توضیحی در مورد انتشار نظرات

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 7 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :تغییرات عطرافشان مطابق با نیازمندی کاربرانقانون جدید درج نظر

تغییرات عطرافشان مطابق با نیازمندی کاربران

با سلام خدمت کاربران محترم عطرافشان و تشکر از اینکه پس از دگرگونی‌های بوجود آمده برای ما، همچنان شما را کنار خودمان احساس می‌کنیم.

تلاش ما غالبا بر این بوده که سایت در فرمی خوب قرار داشته باشد و اگر مشکلی از سوی کاربران گزارش شد آن را پیگیری و در حد توان اصلاح نماییم. پس از تغییر فاز از یک فروشگاه اینترنتی به یک مرجع اطلاعاتی، تغییراتی چند در سایت اعمال شده و تغییرات بیشتری نیز اعمال خواهد شد.

قانون جدید درج نظر

یکی از تغییرات محسوس برای کاربران عدم تأیید نظرات از سوی مدیریت و نمایش آنی نظر درج شده توسط کاربران است. گرچه نظارت بر روی نظرات درج شده همچنان وجود داشته و نظرات دارای اشکال، پالایش خواهند شد.

سیاست ما در قسمت نظرات اینست که نظرات اصلی باید با محصول مرتبط باشند اما نظرات غیر اصلی که به صورت پاسخ درج می‌شوند می‌توانند از فضای محصول دور شوند. با توجه به این مسئله، قوانین در این رابطه سختگیرانه اعمال می‌شوند و نظرات اصلی غیر مرتبط با محصول به همراه پاسخ‌هایشان یکجا و بدون هیچ تذکری حذف خواهند شد. این مورد در قوانین درج نظر ذکر شده است.

لذا برای اینکه نظر ارزشمندی از شما بواسطه رعایت نکردن این مورد حذف نگردد و احیانا از مسئولین سایت دلخور نشوید، دقت نمایید که نظر غیر مرتبط با محصول خود را فقط بصورت پاسخ درج کنید.

در رابطه با نگرانی برخی از کاربران در مورد افزایش نظرات پاسخ و غیر مرتبط با محصول نیز در اندیشه تدارک امکاناتی هستیم که این نظرات کاهش یافته و به قسمت‌های متناسب‌تر منتقل گردند.

با تشکر از شکیبایی و متانت شما کاربران ارزشمند عطرافشان

 

نظرات کاربران (37 نظر)
سلام دلمون به قیمتها خوش بود اینم برداشتی چرا قیمتها رو برداشتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
07 مرداد 1395 پاسخ تشکر

با تشکر فراوان از عطر افشان..ممنون که در کنارمان هستید
07 مرداد 1395 پاسخ تشکر

قیمت ها؟؟؟؟؟؟؟
17 مرداد 1395 پاسخ تشکر

چرا قیمت ندارن؟؟؟؟؟؟؟؟عجیبه!
08 مرداد 1395 پاسخ تشکر

آقا چطور میتونیم نظراتمون و حذف کنیم؟
11 آذر 1396 پاسخ تشکر
احسان جان
نظرات حذف نمیشن، مگر به صلاحدید مدیریت.
خواهش میکنم فقط یکبار ثبت نظر رو بزنید و برای پاسخ از گزینه ی پاسخ استفاده کنید. خیلی تکرار کنید مدیر تذکر میده.
موفق باشید.
11 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : احسان
متاسفانه امکانش نیست و چقدر خوب میشه هر فرد بتونه پیام های خودش رو در صورت نیاز اصلاح یا حذف کنه .
11 آذر 1396 پاسخ تشکر
جواد جان
بنده هم موافقم. کاش میشد حذف کرد نظرات رو. ممکنه نظر آدم راجع به یه عطر عوض بشه یا بخوای غلط املایی اصالاح کنی. بعضی کامنتها هم اشتباها" دوبار ثبت میشن.
کاش که قسمتهایی که جلوشون نوشته شده بزودی (مثل نقد و بررسی) یا کنسل بشن کلا" یا عملیاتی و اجرایی بشن.
البته شاید این کارها به وقت یا سرمایه گذاری احتیاج داشته باشه.
ممنون از مدیریت سایت
11 آذر 1396 پاسخ تشکر
مدیریت محترم سایت،
سلام.
به نظر میرسه یکی از دلایلی که باعث میشه، کاربران در هنگام ثبت نظراتشون، از وقوع ثبت مطمئن نباشند و‌نظرشون رو ‌با کلیک دوباره بر روی “ثبت نظر” مجدداً ثبت کنند، این باشه که پیغام و بازخورد ثبت شدن نظر در زمان بسیار کوتاهی نمایش داده میشه و اگه کاربر در اون لحظه خاص دقت نکنه و صفحه رو هم Refresh نکنه، متوجه ثبت شدن نظر ارسال شده خود نخواهد شد.
پیشنهاد میکنم با تغییر این وضعیت، مثلاً با نمایش یک پیغام دیگه مانند “نظر شما ارسال شد” تا قبل از اینکه متن مجدد ویرایش شود، جلوی ارسال چند باره یک نظر گرفته شود.
با تشکر.
11 آذر 1396 پاسخ تشکر

قیمت عطرها روی صفحه نیست !!!!!!!!!
09 مرداد 1395 پاسخ تشکر

با سلام
خواهشمندم هرچه سریعتر به بازار فروش برگردید. جای خالی شما احساس میشود . همه ما نیاز به یک فروشگاه اینترنتی قابل اعتماد عطر و ادکلن داریم .
09 مرداد 1395 پاسخ تشکر

سلام، نحوه ثبت سفارش چجوریه؟ گزینه ثبت سفارش وجود نداره؟ لطفا راهنمایی کنید
18 مرداد 1395 پاسخ تشکر

با سلام
از وقتی این تغییرات رو در سایت شما مشاهده کردم سرم داره سوت میکشه، من خودم یک فروشندم قبلا خیلی اطلاعات رو از سایت شما می گرفتم. من درک میکنم از چه سود سرشاری شما گذشت کرده اید و همچین تصمیمی رو گرفتید. امید وارم که تصمیم تون در همین حد باقی نمونه و هر چه زودتر در مسیر تولید کالای ایرانی قدم بر دارید. با این که خودم فروشندم همیشه از کار خودم ناراضی بودم که چرا من باید کالای قاچاق بفروشم چرا حتی یک ادکلن ایرانی نداریم که بذارم جلو مشتری بگم اینم کار ایرانه با این قیمت.
میدونیم که عدم عرضه کاری رو حل نمیکنه مدیریت عرضه ی کالا بهترین اقدامه ، فقط دعا میکنم و آرزو دارم که بتونید هر چه سریعتر در این مسیر گام بردارید و به تولید کالای ایرانی برسیم و یکی از آرزوهای منم که همین موضوع هست شاهدش باشم
19 مرداد 1395 پاسخ تشکر

چرا قیمت ندارن چجوری بخرم
11 مرداد 1395 پاسخ تشکر

Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
جالب بود
ریحانه
1402/11/24
تو یه فروشگاهی رفتم خانمه به اون یکی گفت بوی عطر مشهدی میاد🤦🏻‍♀️
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟