PRADA - Prada Paradoxe

پرادا پارادوکس

زنانه
کد کالا : ATR-79437
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات تولید
نام برند : پرادا
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2022
کد کالا : ATR-79437
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 200
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
10,000,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    2
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 14
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«پرادا پارادوکس ادو پارفوم» از عطرهای گل‌فام و زنانه پرادا است که شما را به کاوشگری در جهان چندبعدی و پر از تناقض زنان دعوت می‌کند. جشنی برای هرگز تکراری نبودن، و همیشه خود بودن. 
این عطر گل‌فام و کهربایی از تناقض‌های خاص میان ترکیبات نمادین استفاده می‌کند تا جلوه‌های حسی تازه و نویی را آشکار کند. در کنار برجسته‌سازی نت‌های بهارنارنج و یاس، «پرادا پارادوکس ادو پارفوم» از امضای بویایی نوآورانه و خاصی استفاده می‌کند که از آکورد ترکیبی میان آمبروفیکس و سرنولید شکل می‌گیرد. همین آمیزه خاص است که ردی دلپذیر و ماندگار می‌سازد که گرمای سرزنده‌ای هم در آن احساس می‌شود. 
بطری «پرادا پارادوکس ادو پارفوم» که قابلیت پر شدن دوباره هم دارد، ذات محصولات پرادا را به نمایش می‌گذارد و البته نمادین‌ترین الگوی این برند را به تصویر می‌کشد: لوگوی مثلثی‌شکل پرادا. شکل خاص و استثنایی بطری که حالتی نامتقارن دارد، با قدرت‌نمایی خاصی به کمال رسیده است و زاویه‌های کاملا صیقل‌خورده و صافی دارد. رنگ صورتی مرجانی و ظریف آمیزه عطر هم تضاد نابی را با درپوش سیاه و لوگوی پرادا که روی آن درج شده است می‌سازد. 
پرادا که واقعا تعهدی مثال‌زدنی به پیشرفت دارد، دائما در تلاش است تا فرصت‌های تازه‌ای را برای نقش‌آفرینی مثبت در حفظ محیط زیست کشف کند و همواره نیز به شفافیت در تولید عطرهایش پایبند باشد. بنابراین همه عطرهای کالکشن «پرادا پارادوکس» قابلیت پر کردن مجدد دارند تا از این طریق بتوانند استفاده برند پرادا از مواد اولیه رایج را در بسته‌بندی محصولات کاهش بدهند.

برند پرادا
عطار آنتوان میزندی، شیامالا میزندیو، نادج لو گارلونزک
سال عرضه 2022
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی، گلابی
اسانس میانی بهار نارنج، یاس، شکوفه پرتقال
اسانس پایه لوبان ، مشک ، کهربا، وانیل
نمره کاربران
Prada Paradoxe-پرادا پارادوکس
رایحه
8
2 رای
ماندگاری
7.5
2 رای
پخش بو
8
2 رای
طراحی شیشه
8
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند پرادا
اخبار برند پرادا
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
بوی گرم و شیرین و البته شاد. بوش اصلا برای من گلی نیست بیشتر مرکباتیه. گلابی، شکوفه پرتقال و البته وانیل لایت برای من بولدتر هستن. عطر شادابیه ولی بوی منحصر به فردی نداره و شاید یه جورایی براتون بوی آشنایی داشته باشه. برای زمستون و روزهای سرد پاییز انتخاب خوبیه
08 اسفند 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : سیدمصطفی موسوی سميرا_ال

پارادوکس رو چند روز قبل در هوای سرد و بارانی بو کردم و عاشقش شدم. تر و تازه و هیجان انگیز، عطری کاملا مناسب این دوره و زمانه. تاپ نت گلابی که سریع به بهارنارنج میرسه فوق العاده دلچسب هست. مناسب تمام فصول و مکانها. این که سایر دوستان اشاره کردن بوش «حرمی طور» هست تقریبا برای من باورنکردنیه، چون حتی نت گل رز در این عطر نیست! اگر آستان قدس چنین عطرهایی تولید میکنه لطفا معرفی کنید ما نریم ۸ میلیون پول پارادوکس بدیم.
17 بهمن 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : 🍓 Totfarangi غزل

7
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
سلام دوستان
راستش ... نمیدونم چرا ولی تو لحظه ی اول که اسپری کردم با تندی کمی شروع شد و یکوچولو حس اسپرت بهم داد یعنی واقعا تعجب کردم که چرا صرفا زنونه معرفی شده ولی دقیقا از لحظه ی بعدش شروع به اثبات زنانه بودنش کرد. در کل پسندیدمش ولی یکمی حرمی طور میزنه و میشه گفت بعد بوییدنش یاد عطر مشهدی میوفتین🥲
18 اسفند 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : ROSA مهدی علیزاده

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟