Sultan Pasha Attars - Oud Douce Amère

سلطان پاشا عطارز عود دوس آميغ (امیر)

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-40738
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : سلطان پاشا عطارز
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-40738
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 2
توضیحات

Sultan Pasha Attars Oud Douce Amère - سلطان پاشا عطارز عود دوس آميغ (امیر) عطری مردانه - زنانه ، شیک و خوش بو می باشد که در سال 2018 به بازار عرضه شده است .

سلطان پاشا عطارز عود دوس آميغ (امیر) در دسته عطر های شرقی چوبی قرار می گیرد

اسانس های بکار برده شده در این عطر رز ، سنبل ، سالویا اسکلاریا، زعفران ، صمغ کندر ، ابسنث، رز ، یاس، گل برف ، عسل ، تنباکو ، برگ بنفشه ، چای ، عود، دانه تونکا ، لوبان ، مشک ، کهربا، نعناع هندی ، سدر ، چرم ، صمغ درختچه مر، مشک زباد ، لابدانیوم، درخت نراد، عنبر، عود، سرو کوهی ، فیبر بیدستران، گل جاوید، یونجه خشک می باشد.

برند سلطان پاشا عطارز
سال عرضه 2018
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه رز ، سنبل ، سالویا اسکلاریا، زعفران ، صمغ کندر ، ابسنث
اسانس میانی رز ، یاس، گل برف ، عسل ، تنباکو ، برگ بنفشه ، چای ، عود
اسانس پایه دانه تونکا ، لوبان ، مشک ، کهربا، نعناع هندی ، سدر ، چرم ، صمغ درختچه مر، مشک زباد ، لابدانیوم، درخت نراد، عنبر، عود، سرو کوهی ، فیبر بیدستران، گل جاوید، یونجه خشک
نمره کاربران
Oud Douce Amère-سلطان پاشا عطارز عود دوس آميغ (امیر)
رایحه
10
1 رای
ماندگاری
9
1 رای
پخش بو
6
1 رای
طراحی شیشه
6
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
9
ماندگاری
6
پخش بو
6
طراحی شیشه
یکی از اساتیدمحترم چند وقت پیش لطف کردن یه سری دکانت از عطرای کمیاب را به بنده هدیه دادند که دوتا شاهکار دومیل از برند سلطان پاشا هم بینشان بود.

این گوهرنایاب مثل قالیچه سلیمان من رو به شرق الاوسط و معابر پر پیچ و خم و هزارتوی بازار قدیمی عمان میبرد.
دالان های باریک و حجره های کوچک مملو از ادویه های شرقی ، عودهای دستساز و دودهای مارمانند صمغ کندر که از مجمره های نقره ای پخش میشود . کمی انطرف تر به قهوه خانه ی سنتی بازار سری میزنم ، بوی قلیون های عربی ، چای و قهوه تلخ در اون فضای دنج با موسیقی عربی خستگی را از تنم بدر میکند .
بررسی رایحه👇👇
عود دوس امیغ با حسی تلخ و بخور مانند از صمغ مر و کندر عمانی باز میشود و خیلی زود در فضای متراکم و غلیظِ عودآگار غرق و با لایه ی انیمالیک و نیمه چرک مشک سیوت پوشیده میشه.
ملغمه ی اینسنسی صمغ کندر و عوداگار یه حس غبارالود و افیونی به عطر داده که من رو به خلسه ای عمیق میبره و فضای اطرافم را تاریک و در بطن روح و روانم را جلا میده .

هرچقدر زمان میگذره نبوغ سلطان پاشا بهتر خودش را نشان میدهد ، ایشون به بهترین شکل ممکن از تعداد زیادی نت ، سکانس به سکانس بازی گرفته ، شروع عطررا با فضایی کمپلکس و شلوغ استارت میزنه و با بستری نرم و هارمونیک به پایان میرسونه .

دوس امیغ از عود و صمغ کندر به تنباکو و کهربا میرسه و با همراه کردن عسل وحشی و لابدانوم به فضای مجلل و اشرافی تنباکوی پرورده و کهربای کارامل طور عمق میده .

هرچه به انتها میریم تاکید بر فضای انیمالیکی بیشتر میشه و ما شاهدیم که با ظاهرشدن کاستریوم ، عنبر و چرم ، تم انیمالیکی قدرت میگیره و یه حس چرک ، نیمه شور و روغنی به عطر میده، البته بیس انیمالیک در اینکار زننده و سخت پوش نیست چون با عود و کهربا لایه بندی و با عسل وحشی معطم شده .

باقدرت گرفتن تم انیمالیکی و نفوذش در بستر اصلی عطر ، بُعد سکشوال و شهوانی عود و کهربا برجسته میشه و انچنان فضایی را رقم میزنه که با جملات نمیشه توصیفش کرد ، فقط باید بوییدش و از فضای خلسه اور و عرفانیِ شروع عطر که با حسی محرک ، چرک و شهوانی به پایان میرسه لذت برد .

عجب عودی داره اینکار مستم میکنه ، تابحال عودی به این کیفیت ندیدم ، بنده اگاروود سینتتیکِ فرمنیخ رو که بیس عودی برندهایی مثل مارلی هست رو دارم و با اینکه عالی و شفافِ ولی جلوی اگاروود استفاده شده در این عطر کم میاره و اصلا قابل قیاس نیستند .

عطرای بدون الکل و روغنی سلطان پاشا در حجمای پایینِ ده میل و... با قیمت های نجومی بصورت محدود تولید میشه .
در داخل هرچقدر گشتم و پرس وجو کردم نتونستم از این برند نمونه ی اورجینال گیر بیارم ، در این جستجو به مورد جالبی برخوردم و اون اینکه هنوز پای این برند کمیاب به ایران باز نشده اسانس مترویی اش به وفور پیدا میشه .
05 آبان 1400 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : الناز dani
سلام داش علی . همینطوره . نت عود رو بدی دست یه عود باز برات اهنگ با عود میزنه . از همین برند رکیویم رو پیدا کردم محشره نفوذ میکنه عمق دل رایحه اش .
05 آبان 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : alireza .xx

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟