VIKTOR&ROLF - Flowerbomb Dew

ویکتور اند رولف فلاوربمب دو

زنانه
کد کالا : ATR-43223
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های گلی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : ویکتور اند رولف
کشور مبدأ : هلند
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-43223
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 205
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
10,150,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    2
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 5
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«فلاوربمب دو» یک عطر زنانه مُشکی گلی است، یک بمب بویایی از گل‌های باطراوت که مشابه آکورد «رز شبنم‌زده» طراحی شده است. این رز در آب رشد می‌کند و شفافیت شبنم صبحگاهی را القا می‌کند، رایحه‌ای که جذب پوست‌تان می‌شود. خود را غرق در مشک‌های آرامش‌بخش و زنبق محرک می‌کنید، تا پوست دومی از درخشان‌ترین گل‌های برای خود ایجاد نمایید. 
«فلاوربمب دو» شکلی جدید از پوست دوم گلی از پرفیوم فلاوربمب ویکتور اند رولف است: روح‌انگیز و لطیف، این ادوپرفیوم شما را وادار می‌کند دوباره به ماهیت خودتان وصل شوید و به شما قدرت می‌دهد با احساساتی خالص و شفاف درخشش طبیعی‌تان را آشکار نمایید. 

برند ویکتور اند رولف
سال عرضه 2020
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ هلند
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه چکهء شبنم
اسانس میانی رز ، زنبق
اسانس پایه مشک
نمره کاربران
Flowerbomb Dew-ویکتور اند رولف فلاوربمب دو
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند ویکتور اند رولف
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
من عاشق فلاوربمبم و این فلنکر فلاوربمب، بطرز محسوسی دی ان ای فلاوربمب رو داره جوریکه حتی اگه با چشمای بسته واسم اسپری میکردن متوجه میشدم از خانواده فلاوربمبه اما این، ورژن ملایم و ظریف و همه پسند و بی آزار و چهارفصل شده فلاوربمبه که پودریتر شده و یه زنبق خیلی خوشگل و شیک و مشک لطیف و تمیز و بی آزار بهش اضافه شده و اون شارپ بودنه ناشی از پچولی فلاوربمب اصلی رو نداره و بخاطر همین شیرینش معتدل شده تر از فلاوربمب بنظر میرسه. بشخصه از خود رایحه خیلی خیلی خوشم اومد،بنظر من رایحه دیزاینر لاکچری طور و شیک و درعین حال آرامش بخشی داره(دی ان ای فلاوربمب همیشه منو یاد چای شیرین میندازه که واسم آرامش بخشه) اما متاسفانه خیلی ضعیفه. درحدیکه تو مغازه وقتی رو بلاتر اسپری کردیم، حتی همون لحظه بوش بسختی قابل تشخیص بود و بوی عطرهای مختلف که تو فضای مغازه حضور داشت، بوی این رو کاملا خفه کرده بودن. من تازه وقتی اومدم بیرون با چسبوندن بلاتر به دماغم تونستم بوش رو متوجه شم(از نظر ضعیف بودن در حد بن بن هست،اونم به مشام من خیلی کم رمقه و بسختی متوجهش میشم.اما فلاوربمب اصلی رو پوست من موندگاری و پخش بوی متوسط به بالا و نسبتا قوی داره).با این وجود اگه اینهمه عطره درانتظار استفاده شدن تو خونه نداشتم اینو تو برنامه خریدم میذاشتم چون آدم که همیشه عطر قوی نمیخواد. واسه خیلی محیطها همچین عطر شیک و کم پخشی مناسبتره. امیدوارم از اون فلنکرهایی نباشه که خیلی زود تولیدشون متوقف میشه و امیدوارم تولیدش چندین سال ادامه داشته باشه تا من فرصت کنم بخرمش:)
05 فروردین 1403 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی nazanin

من این عطر رو تابستان داخل گالری تست کردم. اگر اشتباه نکرده باشم ادو تویلت بود. اینجا داخل اطلاعات چیزی ننوشته. از نظر بو واقعا خوشبو بود اما بسیار ملایم. پخش و ماندگاری مثل بقیه محصولات ویکتور اند رولف در حد ضعیف بود. رایحه هم گلی بود. بخوام عطر قوی‌تر اما با شباهت بیشتر بگم عطر آنابت از برند فنت هست. مشک و گل. کلا در این رنج قیمتی انتخاب های خیلی بهتری هست.
21 فروردین 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : سالمی امیر علوانی

این عطر رو دیروز به صورت سرسری تست کردم. یک عطر گلی ملایم معتدل به نظرم مناسب برای چهار فصل و استفاده روزانه است.طبق سلیقه ی بنده از نظر رایحه بسیار متین و دوست داشتنی و بی آزار ولی از نظر پرفورمنس با دو پاف اونم روی پوست خودم که بهترین پرفورمنس ها رو هم ضعیف میکنه😅 اصلا پخش و ماندگاری قابل قبولی نداشت متاسفانه.شاید باید دقیق تر تستش کنم
18 شهریور 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : parissa ملورین

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟