Rasasi - Romance

رساسی رومنس

زنانه
کد کالا : ATR-40293
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی چوبی مُشکی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : رساسی
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : نامشخص
کد کالا : ATR-40293
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 20
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
950,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    5
  • روزانه
    0
  • رسمی
    4
تعداد رای های ثبت شده : 18
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Rasasi Romance - رساسی رومنس

به عنوان عطری زنانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . و در دسته عطر های گلی چوبی مُشکی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به سنبل ، صمغ گالبانیوم، گل یلانگ ، هلو ، تمشک ، زردآلو، رز ، یاس، مشک ، کهربا، سدر ، چوب صندل سفید ، روایح پودری اشاره کرد.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند رساسی
گروه بویایی گلی چوبی مُشکی
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه سنبل ، صمغ گالبانیوم، گل یلانگ ، هلو ، تمشک ، زردآلو
اسانس میانی رز ، یاس
اسانس پایه مشک ، کهربا، سدر ، چوب صندل سفید ، روایح پودری
نمره کاربران
Romance-رساسی رومنس
رایحه
7.6
9 رای
ماندگاری
7.3
9 رای
پخش بو
7.3
9 رای
طراحی شیشه
8.1
9 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند رساسی
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
بوی دست های خسته مادرم که در دوران بچگی بعد از حموم کردن پودری رو به همین رایحه به گردن و زیر بغلم میکشید روزی تورا برای هدیه به مادرم خواهم خرید تا هر وقت با رایحه اش یاد خنده هایی که برایم بر صورتت نقش میبست و دست های خسته ات دست بر صورتم میکشید ولی شاید این رایحه خسته و خشک شده باشد ورمق دوران جوانی را نداشته باشد وبه پاییز رسیده باشد مثل انگشت های دست مادرم
03 فروردین 1402 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : Mercedes marjanmohamadi

8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
اگر به دنبال جمع کردن انواع رایحه ها و انواع سبک ها در دنیای عطرها هستید ، پیشنهاد میکنم گاهی هم از برندهای غیر لوکس استفاده کنید.مثل رومنس از برند رساسی.
اول از همه به خاطر حجم کمی که داره(۴۵ میل) قیمت خیلی به صرفه ای داره ، بعد به خاطر رایحه ی پودری و نوستالژیش و بعد هم به خاطر ماندگاری و پخش خوبش.
یادمه اواخر دهه ی هفتاد ،یکی از عطرهای خواهر بزرگم بود. با این که سنم کم بود ولی در کنار بقیه ی عطرهای اون زمان ، اینو خیلی دوست داشتم. به هر بهانه ای درب بطری رو برمیداشتم یا بوش میکردم و یا یه پاف میزدم. فکر کنم من بیشتر از خواهر بزرگه از عطرش استفاده کردم:)
یه عطر پودری که بیشتر بوی چوب میده ، البته نه چوب جنگل ، بلکه چیزی شبیه بوی چوب نجاری بوی گیاهان سبز میده ، ولی نه تازه و فرش
همینطور بوی گل و میوه ها که اصلا تازه نیستند.
واتفاقا این تازه نبودن در کنار پودری بودن ، ترکیب جالبی رو ساخته.
سن پوشیدنش بالای ۲۵ سال هست ، تلخی و شیرینیش متعادل است.طبع معتدلی داره . برای کسانی که به این جور روایح علاقه دارند و یا اینکه داخل مجموعه عطرهاشون این سبک رایحه را ندارند ، پیشنهاد میکنم .
01 مرداد 1401 پاسخ تشکر
31 تشکر شده توسط : هاشم پور Mehdi alyari
من هم چندین عطر این برند رو سالها استفاده کردم. واقعا خوب هستن
03 مرداد 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : هاشم پور nazanin
چه خوب عزیزم.
راستش بعضی مواقع غصه میخورم از اینکه خیلی از عطرها با پرفورمنس خوب ، از دیدمون پنهان مانده. فقط به دلیل مطرح نبودن کمپانی و کم بودن تبلیغات.
برای من خیلی پیش آمده که شخصا عطری از یک برند معمولی رو به یک عطر با تبلیغات گسترده و پشتوانه ی کمپانی های بزرگ ترجیح بدم.
حتی توی انتخاب رایحه هم همینطور هستم.
حتی اگر تمام دنیا هم بگن ، عطرهای فرش- گلی ، زیاد کلاس نداره و عطر تلخ و دارک با کلاسه ، تنها موردی که همه مدلشو دوست دارم و به تنم میشینه و بهم میاد، همون عطرهای فرش با رگه هایی از رایحه ی گلهاست.
و یا اینکه خیلی به ندرت از عطرهای تلخ زنانه- مردانه، برای خودم خوشم میاد. این در صورتیه که برای آقایون و بعضی خانمها واقعا میپسندم. ولی برای خودم نه. احساس میکنم اصلا به شخصیت، تیپ، چهره و حتی ph پوستم نمیاد.
و برام فرقی نمیکنه که اگر بازخورد گرفتم ، بگم عطرم فلان عطر نیش از کمپانی معتبر آمریکاییه یا یه برند معمولی از امارات. مهم اینکه اینقدر بهم اومده و برای طرف خوش رایحه بوده که باعث بازخورد شده.☘
در کل کاش راهی بود که میشد به دور از تبلیغات
و بزرگنمایی بعضی کارها، بیشتر عطرها را، مخصوصا اونایی که واقعا پرفورمنس خوبی دارند ولی مهجور مانده اند را تست کنیم.❣
03 مرداد 1401 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : حیاتی هاشم پور
مونا گرامی با درود
بطور کامل با شما موافق هستم. با توجه به قیمت های نجومی این روزهای نه چندان خوب، بعضی از دوستان همراه نیز از جمله جناب سخی بزرگوار که همین یکی دو روز پیش کلی اطلاعات در مورد برند خوب رایان تردیشن دادند، قبل ها لزوم انجام اینکار را یادآوری کرده اند. به نظر بنده این کار به چند دلیل بایستی توسط عطر بازها و کسانی که عطرهای زیادی را تست کرده و یا می کنند، صورت بگیرد:
یکی اینکه الان بیشتر، عطر برندهای معروف و یا عطرهای کم یاب نیش (که البته آنها هم خواهان خود را دارند) مورد توجه قرار می‌گیرد و کمتر به عطرهای خوش قیمت با کیفیت پرداخته می شوند چون واقعا اینگونه عطرها نیاز به کشف دارند و از عهده هر کسی برنمیاد چون لازمه آن داشتن روحیه اکتشاف، بدون افتادن به ورطه تعصب است.
دوم اینکه با شناخته شدن و فروش عطرهای ارزانِ خوب در واقع یک حمایتی هم از شرکت های تولید کننده آنها می‌شود که محصولی با کیفیت و قیمت مناسب را به بازار روانه کرده اند.
سوم اینکه برخی از دوستانی که توان مالی بالایی برای خرید نداشته و یا به هر دلیلی نمی توانند و یا نمی خواهند هزینه زیادی بکنند، احساس می کنن که چون عطرهای گران قیمت ندارند قادر به لذت بردن از دنيای روایح نیستند و دچار سرخوردگی می شوند و این درحالی است که بسیار عطرهای خوش قیمت خوب وجود دارند که آنها نمی شناسند.
در این مدت انصافا دوستان بسیاری از جمله آقایان آرشیتکت، سخی، علیرضا، افتخاریان، معین سرافرازی و.. در این زمینه کارهای خوبی معرفی کرده اند. خود من هم تا آنجایی که تجربه نموده ام چند عطر خوش قیمت باکیفیت معرفی کردم و به این کار ادامه خواهم داد.
در پایان از شما و سایر بانوان فعال و عطرباز و همچنین سایر همراهان بزرگوار دیگر خواهشمندم که در این مورد اهتمام بیشتری به خرج بدهید تا افراد بیشتری از دنيای زیبای معطر بهره مند شوند.
شاد و سرافراز باشید.
04 مرداد 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : هاشم پور nazanin
جناب آقای عطر دوست درود بیکران.
از حسن توجه شما سپاسگزارم.
من هم امیدوارم همه ی عزیزانم در این محفل دوستانه و معطر ، همت کنند و کارهای ارزنده ای که ارزش خرید بالایی دارند را بیشتر معرفی کنند.
روزگارتان پر از تکرار طراوت باد.
04 مرداد 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : nazanin saeidrostami118
کاملا باهاتون موافقم .
از این کمپانی من ادکلن Jewell رو داشتم که بینظیر بود و دیگه انگار نیست بوش شبیه ارگانزا جیونچی بود ولی به نظرم Jewell باکلاس تربود. خواهرم هم همیشه chastity و استفاده می کرد.
06 آذر 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : TIMELESS بابک

یکی از عطرای محبوب من تو دوره ی دانشجویی (دهه ی 80)و چقدر ازش استقبال میشد یادش بخیر دلم میخواد یه بار دیگه تجدیدش کنم ولی میترسم اون بوی قدیم رو نداشته باشه یا من سلیقه ام عوض شده باشه ولی حتما تو یه فرصت مناسب دوباره تستش میکنم.
02 اسفند 1400 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : مریم میربیک هاشم پور

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟