GUERLAIN - Guerlain Homme EDT

گرلن هوم ادو تویلت

مردانه
کد کالا : ATR-31295
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : گرلن
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2008
کد کالا : ATR-31295
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 13
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ادکلن مردانه اصلی برند گرلن است که در طراحی ادکلنهای خاص تبحر دارد. ظاهر جذاب این محصول دوست داران ادکلن را به سمت خویش متمایل می‌کند.
گرلن هوم محصول سال 2008 می‌باشد.
«گرلن هوم» از عطرهای چوبی و آروماتیک برند گرلن است که برای مردان طراحی شده و اولین در سال 2008 به بازار آمد. آمیزه «گرلن هوم» را تیری واسر و سیلوین دلاکورت ساخته‌اند. برجسته‌ترین نت‌های به‌کاررفته در این عطر عبارتند از لیموترش سبز، نعناع، ترنج، سدر، خس‌خس، شراب رام، شمعدانی و موهیتو.

عطر افشان این ادکلن را به شما عزیزان پیشنهاد میکند .

نوع عطر ادو تویلت
برند گرلن
عطار تیری واسر، سیلوین دلاکورت
طبع خنک
سال عرضه 2008
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش، نعناع ، خس خس ، سدر ، شمعدانی ، موهیتو
نمره کاربران
Guerlain Homme EDT-گرلن هوم ادو تویلت
رایحه
7.6
5 رای
ماندگاری
7.2
6 رای
پخش بو
7
7 رای
طراحی شیشه
6.8
5 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند گرلن
اخبار برند گرلن
نظرات کاربران (22 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
لطفا guerlaim l homme leeau boisee n رو اضافه كنيد تا مجبور نشيم با قيمت هاي نجومي خريداري كنيم!!!
10 مرداد 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران

اتفاقا به نظرم نت هایی مثل دارچین و لیمو و چرم و خیلی اسانس های دیگه که تو عطرهای دیزاینر استفاده میشه خیلی گران قیمت نیست. مثلا تو عطر گرلن ل اینستنت که خریده بودم یکسری ذرات معلق بود،بعد با جستجویی که کردم فهمیدم این ذرات معلق متعلق به نت کاکائو هستن که از فرآیند maceration باقی موندن و .... بنابراین این طور نیست که اسانس ها تماما سنتتیک باشند..
24 تیر 1394 پاسخ تشکر

سلام دوستان

یه نکتۀ کلی بگم.
ببینید الان اکثر نت های بکار رفته در عطرها خصوصای برندهای دیزاینر، روایح مصنوعی هستند. یعنی مثلا اون ادکلنی که توش نوشته رام هست، دارچین هست، عود هست و غیره، اکثرش مصنوعی هست.
الان خیلی ادکلن ها بوی عود میدن و توشون عود هست ولی شما می دونید تهیۀ اسانس عود واقعی چقدر هزینۀ بالایی داره؟ در مورد مشک هم همینطور، از طلا گرون تره!
در مورد رام هم همینه، فکر نکنید واقعا رام توش هست! نخیر، اسانس مصنوعی و شبیه سازی شده اش هست که فقط بوی رام میده.
در ادکلن های دیزاینر ممکنه اسانس های طبیعی باشه اما فقط اسانس های ارزون رو بصورت طبیعی بکار می برند مثل اسانس لیمو و ... .
یک کتابی ترجمه شده بنام اصول و شیوۀ عطر سازی. سرچ کنید شریف عطار، توی وبلاگش گذاشته، دانلود کنید و بخونید، خیلی چیزا دستگیرتون میشه.
24 تیر 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حسین .ب

ممنون از مدیر بزرگوار عطر افشان
23 تیر 1394 پاسخ تشکر

آقا مهدی بزرگوار، رام یا عرق نیشکر که تو این کار وجود داره ولی اینجا نامیوازش نیومده نوشیدنی تقطیری الکلی است که از تخمیر نیشکر به وجود می آید
23 تیر 1394 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : چون نمیدونیم خود رام به کار رفته یا رایحه شبیه سازی شده اون در آزمایشگاه ، طبق سؤالی که ما پرسیدیم گفتند تا زمانی که اطمینان وجود نداشته باشه خرید و فروش و استفاده مشکلی نداره.
این سایت جای انسان های فرهیخته است که خیلی برای خود ارزش قائل هستند. یک بار برای همیشه این بحث را تمام کنید.
با توجه به غلظت عطر، حداقل 75% و حداکثر 95% از حجم شیشه عطر رو الکل سفید (اتانول) یا همان الکل خوراکی تشکیل می دهند. (همه عطرهای دنیا، همه ی همه). حالا این الکل طبیعی (خوراکی) رو از 100 تا میوه مختلف می توان تولید کرد. از هر میوه ای که تولید بشود، کمی بوی آن میوه در الکلش حس میشود. برای کاربردهای پزشکی حتما حتما باید اسانس به جا مانده از زمان تقطیر حذف شود چون عفونت ایجاد می کند. (مگر در شرایط دشوار و عدم دسترسی، نباید زخم را با نوشیدنی های الکلی، ضد عفونی کرد).
حالا در عطر سازی بر عکس پزشکی است، فلان میوه را برای استخراج اسانسش تقطیر می کنند و الکلش را نمی خواهند. اگر هم الکلش را بخواهند میشود جزیی از 75 تا 90 درصد الکل همه عطرهای دنیا. خیلی از عطرها هستند که الکل پایه شان از یک میوه استخراج شده است و اسانس های میوه های دیگر را دارند.

الکل هم چند تا نقش دارد در عطرها:
1ـ پخش عطر: در هنگام تبخیر عطر، اسانس هم پخش می شود.
2ـ استفاده به عنوان حلال: اتانول حلال جامعی است، بدین دلیل که شاید اسانس های مختلف موجود در یک عطر با هم حل نشوند، ولی همه آنها در اتانول حل می شوند.
3ـ نگهدارنده: به مانند نگهداری جنین در الکل، اتانول از فساد اسانس ها جلوگیری می کند. درست بعضی ها از تاریخ انقضای 3 سال برای عطر حرف می زنند. من خودم عطر دارم برای 15 سال پیش، نه بو، نه ماندگاری و نه پخش اش ذره ای تغییر نکرده است. همین الان برند nasomatto، به صورت محدود سفارش 2 لیتری برای بلک افغان می گیرد. 2000 میلی لیتر، عطری به اون سنگینی رو نمیشه توی کمتر از 10 سال مصرف کرد.
23 تیر 1394 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : این مسأله منافاتی با فرهیختگی نداشت. بحث در این مورد مفصله که در اینجا نمی‌گنجه.
سلام اقا امین باغبان
بله درسته رام همینه که شماگفتید ومن معذرت میخوام چون اطلاعاتم در موردش کامل نبود
رام ، روم (به فرانسوی: Rhum) یا عرق نیشکر یک نوع نوشیدنی تقطیری است که از تقطیر نیشکر به دست می‌آید. این نوع عرق می‌تواند از محصولات نیشکر مانند ملاس و یا به صورت مستقیم از شیره نیشکر گرفته می‌شود.(ان رو از یکی ازسایت های معتبر کپی کردم و از بابت ازشون معذرت میخوام)

23 تیر 1394 پاسخ تشکر

تو سایت دیگه خوندم تو ترکیباتش نوشیدنی های الکلی به کار رفته، درسته ?
09 تیر 1394 پاسخ تشکر
سلام امین عزيز
توي گرلن نوشيدني الکي و جود نداره فقط رام(عرق نيشکر)وموهيتو يه نوع نوشيدني خنک خيل معرف که من نديدم جايي بگن الکيه
10 تیر 1394 پاسخ تشکر

به ساحا
سلام! بعد از چند روز تحقیق رو پیشنهاد شما Guerlain L'Homme L'Eau Boisée رو واسه همسرم بلایند بای کردم چون نتونستم جایی پیداش کنم! کلا کار کمیابی هست... هنوز زیاد نمیشناسمش..منظورم اینه که باید چند روز بگذره که بتونم راجع بهش دقیق نظر بدم.. فقط بگم که رایحه نسبتا تند و ترش لیمو در کنارvetiver یا همون خس خس بسیار غالبه ..انتظارم از پخش و ماندگاری رو با توجه به اینکه محصولی جدید از برند با سابقه گرلن هست بر اورده نکرده!! امیدوارم با گذشت زمان بیشتر به دلم بشینه..ولی در مجموع کار خوب و شیکی هست.. مرسی از پیشنهادتون (-:
06 تیر 1394 پاسخ تشکر
سلام.مبارکتون باشه..البته که کار کمیابی هست چون به نسبت گرلن های مردونه تاحدودی جدیده2012...بویی متفاوت داره(تکراری نمیباشد) و باکلاسم هست اصلا هم آزار دهنده نیست...خواهش میکنم لطف دارین ..عذر خواهی میکنم از بابت اینکه دیر جواب پستتونو دادم //
02 مرداد 1394 پاسخ تشکر

به خانم زهرا مهرپور...سلام...Guerlain L'Homme L'Eau Boisée
04 خرداد 1394 پاسخ تشکر

هشدار!
نسخه پرفیوم این عطر رفورموله شده،چند روز پیش تست کردم،خیلی آبکی شده بود. 3 ساعت موندگاری هم نداشت با پخش ضعیف!
03 خرداد 1394 پاسخ تشکر

به ساحا
لطفا عطری رو که پیشنهاد دادی به انگلیسی بنویس..متوجه اسمش نشدم..تو سایت گرلن هم عطر مردانه مشابه این اسم ندیدم...مرسی از لطفتون
02 خرداد 1394 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟