معرفی 5 ادکلن مردانه و زنانه با بوی خیار

معرفی 5 ادکلن مردانه و زنانه با بوی خیار

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 5 روز پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :5 ادکلن مردانه و زنانه با بوی خیار1. فردریک مال ان پاسانت2. رالف لورن پولو بلو ادو تویلت3. کالوین کلین اترنیتی آکوا (سی کی اترنتی آکوا)4. الیزابت آردن گرین تی کیکامبر5. دی کی ان وای بی دلیشس زنانه سبز

 

خیار یکی از نت‌های خنک، شاداب و باطراوت است که معمولا برای خلق کردن جلوه‌های خنک و آرامش‌بخش در ساخت عطرها کاربرد دارد. استفاده از نت خیار همواره عطرها را به گزینه‌هایی محبوب برای فصل بهار و تابستان تبدیل می‌سازد، زیرا این عطرها با کمک نت خیار می‌توانند حس خنکی، تازگی و طراوت را در روزهای گرم سال حفظ کنند.رایحه سبک و ملایم خیار باعث می‌شود که این نت در گروه ترکیبات سبز قرار بگیرد، اما ته‌مایه‌هایی شبیه به بوی هندوانه هم در نت خیار وجود دارد.

عطرسازان حرفه‌ای معمولا نت خیار را با سایر نت‌های سبز و باطراوت مثل علف لیمو، گالبانیوم و ترکیبات گیاهی آمیخته می‌کنند تا سویه‌ها و جلوه‌هایی طبیعی بیافرینند و عطر مورد نظر را به گزینه‌ای عالی برای پیاده‌روی یا فعالیت‌‌های ورزشی در فضاهای آزاد تبدیل کنند.

خیار یکی از نت‌های خاص در صنعت عطرسازی است که گزینه مشابهی ندارد. عطرسازان به‌خاطر سرشت باطراوت، آبگون، سبک و لذت‌بخش نت خیار، از این نت خاص برای به‌یادآوردن خاطرات باغ‌های شاداب و سرسبز استفاده می‌کنند. کسانی که می‌خواهند عطرشان مستقیما آنها را به طبیعت وصل کند، قطعا از ویژگی‌های نت خیار لذت خواهند برد.

نت خیار که معمولا در نت‌های آغازین عطرها به‌کار می‌رود،  خنکای طبیعی و شادابی دلچسبی دارد، خلق‌وخوی شما را بهتر می‌کند و روزهای کاری شما در فصل تابستان را به روزهای باطراوت و خنک تبدیل می‌سازد. به همین دلیل هم بسیاری از کارشناسان می‌گویند که عطرهای حاوی نت خیار جزو بهترین گزینه‌ها برای استفاده در محل کار یا محیط‌های داری هستند. یکی دیگر از ویژگی‌های نت خیار، این است که جلوه‌های گل‌فام یا چوبی عطرها را به‌نحو متفاوتی برجسته می‌کند.

پس اگر به عطری نیاز دارید که آرامش را در روزهای پراسترس به شما بازگرداند، یا شادابی و انرژی مثبت شما را در آغاز روزهای کاری افزایش بدهد، یا پیاده‌روی شما در طبیعت و پارک‌ها را به تجربه‌ای جذاب‌تر تبدیل کند، عطرهای دارای نت خیار قطعا شما را ناامید نخواهند کرد. در ادامه با تعدادی از بهترین ادکلن مردانه با بوی خیار آشنا خواهیم شد و همچنین چند ادکلن زنانه با بوی خیار را معرفی خواهیم کرد.

5 ادکلن مردانه و زنانه با بوی خیار

1. فردریک مال ان پاسانت

فردریک مال ان پاسانت

فردریک مال ان پاسانت از عطرهای زنانه با سرشت گل‌فام و سبز است که از نت خیار استفاده می‌کند. ساختار آمیزه‌ای این عطر از چارچوب هرمی رایج پیروی نمی‌کند و درنتیجه نت‌های یاس بنفش، خیار، گندم، برگ درخت نارنج و روایح آبگون را به‌طرز ویژه‌ای با همدیگر ترکیب می‌سازد.

این عطر بوی سبز و تمیزی دارد، اما بوی تمیزی آن به جلوه‌های صابونی نزدیک نمی‌شود. بافت آبگون و بسیار ظریف فردریک مال ان پاسانت، این عطر را به گزینه‌ای زیبا و تاثیرگذار تبدیل می‌کند. به همین دلیل هم رایحه فردریک مال ان پاسانت شبیه به یک ظرف شیشه‌ای بزرگ و سرشار از آب خنک و خیار است. جلوه‌های سبز این عطر از بوی خزه‌آلود دوری می‌کنند، درحالی که بویی شبیه به بوی لوسیون‌ها را هم به‌وجود می‌آورند. بنابراین فردریک مال ان پاسانت به یک عطر تابستانی زیبا و ایده‌آل تبدیل می‌شود که طرفداران عطرهای باطراوت و آبزی شدیدا عاشقش خواهند شد.

بعضی از کارشناسان، فردریک مال ان پاسانت را عطری با جلوه‌های آبزی و با تمرکز بر نت خیار توصیف کرده‌اند که رگه‌هایی از نت یاس بنفش را هم دارد و بیشتر به بوی باران بهاری شباهت پیدا می‌کند. البته ساختار سبک و آبگون این عطر باعث می‌شود که پخش بو و ماندگاری زیادی نداشته باشد. بنابراین خانم‌های علاقه‌مند به ادکلن زنانه با بوی خیار می‌توانند روزهای کاری خودشان را با فردریک مال ان پاسانت به روزهای شاداب و باطراوتی تبدیل کنند.

2. رالف لورن پولو بلو ادو تویلت

رالف لورن پولو بلو ادو تویلت

پولو بلو ادو تویلت از عطرهای آروماتیک و فوژه است که توسط برند رالف لورن برای مردان ساخته شده است. این عطر مردانه در نت‌های آغازینش از رایحه خیار در کنار خربزه و نارنگی ماندارین استفاده می‌کند. نت‌های میانی این عطر از ریحان، سالویا و شمعدانی شکل می‌گیرند، درحالی که نت‌های پایه از جیر، روایح چوبی‌ـ‌جنگلی و مشکل خلق شده‌اند.

آکوردهایی که پولو بلو ادو تویلت خلق می‌کند، به ترتیب عبارتند از ازونیک، آبزی، آروماتیک، تند باطراوت، سبز، مشک‌فام، گیاهی، باطراوت، چوبی و مرکباتی. بنابراین واضح است که با عطری بسیار خنک، شاداب و باطراوت روبه‌رو هستیم.

مردان علاقه‌مند به ادکلن‌های خنک می‌توانند از پولو بلو ادو تویلت به‌عنوان یک ادکلن مردانه با بوی خیار در فصل‌های بهار و تابستان استفاده کنند. البته این عطر برای استفاده در ساعات روز مناسب است.

یکی از ویژگی‌های جالب پولو بلو ادو تویلت، این است که وقتی به پس‌رایحه آن می‌رسیم، جلوه‌های گیاهی عطر همچنان باقی می‌مانند، اما سویه‌های مشک‌فام نیز خودشان را بیشتر نشان می‌دهند. درواقع نت‌ها رفته‌رفته از حالت تمیز و شاداب اولیه دور می‌شوند و جلوه‌های هوس‌انگیزتر و نسبتا گرم‌تر خودشان را نمایان می‌کنند. روایح چوبی‌ـ‌جنگلی هم طوری وزن عطر را حفظ می‌کنند که سبکی و طراوت پولو بلو ادو تویلت به عطرهای زنانه شبیه نشود.

پس اگر می‌خواهید که روزهای بهاری و تابستانی خودتان را به روزهای باطراوت و سرشار از نشاط و انرژی مثبت تبدیل کنید، پولو بلو ادو تویلت قطعا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید : 8 ادکلن مردانه با بوی شیرین 8 ادکلن مردانه با بوی شیرین10 ادکلن مردانه تند خوشبو 10 ادکلن مردانه تند خوشبو

3. کالوین کلین اترنیتی آکوا (سی کی اترنتی آکوا)

کالوین کلین اترنیتی آکوا (سی کی اترنتی آکوا)

کالوین کلین اترنیتی آکوا هم یک ادکلن مردانه با بوی خیار است که سرشت چوبی و آروماتیک دارد. سه آکورد اصلی و برجسته این عطر را آکوردهای ازونیک، سبز و آبزی می‌سازند. به همین دلیل هم کالوین کلین اترنیتی آکوا به یکی از بهترین ادکلن‌های مردانه برای تابستان تبدیل می‌شود که عملکرد بسیار خوبی در ساعات روز دارد.

رایحه خیار همراه با لاله مردابی، ترکیبات سبز و مرکبات در نت‌های آغازین سی کی اترنتی آکوا قرار می‌گیرد. روایح اسطوخودوس، سدر، آلو و فلفل سیچوان نیز در نت‌های میانی جای گرفته‌اند تا در نت‌های پایه به مشک، نعناع هندی، چوب صندل سفید و چوب گایاک برسیم.

اگر شما هم یکی از آقایانی هستید که عطرهای خنک و باطراوت را برای موقعیت‌های کژوال می‌پسندید و می‌خواهید که در تابستان از عطرهای خنک لذت ببرید، حتما باید کالوین کلین اترنیتی آکوا را امتحان کنید. این عطر می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده در محل کار و محیط‌های اداری باشد، درحالی که استفاده از آن برای گردش در طبیعت و پارک‌ها نیز جذابیت خاص خودش را دارد. توجه داشته باشید که عطرهای خنک و باطراوتی مثل کالوین کلین اترنیتی آکوا به‌دلیل ساختار آمیزه‌ای خاصشان نمی‌توانند پخش بو یا ماندگاری فوق‌العاده‌ی داشته باشند، اما نسبت به دیگر عطرها نیز قیمت پایین‌تری دارند.

بیشتر بخوانید : معرفی 10 عطر زنانه مناسب برای محل کار با رایحه ملایم معرفی 10 عطر زنانه مناسب برای محل کار با رایحه ملایم معرفی 8 ادکلن مردانه با رایحه ملایم معرفی 8 ادکلن مردانه با رایحه ملایم

4. الیزابت آردن گرین تی کیکامبر

الیزابت آردن گرین تی کیکامبر

یک‌بار دیگر به یک ادکلن زنانه با بوی خیار می‌رسیم که در گروه عطرهای آروماتیک و مرکباتی قرار می‌گیرند. آکوردهای این ادکلن به ترتیب برجستگی و غلظت عبارتند از ازونیک، آبزی، سبز، باطراوت و مرکباتی. بنابراین با یک ادکلن زنانه بسیار خنک و ایده‌آل برای فصل تابستان مواجه هستیم که عملکرد آن در ساعات روز به سطح بی‌نظیر و فوق‌العاده‌ای می‌رسد.

نت‌های آغازین الیزابت آردن گرین تی کیکامبر از مرکبات و خیار شکل می‌گیرند، درحالی که روایحی همچون بنفشه، چای و هندوانه در نت‌های میانی قرار گرفته‌اند. نت‌های پایانی را هم گل ختی و کهربا می‌سازند. همین ساختار آمیزه‌ای به ما می‌گوید که اگر به عطرهای درخشان، تابستانی، خنک، باطراوت و تمیز علاقه دارید، باید الیزابت آردن گرین تی کیکامبر را امتحان کنید.

کیفیت خوب الیزابت آردن گرین تی کیکامبر باعث شده است که بسیاری از کارشناسان، این عطر را به‌عنوان گزینه‌ای با ارزش خرید بالا معرفی کنند. ماندگاری و پخش بوی الیزابت آردن گرین تی کیکامبر در حد متوسط و شاید متوسط روبه‌پایین عمل کند، اما قیمت متعادل و اقتصادی آن باعث می‌شود که با خیال راحت بتوانید در طول روز چندبار از آن استفاده کنید. کسانی که بعد از حمام کردن از این عطر استفاده می‌کنند، جلوه‌های خنک و باطراوت آن را بیشتر از دیگران احساس خواهند کرد.

بیشتر بخوانید : معرفی 8 ادکلن زنانه با بوی توت فرنگی معرفی 8 ادکلن زنانه با بوی توت فرنگی

5. دی کی ان وای بی دلیشس زنانه سبز

دی کی ان وای بی دلیشس زنانه سبز

این عطر سبز در گروه عطرهای گل‌فام و میوه‌ای دسته‌بندی می‌شود، اما فراموش نکنید که برجسته‌ترین و مهم‌ترین آکوردهای آن به ترتیب عبارتند از آکورد سبز، میوه‌ای، آبزی، ازونیک و باطراوت. آکوردهای مرکباتی، گل‌های سفید، گل‌های دیگر، ادویه‌ای باطراوت و چوبی نیز در پس‌زمینه قرار می‌گیرند.

این عطر زنانه نیز از نت خیار در ساختار آغازین استفاده می‌کند و درواقع نت خیار را با مگنولیا و گریپ‌فروت آمیخته می‌سازد. در نت‌های میانی به سیب، گل رز، بنفشه، گل برف و گل مریم می‌رسیم، درحالی که کهربا، چوب صندل سفید و روایح چوبی نیز در نت‌های پایانی قرار می‌گیرند.

دی کی ان وای بی دلیشس زنانه سبز از عطرهای درخشان، باطراوت و انرژی‌بخش زنانه است که می‌تواند یک ادکلن زنانه جذاب با بوی خیار باشد. بسیاری از کارشناسان، دی کی ان وای بی دلیشس زنانه سبز را گزینه‌ای عالی و خنک برای فصل‌های بهار و تابستان توصیف کرده‌اند.

دی کی ان وای بی دلیشس زنانه سبز در میان عطرهای خنک دارای ماندگاری بالاتر از حد متوسط است و ردّ دلپذیری هم از شما به جا می‌گذارد. این عطر همچنین می‌تواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن باشد. علاوه بر اینها، دی کی ان وای بی دلیشس زنانه سبز با بسیاری از موقعیت‌ها سازگاری دارد: از محیط‌های اداری تا موقعیت‌های کژوال و باشگاه‌های ورزشی.


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
محمد جعفر براتی
1403/03/31
پاسخ به فربد فریدی
داداش لالیک انکر نویر دیگه واقعا آب بستن داخلش ،شما لالیک اکستریم رو بگیر
سارنگ
1403/03/12
پاسخ به امیر محمدزاده
موافقم
سارنگ
1403/03/12
پاسخ به امیر محمدزاده
موافقم، contradiction را دو شیشه استفاده کردم، فوق العاده است. هم رایحه واقعا زیبا، هم ماندگاری. حیف که دیگه تولید نمی شه.
امیر
1403/03/02
درود برشما
نزدیک ترین و مشابه ترین بو و رایحه به آکواوومن Rochas Aquawoman چه چیزی از برند های اماراتی خوب یا هر برند دیگه ای پیشنهاد می فرمایید؟؟
سپاس
پاسخ مدیر : سلام فکر نمی کنم موردی باشد
فاطی 🤍
1403/02/23
بامش اینتنس که خیلی خوش بو و خوبههه چطوری بازخورد خوبی نمیگره به نظرم خیلی عطر بی ریسکیه 😭😭
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟