TOM FORD - White Musk Collection Urban Musk

تام فورد وایت مشک کالکشن اوربان مشک

زنانه
کد کالا : ATR-32488
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : تام فورد
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2009
کد کالا : ATR-32488
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 4
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

در سپتامبر ۲۰۰۹، تام فورد کالکشن "وایت ماسک" را عرضه کرد که حاوی ۴ عطر جدید است: اربان ماسک، وایت سود، ماسک پیور و یاسمین ماسک. ترکیب پایه این کالکشن اسانسی از مشک، یکی از محتویات محبوب تام فود، است. این عطرها بسیار زنانه و ظریف، و به لحاظ رنگ و ترکیب، در مقایسه با ادیشن‌های قبلی کمی روشن‌ترند.
اربان ماسک مخلوطی حاصل از عصارهٔ گل ختی، فلفل سفید CO2، زیره سبز، عسل سفید، گل یاس سامباکا، آلوی سیاه، تونکا ماسک و گیاه لوبان حاصل از کشور لائوس است.
سه عطر اول با همکاری شرکت عطرسازی ژیوودان تولید شده‌اند، اما عطر وایت سود محصول فرمنیخ است. این عطرها در بطری‌های بسیار مدرن و باسلیقه ۵۰ میلی‌لیتری عرضه می‌شوند.

برند تام فورد
عطار شرکت جیوودان، یان واسنیه
طبع معتدل
سال عرضه 2009
گروه بویایی گلی چوبی مُشکی
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه لوبان ، مشک ، یاس، زیره، عسل ، فلفل ، گل ختی ، روایح دودی، آلو
نمره کاربران
White Musk Collection Urban Musk-تام فورد وایت مشک کالکشن اوربان مشک
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند تام فورد
اخبار برند تام فورد
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام
ایکاروس عزیر امکانش هست راجع به کاراکتر عطر white suede از همین لاین توضیح بدید؟می خواستم بدونم برای آقایون قابل استفاده هست و اگر بله با چه پوششی،و اینکه عطر کویق بلانش از برند اودی می تونه جایگزین خوبی براش باشه؟
پیشاپیش ممنون از پاسختون
01 دی 1396 پاسخ تشکر
این عطر یک کپی تمام عیار از ولع اشراف زدگی شبیه به میل تمام ناشدنی لمس چرم فرمان خودروهای لوکس هست. یک "آرزو" در این عطر نهفته که تا بیست و چند سالگی با هر پسر جوانی همزاد هست. عطش ثروت برای برخورداری از این جنس از رفاه. رفاهی که به چشم دیده بشه. رفاهی که چشم ربای خط نگاه عابران باشه. تصویر روتوش شده ی مدل ها بر جلد براق مجله ها و آرزوی این که کاش شبیهشون بودم. تام فورد قلب این افراد رو با این عطر از جا در میاره. برای لحظاتی سوار بر کیو سون آئودی میشن و نگاه عابران خیابان رو بر خودشون حس میکنن که از توی چشمهاش دو پنجه بیرون میاد و به سمت اونها نشانه میره. این عطر به خوبی این سطح از آرزوها رو کاور میکنه. این سطح از برخورداری رو تلقین میکنه. از نظر من تمام مردهایی که این خیرگی و شیدایی و ارزومندی رو در چشم هاشون مستقر کردن امکان پوشیدن این عطر رو دارن. آیا این آرزوها چیزهای بدی هستن. مسلما نمیدونم. ولی فکر میکنم این جداشدگی از خویشتن حقیقی یک تضاد ایجاد میکنه با خود فرد. این تزریق توهم جاییه که تام فورد ازش پول در میاره. انگار با رویاهای شما سر شما کلاه بزارن. انگار از اینکه رازتون رو میدونن دارن سوااستفاده میکنن ازتون. . قبلا با توسکان لدر هم همینکار رو کرد. تکیه بر صندلی مرسدس در حالیکه کارتیه پاریس 18 کی رو بر چشمهاشون گذاشتن و زیپ کت چرم برونلو کوچیلینی رو تا بالا کشیدن. این دست گذاشتن بر سیناپس های حیاتی یک جوان بیست ساله ترفند این برندهاست که البته درش بسیار عالی میکنن. عطر خوش ساختیه . خوش بو هست و چند تا تعریف دیگه. اما سر کار گذاشتن اسمشه. گروگان گرفتن رویاهاست. رویا فروختنه.
02 دی 1396 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : معین عباسیان 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
خب تقریبا همونی هست که فکر می کردم،مطمئنا مردم مشکلی ندارن با رویاهاشون سرشون کلاه بزارن،همه جا دیده می شه،ارزش این آرزو ها هم مشخصه ولی من به چشم یه مکمل خوب با یه پوشش بی نقص می دونم که یه کت چرم هم توش داره!اون بخش آخر به نظرتون عملیه؟جایگزین کردنش با کویق بلانش،از لحاظ قیمتی به صرفه تر هست،از لحاظ ساختاری تام فورد قوی تره ولی،پرفورمنسشم قوی تره،ولی به صورت کلی جایگزین خوبیه براش؟
02 دی 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ssh
باسلام خدمت دکترایکاروس عزیز.خداوکیلی شرحی که دادین رو بارها توی خودم حس کردم و واقعادچاراحساس دوگانگی اونچه که هستم ودوست دارم باشم بوده ام وهستم.ولی متوجه نشدم این توصیف درباره Urban Musk بود یا White Suede؟
02 دی 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : alireza .xx ممد

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟