CoSTUME NATIONAL - CoSTUME NATIONAL 21

کاستوم نشنال 21

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-33341
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی گلی مُشکی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : کاستوم نشنال
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2007
کد کالا : ATR-33341
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 5
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
210,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 9
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

کاستوم نشنال 21 که به مناسبت بیست‌ویکمین سالگرد مزون کاستوم نشنال ساخته شده، هارمونی جذابی از عناصر ناب و اسرارآمیز دارد که سرشتی نیرومند،‌ انرژی‌بخش و هوس‌انگیز خلق می‌کنند. کاستوم نشنال 21 با ترکیب عالی‌اش از جلوه‌های لوکس و ساده، تعادلی از خلوص سفید و رازهای عمیق را جلوه‌گر می‌سازد و جذاب‌ترین تضادها را به نمایش می‌گذارد.

نت‌های آغازین کاستوم نشنال 21 آکوردهای غیرمنتظره‌ای از شیر ناب و زعفران دارند. شکوفه پرتقال هم در این عطر با چوب کشمیر، کهربا و مشک آمیخته می‌شود تا در لایه پایانی به رگه‌هایی از وانیل، ‌لابدانیوم و چوب سدر برسیم.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند کاستوم نشنال
طبع گرم
سال عرضه 2007
گروه بویایی چوبی گلی مُشکی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه کهربا، شکوفه پرتقال ، چوب کشمیر ، زعفران ، شیر
اسانس میانی ترنج ، خزه درخت بلوط ، لابدانیوم، زیره، فلفل
اسانس پایه دانه تونکا ، مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، سالویا ، خس خس ، سدر
نمره کاربران
CoSTUME NATIONAL 21-کاستوم نشنال 21
رایحه
7.5
2 رای
ماندگاری
7
2 رای
پخش بو
6
2 رای
طراحی شیشه
8
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند کاستوم نشنال
عطرگرام
نظرات کاربران (6 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
7
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
Costume national 21

عدد ۲۱ همیشه برایم جالب بوده ، مثلا چرا ۲۰ نه ؟ چرا ۲۱ را انتخاب می‌کنند! گویی می‌خواهند یک پله و مرتبه از ۲۰ بودن بالاتر باشند ، فرای کمال و درستی ؛ اما آیا کاستوم نشنال ۲۱ هم یک مرتبه بالای عالی بودن است ؟ خیر

رایحه ای گرم با ترکیب بسیار دلربایی از نت ها ، گاها تیز برای برشی کوچک به عمق تنفس آدمی و پس از درنگی دیگر آرام گرفته و مشام را نوازش می‌کند.
زیبا نیست ؟ بلکه هست ، خصوصا کشمیروود و شیر
فضایی کلاسیک می‌سازد ، مدرن نیست از نگاه من ، به تن آقایان سازگارتر است و تقریبا همه چیز خوب است
پس با این تعاریف چرا ۲۱ عدد مناسبی برای این عطر نیست ؟ جواب در امّا هایی هست که در ادامه تعاریف از این عطر می آید :
عطر خوبی است اما
پخش و ماندگاری خوبی ندارد و شاید چله زمستان است که برایش زیادی سرد است
کرکتر خوبی ندارد و فضایی را نمی‌توان برایش متصور شد
لحظه موعود و نکته شگفت انگیزی ندارد ، چشم ها را گرد و نفس هارا عمیق نمی‌کند

اما همدمی بی ادعا برای صاحبش است ،
کمی گزگز بینی
کمی نرمی خیال
کمی گرمای روح بخش
میشود کاستوم نشنال ۲۱

همه چیز خوب ، اما امان از این اما ها ...

24 بهمن 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : رضا عطردوست Rohaam

سلام. عطری گرم و مهربان و دوست داشتنی و تکراری البته. من عطرهای ایتالیایی زیادی داشتم و عطرهای گرم ایتالیایی انگار یه شباهت جالبی در درای داون به هم دارن. این عطر هم همینطور. برای من عطر خوش خاطره ای هست و پس از گذشت زمان، آشناتر و مهربان تر و دوست داشتنی تر هم میشه. جالبه که در عین اینکه کاملا میتونه زنانه باشه، کاملا هم میتونه مردانه باشه. در فصل سرد واقعا میتونه مثل یک همراه مهربان در کنار آدم باشه.
06 آبان 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی nazanin

8
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
9
طراحی شیشه
یک رایحه یونیسکس گمنام ولی منحصربفرد! به جرات می‌شه گفت با آنکه کار خاصی هست ولی قابلیت بلایند بای رو داره. نت های غالب شیر، امبر(کهربا) و لبدانوم هستند. نت های دیگر مکمل هم هستند که به رایحه کلی کمی تند می بخشند. برای آقایان و خانم ها به یک اندازه دوست داشتنی هستش و می تونند انتخابش کنند. نکته شگفت انگیز در مورد این عطر کمیاب بودن و منحصر به فرد بودن آن است. احتمال کمی وجود دارد که با کسی روبرو شوید که این عطر رو استفاده کرده باشه، باور کنید قبل از استشمام این عطر شک داشتم که کسی بتونه عطری جذابی با نت غالب شیر بسازه...!نکته مهم اینکه این عطر خطی و کمی سنتتیک است و می تونه در ابتدا برای برخی افراد کمی تند باشد، اما خب چه کسی اهمیت می ده که رایحه این چنین منحصر به فرد خطی باشه! در مجموع...خلاصه کنم یک لیوان شیر گرم و کرم دار که توش ادویه جات رو مخلوط کردند...ولی حاصل مخلوطی جذاب و دلنشین هستش.
رایحه : خیلی خوب و خاص
ماندگاری : خیلی خوب
پخش : تقریبا خوب
شیشه و اسپری : عالی

[EDITED] 1402/05/08 00:33
07 مرداد 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : سولماز Shaghayegh

سلام بر دوستان محترم عطرافشان
دوستانی که کاستوم نشنال ۲۱ را تست کرده اند امکان دارد تجربیات خودشان را از جهت بازخورد و پخش و ماندگاری این کار به اشتراک بگذارند
باتشکر
07 مرداد 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : بابک سالمی

کاستوم نشنال ۲۱ شبیه به کرشمه زنی‌ست، زنی که لحظه‌ای در خیابانی یا کوچه‌ای از کنارتان می‌گذرد، گذشتنی که از خاطرتان نمی‌رود، می‌گذرد اما چیزی از او، از آن کرشمه و زیبایی در ذهنتان می‌ماند و نمی‌گذرد؛ لحظه‌ای، آنی و تصوری به جا می‌گذارد از گذشتنش، لحظه‌ای شما را از خودتان می‌کند و زمان بازتان می‌گرداند به خودتان.
۲۱ که برای جشن ۲۱ سالگی برند کاستوم نشنال لانچ شده است یک عطر شرقی و مدرن شهری‌ست که در دیزاینری‌ها یکی از لطیف‌ترین آمبری‌هایی‌ست که تست کرده‌ام. در کنار هارمونی و تعادلی بی‌نظیر بسیار رایحه منعطف و مهربانی دارد. ۲۱ کنتراست و تضادی عالی ارائه می‌کند که در نوع خودش بی‌نظیر است‌. کاراکتری قوی و لطیف، پرانرژی و ملیح، پر‌احساس و موقر، تجملی و ساده، خالص و سفید اما در عین حال نافذ و عمیق دارد با ظاهری زنانه و قلبی مردانه. لوکس نیست اما باکلاس است، غریب و سخت‌پوش نیست اما یونیک است، حداقل در ایران مشابه نزدیکی ندارد. دائم بین زنانگی و مردانگی در نوسان است و سن و سالش هم به شدت منعطف است و محدودیتی ایجاد نمی‌کند.
۲۱ شروعی نرم و لطیف از کشمیروود، شیر، آمبر و چوب دارد. یکی از نت‌هایی که در این عطر بسیار قدرتمند ظاهر می‌شود شیر است، با ترکیبات لاکتونیک در اکثر عطرهایی که وجوه کرمی و پودری دارند مواجه شده‌ایم اما در این عطر شیر بسیار قوی ظاهر می شود و کاراکتری مجزا برای خودش می‌سازد. نت شیر اینجا فضایی نرم، پودری، کرمی و بسیار لطیف دارد حسی مانند خوردن یک ویفر شیری‌ خوشمزه می‌سازد. رایحه‌ ۲۱ مانند شیشه‌اش سفید است، اما نه از جنس سفیدی وایت فلورال‌ها، شروع خامه‌ای و لاکتونیک قوی و تند این عطر همان لحظه اول شما را با یک عطر مدرن و امروزی مواجه می‌کند. این تندی البته دوام زیادی ندارد و بعد از مدت کوتاهی شما را به سمت قلبی آمبری و شیرین با لمس سرانگشتان وانیل و به سمت آغوش چوبی و خامه‌ای و پوستی کرمی و پودری لطیف و مخملی می‌برد. در ابتدا با حضور زعفران و لابدونوم توهمی از چرمی ضعیف و ملایم براتان می‌سازد اما با فروکش کردن تاپ‌نت این توهم هم از بین می‌رود و لطافت خلق و خویش تا به انتها پابرجا می‌ماند. ۲۱ عطری مدرن و نادیده گرفته شده است که من را یاد پاساژهای مدرن با آن سقف‌های بلند و فضای روشن و پر زرق و برق، یاد ساختمان‌های بلند و سفید شهرهای بزرگ و یاد یک قالب شکلات شیری می‌اندازد. ۲۱ عطر مردان و زنان امروز است، عطری متعادل، پارادوکسیکال و از هر لحاظ منعطف و بدون مرز.
22 خرداد 1402 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : Perfumex حکایت دوست

درود بر دوستان عطرافشانی

درباره نت کشمیران یا همان چوب کشمیر

رایحه چوب کشمیر در صنعت عطرسازی بسیار پرکاربرد است که نوعی حس اصالت و ثبات را القا میکند.این رایحه بسیار نرم و لطیف و پرطرفدار است.چوب کشمیر به عطر رایحه ای چوبی – مشکی میدهد که بسیار هم پرطرفدار است.رایحه چوب کشمیر در واقع برگرفته از یک گیاه یا درخت نیست بلکه رایحه ای است که در دهه ۱۹۷۰ توسط جان هال طی یک آزمایش شیمیایی کشف و در بین عموم محبوب شد.فرمول این رایحه یک کتون معروف است که امروزه در اختیار همه نیز قرار دارد.چوب کشمیر از عناصر پرکاربرد در عطرهای زنانه و مردانه است.
امروزه نت‌های سنتزی زیادی در عطرسازی استفاده می‌شوند. نت‌های سنتزی ارزان‌تر از نت‌های طبیعی هستند همچنین به دلیل انعطاف‌پذیری بالا معمولا می‌توان آن‌ها را با انواع نت‌های دیگر ترکیب کرد.
cashmir wood یک مولکول سنتز شده در آزمایشگاه است که در عطرهای مدرن زیادی از آن استفاده شده است.

شاخصه‌های بویی نت چوب کشمیر:

بین عطرسازها کشمیران به «blond woods» معروف استنت چوب کشمیرکه می‌توان آن را جنگل بلوند ترجمه کرد. دلیل آن هم بوی این نت است که تلفیقی از مشک، عنبر و چوب با ته بوی وانیل است. نت چوب کشمیر به نوعی وصف‌نشدنی است. مانند بوی خیابان‌های باران‌خورده شهرهای شلوغ، کمی ادویه‌ای و کمی پودری‌تر. دلیل نام‌گذاری این نت، حسی است که از بوییدن آن منتقل می‌شود. حسی نرم و گرم مانند کاموای کشمیری (نوعی کاموا). چوب کشمیر می‌تواند ترکیب خوبی با نت‌های گلی به ویژه نت یاس بدهد و منجر به شکوفا شدن عطر نت‌های گلی بشود. به علاوه چوب کشمیر هم با نت‌های مدرنی مانند امبروکسان هم با نت‌های طبیعی به خوبی ترکیب می‌شود.
21 آذر 1400 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 Maxxine

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟