Simone Andreoli - Smoke Of God

سیمونه آندرئولی اسموک آف گاد

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-41091
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : سیمونه آندرئولی
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-41091
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    5
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 15
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Simone Andreoli Smoke Of God - سیمونه آندرئولی اسموک آف گاد

نخستین بار در سال 2018 روانه بازار شد به عنوان عطری مردانه - زنانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به لامی ، روایح دودی، بوته وحشی جاوی ، چوب کشمیر ، آمیریس، ابسنث، چرم ، روایح دودی اشاره کرد.

برند سیمونه آندرئولی
عطار سیمونه آندرئولی
سال عرضه 2018
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه لامی ، روایح دودی، بوته وحشی جاوی
اسانس میانی چوب کشمیر ، آمیریس، ابسنث
اسانس پایه چرم ، روایح دودی
نمره کاربران
Smoke Of God-سیمونه آندرئولی اسموک آف گاد
رایحه
8.6
5 رای
ماندگاری
8.6
5 رای
پخش بو
8.2
5 رای
طراحی شیشه
8.4
5 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (9 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
با درود خدمت همراهان عطر افشان و تبریک به مناسبت فرارسیدن نوروز باستانی و فصل بهار 1401_این عطر از سیمونه آندرولی رو حدوداً در اوایل زمستان 1400 تست داشتم و امروز تصمیم گرفتم با تست مجدد و تکمیل بررسی نوشته شده اینجا هم نظر بدم تا هم از راهنمایی دوستان بهره مند بشم،هم عزیزان علاقمند تا حدودی با فضای عطر"اسموک آف گاد"آشنا بشن. میرم سر اصل مطلب در این عطر که هدفِ آفرینش اون به نظرم ایجاد فضایی کلیسایی هست همانطور که از نامش پیداست،در اینجا با ترکیبی صمغی و رزینی متفاوت از دیگر نمونه های روایح مواجه هستیم که در رأس آن صمغ اِلمی یا لامی دیده میشود،که این صمغ در تعدادی از کارهای فرانسیس کرکجیان و مسک میلانو نیز استفاده شده، پرده ی دوم این عطر که قسمت مهم آن نیز هست بوخور یا اولیبانوم که همان صمغ کُندر است میباشدو در انتها نتهای آمیریس و چرم واستایرکس و کشمیر وود(که در اینجا بصورت سنتتیک استفاده شده و نُتی با فضای مُشک است) و آبسینت که نت مشروبی این عطر هست،(این مشروب از مشروباتیست که همراه با حالتی توهم زاست)و در این عطر از نتهای قدرتمند محسوب میشود، با توضیحاتی که تا اینجا داده شد بخوبی متوجه روبه رو شدن با ترکیبی خاص و منحصر به فرد میشویم،قسمت جالب این است که این عطر با چنین ترکیبات و نامگذاری جدی شروعی آروماتیک کمی مشابه با عطر هالستون زد 14 دارد!!که البته این قسمت زمانی حدود 15 الی 20 دقیقه ی اول شروع شما را همراهی میکند و بلافاصله پس از این زمان بازی بدست نتهای صمغی داده میشود،یکی از وجوه تمایز اسموک آف گاد با دیگر عطرهای بوخوری این است که حس دارک و تیره را بشما القاء نمیکند امّا در عمل این فضا با یک رایحه ی دودی ملایم در طول زمان به شما یادآوری میشود،البته سعی شده تا در این عطر فضایی دودی و بوخوری که حالاتی شرقی و صحرایی نیز دارد،بشما داده شود ولی این فضا بدون نزدیک شدن به حالتی مرموز و تاریک شما را همراهی خواهدکرد و شاید بهمین دلیل باشد که بازخورد مثبت بیشتری را نسبت به سایر عطرهای دودی و اینسنسی همراه دارد!! از بابت ماندگاری و سیاژ(پخش رایحه) به لطف نتهای صمغی و بوخوری این عطر نیز همانند سایر عطرهای هم خانواده از ماندگاری و پخش بوی خوبی برخوردار است و فضایی بطول یک دست و حتی شاید کمی بیشتر در محیط اطراف را پوشش میدهد،و با توجه به استفاده ی هوشمندانه از ترکیبات بدلیل اینکه فضایی سنگین و تیره و دارک،کمتر با بازخورد منفی مواجه میشوید از باب استایل بیشتر مناسب استایل کژوال و اسپورت است.و بهترین زمان استفاده ی آن فصول سرد پاییز و زمستان و ابتدای بهار میتواند باشد،بعنوان عطری با فضایی مشابه و جایگزین میشه عطر"کاردینال از جیمز هیلی"را نام برد. *آخرین عطر برند سیمونه آندرولی عطریست جذاب بنام:بُورن فرام فایر(زاده شده در آتش) (Born From Fire)
که در سال 2021 لانچ و وارد دنیای روایح شد، عطریست با رایحه ای خاص از رُز که میتواند نظر افراد را که ذهنیت خوبی به عطرهای رزی ندارند را تغییر دهد و عطری جذاب است که تست آنرا به دوستداران دنیای روایح پیشنهاد می کنم.با تشکر از صبر و شکیبایی دوستانی که وقت گذاشتندو تا انتها همراهی کردند و سپاس فراوان از دست اندرکاران سایت و فروشگاه معتبر عطر افشان،پایا و مانا باشید.
05 فروردین 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : نیک ادیب سعید
درود. آیا این همان smoke of desert هست؟
29 آبان 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک

با تست چهار عطر از این برند واژه ناتورالیسم در ذهنم تداعی شد. اگر به خلوص و کیفیت مواد مصرفی باشه و بعد از اون پخش و ماندگاری خوب اینها کارهای خیلی خوبی هستند. اما وقتی صحبت از فرم و حس روایح باشه من یجور دیگه فکر میکنم. در مورد عطرهای مالیبو بِی، زست، و پاسیفیک پارک بواقع من حس میکنم با عصاره هایی برای بودار کردن پاستیل یا تافی و آبنبات یا خشبو کننده هوا یا حتی بوگیر اتومبیل طرف هستم نه یه چیز پوشیدنی. اترنو هم برای من در لیست بزرگان غیر قابل پوشیدن در کنار استرکوس و فرنچ لاور قرار میگیره. از عطر -بطور عام- انتظار دارم که یک مقدار رمانتیک تر باشه، با رایحه خیال انگیزتر نه انقدر بوی خود مواد طبیعی رو بده. و از عطرهای ایتالیایی بطور خاص بیشتر این انتظار رو داشتم. سیمونه آندریولی اینطور نیست.
13 آذر 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : معین هاشمی  Someone Out There Saba

از همین برند سیمونه یه کار به اسم Mandorla di Noto Simone Andreoli تست کردم.دوستانی که رایحه بادام تلخ رو دوست دارن حتما از این عطر خوششون میاد.بوی متفاوت و جدیدی برام داشت.امیدوارم تو سایت عطرافشان هم موجود بشه تا هم نظر اساتید عزیزو راجبش بدونیم هم بتونیم با خیال راحت و مطمئن از اصالتش خرید کنیم
23 مهر 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  حکایت دوست

اسمش به اسموک آف دیزرت تغییر کرده
11 تیر 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
درود بر شما درسته اسمش و شکل وطرح شیشه تغییر پیدا کرده البته مدتی با شیشه ی طرح جدید به همون نام اسموک آف گاد بود
که در انتهای سال 2021 به اسموک آف دیزرت یا دود صحرا تغییر نام داد
"Smok Of Desert "
06 فروردین 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : نیک ادیب معین هاشمی

برام جالبه که این کار سعی در این داشته تا از اونوم لاوز تقلید کنه و شباهت ظاهری نسبتا خوبی رو هم در اورده . اما اینجاست که فرق بین کارای سورچینلی و عطارای دیگه اشکار میشه .اینجاست که اصالت یک برند اشکار میشه . اونوم لاوز از درون با شما صحبت میکنه . با ذهنتون بازی میکنه و به اعماق وجودتون نفوذ میکنه . اما این کار رو فقط میشه در سطحی ترین حالت ممکن بررسی کرد اما منظورم این نیست که کار ضعیفی هست نه ولی در مقایسه با اونوم لاوز به نظرم هیچ حرفی برای صحبت کردن نداره .
12 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  معین هاشمی
سلام امیر محمد جان.
اقا کم پیدایی..کمتر رویو میذاری..ازما به دل نگیری یه وقت:)
اقا عطربازی قشنگیش به همین اختلاف نظراست..یکی از یه گوشه کشور عاشق رزه..یکی تو کار دود و دم..یکی محو عرقیات..
13 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پارسی یک آدم معمولی

اسموک اف گاد
همونطور که از اسمش پیداست با یک رایحه شدیدا اسموکی که البته من فکر میکنم بخوری مناسب تر باشه روبرو میشیم.بوی صابونی که دوستان اشاره کردند فکر میکنم از نوشیدنی الکلی ای که داخلش هست باشه و نشات گرفته باشه. در اوج دود با گذر اندکی زمان با بویی از یک نوشیدنی خنک باطراوت با تم لیمو و گیاه فراوان ولی خنک و الکلی میپیچه در فضای تاریک الود دود و بخور.
یونی سکس؟؟!! هرگز ! بازخورد از عموم؟ ابدا ! بوی یونیک؟ خیر . بوی اماکن مذهبی ؟ تا حدودی میشه اینو گفت.
عطر بدی نیست و اتفاقا فضای تاریک خیلی خوبی رو به رخ کشیده ولی یک ایراد بزرگ که من ازش میتونم بگیرم برای چی برای نت الکل از اون نوع نوشیدنی به اسم ابنسنث استفاده کرد!!! تم گیاهی الکلی در او بخور و دود؟! اگر از نت های الکلی دیگری استفاده میکرد بی شک بازخورد های خیلی بهتری رو به همراه داشت.
در کل خریدنش تنها بخاطر علاقه شدید به دود و بخور و فضای تاریک توجیه داره . 5.5/10
18 آبان 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : F.E آلالیتا

بوی صابون + دود اجزای اصلی این عطر هست
با اسپری کردنش واقعا انگار مثل یه دود سیاه و تاریک همه جا میگیره
به طور واضح بوی صابون‌ میده ولی توی موجود این عطر یه تاریکی هست که با بوی دود قاطی شده
هرگز یونی سکس‌نیست حتی ۱ در صد ، کاملا مردونه
به نظر عطر کلاسیک هست
برای اقایون بالای ۳۵ سال
پخش خوب
ماندگاری متوسط
14 آبان 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  حامد
ماندگاریی متوسط ؟ ! چند روز پیش رو دستم تست کردم ، و به خاطر پخش و ماندگاری وحشتناکش تمام استین لباسم بوشو گرفت . الان بعد 5 -6 روز با اینکه لباسمو شستم بوشو حس میکنم . حیف که بوشو دوس نداشتم و البته مشابه های ارزون قیمت این کار های اسموکی زیاد شده تو بازار .
14 آبان 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : IRRO Amir Mohammad
نمیدونم چرا با یه اقایی رفته بودم راهنماییش کنم برای خرید ولی برای خودم این کارو پسند کردم! و جالب تر اینکه ایشون برای خودش این کارو‌نمی پسندید….


23 اسفند 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : پرنیان rahil tagi

7
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
اسم smoke of god ظاهرا به بخورهای مراسم مذهبی اشاره داره.
یه کار اینسنسی که رایحه اصلیش بخوره و تو فضای کاردینال و اوساکری و قبل از اون مونتال فول اینسنس قرار میگیره.
رایحه اصلی همون بخور کندر هست به نظرم که یه چیزی شبیه بوی برگ گردو هست مثلا.
کار پخش و موندگاری متوسطی داره و بیشتر مردونه ست.
به شخصه اوساکری و مونتال فول اینسنس رو تو این سبک ترجیح میدم.
10 مهر 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی nazanin
اقای معمار سلام
زحمتی براتون داشتم
میشه اسم عطرایی که نام بردید رو به لاتین بنویسید یا برندش رو هم ذکر کنین 🙈
23 اسفند 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : پرنیان TIMELESS
سلام خانم صبا
خواهش میکنم چه زحمتی.
James heeley cardinal
James heeley eau sacree
Montale full incense
23 اسفند 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی Mehdi

من یکساله که این عطر رو استفاده میکنم و خیلی دوسش دارم و خییلی ازش راضی ام یه عطر یونی سکس و با بوی نیمه تلخ و ملایم که در ابتدا موقع اسپری کردن دقیقأ مخاطب رو مجذوب خودش میکنه و بعد از یه ساعت کمی بالانس نتها ملایم تر میشه و همچنان اصالت خودشو حفظ میکنه، بنظر من کسی از خریدش پشیمون نمیشه
01 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 یک آدم معمولی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟