CHANEL - Chanel No 5 Parfum Red Edition

شنل نامبر 5 پرفیوم رد ادیشن

زنانه
کد کالا : ATR-40894
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی آلدهیدی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : شنل
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-40894
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 0
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

همان‌طور که کمپانی شنل هم اعلام کرده است، ‌رنگ قرمز همیشه نمادی از زنانگی ناب و قدرت اغواگری بوده است. بطری کریستالی قرمز باکارات (که فقط 55 عدد از آنها تولید شده) حاوی غلظت اکستریت پارفوم عطر نامبر 5 در ابعاد 900 میلی‌لیتری است.

برند شنل
سال عرضه 2018
گروه بویایی گلی آلدهیدی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه بهار نارنج، آلدهید
اسانس میانی رز ، یاس
اسانس پایه روایح چوبی
نمره کاربران
Chanel No 5 Parfum Red Edition-شنل نامبر 5 پرفیوم رد ادیشن
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند شنل
اخبار برند شنل
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
عطری بسیار جادویی و بسیار گران قیمت که بپاس بسیار گران قیمت بودنش مرا به بوی سفید یادآوری می‌کند که بایستی خلق دستان دانشمندان بیوشیمی فیزیک باشد. بوی سفید شاید کاملترین عطر جهان هست که دانشمندان بیوشیمی فیزیک عطر سفید را با الهام از نور سفید و نویز سفید، از ترکیب ده ها رایحه متفاوت خلق کرده اند. در واقع این محققان می‌خواستند که معادل بویایی نور سفید و نویز سفید را بسازند.
به دلیل اینکه نور سفید از همه طول موجهای متفاوت نور مرئی که تقریبا شدت برابری دارند، ترکیب شده است و نویز سفید نیز گستره‌ای از فرکانس های صوتی با قدرت یکسان است، بنابراین این محققان به این نتیجه رسیدند که بوی سفید نیز می‌تواند از مخلوطی از بوهای متفاوت با قدرت یکسان تشکیل شده باشد.
محققان از ۸۶ رایحه متفاوت استناد کردند که هر کدام از آنها از مولکولهای متفاوتی تشکیل شده بود و معمولا در صنعت عطرسازی از آنها استفاده میشد. سپس این رایحه ها را به اندازه ای رقیق کردند تا قدرت بویایی آنها کاملا باهم برابر شود. سپس از این روایح رقیق شده یکسان، رایحه مرکبی از نت های مختلف بویایی را تولید کردند که با اینکه هم گرم و تلخ و شیرین و خنک و تند و تیز بود، اما برای مخاطبان رایحه خوشبویی در نظر گرفته میشد که به این نوع رایحه، عطر سفید می‌گویند. عطری که در واقع همه نوع گیرنده بویایی در انسان توان درک مفهوم یکسان از آن را داشته باشند.
در انسان بیش از ۴۰۰ نوع گیرنده بویایی با ۸۰۰ نوع ژن مختلف وجود دارد که پروتئین های مربوطه برای دریافت نوع بو و ترجمه و تفکیک آن برای هزار میلیارد بوی مختلف (تفکیک بوهای بسیار بسیار مشابه با تنها جزئیات بسیار ناچیز متفاوت) رو سنتز می‌کنند و تفکیک بوها را بر عهده دارند. شاید نکته عطف عطر سفید در این باشد که همه این ۴۰۰ نوع گیرنده بویایی، مفاهیم یکسانی را برای درک عطر سفید، داشته باشند و کماکان عطر سفید شاید تنها عطری باشد که برای تمام ۷ میلیارد تراکم انسانی خوشایند باشد که برای هیچ انسانی آزار دهنده و یا زننده نباشد.
قطعا در سالهای آتی شاهد تولید عطرهای سفید بصورت انبوه خواهیم بود، چراکه یکی از دغدغه‌های تولید کنندگان عطر و انجمن های اخلاق زیستی و انسانی، احترام به حقوق معنوی تمامی انسانها اعم از علاقمندان عطر یا غیر علاقمندان، می‌باشد.
سپاس از همراهی و شکیبایی شما بزرگواران......

[EDITED] 1401/09/27 19:13
27 آذر 1401 پاسخ تشکر
30 تشکر شده توسط : Ivy rahil tagi

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟