نظرات | فرشته.پناهی
ترتیب نمایش
The Beat EDP for Women
لینک به نظر 2 مرداد 1402 تشکر پاسخ به زهرا معطوفی
سلام عزیزم . چه حیف که این کامنت رو من بعد ۲ سال دیدم😕 بعد از گذشت هفت سال از خرید و استفاده باربری د بیت هنوزم عزیزدل من هست هر قدر هم که ریفرموله شده باشه. شاید باورت نشه اما من تقریبا تمام ادکلن هام رو دادم به دوستانم و فقط د بیت و استیل رو نگه داشتم.
به نظرم اگر به یونیک بودن علاقه داری از دستش نده.
4 تشکر شده توسط : Perfumex محسن جمالیان
این عطر یعنی آرمانی کد آلتمیت بین سایر نسخه های آرمانی کد ، رایحه ی با تلخی زنانه و یونیک دارد.گرچه آرمانی کد اصلی به زعم برخی س...ی تر است و میان عطر بازان حرفه ای طرفداران بسیاری دارد.و عطر امضاء بسیاری از حرفه ای هاست.اما نسخه آلتمیت به نظر من تلخ و شیرین ی اش باعث شده آنیما و آنیموس (زن درون هر مرد و مرد درون هر زن ) را اشباع کند بی آنکه عطری یونی س...س باشد
4 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه Mahdisss
زرد رو.چون مادر همه ی چنل چنس هاست و چهار فصله و رایحه ش جذابتر از سه فرزند دیگشه.
بعضی از نت هاشون فرق داره.بلک اپیوم رو من دارم و نیخه بلونص اش رو هم تست کردم .اصلا رضایت بخص نبود بلونش اش.فقط به بلک اپیوم فکر کن و به بلک اپیوم وایلد که گرم و تلخ ه و زنانه.
اگر دنبال عطری هستید که نت هایش عربده میکشند بفرمایید الکسیر میدنایت رز...تشخص و دلبری میدنایت رز لانکوم کجا و....یاد بلونش بلک اپیوم افتادم . کاش این دو ساخته نمیشدند
1 تشکر شده توسط : azi
اینبار صرفا پرفیوم عطر پوم را تست کردم .عطری فلورال و و محترم و قایل قبول.پوم ، ممیزه ای که منحصر به فردش نماید را فاقد بود.
کاملا در خصوص بسیار زنانه بودن و ماندگاری و پخش بو و قیمت پایین این پرفیوم که عزیز دل من است با شما موافقم.
1 تشکر شده توسط : Mirmaah
سوال از مدیریت ::

سلام.عطری زنانه که رایحه ی دارچین در آن غالب و محسوس باشد و شیرینی چندانی نداشته باشد می شناسید؟لطفا معرفی فرمایید. سپاس
پارسال مدتی به روایح گرم یا تند یا خیلی شیرین آلرژی داشتم. حتی به بلک اپیوم.
الان یک نسخه ازش دارم و نگران اینم ایوسن لورن با سیاست و ساز و کاری که مدتی ه اعمال کرده اگر حقیقتا کیفیت اش رو پایین بیاره و ری فرموله شه چه کنم؟

::::::کسی نسخه بلونش از بلک اپیوم رو داره یا تست کرده؟
مدیریت محترم::

چرا از برند خوش قیمت سالواتور هیچ فروشگاهی حضور نداره ؟ بعضی از نسخه هاش بسیار پر طرفدارن

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir