GIVENCHY - Eaudemoiselle de Givenchy Ambre Velours

جیونچی ادو مازل د جیونچی آمبر ولورس

زنانه
کد کالا : ATR-33014
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : جیونچی
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-33014
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 250
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
12,600,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    1
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 13
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

اول از همه باید بگوییم که آمیزه «ادو مازل د جیونچی آمبر ولورس» عمیقا اغواگر و فریبنده است! رایحه آلو سیاه در نت‌های اولیه با موفقیت تمام به رایحه فلفل صورتی پیوند خورده تا بستر بی‌نظیری را برای آشکار شدن نت مخملین و غلیظ رز در نت‌های میانی فراهم سازد. نت‌های میانی که گرم و غلیظ هستند، رایحه رز را به آکورد چوبی و نیرومند نعناع هندی و چوب سدر متصل ساخته‌اند. نت‌های پایه هم گرمای بی‌نظیری را با کمک رایحه صمغ‌های گیاهی گران‌بها به‌وجود آورده‌اند. فقط کافی‌ست به آمیزه اوپوپوناکس، بلسان کلمبیایی، لوبان، کهربا و بافت دودی رایحه دانه تونکا فکر کنید تا سرمستی ناب نهفته در این عطر را دریابید!

نوع عطر ادو پرفیوم
برند جیونچی
طبع گرم
سال عرضه 2013
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه فلفل صورتی ، آلو
اسانس میانی رز ، نعناع هندی ، سدر
اسانس پایه دانه تونکا ، لوبان ، کهربا، اوپوپوناکس ، بلسان کلمبیایی
نمره کاربران
Eaudemoiselle de Givenchy Ambre Velours-جیونچی ادو مازل د جیونچی آمبر ولورس
رایحه
7.2
6 رای
ماندگاری
6.5
6 رای
پخش بو
5.5
6 رای
طراحی شیشه
8
6 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند جیونچی
اخبار برند جیونچی
عطرگرام
نظرات کاربران (4 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
3
رایحه
1
ماندگاری
1
پخش بو
6
طراحی شیشه
قبلا از این لاین جیوانچی دس پالای که بطری سیاه رنگ و زیبایی داره رو داشتم و بر اساس ذهنیت بسیار خوبم از اون کار و نتهای جذاب و تعاریف خوبی که اینجا از امبر ولورس خوندم و البته علاقه سیری ناپذیرم به روایح کهربایی ،مشتاق شدم که این رو هم بدون تست تهیه کنم.دیروز به دستم رسید.با اولین تست به شدت تو ذوقم خورد.یه تجربه تلخ دیگه به خریدهای بدون تستم اضافه شد.وقتی تجربه بویایی از امبر پریمیر جووی ، امبر نویر بریکورت ،امبرو بولگاری و امبر گریس پریس مونت کارلو رو داشته باشی بوییدن چنین عطری حسابی حالتونو خراب میکنه. یه رایحه بی هویت که در اون نتها با بی سلیقگی تمام روی هم فقط سمبل شدن.تنها ویژگی مثبتش اینه که چنین بویی نه پخش داره نه ماندگاری.
03 فروردین 1403 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : شکیبا nazanin
درود و عرض ادب و تبریک سال نو خانم الهام گرامی؛
متأسف شدم که چنین تجربه ای رو در شروع سال نو شنیدم، باز هم بهش فرصت بدید و در شرایط مختلفی تست کنید، اما با توجه به عطرهایی که نام بردید و تجربه شون رو داشتید، باید سعی میکردید روایحی بالاتر از اونها رو تست کنید و نه روایحی در سطوح پایین تر.. که قطعا شامه شما رو راضی نخواهند کرد.
با توجه به علاقه تون به روایح کهربایی، پیشنهاد میدم عطر (Amber Eccentrico) ، از لاین پرایوت آرمانی رو چک بفرمایید. انشالا آخرین تجربه ناموفق شما باشه،
پاینده باشید.
03 فروردین 1403 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : سورنا مقدم مهربد
سلام و تبریک سال نو به عزیزان

خانم الهام
من هم تجربه مشابه شما را داشتم...
لطفا در هوای خنک متمایل به سرد و در فضای باز تن پوش کنید و نظرتون رو مجدد اعلام فرمایید.
بهترین عطر آمبری که تست کردید چه بوده؟
03 فروردین 1403 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : الهام
سلام و عرض ارادت و متقابلا شادباش نوروز
خیلی خیلی ممنونم و سپاسگزار از لطف و راهنمایی شما.اینکه میفرمایید باید روایح با سطح بالاتری رو تست میکردم راستش تجربه شخصی من نشون میده یه وقتهایی یه سری برندها با کلی اسم و رسم و تبلیغات و بوق و کرنا یه کارهایی ارائه میدن که در حد و اندازشون نیست و داد و قالشون بسیار بیشتر از ارزش کارشونه و البته برعکسش رو هم زیاد دیدم چه بسیار کارهای بی نام و نشان و بی ادعا و مهجوری که ارزش و کیفیتشون آدم رو متحیر و شگفت زده میکنه. با تعدادی از این عطرها در دوران نوجوانی برخورد کردم که امروز حتی نامی هم ازشون در گوگل نمیشه پیدا کرد.تنها شیشه های خالی از اونها برایم به یادگار مانده و حسرت بوییدن دوباره شون.یکی از اونها اسمش آی لش هست.قطعا اسمش رو هم نشنیدین.
در مورد معرفی این کار آرمانی که فرمودین هم خیلی ممنونم حتما عطر بعدی که تست خواهم کرد همین عطر
خواهد بود.🙏
سال بسیار خوب و پرباری رو برای شما و عطرافشان عزیز و مخاطبانش آرزو میکنم.
04 فروردین 1403 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : nazanin Rohaam
سلام و عرض تبریک سال نو
مرسی و خیلی ممنونم از توجه و راهنماییتون🙏
.حتما تایید می فرمایید که ما هنوز در فصل خنک و البته کمی هم سرد سال هستیم. این عطر در روزهای پایانی اسفند به دستم رسید و البته هنوز در فضای باز تستش نکردم و حتما به توصیه شما عمل میکنم و نتیجه رو خدمتتون خواهم گفت.
توی متنی که نوشتم دقیقا عطرهای فوق العاده امبری رو که تو مجموعه کوچک خودم دارم رو نام بردم.امبر نویر بریکوت ،امبر پریمیر جووی،امبرو بولگاری،الامبر لابراتوریو اولفکتیوو و البته امبرگریس پریس مونت کارلو که بی نظیره.تعداد زیادی هم دکانت و سمپل از عطرهای امبری دارم مثل اوهیرا ، امبر روسی ، بارخانه ،امبر ۱۱۴ ،امبر بلند دیویدف ، امبر ورتوس و........بسیار باکیفیتن ولی تاپ تن من نیستند.
لازمه البته بگم تو اسپری های بعدی از امبر ولورس رایحه ملموس امبر رو تونستم ازش حس کنم ولی به شدت کم جون و کم مایه و ناپایداره و به سرعت محو و ناپدید میشه.
04 فروردین 1403 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Mahyar سالمی
ممنونم از معرفی عطر ها...
منتظر نظرتون هستم...
شاد باشید و تندرست...
04 فروردین 1403 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : الهام
سلام دوباره
پیرو سفارشتون من این عطر رو صبح زود تو هوای باز و نسبتا سرد هم تست کردم.تقریبا ده پاف ازش رو اسپری کردم ولی واقعا ناامید کننده است.در فضای بسته تا چند دقیقه ای میشه رایحه بسیار بی جان کهربایی ،پودری رو ازش حس کرد ولی تو فضای باز تقریبا هیچی😕.در حالی که عطری مثل الامبر لابراتوریو اولفکتیوو حداکثر با یک پاف کل روزتون رو میسازه👌
09 فروردین 1403 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک
ممنونم از شما...
حرف و دفاعی برای گفتن نمیمونه...
انشالله تجارب بعدی خریدتون بهتر باشه.
اوقات خوش انشالله
11 فروردین 1403 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک

9
رایحه
6
ماندگاری
5
پخش بو
9
طراحی شیشه
اول از همه همونطور که حدس میزدم رایحه این عطر بیست درصد شبیه عطرای مردونه بود .رایحه ی شیک و موقر و جدی داره و مناسب برای جاهایی که باید جذبه و دفعه داشته باشی .رایحه رز دود گرفته و غبار یه البته رز سرخی که در عطرهای مردونه استفاده میشه.مثل شخصی میمونه که سیگار کشیده و لباسش بوی دود گرفته و کمی رز سرخ له شده به خودش زده و داره توو خیابونی که بارون شروع شده و بوی غبار حاصل از زدن بارون قدم میزنه.شیرینی ملایم داره .حیف و افسوس که پخش کمی داره اما ماندگاری مناسبی داره .رایحه ش از نظر من عالی .اما ارزش خرید اگه بخاطر رایحه باشه تکرارش میکنم اما از نظر پخش و موندگاری و هزینه ای که براش پرداخت کردم دیگه نمیخرم .حیف این عطر با این پخش و موندگاری .با پونزده پاف هم جواب نمیده . برام همزمان با رایحه پخش و بعد موندگاری مهمه و مخالفم با این ادعا که برای دلخوشی خودت بزن .بخوام دلخوش باشم میرم دسته گل میخرم هم از رایحه ش لذت میبرم هم از دیدنش.تا صبح برای استشمام رایحه ش بینیم چسبیده به آرنجم بود و دیسک گردنم تشدید شد و بماند عذاب وجدان که باعث نخوابیدنم شده بود .مناسب خانمهای ۴۰+ و غمگین و جدی و موقر و متفکر .مکانش هم جاهایی که می‌خواین حرفتون برو داشته باشه البته اگه تا اون موقع پخش داشته باشه 🤔🤔😔😔
06 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : Rohaam الهام
ادومویزل معمولی که رنگ عطر روشنی داره هم عطر خوشبویی هست و رایحه رز در ادومویزل (رنگ روشن)غالب هست و پخش بو و ماندگاری خوبی دارد.سالها قبل تستش کردم.تا حدودی حال و هوای عطرهای مذهبی رو داشت بنظرم.
06 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : nazanin 🄼🄾🄽🄰

7
رایحه
9
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
نمیدونم چجوری توصیف کنم چون عطر خاصیه و در عین حال بوی آشنایی داره که با خودت فکر میکنی اینو کجا بو کردم قبلا ، چقد آشناس که اونم به خاطر رایحه مشکه.
رایحه رز به خوبی روی این مشک خودنمایی میکنه
نت اولیه و میانی دوس دارم ولی نت پایه رو دوس ندارم و منو یاد کیف لوازم آرایش میندازه ......
در کل جالبه
14 مرداد 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 Shaghayegh

10
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
10
طراحی شیشه
باورکردنی نیست. چرا حتی یک نفر در مورد این عطر بی نظیر نظری نداده؟
یک شاهکار به تمام معنا.
این عطر اصلاً بوی رز شدید یا دم حرمی نداره. اینقدر باکلاس و زیباست که نمونش رو جایی تاحالا ندیدم. خواهرم از فرانسه واسم کادو آورد این عطر رو. خیلی دوسش دارم. یه بوی خاصی داره. صمغ‌های مختلف رو با آلوی سیاه و مقداری پچولی و رز (با دوزِ کم) ترکیب کنید و تجسم کنید چه معجون زیبایی خواهیم داشت.
شیشه عطر هم فوق‌العاده زیباست. ❤️
14 اسفند 1400 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : سولماز  Someone Out There Saba
کاملا موافقم این عطر عالیه
28 اسفند 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Rosa فاطمه فیضی
خانم رز عزیز سلام و عرض احترام .میخواستم بدونم این عطر رایحه ش کمی سمت رایحه ی عطرهای مردونه با توجه به نتهاش نمیره ؟چون اکثر عطرهام رایحه ی گلی و مشکی دارن و دوست دارم تا حدی تغییر بدم .راستش چندین ساله در خریدش مردد هستم و متاسفانه تست نداره و فروشنده گفت تولیدش متوقف شده و من عطرهای تولید متوقف رو دوست دارم .چون بطریش رو خوشم اومده میخواستم بدونم رایحه ش هم به زیبایی بطریشه و چقدر به سمت رایحه های عطرهای مردونه میزنه و البته برام مهم نیست .ممنون میشم اگه پیامم رو دیدید جواب بدید 🌹
02 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : کامیار فخر محسن
سلام سولماز جان. ببخشید که پیامتون رو با تأخیر پاسخ میدم، چون یه مدت وارد اکانتم نشده بودم و الان متوجه پیامتون شدم.
این عطر جیوانچی بسیار زیباست. رایحه مرموزی داره. یه مقدار گرفته، تیره و تار و صمغی هست. اصلاً عطر لوسی نیست. بیشتر برای یک شخصیت بالغ و جدی میتونه مناسب باشه و اینکه پرسیدید آیا به مردونگی میزنه، بله، تا حدودی میشه اینطور هم گفت که به مردونگی هم میزنه و به همین دلیل به مرور زمان دل منو زد و یک سومش رو فقط تونستم استفاده کنم. بعد دادمش به دوستم که نوازنده ویولن بود و اون فوق‌العاده خوشش اومد و تمام عطر رو طی شش ماه مصرف کرد.
12 تیر 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : nazanin کامبیز سخی
سولماز جان، الان متوجه شدم خودتون عطر رو خریدید و توصیف فوق‌العاده حرفه‌ای و دقیقی از عطر ارائه دادید. بسیار از شیوه نگارشتون خوشم اومد و به نظرم واقعاً حرفه‌ای نوشتید. بخاطر همین راغب شدم نظرات دیگر شما رو هم بخونم. 💜
در مورد پخش و ماندگاری این عطر، ممکنه عواملی مثل واکنش عطر با پوست هم موثر باشن و بچ‌کدهای مختلف هم شاید تفاوت کیفیت داشته باشن. ورژنی که من داشتم ماندگاریش عالی نبود، ولی خوب بود. حدود 6 ساعت راحت روی پوستم میموند و حدود 12 ساعت روی لباسم حسش میکردم، ولی رایحش به مرور دلم رو زد. کلاً من در زمینه عطر خیلی تنوع‌طلبم. 😊
12 تیر 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Perfumex محسن جمالیان
خانم رز عزیز سلام.خواهش میکنم عزیزم .ممنونم که جواب دادید . این عطر عالیه یعنی عاشقش شدم .خیلی عطر شیک و تکی هست و اتفاقا بقول شما عطر بی نظیری هست و من مثلش رو ندیدم .نگه داشتم پاییز و زمستون استفاده کنم .اما نمی‌دونم چرا پخش و موندگاریش این فصل بیشتره با اینکه زمستونیه .چند روز پیش همینطوری دلم براش تنگ شد چند پاف زدم به آرنجم پخش و موندگاریش بیشتر از زمستونه .باید علتش پیدا کنم .
12 تیر 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : کامیار فخر Mehdi alyari

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟