Ferrari - Ferrari Uomo

فراری یومو

مردانه
کد کالا : ATR-32801
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی ادویه ای
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : فراری
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2009
کد کالا : ATR-32801
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 8
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

فراری عطر مردانه جدیدی را عرضه کرده است که زیبایی، شور و اشتیاق، تکنولوژی و نوآوری را در کنار همدیگر قرار می‌دهد. پرستیژی که فراری در ماشین‌های مسابقه‌ای و سرعتی‌اش به نمایش می‌گذارد، حاصل پیوند میان بهترین عملکرد، طراحی مدرن و کیفیت بالا است که همه اینها مطمئنا در قیمت نهایی بازتاب دارند.

این عطر که در سال 2009 به بازار آمد، نمادی از همه ویژگی‌های متمایز فراری است: سبک، ‌کیفیت و شخصیت منحصربه‌فرد. هارمونی غلیظ و بی‌نقص نت‌های به‌کاررفته در این عطر، ‌از همان ابتدا حالتی بی‌نظیر و غیرتکراری آفریده است. «فراری یومو» با نت لمیوترش سیسیلی و ترنج کالابریایی شروع می‌شود که حالتی نورانی و شاداب در نت‌های آغازین به‌وجود می‌آورند. سویه‌های ظریف و شیک این عطر از رایحه دانه سرو کوهی سرچشمه می‌گیرند که با نت‌های مرکباتی آمیخته شده‌اند تا یادآور سرزمین‌های مدیترانه‌ای باشند. نت‌های میانی که شامل رایحه چرم هستند، حالتی مردانه و حیوانی (انیمالیک) به «فراری یومو» بخشیده‌اند. آکورد شفاف چرم در ادامه به نت‌های چوبی و جوز پیوند می‌خورد. نت‌های پایانی هم به‌طور همزمان قوی و لطیف هستند و از روایح لابدانیوم، دانه تونکا و نعناع هندی شکل گرفته‌اند. این آمیزه جذاب را آلبرتو موریلاس ساخته است.

برند فراری
عطار آلبرتو موریلاس
طبع معتدل
سال عرضه 2009
گروه بویایی چوبی ادویه ای
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش، سرو کوهی
اسانس میانی سدر ، چرم ، جوز
اسانس پایه دانه تونکا ، نعناع هندی ، لابدانیوم
نمره کاربران
Ferrari Uomo-فراری یومو
رایحه
9
3 رای
ماندگاری
8.3
3 رای
پخش بو
8.3
3 رای
طراحی شیشه
8.7
3 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
یکی از بهترینهای فراری.
انکار نمیکنم که علاقه من به این عطر ناشی از فضای نزدیک این عطر به دیور فارنهایت هست. اما به عنوان یک عطر مستقل هم عطر با ارزشیه با در نظر گرفتن قیمت و کیفیتش. اگر از فارنهایت خوشتون نمیاد به دلیل بوی گازوئیل مانندش، پس ممکنه این عطر رو بیشتر از فارنهایت بپسندید. بیراه نیست اگر این عطر رو در رده چرمیها دسته بنده کنیم. در واقع اینجا چرم همون نمود چرم فارنهایت رو داره که از یک نوت سروی (احتمالا سینتتیک) و گلی ایجاد شده که کمی ترش و تیزتر و ادویه ای تر از فارنهایت هست. به اندازه فارنهایت شلوغ نیست اما عطر ناقصی هم نیست. هرچند نوت گلی ذکر نشده اما قابل حس هست. ترکیب این بوی گلی و پودری کمی حالت صابونی به عطر میده که خصوصا در درای داون پررنگ تر میشه.

پخش بوی متوسط داره که با در نظر گرفتن قیمت، قابل اغماض هست.
مناسب هوای خنک و سرد (به استثنای چله زمستون) .
14 آبان 1400 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : مهدی ارجمندی سعید

این عطر در فضایی بسیار نزدیک به فارنهایت هست و میتونه به عنوان یک جایگزین ارزانتر - هرچند نه بی کیفیت و بی هویت- برای فارنهایت مطرح بشه. نسخه های جدید و ریفورموله شده فارنهایت، دیگه اون شادابی و فرش بودن قدیم رو ندارند ، اون بویی که در برخورد اول همه رو به یاد خیارسبز میانداخت و در عوض بیشتر چرمی و یا به روایتی نفتی هستند. این عطر هم مشابه فارنهایت، چندان فرش نیست و حتی از همون لحظات اولیه چرم هست که بیشتر خودنمایی میکنه. هر چند کمی بوی تیزتری داره. در ادامه کمی بوش شیرین میشه.
ماندگاری زیاد اما پخش نسبتا ضعیف داره.
در کل به عنوان یک تجربه جدبد در فضایی حول و حوش فارنهایت ، با توجه به قیمت پایینش، بسیار توصیه میشه
09 آذر 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : مهدی ارجمندی سعید بجنوردی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟