MAJDA BEKKALI - Mudejar

ماجدا بکالی مودجار

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-36933
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی ادویه ای
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : ماجدا بکالی
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-36933
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 10
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
530,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 7
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عطر مودجار شما را به گشت‌وگذاری رویایی می‌برد. با این عطر انگار از میان باغ گل‌ها می‌گذریم و گرمای رایحه‌های چوبی و ادویه‌ای را با طراوت و خنکی رایحه‌های مرکبات تسکین می‌دهیم. برای لحظه‌ای هم که شده رویاروی این عمارت شکوهمند و غنی می‌ایستیم و آرام‌آرام از آستانه عمارت واردش می‌شویم. اینجا چیزی جز تاریکی به استقبال ما نمی‌آید، اما پرتو نوری شگفت‌انگیز در مرکز عمارت می‌درخشد. کمی بعدتر درمی‌یابیم که بوی رطوبت با رایحه‌های آرامش‌بخشی که از کار با چوب و بخوردهی سرچشمه می‌گیرند، به همدیگر آمیخته شده‌اند.

هنر مودجار، سبک هنری التقاطی و تلفیقی‌ای است که بین قرن‌های 12 تا 16 میلادی در آندلس شکل گرفت. در این دوران، بناها و عمارت‌های مذهبی و غیرمذهبی بسیاری در آندلس ساخته شدند که هر کدام مجموعه‌ای از شیوه‌های معماری، سبک‌های هنری و تکنیک‌های خاص را از فرهنگ‌های مختلف با یکدیگر آمیخته کرده بودند. این بناها با گذشت قرن‌ها هنوز باقی مانده‌اند و خاطرات دورانی را به یاد ما می‌آورند که سه فرهنگ یکتاپرستی در سرزمین آندلس با یاری همدیگر توانستند آمیزه هنرمندانه، سمبولیک و ماندگاری را از خودشان بر جای بگذارند. در جای‌جای این عمارت‌ها اثری از دستان صنعتگران مودجار به چشم می‌خورد که شاید سال‌ها حکاکی، قلم‌زنی، نقاشی و سنگ‌تراشی کرده‌اند. حتی کلیساهای آندلس با هنر اسلیمی تزیین شده‌اند و از طاق‌های بلند و گچ‌کاری‌های عاجدار در معماری آنها استفاده شده است. برج‌های ناقوس هم شبیه به مناره‌های مسجدها هستند. کاخ‌ها نیز طوری طراحی شده‌اند که فضاهای سرامیکی و درون‌سراهایی هم‌ارز سراهای دمشقی را در بر می‌گیرند. مجموعه همین عناصر هستند که سبک هنری پویا و ماندگاری و عظیمی را خلق کرده‌اند.

برند ماجدا بکالی
طبع خنک
سال عرضه 2017
گروه بویایی چوبی ادویه ای
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه گریپ فروت ، فلفل
اسانس میانی سدر ، برگ و جوانه انگور فرنگی
اسانس پایه خزه درخت بلوط ، چوب صندل سفید ، روایح چوبی، روایح دودی
نمره کاربران
Mudejar-ماجدا بکالی مودجار
رایحه
8
1 رای
ماندگاری
7
1 رای
پخش بو
7
1 رای
طراحی شیشه
8
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
به شخصه با نگاه طراحورانه عاشق شیشه این کار شدم میشه بعنوان اثر هنری فاخر رو‌میز دکراتیو گذاشت چون بقدری خاصه که فضا رو جزی از خودش میکنه نه بالعکس
18 تیر 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : OMID .M فاطمه فیضی

هوادارنه کیفی عطر این کار ماجدا بکالی خبر دارم با قیمت مناسبتری در بازار عرضه میشه دلم نیومد از عطر افشان بابت به روز بودنش تشکر نکنم ممنونم واقعا سریع اضافش کردید چون دیشب در سایتای خارجی دیدمش اگر از دوستان کسی تست کرد حتما رویوشا برای ما بنویسه ممنونم
11 آبان 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Mehdi alyari علیرضا

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟