نوتیکا وویاژ مثل نسیم باطراوت و شور دریا است که روایح رمانتیک گیاهان و چوبهای ساحلی را با خود دارد و غریزه مردان را برای میزان کردن قدرت خود با طبیعت وحشی بیدار میکند. پس نوتیکا وویاژ برای مردانی فعال و رمانتیک است که براساس قواعد و قوانین خودشان زندگی میکنند. چهره تبلیغاتی نوتیکا وویاژ هم کسی نیست جز کارتر اوسترهاوس (مجری تلویزیونی) که شخصیت بسیار رمانتیکی دارد و دریاشناس خوب است.
آمیزه نوتیکا وویاژ با روایح خنک و سبز برگها و سیب شروع میشود. جلوهای ظریف و شبنمخورده از گل ابریشم نیز در نت میانی حضور دارد که با روایح آبگون برگرفته از لاله مردابی و همچنین آکورد کتانی (از جنس بادبان قایقها) آمیخته میشود. آمیزه نوتیکا وویاژ بر بستری چوبی و سرشتهشده از سدر، خزه، مشک و کهربا قرار میگیرد. خالق و عطرساز نوتیکا وویاژ هم موریس روسل است. نوتیکا وویاژ در سال ۲۰۰۶ به بازار آمد.
نوع عطر | ادو تویلت |
برند | ناتیکا |
عطار | موریس روسل |
طبع | خنک |
سال عرضه | 2006 |
گروه بویایی | چوبی آبزی |
کشور مبدأ | ایالات متحده |
مناسب برای | آقایان |
اسانس اولیه | سیب ، ترکیبات سبز |
اسانس میانی | لاله مردابی، گل ابریشم |
اسانس پایه | مشک ، کهربا، خزه درخت بلوط ، سدر |
این عطر بویی خنک، ملایم و دلنشین داره. رایحهش به هیچوجه آزاردهنده نیست و بعید میدونم کسی ازش بدش بیاد؛ شاید عدهای اون رو خیلی جذاب ندونن، اما قطعاً مورد تنفر قرار نمیگیره.
کاربرد و موقعیتها
این عطر بیشتر مناسب مصرف روزمره است و به نظر من برای قرارهای رسمی یا مهمونیها گزینه مناسبی نیست. اما برای فعالیتهای روزانه مثل پیادهروی، کوهنوردی، خرید و دورهمیهای دوستانه انتخابی عالیه.
رایحه
رایحهای تمیز و کمی صابونی داره که با بوی لطیف خیار ترکیب شده.
پخش و ماندگاری
با توجه به قیمتش، پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی داره، حتی از بعضی عطرهای گرم هم عملکرد بهتری نشون میده.
این عطر رو به کسانی که دنبال یه رایحه ملایم، خنک و همهپسند برای استفاده روزانه هستن، پیشنهاد میکنم.