رفع مشکل فنی سایت

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 7 سال پیش
اشتراک گذاری :

 

با سلام و تبریک پیشاپیش سال نو به کاربران محترم

امروز یکشنبه ۲۱ اسفندماه سایت عطرافشان بدلیل ایجاد یک اشکال فنی به مدت چند ساعت از دسترس خارج شد. این مشکل هم اکنون رفع شده است و سایت مانند گذشته در خدمت کاربران گرامی میباشد.

با آرزوی موفقیت و سرافرازی شما عزیزان

نظرات کاربران (11 نظر)
وای از اون روزی که از اینهمه عطری که دارین نتونین لذت ببرین و به شما هیچ احساس خوبی نرسونه . میدونین چرا ؟ چون اصلاً به اون عطرا ربطی نداره . آخه فکر کنید که چرا موقع خریدنشون با چه لذتی اونارو تست میکردید و میخریدین ؟
اما یه راه حل اساسی وجود داره و اون راه اینه که ببینین مشکلهای اطرافتون چیه و همینطور مشکلتون با خودتون چیه ! بعد اونارو یکی یکی حل کنید که البته اولیش مشکل با خودتونه که باید حل بشه .
حالا کم کم احساسات خوب و شادی بخش - نیروزا و اعتماد بنفس میاد سراغتون و اونوقت دوستی و دوست داشتن نسبت به خودتون - بستگان و دوستان و آشنایان همراه با قدرت اندیشه - اعتماد بنفس و لذت بردن از همه چی براتون مهیا میشه .
در این روز در یک بعدازظهر کنار خانواده یا بیرون در کنار دوستان و اقوام در حال نوشیدن یه لیوان چای و چند تا بیسکویت هستید که میبینید با استفاده از یه عطر صد و پنجاه هزاری چه بوی خوبی احساس میکنید و همینطور اطرافیانتون از شما تعریف میکنند ، چه برسه به یه عطر هفتصد - هشتصد هزاری یا حتی یکی دو میلیونی ، دیگه میشه خود بهشت روی زمین .
عطرای شاد برای شاد شدن و عطرای غمگین برای غمگین شدن و عزلت ، هیچکس به شما زور نگفته ، این خود شما هستین که راهتون رو انتخاب میکنید . اگه دوست دارین شاد باشین و یا اعتماد بنفس داشته باشید هر عطریو در زمان و در جای خودش استفاده کنید تا بتونین هم شاد باشید و هم با اُبهّت و با جذبه .

موفق و شاد باشید . با اُبهّت و اعتماد بنفس .
05 دی 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سپهر م. س.
دوستان عزیز یه مطلب رو اون روز نگفتم و گذاشتم برای امروز بگم و اون مطلب اینه که خود من الان حدود بیست سال هست که تمام این توصیه ها رو در زندگیم بکار میبرم و بسیار از این رَویه و راه زندگی راضی هستم و همۀ دوستان و بستگان و نزدیکان هم تا جایی که خودشون به دیگران گفتند و اطلاع دارم از این موضوع خشنود و راضی هستند .

موفق و پیروز باشید .
11 دی 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سپهر

با تشکر از عطرافشان برای امکانات متعدد برای ارتباط بهتر و درج نظرات متنوع .

موفق و پیروز باشید .
05 دی 1396 پاسخ تشکر
ایکاروس

استدعا دارم با زبان فارسی هیچ چیز نخوانید مگر مولوی ، سعدی ، خیام، قدری حافظ و دوباره مولوی و باز هم مولوی.. فارسی کم کم دارد زبان "فقر علمی" میشود.
30 دی 1396 پاسخ تشکر

ایکاروس

استدعا دارم با زبان فارسی هیچ چیز نخوانید مگر مولوی ، سعدی ، خیام، قدری حافظ و دوباره مولوی و باز هم مولوی.. فارسی کم کم دارد زبان "فقر علمی" میشود.
30 دی 1396 پاسخ تشکر
رضا قهرمانی
با نهایت احترام

دانی که جرمت چیست.
زیادی دانستن.
میخواهی رهاشوی.
قلمت رهایت خواهد کرد.
هر چه درخت پربارتر و سر به زیرتر.
عنوان استاد و عالم و دیگری هم اضافات.اصل ایرانی از نسل سینائیان.

م. س.
دردی که ازش میگی به تجربه مشترک خیلیهامون تبدیل شده

ایکاروس
راه نجات چیست؟

Sam
سخته واقعا جوابی داد به فردی که جامعه اش داره خفش می کنه،چی بگم،من که امیدی به این جامعه ندارم دیگه،البته من کی باشم که امید داشته باشم ولی به همه توصیه می کنم خودتون رو نجات بدید از این مرداب،البته اگر احساس درد درونی دارید،تمام،
01 بهمن 1396 پاسخ تشکر

واسه دلِ خودم میگم : Performance در یک محصول یعنی کاراییه اون محصول و اجرای کلی از نظر کیفیت - قدرت و تاثیرگذاری در برابر قیمت تمام شده .
به تنهایی شامل هر یک از این فاکتورها نمیشه و مجموع این عوامل با همدیگه میشه پرفورمنس (Performance) .
دلم خنک شد ، بقول پدر دکتر نیما در سریال ساختمان پزشکان (جیگرَم حال اومِد) .
09 دی 1396 پاسخ تشکر

Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
جالب بود
ریحانه
1402/11/24
تو یه فروشگاهی رفتم خانمه به اون یکی گفت بوی عطر مشهدی میاد🤦🏻‍♀️
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟