DOLCE & GABBANA - Pour Femme Intense

دولچه گابانا پورفم اینتنس (دولچی گبانا پور فمه اینتنس)

زنانه
کد کالا : ATR-31846
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : دولچه گابانا
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-31846
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 120
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
5,950,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    5
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    4
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    5
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 25
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

دلچی گابانا پور فم در نسخه اینتنس.

یک سال پس از ارائه ادکلن پورفم توسط برند دلچی گابانا، نسخه اینتنس آن نیز معرفی و به علاقه مندان به این برند معرفی شد. پورفم اینتنس رایحه‌ای شیرین داشته و مناسب روزهای سرد سال است.

این محصول در سال 2013 توسط خانه ادکلن سازی دلچی گابانا معرفی شده .

عطرافشان استفاده از این رایحه باطراوت را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند دولچه گابانا
طبع گرم
سال عرضه 2013
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین، بهار نارنج
اسانس میانی شکوفه پرتقال ، گل مریم
اسانس پایه چوب صندل سفید ، پف نبات
نمره کاربران
Pour Femme Intense-دولچه گابانا پورفم اینتنس (دولچی گبانا پور فمه اینتنس)
رایحه
8.3
6 رای
ماندگاری
7.4
9 رای
پخش بو
8
9 رای
طراحی شیشه
8.7
6 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دولچه گابانا
اخبار برند دولچه گابانا
نظرات کاربران (10 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
من این عطر رو امروز بدون تست خریدم. چون هم تعریفش داخل سایت ها زیاد دیدم هم بخاطر محدودیت کالا گالری ها دیگه تست ندارند حتی تستر عطر هم برای فروش گذاشتن. عطر خوشبویی هست. اما واقعا نمیدونم چرا میگن برای فصل سرد هست؟ با توجه به پخش بوی ضعیف و بوی ملایم مطلقا برای ظهر تابستان هست. شیراز هستم و شهر کاملا معتدل رو به گرم. امروز چندبار عطر استفاده کردم. واقعا پخش ضعیفی داره البته بقیه کارهای دولچه گابانا هم متاسفانه همینطور هستند. بدون تست راحت میشه خرید. عطر همه پسندی هست بوی خاصی نداره. اما با توجه به قیمتش اصلا عطری نیست بخوام دوباره تهیه کنم. اگر کسی پخش بو عطر براش مهم هست مطلقا این عطر رو توصیه نمیکنم. با قیمت خیلی بهتر میشه از عطرهای الی ساب تهیه کرد. تقریبا همه عطرهای الی ساب که در ایران موجود هست رو دارم و واقعا راضی هستم. الآن هم عطر الکسیر جدیدترین الی ساب در گالری ها اومده اونم از لحاظ ماندگاری و پخش و نت بویایی بی‌نظیر هست فقط متاسفانه بخاطر قیمت بالای دلار و عطر تازه لانچ شده قیمت نسبتا بالایی داره.
24 بهمن 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Farnaz Rohaam
من هم شیراز زندگی میکنم و نظرم دقیقا مثل نظر شما بود. یه دکانت پنج میل ازش گرفتم و بار اول که استفاده کردم کمی توی ذوقم خورد. به نظرم بوی معمولی ای داشت و پخش بوش هم خیلی کم بود.اصلا هم بوی مارشملو نمیداد.من دنبال یه عطر مارشملویی بودم و توقع داشتم یک چیزی توی مایه های منیفستو باشه. اما چون تنها عطری بودن که اون مدت داشتم ازش استفاده کردم تا تموم شه. حتی دی ماه کیش هم بردمش ولی اونجا هم به نظرم وقتی میزدم بویی نمیداد که کسی متوجه بشه.
اما اما اما
چند وقت پیش متوجه شدم که توی کمدم از بعضی لباسهام یا شالهام بوی فوق العاده ای میاد. بوی دلنشین مهربون شیرین ملیح مارشملویی بوی خیلی خوب. یه بویی شاید نزدیک به درای داون منیفستو ولی حتی بهتر
و خوب خیلی تعجب کردم چون عطری به این بو نداشتم و میدونستم که رو اون لباسهام منیفستو نزدم و این بو هم متفاوت بود.تا اینکه یه کم بررسی و دقت کردم و فهمیدم این بوی درای داون پورفم دولچه گابانای اینتنسه . و بعد تاااازه فهمیدم این همه تعریف از کجا اومده بود و چرا بعضیا عاشقشن. و واقعا رفت توی لیست عطرایی که دوست داشتم کاملشو داشته باشم. برای همین بهت پیشنهاد میکنم یه مدت ازش استفاده کنی ، من اوایل چون بوش رو نمیفهمیدم تعداد زیادی پاف میزدم. بعد از چند روز به لباسات برگرد و بوشون کن و ببین میتونی به اندازه ی من ازش لذت ببری یا نه.
06 اسفند 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Rohaam علی
سلامممممم به همشهری و دوست عزیزم. بله کاملا درست میفرمایید. روی لباس تا مدتها بوش هست حتی روی بلاتر. اما برای من پخش بو خیلی مهم هست که متاسفانه این عطر اصلا پخش نداره. و بوی عطر روی لباس مورد خاصی نیست. مثلا لا نویت تریزور لانکوم یا مای بربری بلک یا آرمانی کد کشمیر یا هیپنوتیک پویزن دیور یا فلنکرهای مختلف لاویه لانکوم.... وقتی استفاده میکنم اطرافیان میگن هنوز تو رو ندیده از بویی که داخل فضا پخش شده متوجه حضور تو میشیم. وقتی یه عطر فقط و فقط قرار باشه خودم بوش حس کنم اصلا دوست ندارم. الآن یک سوم شیشه رو مصرف کردم مرتب استفاده میکنم تا زودتر تمام بشه و یادم باشه دیگه هرگز سراغ دولچه گابانا نرم. تاحالا چند عطر از این برند تهیه کردم همیشه پشیمون شدم. فریب بوی خوب میخورم. موقع استفاده میگم وااااای چرا خریدم؟ حیف از این بو نیست که شبیه بوی مایع لباسشویی فقط خودم روی لباس حس میکنم؟از همچین برندی واقعا بعید هست که روی عطرهاش اصلا کار نمیکنه فقط بوی عالی بده و تمام.
10 اسفند 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : shima.a بابک
درود بر دختران زیبای شیراز
سرزمین هنر کلمات !
سرزمین بزرگان ادبیات جهان که همگی آموزش عشق داده اند و بیش از سایرین ، اهالی شیراز بوده اند که آموخته اند !
سرکار خانم الهه عزیز ضمن سلام تجربه ی این حقیر را در اینگونه موارد آزموده و بکار گیرید ، انشاله که مفید و مثمرثمر باشد بر شما :
عطر شما که به نیم رسید در شیشه ، باتل را در جعبه خودش بگذارید و در محلی با دمای ثابت و بدون تلورانس مثل کمد اطاق نگهداری کنید .
برای مدت حداقل سه سال !
قبل از آن شیشه را معکوس کنید و بیافشانید تا مایع عطر درون لوله ی افشانه خالی شود . این کار خصوص برای دوستانی که در شهرهای گرمسیری زندگی میکنند الزامی ست . فلسفه و چرایی اش بماند !
پس از سه سال با استفاده ی مجدد از میزان باقیمانده عطر ، از پخش عطر متعجب خواهید شد !
دقیقا معکوس میشود !
یعنی ( تنها برای این دسته ! ) ماندگاری کاهش و پخش بسیار افزایش می یابد !
موفق باشید انشاله
10 اسفند 1402 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : Celestia Rezvani
درود بیکران بر شما. سپاس از لطفتون و کلام زیبا که صبحم واقعا بخیر شد. ممنون از راهنمایی. چشممممم حتما اینکار انجام میدم. چقدر عالی که اساتید خبره در عطر راهنمایی میکنند. چون خودم واقعا ناامید شده بودم. از بوی این عطر واقعا لذت بردم اما حیف که قدرت پخش اینقدر ضعیف باشه حتی بعضی از دوستان میگفتن امروز عطر استفاده نکردی؟ چون من حتی زمانی که به کرونا مبتلا بودم هرگز عطر رو ترک نکردم. بازهم سپاس از راهنمایی ارزنده. شاد و پیروز باشید.
10 اسفند 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : کامبیز سخی nazanin

بسیار فانتزی در عین حال بسیار نجیب و صمیمی. گرمی دلنشین داره . یک بار پنج شش سال پیش داشتمش قصد خرید دوباره دارم. به نظر من بدون تست هم میشه خرید . فکر نمیکنم کسی نپسنده این عطر رو .
23 آبان 1400 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : سولماز سعیده دهرویه
برای عروس چطور هست؟میشه در همه فصل ها ازش استفاده کرد؟
19 فروردین 1402 پاسخ تشکر
جناب آقای داورپناه به نظر شخص خودم برای عروس مناسبه و ۴ فصله. ولی توی فروشگاههای مختلف بخصوص زنجیره ای های عطر فراوان موجوده میتونید به راحتی تست بفرمایید. اما خب مدتی که بنده استفاده میکردم فقط بازخورد مثبت داشت و خیلی جذاب بود. هرگز کسی بازخورد منفی نداد .
19 فروردین 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : ماری امید داورپناه
سلام فاطمه جون. میگم چون تو خیلی خوش سلیقه ای همش ازت میپرسم. این عطر و مدرن موس استی لودر رو در نظر بگیر‌ .کدوم ملایم تر و شیک تره به نظرت؟ واس زمستون بگیرم
31 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : ملورین فاطمه فیضی
شکیبا جان ممنونم از لطفتون. من مدرن موس رو تست نکردم ولی میگن شبیه آیدیل گرلن هست. خودم باشم بین آیدیل و دلچی گابانا پور فم اینتنس قطعا پورفم اینتنس رو انتخاب می‌کنم. وای میمیرم برای رایحه اش. باز هم اکیدا تاکید می‌کنم که با گفتن بقیه خرید نکنید. ولی این عطر واقعا خوشبوئه. همه جا هم هست تست کنید. یک بوی عجیبی داره که به نظر من ممکن نیست کسی خوشش نیاد. خیلی شیک و خیلی ملایمه با اینکه گرم و شیرینه ولی انگار جزو وجود میشه . یه جور عجین با وجود میشه . خلاصه خیلی عالیه.
01 خرداد 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : علی ملورین
حتما جفتشو میرم تست میکنم بعد میخرمش.مرسی از راهنماییت عزیزم
02 خرداد 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی محسن جمالیان
فاطمه من خریدمش.خیلی خوشبوعه و خوشمزس. ادم دلش میخواد بخورتش. مرسی از کمکت عزیزم. سلیقمو خوب فهمیدی.حیف که باید تا پاییز زمستون صبر کنم.
07 خرداد 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سالار كلوچه محسن
خیلی مبارکه . به خوشی و سلامتی استفاده کنی عزیزم. خیلی خوشحال شدم که خوشت اومده . توی تابستون هم اگه جاهای خنک زندگی میکنی با یک پاف میتونی سر کنی :)
تبریز که هنوز هوا کاملا خنک و گاهی حتی سرده و من هر چی عقده عطر گلی و شیرین دارم خالی میکنم:)
07 خرداد 1402 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : Khadijeh محسن
خانم فیضی به نظر شما این عطر 4 فصله؟ یا فقط در ماه های معتدل و خنک قابل استفاده ست؟
05 تیر 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی بابک
شکیبا جان والا من گرمی زیادی ازش نمیگیرم و برام در فصل گرم سال ( البته من تبریز زندگی میکنم و خرما پزون تابستون دیگه نهایت دمای گرم دور و بر ۳۰ درجه است) هم قابل استفاده است بخصوص که همه جا کولرها هم روشنه . اما شما نسبت به شهر و دمای مکانی که میخواهید برید یک تستی بکنید . فکر نمی‌کنم آزار دهنده باشه به هر صورت.
06 تیر 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : Mehran محسن

اگه جزء خانمهایی هستید که به بوهای گرم و شیرین حساسید ولی دوست دارید یه عطر شیرین برای فصول سرد داشته باشید این عطرو تست کنید شاید بتونه گزینه مناسبی باشه... با اینکه شیرینه ولی ملایم و کاملا بی ازار و همه پسنده و احتمالا بتونید راحت باهاش کنار بیاید...رایحه غالبش مارشمالوئه ولی جنس رایحه شبیه عطرهای وانیلیه... گرما و شیرینی بالانس شده ای داره که دل رو نمیزنه... گلهای سفید در بک گراندشن و خیلی واضح حس نمیشن.نت مرکباتی هم کمی در پس زمینه حضور داره که باعث بالانس بهتر میشه و از گلی بودن محض عطر جلوگیری میکنه... ضمنا پخش و موندگاریش متوسطه و اون کلمه اینتنس تاثیری در میزان بیشتر شدن این موارد نداشته و فقط غلیظ تره نسبت به نسخه معمولی
21 آذر 1399 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : سولماز ارکید...

6
رایحه
5
ماندگاری
4
پخش بو
7
طراحی شیشه
رایحه خطی گرم و ملیحی داره که هر از گاهی یه نت پرتقال کلشو میاره بیرون خودشو نشون می ده... گرماش و شیرینیش خیلی زیاد نیست برای پاییز و زمستون مناسبتره اما متاسفانه ماندگاری خیلی کمی داره و پخش کمتر که حتی برای اینکه خودتون متوجهش بشین باید پافهای خیلی بیشتری بزنین در نتیجه شاید خیلی مقرون به صرفه نباشه. ولی ملوسه
01 تیر 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : شکیبا ع میرزایی

با سلام خدمت اروان جان و جناب کبیری و آقا مهدی با توجه به اینکه بنده ادکلن زنونه زیاد تست نداشتم و الان هم می خوام برای روز مادر یه ادکلن برای مادرم بخرم . چه ادکلنی رو پیشنهاد می کنید مادرم خیلی سخت پسند هست از بین 300 ادکلنی که دارم اونتوس رو خیلی دوست داره می خواستم نظر شما ها رو بدونم که چه کاری رو بخرم یه خانمی که خودش فروشنده هست همین کار دولچا گابانا رو بهم پیشنهاد داده با این که این از هیچ نظر به اونتوس ربطی نداره بنظرتون بخرمش رنج قیمت هم بهتره زیر 500 هزار تومان باشد با تشکر
17 اسفند 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : samet
جناب خیاط عزیز این مطلب رو با جواب ایکاروس عزیز بهتون تقدیم می‌کنم
اینها تعدادی پیشنهاد برای بانوان

.
‏■ Jour d Hermes Absolue
لوند و کمی افراطی و خوش مشرب و باهوش. جوان و با تجربه. .
.
‏.■Hedonist Viktoria Minya
نفس بر. خیلی زیاد اغواگر و در عین حال دست نیافتنی. صدای شیوای قهقه ی خنده. همه چیز در این عطر در اوج سرخوشی و شادمانیه اما کاراکتر به گونه ای زیبا و خواستنی شده که برچسب وقیح و سبکسر بهش نمیچسبه. .
.
‏■ Miller Harris La Pluie
باهوش و نافذ. کم حرف و خوش بیان. اغوا گری خاموش. بی حاشیه. رک و آرام.
‏■ Dior Jadore Lumiere
برونگرا و احساساتی و خنده رو. پر جنب و جوش. روابط اجتماعی قوی.
‏■ Mon Est Rouge Majda Bekali
درونگرا . به شدت باهوش و مستقل. غیر قابل نفوذ. .
.
‏■ Maison Francis Kurkdjian Lumiere pour Femme
اغوای خالص. .
‏. ■ Maison Francis Kurkdjian Amyris
ساده، مهربان، خوش قلب و صمیمی. .
.
.
‏■ Serge Lutens Feminite De Bois
مثل بالا. اما اجتماعی تر.
.
.
‏. ■ Serge Lutens Tubereuse criminelle
مغموم و باهوش و جذاب و اثیری
‏■ Tubereuse 3 Histoires de parfumes
شیطنت زنانه اما ثروتمند و مسلط .
.
.
‏. ■ Quelques Fleurs Royale Houbigant
مادرانه. پر احساس. اجتماعی. خوش برخورد .
‏. ■ Orangers en Fleurs Houbigant
مادرانه. اما بسیار ساده. درجه یک. آغوش کشیدنی .
.
‏. ■Acqua Nobile Gelsomino Acqua di Parma for women

بازم یه کار مادرسالار. درجه یک. با کیفیت. خوشپوش.
..
‏. ■ Etui Noir Miller Harris
هوش از سر و کله ی این عطر میباره. با هوش اما پر از شیطنت و بازیگوشی. نشوندن این دوتا توی یه عطر سخته .
.
‏. ■ kelly Cleache Hermes
جوون. فعال. باهوش. با انگیزه. دوست داشتنی
.
.
‏. ■ Angel Muse Thierry Mugler
نسخه ی قبلی اما اجتماعی تر
.
.
‏. ■ Black Jade & Upper ten Lubin
قبلا راجع بهشون صحبت کردم مفصل. اصا مگه میشه خوبتر از اینها؟

‏■ Ostara Penhaligons
خوش قلب. تحصیلکرده. صمیمی. قابل اعتماد.

‏■ Chamarre Mona di Orio
نمیخوام از الان براش شرط بزارم. اما زن من باید همچین تیپ عطرهایی بزنه. زن من نزنه ، زن کی بزنه؟؟ (شوخی)


‏Journey Marry Kay
تجربه نشون میده نیلوفرآبی یکی از بهترین انتخاب های بهاری برای خانم هاست و برای پوشش های نازک و روسن زنانه لازم الاجراست. تست این یکی رو از دست ندید.

‏Fracas Robert Piguet
اجازه بدید یه پوششی رو برای بهار خصوصا اگر در آب و هوای معتدل زندگی میکنید پیشنهاد بدم. پیراهن سفید . دامن سیاه و کت جین آبی. یکی از بهترین عطرهایی که برای این پوشش میتونید بهش چشم داشته باشید همین عطر هست. عطری چهار فصل از مریم پهناور. پهناور به این خاطر که تمام اجزای مریم رو اجرا میکنه . خوشپوش و به شدت محترم و برازنده.


‏Essence Eau de Musc Narciso Rodriguez
متانت و آرامش اولین کلماتی هست که از دهان این عطر بیرون میاد . حد خودش رو میدونه و از پیچیدگی های پودری-مشکی رایج در عطرهای زنانه فاصله میگیره. از شلوغ بازی بی جهت ابا داره. ترکیبی موگه و برهنه از معصومیت و لطافت. کار خوبیه.


‏Elise Rance 1795
جای شک و شبهه داره مگه گرفتن این؟ خوشرو. بلند پرواز. خوبیش اینه که با هر پوششی سازگاره. پخش بوی حیرت انگیز. و کاملا بازخوردگیر.

‏Chanel Chance Eau Tendre
هر لیستی بدون این ناقصه به نظرم. آن چیزی که از واژه ی "خواهر" استخراج میشه، مهربانی و امنیت و صمیمیتی هست که نظیر و مثالش در هیچ ارتباط دیگری پیدا نمیشه. خواهرانه و دلپسند و نجیب.
17 اسفند 1396 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Khadijeh محسن جمالیان
درود به تمام مادران عالم و فرزندان نیک پندارشون . خوشبحال اونایی که میتونن برای مادرشون هدیه بگیرند ... .

بردوس سیلوا دو برزیل Berdoues Selva do Brazil : سبز و خنک - کمی ترش و مرکباتی - کمی شیرین و کمی تلخ .
موقع تحویل هدیه دستاشو ببوس که اگه خوشش اومد یا نیومد در هر صورت به روی ماهت بخنده .
17 اسفند 1396 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : شکیبا ع میرزایی
خیلی خیلی ممنون بچه ها اینشا الله همیشه شاد و خوشحال باشید
17 اسفند 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : نازی جاوید samet

بین این و Happy Spirit Elixir d'Amour

کدوم بهتره؟؟؟؟ [...]
27 دی 1394 پاسخ تشکر

یه سوال داشتم خدمت دوستان
رایحه پودری یا صابونی که میگن رو میشه یه مختصر توضیح بدین؟
ممنون
27 دی 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : عطيه ميلاني
به سیاوش
رایحه ی صابونی با رایحه ی پودری کاملاً متفاوته
رایحه ی صابونی به رایحه هایی گفته میشه که مارو یاد ماده های شوینده مثل تاید و صابون میندازن ... یا پارچه های تازه شسته شده .. به طور معمول اصطلاحاً بوی حمام تمیز دارن ! (مثل دانهیل قهوه ای : http://www.atrafshan.ir/view/54/Dunhill+for+Men)

رایحه های پودری هم دو دسته هستن از نظر من:
یا آدم رو یاد پودر تالک یا پودر بچه میندازن (مثل Lanvin jeanne couture ، یا Armani lei زنانه )
یا آدم رو یاد رژ لب و پنکیک آرایشی زنانه میندازن ؛ (مثل .... (خدایا منو از اعتراض هواداران در امان بدار) مثل Dior Homme (درب ادکلن رو ... نه خودش رو ...درب ادکلن رو بو کنید بوی رژ لب آرایشی براتون تداعی میشه) ) .
27 دی 1394 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : نازی جاوید ایرن
البته این جور روایح در عطر ها ، تک نُت نیستند ؛ یعنی فقط این رایحه ها نیستن که در عطر حضور دارن . در ترکیب با نت های دیگه کاملاً تعدیل و طبیعی میشن . . و بسیار دوست داشتنی !!
27 دی 1394 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : نازی جاوید گلی
این سوال من هم بود تا زمانیکه عطر شالیمار اینیشیال گرلن بوی پودری و عطر مای نیم تروساردی بوی صابونی رو برام تعریف کردند. توضیحش با لغات ساده نیست، باید خودتون بو کنید تا متوجه بشید. البته من سعی میکنم یه توضیح کلی بدم و راجع به عطر معرفی شده در این صفحه اطلاعاتی ندارم. سنجد رو مثال میزنم از این جهت که نزدیک ترین عنصری که میشناسم که به وضوح ازش بوی پودری استشمام میشه هست. یک عدد سنجد رو در دستتون له کنید تا بوی قویتری ازش ساطع بشه. بعد چشمتون رو ببیندید و بوش کنید؛ کیفیت بویی که از سنجد ساطع میشه با کیفیت بویی که مثلا از آلبالو ساطع میشه یکی نیست. اینجاست که توضیحش سخت میشه :).. اسمش رو میتونید بذارید ظرافت یا یک تم همراه. حالا از این ظرافت یا تم همراه که در بعضی از ترکیبات وجود داره برای انتقال یک بوی متفاوت در عطرها استفاده میکنن و نتیجه اش میشه برداشتی که از بوی پودری داریم. و اما بوی صابونی؛ بوی صابونی در عطر مدرنی مثل مای نیم تروساردی القا کننده ی تمیزی هست. نه اینکه به یاد صابون یا کف بیوفتید. صرفا برداشتی که خواهید داشت اینه که این عطر تداعی گر پاکیزگیه. همین ویژگی باعث ملیح تر به نظر رسیدن اون عطر میشه و یا به عبارتی بی آزارتر و معصوم تر و یا حتی لطیف تر.
27 دی 1394 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Farnaz شکیبا
خیلی ممنون از هر دو شما سحر خانم و بهاره خانم
28 دی 1394 پاسخ تشکر
خانم سحر میشه لطفا عطرهای بیشتری که بوی رژ لب یا پنکیک میده رو اسم ببرین؟؟ ممنون میشم.
25 مرداد 1395 پاسخ تشکر

عطر بسیار بسیار خوشبو و دلشین و جذابیه ولی ماندگاری بسیار کم
30 آبان 1394 پاسخ تشکر

0
رایحه
7
ماندگاری
10
پخش بو
0
طراحی شیشه
این عطر بویش محشره من می خواستم از عطر افشان بگیرم کامنت هم گذاشتم حدود 2 ماه پیش ولی عطر افشان نیاورد و من هم از [...] دقیقا با همین قیمت عطر افشان تهیه کردم ماندگاریش خیلی خوبه
05 خرداد 1394 پاسخ تشکر

سلام عطر جدید مردانه اینتیس رو هم بیارین محصول 2014 هست با تشکر
04 خرداد 1394 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟