک قرار داره و اگر به نیت پرفورمنس عالی خرید کنید شدیدا توی ذوق میزنه
رایحه این عطر ممکنه برای برخی ناخوشایند و برای برخی دلنشین باشه با اون کاری نداریم در مورد کیفیت رایحه طبق انتظار با یک لانچ سطح پایین طرفیم کیفیت این کار مطلقا در حد تعاریف نیست صرفا هم لول سایر اماراتیهاست رایحه ای خطی،کسل کننده و یکنواخت با کمترین تغییرات ممکن که قطعا نمیتونه نمره بالایی داشته باشه ولی کلا در حد و اندازه های خودش دیده بشه و بزرگنمایی صورت نگیره عطر بدی نیست
و اما ارزش خرید:قسمت جالب همینجاست که برچسب ۱ میلیون تومانی برای ۷۵ میل… وقتی دانهیل،لالیک،دیویدوف یا حتی برندهایی مثل جوپ،جکس بوگارت یا حتی رمی لاتور هستند به نظر شما چه ارزش خریدی میشه برای این کار قائل شد؟قضاوت با شما…
فروشگاه معروفی در تهران با آب و تاب چند محصول لطافه را موجود کرده و تبلیغ های زیادی هم میکنه علت هم مشخصه و قبلا هم در موردش بحث شده حاشیه سود فراوان این محصولات برای فروشندگان عطر هست،
از نظر بنده ارزش خرید این عطر با این قیمت پایین هست و توصیه به خرید نمیکنم
برقرار و پایدار باشید🌹
15 خرداد 1402 پاسخ تشکر
31 تشکر شده توسط : Mehran کامیار فخر

دوتا سوال دارم
این عطر برای هوای گرم مناسبه؟
در مقایسه با بلو شانل در چه حدیه
24 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TIMELESS
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند، این عطر دارای طبع گرم بخوری و معطر هست فقط برای روزهای سرد اواخر پاییز و اوایل زمستان مناسب هست که بهترین بازخورد رو نشون خواهد داد. اصلا با عطر بلو شنل قابل قیاس نیست چراکه اصلا ارتباطی باهم ندارند. عطر اجمل شادو آبی رنگ، یه عطر بخوری کندری ادویه ای هست که اگر نسخه ی اصل رو تهیه کنید، فکر کنم شما هم بهش اعتیاد پیدا می‌کنید برای شارژ مجدد.... ماندگاری و پراکنش خیلی خوبی داره حتی بچ کدهای جدید و بچ کدهای قدیمی تا سال ۲۰۱۵ ماندگاری بسیار عالی و پراکنش عالی داشت. در ضمن دقت کنید که حتما از فروشگاه های معتبر و با سابقه خرید کنید چراکه متاسفانه فیک این محصول در بازار حتی در فروشگاه های معتبر هم موجود هست و اصلا رایحه ی عطر اصلی را ندارند. هفته ی قبل یک مورد از همین عطر رو یکی از دوستانم خریده بود و از فروشگاه آنلاین معتبری هم خرید کرده بود، اما اصلا داخل شیشه، عطر اجمل شادو نبود، همینکه خود شیشه رو دیدم و باکس رو گفتم این فیک هست. دقت کنید در نسخه های فیک این محصول بخصوص بچ کدهای ۲۰۲۲، زیر باکس عطر بصورت برچسب سفید رنگ بچ کد رو درج کردند و شرکت اجمل حداقل من ندیدم برای عطرهای شادو زیر باکس از برچسب سفید رنگ استناد کند با اینکه زیر شیشه ی عطر هم‌ برچسب داره و دقیقا همان اطلاعات زیر باکس درج شده بود اما باز هم فیکه... یه رایحه ی تند و تیزی داشت با پرفورمنس بسیار ضعیفتر از اجمل شادو آبی رنگ اصل.... نوک افشانه هم بیرون زدگی داره که در نسخه های اصلی هرگز این حالت نیست و حالت اسپری اجمل شادو اصل بصورت یکنواخت و شارپ هست در حالیکه این عطر فیک حالت اسپری پاشیدنی داشت... به هر حال تنها فروشگاهی که مورد اعتماد هست یکی همین عطرافشان و یکی هم سایت ل.ی.ل.ب.و.م هست. انشالله خریدی شایسته داشته باشید.
سپاس از همراهی شما دوست گرامی.....
24 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : امیر علوانی مهدی مددی
با درود جناب دکتر اسدی بزرگوار
در مورد این عطر باید عرض کنم که طبق تعاریف شما و سایر دوستان با توجه به قیمت مناسب از همون فروشگاه مورد تایید شما که فرمودین تهیه کردم که البته کارهای دیگری هم بدون مورد و مشکل خاصی از اون فروشگاه قبلا تهیه کرده بودم.
رایحه را بسیار دوست داشتم مخصوصا اون بوی اسموکی و دودی چوبی و ادویه ای بسیار عالیست و برای من بسیار یادآور آزارو ویزیت بود که انصافا آن هم به نظر من یکی از بهترین عطرهای دیزاینری چوبی و دودی هست ولی موردی که بود پخش و ماندگاری متوسط به پایین عطر اجمل بود. با فول ور کردن پخش یکساعته با شعاع کم در هوای خنک تا سرد این روزهای اردبیل و ماندگاری سه چهار ساعته روی پوست، البته ماندگاری روی لباس کمی بهتر هست ولی بسیار نزدیک به سطح می شود. من به هوای داشتن پرفورمنس بالاتر از ویزیت خریدمش اما به رغم ضعیف شدنش بازهم عملکردش کمی بهتر از اجمل هست.
شما یه جایی اشاره کرده بودید که تعدادی از عطرهای اجمل در ایران پر می شوند که هرچند رایحه اصلی را دارند ولی پرفورمنس ضعیفی را ارائه می‌دهند. اگر شما نسخه جدید را دارید و پخش و ماندگاری خوبی دارد پس به احتمال بالا این عطر نیز اصل اماراتی اش وارد نشده و فقط نسخه داخلی آن توزیع میگردد.
این موضوع را برای دوستانی عرض کردم که به خیال خرید کار اصل از سایت مورد نظر یا سایر جاها قصد خرید دارند تا متحمل خسارت نشوند.
با سپاس از شما
25 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : بابک عمادی Perfumex
ممنونم از توضیحات مفیدتون
حالا که تا پایان تابستان نمیشه استفاده کرد پیشنهادتون برای جایگزینش چیه؟چون تاکید هم داشتید که حس اغواگرانه داره دوس دارم شبیهشو بتونم استفاده کنم
25 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : امیر علوانی TIMELESS
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند برای تابستان، من عطر اجمل یوتوپیا ۲ رو پیشنهاد میکنم که بسیار رایحه ی خوش مرکباتی داره با پرفورمنس خیلی خوب برای یه عطر خنک ارزان قیمت.
سپاس از همراهی شما دوست گرامی.....
25 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی امیر علوانی
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند از مهر و عنایت شما کمال سپاس دارم. در خصوص این عطر عارضم که در آرشیوم ۱۰ عدد از بچ کدهای ۲۰۲۱ دارم که البته همه آنها را از دبی نمایندگی اجمل خریداری کردم و دارای پرفورمنس خیلی خوبی هستند که با چهار پاف از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۳ بعد از ظهر هم روی پوست گردنم حس میکنم رایحه عطر رو و روی لباس ها تا ساعت ۵ عصر رایحه اش حس میشه اما بچ کدهای قدیمی تا سال ۲۰۱۵ خیلی طوفانی بودند از نظر پرفورمنس که روی لباس تا چند روز باقی می‌ماند و روی پوست هم حتی زیر آب دوش، باز هم رایحه اش احساس می‌شد و ماندگار بود. در خصوص سایت مربوطه که قبلاً خرید داشتم و همیشه نسخه های اصلی رو ارسال کردند و حتی یکی دیگر از دوستان ما در عطرافشان جناب آقای مرادی عزیز هم به تازگی از همان سایت خرید داشتند و ماندگاری خیلی خوبی رو مطرح فرمودند که البته فکر کنم به پبشنهاد من از خود سایت مربوطه درخواست بچ کدهای قدیمی تر این عطر را داشتند که احتمالا در انبار سایت مربوطه موجود بود. به هر حال، متاسفانه هیچ چیز قطعیت ندارد و ممکنه حتی خود سایت مربوطه هم خطا داشته باشه. ظاهراً شرکت اجمل با راه اندازی برند خودش در کیش و کرج قصد داشت قیمت محصولاتش رو نصف قیمت جهانی حداقل در ایران و پاکستان و افغانستان و عراق به فروش برساند چراکه روغن عطری کیفیت پایینتری نسبت به کیفیت خودش در شرکت اصلی دارند. اما در ایران متاسفانه طبق روال همیشگی، سواستفاده های متعدد انجام گرفت و همین محصولات تولید شده در کشور هم به قیمت محصولات تولید شده در اجمل دبی فروخته می‌شوند و این رعایت انصاف در حق اقتصادی مشتری نیست. و اجمل قطعا آبروی خودش را با اینکار به فنا خواهد داد.
یکی میاد اینجا مطرح می‌کنه؛ آقا من سالهاست اجمل استفاده میکنم و با اطمینان میگم که اجمل ایرانی هیچ فرقی با اجمل اماراتی ندارن!!!!! در حالیکه کسی که واقعا اجمل اصل امارات رو یکبار استفاده کرده باشه، در کسری از ثانیه با یکبار بونوازی حتی از روی درپوش هم متوجه میشه که اجمل اماراتی چقدر با اجمل ایرانی متفاوت هست. ناراحت کننده ترین حالت برای این عطرهای اجمل در این است که آخه مگه اینها چقدر قیمت داشتند که باید فیک اینها هم تولید میشدن!؛!؟؟؟ کاش لااقل این محصولات اجمل قیمت عطرهای اروپایی رو داشتند که حداقل ساخته شدن فیک آنها بخاطر برچسب قیمتی نسخه ی اصلی، کمی مورد قبول میشد اما با این برچسب قیمتی کم، یک شرکت دیگه میاد فیک اینها رو تولید می‌کنه که مثلا با همان قیمت نسخه اصلی محصولات خودش رو به مردم بفروشه و سود کنه و با این کارش ارزش خود عطر اورجینال رو هم از بین می‌بره. برای من و دوستداران برند اجمل واقعا ناراحت کننده هست که عطری که همه میتونستن با قیمت بسیار معقول خرید کنند و لذت ببرند از رایحه و پرفورمنس، اونوقت باید فیک همین کار رو خرید کنند و ناراضی باشند.....
به هر حال انشالله سالها در سلامت و معطر باشید دوست ارجمندم.....
25 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : رضا عطردوست فاطمه فیضی
عرض ادب مجدد
راستش من ۱۰ تا دستریز امتحان کردم
از بهترین عطرهای روز
نکته تاسف بار اینه که هیچکدوم پخش بو نداشتن
مثلا بنتلی رو ۲۰ پاف زدم تا ی کم پخش بو داشته باشه
چیزی که من فهمیدم اینه که عطرها اکثرا پخش بو ندارن مگر موارد خاص و این می تونه سیاست شرکت ها باشه
گزافه گویی نمی کنم
می خواستم ببینم پخش بوی این یوتوپیا چطوره و با چه عطری میشه مقایسش کرد؟
ممنونم
26 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی TIMELESS
با احترام و عرض ادب
بله دوست ارجمند حق با شماست و عطرها دیگه اون عطرهای قبلی نیستند و بنتلی ها هم متاسفانه هیچ ماهیت پرفورمنسی در خود ندارند. عطر اجمل یوتوپیا 2 دیگه در ایران موجود نیست متاسفانه و مگر اینکه خیلی شانسی در فروشگاه های محلی پیداش کنید. چراکه رایحه ای بسیار خوشبو با ماندگاری و پراکنش خیلی خوبی داره که برای یه عطر خنک، واقعا تحسین برانگیز هست.... اما متاسفانه خیلی از عزیزان عطرافشان بعد از معرفی من در این محفل به دنبال این عطر بودند و به من پیام فرستادند که هیچ جا پیدا نمیشه. قیمت بسیار بسیار معقول برای یه عطر خنک مرکباتی بهاری و تابستانی با رایحه ای بسیار خوشبو که با عطر دیگه ای در طبع خنک مقایسه اش نمیکنم چراکه خود رایحه و پرفورمنس و شیشه بسیار بسیار بیشتر از قیمتش ارزش دارد و دارای بازخورد و افسوس که دیگه وارد ایران نشد. من اولین خط تولید این عطر یعنی بچ کد 2014 را در آرشیوم دارم که خیلی ماندگاری بالا و پراکنش بسیار بالایی داره که با تنپوش آن، هر کسی پیشم باشه حتما اسم عطر رو میپرسه. لطفا از فروشگاه های محلی پیگیر باشید شاید بتوانید این عطر را پیدا کنید.
دوست ارجمندم پیشنهاد میکنم برای از دست ندادن هزینه ی اقتصادی در خرید عطرها بخصوص آنهایی که دیگه هیچ ماهیت پرفورمنسی ندارند، سعی کنید از برندهای کمتر شناخته شده در کشور ایران مثل همین اجمل، رصاصی، لطافه و میسون الحمبرا، برای عطرها استناد کنید که در حداقل ممکن دارای روایح خوب و راضی کننده و ماهیت پرفورمنس بسیار بهتری دارند و از همه مهمتر دارای برچسب قیمتی بسیار منصفانه هستند. دوست عزیز یقین داشته باشید اگر این عطرها که معرفی میکنم، دارای روایح و ماهیت پرفورمنس شایسته ای نبودند و قیمت مناسب نداشتند، هرگز خودم از آنها استفاده نمیکردم و در این محفل برای دوستان هم معرفی نمیکردم. ارزش دادن به این برندها، به مانند میدان دادن به نیروی جوان کم تجربه هست که بتوانند ماهیت توانایی خودشان را نشان دهند که از تجربیات اساتید روایح استناد کرده اند اما دارای روحیه ی جوان و مُدرن هستند که می توانند در حداقل ممکن نسبت به قیمت های معقول خودشان، مخاطبان را راضی کنند. خودم همیشه در همه چیز اعم از علم، موسیقی، فیلم و همین عطرها، به دنبال گُمنام ها و جوانها هستم و همیشه سعی کردم در حد توانم خودم آنها را تجربه کنم و اگر شایسته ی تحسین بودند، حتما اینکار را انجام میدهم. موزیسین هایی مثل آقای سینا بطحایی در خلق آثار شایسته ی ایرانی غربی در ساز سنتور که با اینکه تقریبا هم سن و سال خودم هست، اما چقدر درک شایسته ای از ساز سنتور را کسب کرده است که البته این یه ارثیه ی ژنتیکی از پدر بزرگوارش هست و یا استاد ایرانی در خلق موسیقی های حماسی به نام آقای رامین جوادی که چقدر برای من باعث افتخار هست که یک ایرانی نامش در موسیقی اَبَر فیلم های حماسی جهان هست و ......... منظورم از میدان دادن به شایسته هایی که توانایی خلق شایستگی را دارند، همین بود.
انشالله شما هم انتخاب های شایسته برای عطرها داشته باشید....
سپاس از همراهی شما دوست ارجمندم و تمامی بزرگواران......

[EDITED] 1402/02/27 11:59
26 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : حسین رفیعی 🄼🄾🄽🄰

چندسال پیش به طرز بامزه‌ای صاحب یه شیشه از این عطر شدم. :) پسرخاله‌م برای پدرش کادو می‌گیره، ولی چون خاله‌م نمی‌تونست با این بو کنار بیاد، عطر بیچاره یه سال تو کمد خاک خورد. یه روز که اونجا بودم و خاله‌م داشت کمد رو مرتب میکرد دیدم داره عطر پر رو ‌میندازه تو سطل زباله! :)))) رفتم از تو سطل نجاتش دادم و زیر نگاه عاقل اندر سفیه خاله‌م تمیزش کردم گذاشتم تو کیفم. :))) ازا ونجایی که مردونه است و برای پوشش خودم استفاده نمی‌کنم، هروقت میخواستم از بوش لذت ببرم قدری به لباس خونگیم، حتی به ملحفه و پرده! اسپری می‌کردم. نمی‌تونم بگم که چقدر دوستش دارم و چقدر حیف که هیچکدوم از مردهای اطرافم خوششون نمیاد ازش:) یه‌کمی هنوز ازش مونده و دلم نمیاد استفاده کنم:)))
09 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : Khadijeh امیر علوانی
انداختن تو سطل آشغال😂😂 آخه چرا....
چه شانس خوبی داشتی و البته فکر خوبی که رفتی سراغش...
پیدا میشه هنوزم بزن و کیفش رو ببر👌
26 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : derrick TIMELESS

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
کیفیتی بسیار مردانه در خلق روایح عطری که تا همیشه در یادها باقی خواهد ماند. روایحی بخوری و معطر که گرمابخش دلها هم برای آقایان و هم برای بانوان است. واقعا از معدود عطرهایی هست که برای شامه من بسیار مقبول و پسند شد. اواسط آذر ماه بود سر کلاس ژنتیک سرطان همین عطر رو اون روز تن‌پوش کرده بودم که داخل کلاس ۹ نفر کلا دانشجو داشتم برای این درس، حدود بیست دقیقه از تدریسم گذشته بود که یکی از بانوان که ردیف جلو نشسته بود، گفت ببخشید استاد اسم ادکلنتون چیه؟ منم یهو غافلگیر شدم چون داشتم انکوژن‌ها رو تشریح میکردم با اون مسیرهای پر پیچ و خم، که ایشان این سوال رو ازم کردن، دانشجوهای دیگه خندیدن و منم گفتم اجمل شادو و از داخل کیفم درآوردم بهشون نشون دادم که حدودا ۲۰ میل ازش کم شده بود و ایشان ازم گرفتن تا نگاه کنن و بعدش گفتن میشه اینو من داشته باشم؟ بازم دانشجوها خندیدن و منم خجالت کشیدم بگم نه، خیلی با تائید گفتم بله بله البته قابل شما رو نداره و ایشان هم گفتن خیلی ممنون لطف فرمودین و گذاشتن داخل کیفشون.
واقعا کیفیت بالایی داره که البته بچ کدهای قدیمی خیلی پرفورمنس بالایی دارن اما بازهم الان که ۱۰ عدد از بچ کدهای ۲۰۲۱ در آرشیوم دارم، بازم کیفیت پرفورمنس خوبی داره و رایحه همون رایحه قدیمی هست بدون تغییر. هم برای آقایان و هم برای بانوان بسیار مورد پسند هست.
داخل شیشه عطر هم ترکیبات خشک شده مایع عطر تعبیه شده که با هر بار اتمام شیشه عطر، سرپوش شیشه رو باز میکنم و اونا رو خارج میکنم و داخل ظرف سربسته نگه میدارم که بوی تند ادویه جات معطر رو ساطع میکنن.
سپاس از همراهی شما بزرگواران......
06 دی 1401 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : سالمی سعید سعید
با این رایحه حق میدم به دانشجوتون!
واقعا این عطر از underrated ترین هاست
سال 86 قیمتش 17 تومن بود و سال 91 زمانی که دانشجو بودم 62 تومن خریدمش و محبوب همه‌ی خوابگاه شد :)
این جمله‌ در کامنت قبلی‌تون حق مطلب رو ادا کرده:
"اگر این کار در فرانسه یا سایر کشورهای اروپایی مطرح عطرسازی تولید میشد قطعا قیمتش 10 برابر الانش میشد."
07 دی 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : nazanin Perfumex
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای محسن بزرگوار، دقیقا منم سال ۸۷ به قیمت ۱۷ هزار تومان خریده بودم که از ۱۷ به ۳۵ و ۶۵ و ۸۵ هزار تومان تغییر قیمت داد در بازه های زمانی مختلف و واقعا اگر این کار در اروپا تولید میشد الان بیش از ۶ میلیون تومان قیمتش بود. خوشحالم که شما هم حافظه ژنتیکی مشترکی در مورد این عطر با من دارین.
سپاس از همراهی شما دوست عزیز.....
07 دی 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : سالار كلوچه Perfumex
درود برادر عزیزم آقای اسعدی
دریافت فیدبک از سمت دانش آموزان و دانشجو ها بسیار لذت بخشه...
اما یک خاطره از فیدبک منفی دانش آموز عزیزم تعریف میکنم.

در محل کار برای تلطیف و آرامش فضای کلاس از عطر استفاده میکنم.
با همکاران گفتمان بسیاری در رابطه با این موضوع داریم و لذت میبرم.
حقیقتا اوایل که بی تجربه بودم، دورانی که نازوماتو بلک افغانو در اوج بود، و من هم یک باتل خریداری کرده بودم و بخاطر فضای دارک، غیرتکراری و تازه ای که داشت، عاشقش بودم.
روزی از این رایحه پیش از کلاس درس، اسپری کرده و مشغول به تدریس بودم که توجهم به یکی از دانش آموزان نیمکت جلو جلب شد، گفتم فلانی چرا سرت رو گرفتی؟ با لحنی خجل گفت
آقا عطرتون باعث سردردم شده...
پرسیدم صرفا الان؟ جواب داد، هروقت که این عطر رو میزنید من سردرد میگیرم:)
این مسئله حتی باعث تحول نگرش من نسبت به عطر ها شد؛ عطر های سنگین بعد از مدتی دیگه مورد مقبولیتم نبودن، و بخاطر شرایط کاری از عطر های ملایم و شفاف استفاده کردم. تا قالب شخصیت و سلیقه عطریم اینطور شکل گرفت.

موفق و پیروز باشید🌹
12 دی 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : حسین الن دلن Fatimah
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و فرهنگی ارجمند جناب آقای علوی از اهدای تجربه خودتان نسبت به عطر فاخر و سنگین بلک افغان برای من و سایر عزیزان عطرافشان از شما کمال سپاس دارم. بله منم در مورد برخی عطرها مثل همین بلک افغان که بسیار برایم مورد پسند هست، با شما هم عقیده هستم و معتقدم بایستی در تنپوش برخی عطرها مثل بلک افغان، رعایت حق معنوی مخاطبان همراه را بیشتر از علاقه خودمان لحاظ کنیم.
سپاس از همراهی شما دوست فرهیخته....
12 دی 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : OMID .M فاطمه فیضی
سلام این عطر ماندگاریش چقد یک ملیون و ۱۰۰ ارزش خرید داره؟از کجا بخرم عطر افشان نداره
08 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی TIMELESS
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای محمدزاده، این عطر یکی از بهترین های برند اجمل و از محبوب ترین عطرهای تلخ و بخوری در طبع گرم برای مردان و شامه ی بانوان در تنپوش مردان میباشد و قطعا با تنپوش این عطر مورد بازخورد قرار خواهید گرفت بخصوص از طرف بانوان چراکه بسیار اغواگر میباشد و قابلیت برانگیختگی حس جنسی در بانوان را دربر دارد. منتها به شرطی که حتما اصل این محصول را تهیه فرمایید که تولید شده در خود شرکت اجمل دبی باشد چراکه متاسفانه فیک این محصول هم در بازار هست و دقیقا شکل و شمایل خود این محصول رو داره، اما رایحه ی تند و تیز و پرفورمنس خیلی ضعیفی داره فذا به این مهم بایستی دقت بیشتری فرمایید. اگر قبلا رایحه ی این محصول را حافظه ندارین، تشخیص اصل و فیک محصول برای شما کار دشواری خواهد بود و اگر بصورت آنلاین شاپ قصد خرید دارین حیف که عطرافشان ندارد چراکه به طور یقین محصولات اصلی را به فروش میرسانند. اما در سایت ل.ی.ل.ی.و.م قبلا اورجینال این محصول و مابقی محصولات اجمل (محصولات ارزان قیمت اجمل) موجود بودند و بایستی از همان سایت پیگیر شوید. شایان ذکر است که بچ کدهای قدیمی این محصول دارای پرفورمنس بسیار عالی بودند و اگر تاریخ گذشته ی این محصول را یافتید به نظر من ارزش خرید بسزایی نسبت به بچ کدهای جدید همین محصول دارد و در خریدش تردید نفرمایید. اما اگر همان بچ کدهای جدید موجود بودند و اصل بودند باز هم پرفورمنس قابل قبول هست حداقل در قیاس با سایر برندهایی که دچار تغییرات پرفورمنس شده اند و مخاطبان را ناامید کرده اند..... در خصوص قیمت این محصول هم، واقعا ارزش خرید دارد با این رایحه و پرفورمنس و شکل شیشه که در خود شیشه هم ترکیبات خشک شده ی تشکیل دهنده ی گستره ی عطر را تعبیه کرده اند که بعد از اتمام عطر میتوانید درپوش پیچی آن را باز کنید و اون ترکیبات را خارج کنید که دارای روایحی تند و ادویه ای و کُندری هستند و بسیار حس خوشایندی را همین ترکیبات خشک شده تداعی میکنند...
باز هم خودتان یه بررسی بفرمایید ببینید با این قیمت، کدام عطر را میتوانید پیدا کنید که برای شما گزینه ی ارزنده تری باشد. برای سلیقه ی من این عطر از اجمل بسیار ارزنده هست و از سال 1387 تابحال 27 شیشه از این عطر را تهیه کردم که 10 تا از آنها باقی مانده و تا سال 1412 هم فکر کنم کفایت میکند و همچنان فکر کنم اگر زنده باشم تا سال 1412 بعد از اتمام، باز هم تهیه خواهم کرد. به هر حال، برخی چیزها ارزشی فراتر از واحدی به نام پول دارند... انشالله شما هم شایسته ترین انتخاب های معطر خودتان را داشته باشید.
سپاس از همراهی شما دوست گرامی.........

[EDITED] 1402/02/08 23:34
08 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : حسین رفیعی saeidrostami118
جناب آقای اسعدی راهنمایی فرمودند فقط من بگم که در خرید شک نکنید . وای عجب عطریه چیزی فراتر از تصور من یه دونه پیدا کردم خریدم ولی دیگه پیدا نمیکنم . فاصله بنده از استشمام این عطر تا ایست قلبی فقط یک دقیقه است :) کندر خیلی واضحه داخلش و بسیار عالیست.......
08 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : OMID .M Maary
با احترام و عرض ادب
بله واقعا رایحه ای بسیار تأثیرگذار داره در قلب و روح آدمی بخصوص در فصل زمستان که خودشو خیلی خوب آشکار می‌کنه. کاش اون زمانها که این عطر تازه لانچ شده بود شما هم تجربه می‌کردین که چقدر چقدر ماندگاری و پراکنش بسیار بالایی داشت که مخاطبان پیرامون را بسیار شگفت زده میکرد و همگان نام عطر رو می‌پرسیدند. بارها شده بود که اون زمانها، از بانوان همکلاسی بهم در کلاس برمی‌گشتند میگفتند آقای اسعدی تورو خدا این عطر اسمش چیه؟؟؟ آخه من همیشه دنبال یه رایحه ی خاص بودم که این عطر واقعا خیلی خاص بود واسم. خلاصه که اصلا نام عطر رو نگفتم بهشون و قبل از وارد شدنم به کلاس که از همه آخر میومدم، از کیفم درمی‌آورم چهار پاف میزدم به خودم و وارد کلاس میشدم و بوش تمام کلاس رو اشباع می‌کرد..... البته چون کمتر کسی نام برند اجمل رو می‌شناخت و اکثر اقایان دانشجو هم از همون کارهای معروف اروپایی برای عطرها استناد میکردند مثل آزارو پور هوم و از این قبیل، دیگه کسی یادم نمیاد که نام اجمل رو اون زمان حداقل از افراد پیرامون من، شنیده باشه.
واقعا اون زمانها بسیار پراکنش و ماندگاری عالیتری نسبت به نسخه های امروزی داشت. اما رایحه ی نسخه های اصلی امروزی همونه و پرفورمنس هم بازم قابل قبول هست. یه عطر دیگه هم خیلی واسم خوشایند هست که قطعا موجود هست در کشور و اسمش ژکساف F713 مردانه هست که این عطر هم واقعا یکی از عطرهای خوب و جذاب هست برای شامه ی من، با ماندگاری و پراکنش متوسط تا خوب. مدلهای کپسولی این عطر قبلا موجود بودند الان نمی‌دونم بازم موجود هستند یا نه اما اگه جایی دیدین در فروشگاه های محلی، یدونه از همین مدل کپسولی عطر F713 مردانه از ژکساف خرید کنین که فکر میکنم مورد پسند باشه براتون.
سپاس از همراهی و همدلی شما بانوی محترم.....
09 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : امیر علوانی derrick
سلام دوست عزیز
اگه کمی اهل عطربازی هستید این عطر اصلاً و ابداً ارزش این قیمت رو نداره.
بنده حدود ۸۰۰ تومن خریدم و بسیار پشیمونم.

زمانی ک برای اولین بار و آخرین بار استفاده کردم برادرم ک چندان اهل عطر نیست گفت این چیه گرفتی؟!
این همه عطر خوب داری!!..
09 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : امیر علوانی derrick
سلام و ارادت
بنده به توصیه دوستان خریدم.
رایحه بسیار بسیار عالیست.
اما متاسفانه حتی با ۱۰ -۱۲ پاف هم پخش حدود یک ساعت دارد. البته شاید عطری که من خریدم فیک بوده و من متوجه نشدم.
اگر اصراری به پخش بوی زیاد ندارید، بسیار گزینه مناسبی است برای خرید.
09 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : امیر علوانی derrick
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند بله احتمالش هست نسخه اصلی نیست اونی که در آرشیو شماست. حتی اگه از آنلاین شاپ های معتبر به جز عطرافشان و سایتی که قبلا معرفی کرده بودم هم خرید کرده باشین، بازم متاسفانه خود اون آنلاین شاپ ها که محصولات اورجینال هم به فروش می‌رسانند اما در مورد اجمل شادو، ظاهراً ناخواسته نسخه ی اورجینال را ندارند و من فکر میکنم اصلا خودشان هم متوجه نشدند که نسخه فیک هست. به هر حال نسخه ی اورجینال این محصول رایحه ی بسیار عالی و پرفورمنس قابل قبولی داره حتی برای بچ کدهای جدید. سپاس از اشتراک تجربه ی ارزشمندتان دوست ارجمند و انشالله اگر عطرافشان هم موجود نکرد یکبار بتونین از خود دبی نمایندگی اجمل، عطر شادو را خریداری کنید تا تفاوت را به آشکار ببینید. بازم ممنون از لطف شما....
09 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : امیر علوانی derrick
با تشکر از شما دوست گرامی نمیدونم چطور باید از شما تشکر کنم بخاطر وقت شریفی که گذاشتین و توضیحاتی که دادین دادین . اینو قبلا برادرم استفاده میکرد حدود 8 سال قبل و بعدا تموم شد و ازونموقع دنبالش بودم ولی هیچ اسمی ازش یادم نبود نه خودم نه برادرم وتنها قاب و این خشکبار بالای قاب بالاش یادم بود . هر جا قاب شو توصیف میکردم هیچکس نمیفهمید منظورم چیه تا اینکه اونروز تو اینستا دیدم و انگار بچه گم شدمو پیدا کردم و انشالله این ماه میخرم .خیلی سپاس از شما.اگه میتونین راهنمایی کنین از کجا بخرم بهم پیام بدین،*********
10 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : احسان شکیب نژاد derrick
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای محمدزاده بزرگوار از مهر و همدلی شما کمال سپاس دارم. کاش عطرافشان هم موجود کنه حداقل این کار رو.... در سایتها پیدا میشه اما اونی که قبلاً خودم هم ازش خریدم از این برند سایت ل.ی.ل.ی.و.م هست و سایت امنی هست و محصولات اصل را ارسال می‌کنند. سایت های دیگه ای هم هست که باتوجه به نظرات مشتریان خریدار این عطر میتونم سایت ک.ا.ل.ا.ب.ی.ک.ا.ل.ا و سایت ا.ر.ش.ا.ک.و هستند. بازم از همان ل.ی.ل.ی.و.م پیگیر بشین و با مدیریت تماس بگیرین و از اصالت کالا اطمینان حاصل کنید.
انشالله خریدی شایسته داشته باشید و از رایحه ی این عطر خیلی جذاب و دلنشین لذت ببرید. سپاس از همراهی شما دوست گرامی.....
10 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : احسان شکیب نژاد حسن کبیری
خانم فیضی به نظرتون unisex هم میشه استفاده ش کرد؟
14 خرداد 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی
سلام بر شما . والا واقعا عطر مردانه ایه اما از شما چه پنهون خودمم گاهی استفاده اش کردم . ولی خیلی تم مردانه داره یعنی حداقلش بانوی استفاده کننده باید خصوصیات خاصی داشته باشه .
15 خرداد 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : امیر علوانی nazanin
مرسی از راهنماییتون. من عطر مردانه استفاده میکنم ولی بعضی هاشون واقعا راه نداره :)) باید امتحانش کنم، امیدوارم مجبور نشم هدیه بدمش چون از پکیجش خیلی خوشم اومده.
16 خرداد 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی derrick
اگه این طوره و عطر مردانه دوست دارید با خیال راحت بپوشید و لذتش رو ببرید . حتما خوشتون میاد
17 خرداد 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : MissJuve derrick

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
یکی از بهترین عطرهای تلخ مردانه زنانه که بیشتر برای اقایان مناسب هست. بسیار کیفیت بالایی داره هم عطر و هم شیشه عطر با طراحی جالبش. عطرش بسیار گرم و تلخ و بخوری هست و همه ازش استقبال میکنن. پراکندگی و ماندگاری عالی داره حتی بعد سه روز روی پارچه حس میشه و تا 8 ساعت روی پوست حس میشه. اگر این کار در فرانسه یا سایر کشورهای اروپایی مطرح عطرسازی تولید میشد قطعا قیمتش 10 برابر الانش میشد. شرکت اجمل تمام کارهاش با کیفیت هستن که در اروپا و امریکا هم بسیار پر طرفدار هست. مخصوصا این کارش برای مردهای آمریکا بویژه شهرهای بوستون، نیویورک، واشنگتن، شیکاگو و آتلانتا بسیار محبوب هست.
15 مهر 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : nazanin محسن
سلام اساتید گرانبها
از کجا میشه نسخه اصل رو گیر آورد...اگر با این رنج قیمت عطری میشناسید که هم رایحه باشد و شبیه به هم باشند ممنون میشوم معرفی کنید
10 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TIMELESS
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای مرادی بزرگوار، از سایت هایی مثل ل.ی.ل.ی.و.م و یا ک.ا.ل.ا.ب.ی.ک.ا.ل.ا و سایت ا.ر.ش.ا.ک.و میشه پیدا کرد این کار رو که سایت ل.ی.و.ل.ی.و.م از نظر من اصالت بیشتری داره. در خصوص مشابه این عطر که حداقل من حافظه ندارم و شاید برای برخی شامه ها، مشابه این عطر رو عطر دانهیل ادیشن معرفی می‌کنند که البته از نظر من خیلی متفاوت هستند چراکه دانهیل ادیشن مشابهش عطر مالیزیا اومو وتیور هست. به هر حال با این رنج قیمتی در عطرهای برندهای اصیل، فکر نمیکنم چیزی موجود باشه که حداقل کیفیت رایحه و پرفورمنس همتراز این عطر از اجمل باشه. اما در کارهای شرکتی مثل میسون الحمبرا یا بعضاً لطافه و یا برخی از کارهای آلفا مونته رو میتونین انتخاب کنین که البته در میان کارهای شرکتی (کپی کار) به نظرم میسون الحمبرا در این رنج قیمتی حداکثر یک میلیون تومان، گزینه های ارزنده ی بیشتری داره و انتخاب های متنوعی میتونین داشته باشین اما هیچکدام رایحه ی اجمل شادو نخواهند بود. چراکه آنها معمولا عطرهای نامی غربی را کپی می‌کنند و از اجمل هم فکر کنم فقط چمیستری و بلو را کپی کردند که ارزش خرید این کپی ها را ندارد چراکه خود اجمل چمیستری و بلو در بازار موجود هستند. البته برای عزیزانی که هزینه ی کمتری را می‌خواهند پرداخت کنند برای عطرهای خنک میتونن از همین کپی های اجمل چمیستری و بلو اگر مورد پسندشان باشد، خرید کنند، اما اگر تفاوت هزینه ها اهمیت نداشته باشد بنظرم واقعا حیف هست که اجمل چمیستری اورجینال را نخرند و نسخه ی کپی رو خرید کنند چراکه در این تفاوت ۴۰۰ یا ۵۰۰ هزار تومان، حرفهای بسیاری در نسخه ی اورجینال نهفته است که باید حتما شامه ای رایحه ی اصلی را بونوازی کرده باشد تا بتواند این مهم را به شایستگی درک کند.
انشالله شما هم خریدی شایسته داشته باشید. سپاس از همراهی شما دوست گرامی.....
10 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : OMID .M Sepehr s
با درود فراوان خدمت استاد گرامی جناب اسعدی
بله از سایت ل . ی .ل .ی .و .م سفارش دادم و به دستم رسید
ماندگاری عالی دارد و نکته اول اینکه در پخش بوی ابتدایی یا حداقل در ابتدا منو به یاد لالیک انکر نویر ( مشکی) انداخت ولی بعدتر بنظرم رایحه چوبی صندل به شدت قوی تر از بقیه نت ها به مشام می رسد ......باری از راهنمایی تون بسیار متشکرم
18 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : امیر علوانی nazanin
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای مرادی عزیز بسیار مبارک است و بسیار خوشحالم که این عطر مورد پسند شما بود. چراکه برای خود من و تمامی دوستانم نیز بسیار مورد پسند هست. بوی بخوری گرم و تلخ و کندری و ادویه ای این عطر واقعا بی مانند هست. انشالله در روزهای سرد زمستان به سلامتی تن‌پوش فرمایید.
سپاس از همراهی شما دوست گرامی.....
18 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : امیر علوانی nazanin
عطری که خریدید از بچ کد قدیمی هست؟ چون یکی از آقایون اشاره کردند از همین سایت خرید کردند ولی ماندگاری و پخش بوی راضی کننده ای نداشته.
14 خرداد 1402 پاسخ تشکر

جناب مدیر لطفا بگید این شباهتی با سایر برندها قوی تر داره ؟؟؟؟؟؟
05 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام مقداری شبیه نوبل وتیور چوپارد

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟