ADOLFO DOMINGUEZ - Viaje a Ceylan

آدولفو دومینگز ویاج ای سیلان

مردانه
کد کالا : ATR-33481
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : آدولفو دومینگز
کشور مبدأ : اسپانیا
سال عرضه : 2012
کد کالا : ATR-33481
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 0
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ADOLFO DOMINGUEZ Viaje a Ceylan - آدولفو دومینگز ویاج ای سیلان

محصول سال 2012 میلادی بوده و توسط عطاری مستعد و مطرح به نام اورلین گیشارد ساخته شده است . از ویژگی های این عطر رایحه بسیار دلنشین و معتدل آن می باشد و در دسته عطر های چوبی معطر قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، نارنگی ماندارین، آب دریا ، گریپ فروت ، دارچین ، فلفل صورتی ، چوب ماهون، چوب آبنوس، مشک ، کهربا، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، سدر ، سرخس اشاره کرد.

برند آدولفو دومینگز
عطار اورلین گیشارد
طبع معتدل
سال عرضه 2012
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ اسپانیا
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی ماندارین، آب دریا ، گریپ فروت ، دارچین
اسانس میانی فلفل صورتی ، چوب ماهون، چوب آبنوس
اسانس پایه مشک ، کهربا، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، سدر ، سرخس
نمره کاربران
Viaje a Ceylan-آدولفو دومینگز ویاج ای سیلان
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
تحلیلی بر برند آدولفو دومینگز

این برند رو در کنار برندهایی نظیر زگنا ، ونتا و پایگ جزو برندهایی میدونستم که در تلاش های اولیه شون به اصالت لهجه ای که باهاش صحبت میکنن پایبند بودن. به تدریج دومینگز دچار تغییراتی شد که نتیجه ی ورود جدی تر و فعالیت گسترده تر در حوزه پوشاک بود که کارهای بدی رو پی در پی تولید کرد. ( هرچند در حوزه ی پوشاک پیشرفت های عجیبی کرد ). ولی خب باز امیدواری هایی در او دیده میشه . بهترین کار این برند قطعا آگوا فرسکا بود.

■ آگوا فرسکا از این برند عطری بر پایه ی هرم های بدون مرکز و خطی بود که یک زمانی این ساختمان برای عطرهای آکواتیک بسیار استفاده میشد.ودر این معماری که بعدها جهت ساخت عطرهای اسپایسی استفاده شد ، فضای لطر کاملا کمپلکس و بدون لایه ست و تمامی عطر حاصل یک لایه ست که از ترکیب رنگ های مختلف ساخته شده و به یک رنگ جدید دست یافته. آگوا فرسکا توامان چوبی و سبز و سیتروسی بود بی اینکه میشد هیچ کدوم رو بر دیگری مسلط تر دونست و این باعث میشه رایحه از قوه ی هیپنوتیزم و بازخوردگیرنده ی قوی ای برخوردار بشه. برای اینکار شما باید هر نت رو از گونه وای انتخاب کنید که با نت های دیگر قرابت و اشتراکاتی در رایحه داشته باشه. مثلا وتیورتون از نوع وتیور ماداگاسکار باشه تا بتونه با نت های سیتروسی و سبز در مساحت مشترکی هاشور بخوره. آگوا فرسکا تولیدش متوقف شده.
6 از 10
■ آکوا فرسکا اکستریم: هیچ ارتباطی با نسخه ی پدری نداره. عطری کالونی (بجای کتون شیرین هندوانه از کتون مرکبات استفاده شده که حس مارینی و دریایی رو کمتر دارن اما فرش تر و بازیگوش ترن) که برای ایجاد جنبه ی دریایی سراغ تلخون میره تا بتونه اون حس جلبکی گیاهی رو از طریق میکس این دو خلق کنه و البته اتمسفری باغی و گلخانه ای به خودش میگیره. عطری معمولی اما همه پسند که قیمتی حدود 40 دلار داره الان.
4.5 از 10

Vijae ceylan: عطری منتولیک-کتونیک-بنزنی . صد درصد واژه به واژه ی این عطر سنتتیک (از نوع چیپ) و متمایل به کیفیت روایح بادی اسپری هست.
1 از 10

■ u love live :
سنتتیک اما در مسیر درست. عطری با فضای شیرین از نوع چوبی -فلورالی که از نت های چوبی علی الخصوص صندل وود و نت های فلاوری در راسش یاس و بنفشه به تدریج به فضای پودری میرسه. کار خوبیه.
5.5 از 10

■ آدولفو دومینگز فور من:
فوژه ای از نوع رقیق و ابکی اما اروماتیک تر و تیز تر. فضای آرایشگاهی که از حس صابونی-خمیر ریش کمی فاثله میگیره. نه مدرن میشه و نه کلاسیک میمونه.
کار بدی نیست. خصوصا برای کسایی که هوس عطرهای شبه افترشیوی کردن.
4.5 از 10


■ U blue- U black
هر دوی اینها فضاهایی فرش دارن. یو بلک کار فوژه نه از نوع آرایشگاهی بلکه از نوع سرخسی-گلخانه ایه. رقیق و کم سطح و ساده. ولی خب توی هوای گرم حس خوبی داره
یو بلو کاملا بازخوردگیره اما تفاوتی با دو جین عطر تابستونی اماراتی فیک دور و برمون نمیکنه .
3 از 10
16 فروردین 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : احمدp امیر حمیدی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟