BRITNEY SPEARS - Island Fantasy

بریتنی اسپیرز ایسلند فانتاسی

زنانه
کد کالا : ATR-32703
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی میوه ای
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : بریتنی اسپیرز
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-32703
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 70
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
3,560,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 4
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

بریتنی اسپیرز از عطر جدیدش با نام ایسلند فانتاسی در آوریل 2013 رونمایی کرد. این عطر به مجموعه‌عطرهای شیرین این برند اختصاص دارد. عطرهای این مجموعه عبارتند از فانتزی 2005، میدنایت فانتزی 2006، هیدن فانتزی 2008 و سیرکس فانتزی 2009.

ایسلند فانتاسی همچون دروازه‌ای گشوده به‌روی جزیره‌های استوایی نمایان می‌شود و از نت‌های گل‌فام و میوه‌ای سرشته شده است. آمیزه این عطر با معجونی از روایح مرکباتی،‌ نارنگی ماندارین، نارنگی یافا، دانه‌های سرخ و هندوانه شروع می‌شود. گل‌های یاس، بنفشه و فریزیا هم در نت‌های میانی جای می‌گیرند و سپس به مشک و نیشکر می‌رسند.

نوع عطر ادو تویلت
برند بریتنی اسپیرز
طبع خنک
سال عرضه 2013
گروه بویایی گلی میوه ای
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین، نارنگی، مرکبات ، دانه‌های قرمز ، هندوانه
اسانس میانی فریزیا ، بنفشه ، یاس
اسانس پایه مشک ، قند
نمره کاربران
Island Fantasy-بریتنی اسپیرز ایسلند فانتاسی
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند بریتنی اسپیرز
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
اول از همه اینو بگم که آیلندفنتسی هیچ ربط خاصی به خود فنتسی نداره.دوم اینکه من معمولا همین که بین آکوردهای یه عطر، کلمات آکواتیک یا ازونیک رو ببینم فرار میکنم ولی چون کل خانواده فنتسی رو واسه کلکسیونم میخواستم و قیمتشم مناسبه اینو خریدم اما آمادگیشو داشتم که اصلا واسم قابل استفاده نباشه.
یادم میاد وقتی تازه رسیده بود اولین باری که اسپری کردمش چیزی که به ذهنم اومد این بود: "عه! بد نیست. اصلا بد نیست! " هنوزم هربار بعد مدتی میرم سروقتش تو ذهنم همینو میگم و تعجب میکنم که چرا بیشتر دوسش نداشتم و استفادش نکردم و مشکلم باهاش چی بوده.
فاز اول رایحه عطر آیلندفنتسی برای من اصلا اون چیزی که از آکواتیک و ازونیک تصور میکردم نیست. تو این مرحله رایحه کاملا مرکباتی داره و اگه ردپایی از هندونه هست بیشتر به شکل آبنبات هندونه ست(بعله. بازم از اون آبنبات سفت، شفاف، رنگیا منتها اینبار با طعم هندونه). روایح مرکباتیش واقعا شفاف و خوبه.شبیه ترکیبی از پرتقال و نارنج و لیموترش.تو این مرحله هرچند شیرینی آبنباتی هندونه رو داره اما درکل کلمه رفرشینگ رو به ذهن میاره.
بعد از یه ربع، کماکان روایح مرکباتی غالبن اما تو این مرحله هندونه قویتر میشه و به اندازه مرکبات، قدرت داره.دیگه چندان واسم یادآور آبنبات هندونه نیست.بیشتر شبیه آب هندونه یا اسموتی هندونه ست که یکمم شکر توش ریختن.تو این مرحله بیشتر به اون چیزی که قبل از خریدش تصور میکردم نزدیکه اما کماکان ازش خوشم میاد.
دوباره بعد از یه ربع میتونم تغییرات رو متوجه شم. تو این مرحله، بااینکه بین نتها اثری از خیار نیست، من خیار هم حس میکنم و رایحه کلی واسم یادآور بوییه که موقع میوه خوردن میاد.تصور کنید چندنفر نشستن دورهم و هندونه و خیار و پرتقال خوردن. چه بویی تو هوا میپیچه؟ دقیقا همون بو. ته بویی از پوست پرتقال و پرتقال قاچ شده و خورده شده، ته بوی ناشی از پوست کندن خیار و قاچ کردن هندونه کاملا با هم ترکیب شدن. و من از این مرحله اصلا خوشم نمیاد چون از بوی خیار تو عطرها اصلا خوشم نمیاد. بااینحال واسم جالبه که این مرحله چقد بصورت طبیعی حس بوی میوه خوردن رو تداعی میکنه. این مرحله برخلاف دو مرحله قبلی عمر طولانی تری داره و نیم ساعت رایحه آیلندفنتسی دقیقا همینه و تو این مرحلست که متوجه میشم مشکلم با این عطر چی بوده که استفاده نکردمش
فاز چهارم یه ساعت بعد از اسپری کردن عطر شروع میشه.تو این مرحله سروکله روایح گلی و مشک هم پیدا شده اما حضورشون بحدی قوی نیست که واقعا بشه نت گلی بخصوصی رو بصورت مجزا تشخیص داد. رایحه کلی تو این مرحله واسم یادآور بوی شامپوبدنیه که یکم بوی هندونه طور داره. یعنی دیگه شبیه خود میوه نیست.یه رایحه تمیز و شامپوییه. همین که به این مرحله میرسیم بوی عطر شروع میکنه به ملایم و ملایمتر شدن. جوریکه یه ربع بعد از شروع این مرحله فقط اگه بینیمو بچسبونم به دستم متوجهش میشم(دیگران هم فقط اگه باهامون روبوسی کنن متوجهش میشن). یه ربع بعدترش حتی با بینی چسبیده به پوست هم بسختی متوجهش میشم. و بعد یه ربع، دیگه کلا رفته. این یعنی رو پوست من آیلندفنتسی بعد یه ساعت پخشش فقط رو پوسته و درکل یه ساعت و نیم موندگاری داره. اما رو لباس هر مرحله،حدودا دو برابر زمانیکه گفتم طول میکشه درنتیجه رو لباس سه چهار ساعتی میمونه. پخش بو تو یه ساعت اول یچیزی بین متوسط و کم هست(سی،چهل سانت). از اون عطراست که نیاز به چندین بار تمدید شدن در طول روز داره و بهتره رو لباس هم اسپری شه و کلا از نظر تعداد اسپری اگه باهاش مثل بادی اسپلش برخورد کنیدم بعیده کسی رو اذیت کنه
اینکه آیلندفنتسی با وجود قیمت مناسبش تغییرات نتی داره خیلی واسم جالب بود هرچند باوجود تغییراتش، مضمون کلیش ترکیب مرکبات و هندونه ست (بخوام خلاصه وار مراحلشو توصیف کنم میگم مرکبات+آبنبات هندونه. بعد مرکبات+اسموتی هندونه. بعد بوی میوه خوردن(خیار و پرتقال و هندونه). بعد شامپوبدن هندونه)
رایحه کاملا تابستونی داره. بنظر من اصلا محدودیت سنی نداره و شیرینیشم بنظر من درحدی نیست که اگه کسی شیرین دوست نباشه بدش بیاد. اگه مرحله سوم از رایحش حذف میشد(اون بوی خیارطور) من بیشتر دوسش داشتم بااینکه درکل سبک موردعلاقه من نیست. من مال خودمو دادم خواهرشوهرم بخش عمدش رو استفاده کرد که عاشق عطرهای خنک و این سبکیه و واسه تابستون ازش راضی بود(تو بیمارستان اطفال پرستاره و این عطرش هیچوقت کسی رو اذیت نکرده بود). ضمنا بنظر من بطری قشنگی هم داره و برای کساییکه دنبال عطرهای خنک و مرکباتی-میوه ای هستن گزینه خوبیه
18 فروردین 1403 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : سالمی 🄼🄾🄽🄰

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟