M. Micallef - Spiritual

ام میکالف اسپیریچول (اسپیریچال)

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-40501
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی ادویه ای
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : ام میکالف
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-40501
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 2
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ششمین قطعه از «کالکشن Secrets of Love» به حس ششم ما آدمیان اختصاص دارد؛ حسی که وقتی عشق ناگهان فرامی‌رسد و روح ما را تسخیر می‌کند، لمسش می‌کنیم. عطر «اسپیریچول» ‌همچون صاعقه‌ای خروشان و غران است که درون یک بطری زیبا برای شما به زنجیر کشیده شده تا آرزوهای شما را برآورده کند.

نت‌های اولیه، رد شگفت‌انگیزی از گل رز و ترنج را به مشام شما می‌رسانند تا سریعا شما را تحت تاثیر قرار دهند. سپس لایه‌ای سبک که از زلالی یاس و لطافت سدر شکل گرفته، به حواس آرامش می‌بخشند و هوس‌های شما را برانگیخته می‌کنند تا در فوران نهایی شما را با قدرت جادویی عنبر و وانیل و لوبان تسخیر کنند.

عطر «اسپیریچول» حالتی معماوار و راز‌آمیز دارد که شما را شیفته خودش می‌کند. این عطر مردانه و زنانه، ناب‌ترین ترکیبات عطرسازی را در کنار استعداد بی‌نظیر عطرسازان قرار می‌دهد تا داستانی سرشار از آغاز دوباره، همجوشی عاشقانه و شورانگیزی بلندپروازانه را برای شما بازگوید. عطر «اسپیریچول»، این صمیمیت و نزدیکی عاشقانه بین دو انسان را با توازنی بی‌نقص بیان می‌کند و معنای سرنوشت مشترک، پیوند آسمانی و رابطه‌ای در حد تله‌پاتی را در عشق‌های ناب به شما نشان می‌دهد.

عطر «اسپیریچول» پس از تماس با هر کس، رنگ آرزوهای او را به خودش می‌گیرد. این عطر که در هیچ نوع تقسیم‌بندی خاصی نمی‌گنجد، ما را از همه بندها و زنجیرها رها می‌کند. این عطر پس از تبخیر شدن، تازه انگار از بندهایش رها می‌شود و به‌سوی آسمان هفتم بال می‌گشاید؛ ‌به‌سوی قلمرو رویایی‌ای که با سرمست‌شدگی حواس ما آغاز می‌شود.

عطر «اسپیریچول» که جست‌وجوهای «کالکشن Secrets of Love» را در جهان عشق و هوس‌انگیزی تکمیل می‌کند، شما را به جهان زیباترین روح‌های آدمیان می‌برد. این عطر به همین روح‌های زیبا تقدیم شده است.

مارتین میکالف در مقام هنرمندی که تفسیر شخصی و استادانه خاصی برای هر یک از مخلوقاتش دارد، ‌بطری‌های تماشایی و جذابی را برای این کالکشن در نظر گرفته است؛ ‌بطری‌هایی که همچون یک اثر هنری می‌درخشند و حصارهایی را نشان می‌دهند که جادوی عشق هر لحظه در پی گریختن از آنها است؛‌ شش عطر ارزشمند و گیرا که مانند پرهای مرغ بهشتی می‌درخشند و هر کدام نشان‌دهنده یکی از مراحل شش‌گانه عشق در قالب عطرهای لوکس و خوش‌رایحه هستند. مارتین میکالف و جفری نجمان، ایده‌های بزرگی برای این کالکشن داشته‌اند و تمام تلاششان را برای تحقق آنها به‌کار گرفته‌اند: ترکیبات عطرها و طراحی بطری‌ها واقعا نوآورانه و پُربار هستند و غلظت و نیرومندی هر کدام از عطرها انرژی بی‌نظیری به علاقه‌مندان عطرهای ام میکالف می‌دهد. هر کدام از عطرهای «کالکشن Secrets of Love» از تجربه یک لحظه عاشقانه مشترک سرچشمه می‌گیرند.

برند ام میکالف
سال عرضه 2018
گروه بویایی شرقی ادویه ای
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، فلفل صورتی
اسانس میانی سدر ، یاس
اسانس پایه لوبان ، وانیل ، عنبر
نمره کاربران
Spiritual-ام میکالف اسپیریچول (اسپیریچال)
رایحه
10
1 رای
ماندگاری
10
1 رای
پخش بو
10
1 رای
طراحی شیشه
10
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند ام میکالف
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
لطفا دوستان اگه تست داشتن ممنون میشم نظراتتون رو بفرمایید
15 بهمن 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی بابک

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
وای از موقعی که این عطر رو تست کردم تا الان همش ذهنم درگیره چراااااا همونجا نگرفتمش
خییییلی خووووبه
عطر افشان لطفا این کار رو بیااااار پلییییز
15 بهمن 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی فاطمه فیضی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟