راهنمای همه عطرهای نارسیسو

راهنمای همه عطرهای نارسیسو

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 24 روز پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :همه عطرهای نارسیسونارسیسو کریستالنارسیسو او نرولی آمبرنارسیسو آمبرنارسیسو گریسنارسیسو رژ ادو تویلتنارسیسو رژنارسیسو پودرینارسیسو ادو تویلتنارسیسو

 

عطرهای نارسیسو که معمولا با نام عطرهای مکعبی نارسیسو هم شناخته می‌شوند، عطرهای مشک‌فام و غلیظی هستند که خیلی سریع به یکی از عطرامضاهای محبوب در میان افراد مختلف تبدیل شدند. این مقاله به بررسی همه عطرهای نارسیسو و روایح خاص هر کدام از آنها اختصاص دارد.

همه عطرهای نارسیسو

نام عطر

تاریخ عرضه

نت‌های برجسته

نارسیسو 2014

مشک، چوب، یاسمن، خس‌خس

نارسیسو ادو تویلت

2015

مشک، اقاقیا

نارسیسو پودری

2016

مشک، یاس، شکوفه پرتقال، رز، نعناع هندی

نارسیسو رژ

2018

زنبق، مشک، وانیل، چوب سدر

نارسیسو رژ ادو تویلت

2019

مشک، خس‌خس، گل برف

نارسیسو گریس

2020

مشک، سیب سبز، گل صدتومانی

نارسیسو آمبر

2020

کهربا، مشک، گل‌های سفید

نارسیسو او نرولی آمبر

2021

بهارنارنج، شکوفه پرتقال، پلومریا، مشک

نارسیسو کریستال

2022

گل‌های سفید، شکوفه پرتقال، مشک، چوب کشمیر

نارسیسو کریستال

نارسیسو کریستال

نارسیسو کریستال در سال 2022 عرضه شد و درواقع تجربه تازه‌ای را در میان عطرهای کهربایی نارسیسو رقم می‌زند.

نارسیسو کریستال که سرشتی زیبا و ظریف دارد، از جلوه‌های مشک‌فام، تقریبا شیری و آمیخته به بوی گل‌های سفید سرشار شده است. من قبلا به باله علاقه زیادی داشتم و عطر نارسیسو کریستال هم بوی فروشگاه‌های مخصوص باله و خرید کفش‌های مخصوص باله را به یاد من می‌آورد.

نت چوب کشمیر هم در این عطر وجود دارد که با نت گل‌های سفید ترکیب می‌شود (مخصوصا با بوی شکوفه پرتقال) تا یک عطر فوق‌العاده زنانه شکل بگیرد. این عطر گاهی اوقات برای من یادآور حباب‌هایی است که در وان حمام ظاهر می‌شوند، زیرا جلوه‌های گرم و نسبتا شیرینی دارد و این حس را به شما می‌دهد که انگار با یک پتوی گرم و دلنشین مواجه هستید. نارسیسو کریستال قطعا عطر مورد علاقه من در مجموعه عطرهای نارسیسو است.

نارسیسو او نرولی آمبر

نارسیسو او نرولی آمبر

همان‌طور که از نام این عطر نارسیسو معلوم است، نت‌های بهارنارنج (نرولی) و کهربا (آمبر) برجستگی خاصی در نارسیسو او نرولی آمبر دارند. از دیگر نت‌های کلیدی این عطر می‌توان به شکوفه پرتقال، مشک و جلوه‌های استوایی برگرفته از نت پلومریا اشاره کرد.

این عطر درواقع امضای مشک‌فام نارسیسو را حفظ می‌کند اما نت‌های کلیدی آن از سویه‌های باطراوت و مرکباتی بهارنارنج و شکوفه پرتقال استفاده می‌کنند تا نارسیسو او نرولی آمبر درنهایت به یک عطر عالی و بی‌نظیر برای تابستان تبدیل شود.

من نت پلومریا را هم در این عطر دوست دارم زیرا حسی استوایی و شبیه به بوی ترکیبات سبز می‌آفریند که اثربخشی آن واقعا نشاط‌آور است.

نارسیسو آمبر

نارسیسو آمبر

یک‌بار دیگر می‌بینیم که نام این عطر کاملا گویای سرشت درونی آن است. نارسیسو آمبر (که بطری مکعبی و پرتقالی‌رنگ دارد) در درجه اول به نت کهربا اختصاص دارد. در کنار نت کهربا و البته امضای مشک‌فام نارسیسو، روایح گل‌های سفید و پلومریا هم حضور دارند که زنانگی خاصی را به نارسیسو آمبر می‌بخشند.

نارسیسو آمبر از آن عطرهای بسیار غلیظ است و ماندگاری طولانی‌مدتی هم دارد. اگر طرفدار عطرهای کهربایی باشید، قطعا از این عطر لذت می‌برید.

نارسیسو گریس

نارسیسو گریس

عطر نارسیسو گریس به دلایل خاصی فقط در روسیه عرضه شد و درحال حاضر دسترسی به این عطر واقعا دشوار است. آمیزه این عطر ساختار کلاسیکی برپایه نت‌های مشک‌فام دارد و از نت‌های باطراوت سیب سبز و گل صدتومانی در لایه آغازین استفاده می‌کند.

نارسیسو رژ ادو تویلت

نارسیسو رژ ادو تویلت

حواستان باشد که عنوان «ادو تویلت» در این عطر شما را فریب ندهد، زیرا نارسیسو رژ ادو تویلت همچنان از ماندگاری قدرتمندی برخوردار است؛ یعنی همان ماندگاری خاصی که ما از عطرهای نارسیسو رودریگز انتظار داریم.

نارسیسو رژ ادو تویلت در گروه عطرهای مشک‌فام قرار می‌گیرد و ته‌مایه‌های آروماتیک آن از خس‌خس، سدر و گل برف شکل می‌گیرند.

من فکر می‌کنم که نارسیسو رژ ادو تویلت جزو بهترین عطرها برای بهار است زیرا ته‌مایه‌های سبز و آروماتیک آن از جلوه‌های نشاط‌آور خاصی برخوردارند و طراوت ویژه‌ای را در این عطر آفریده‌اند.

نارسیسو رژ

نارسیسو رژ

نارسیسو رژ (با بطری مکعبی سرخ‌رنگش) یکی از عطرهای سنگین این مجموعه با سرشت گل‌فام و مشک‌اندود است که هاله‌سازی قدرتمند و ماندگاری طولانی‌مدتی دارد. این عطر با سلیقه من همخوانی ندارد اما همین‌قدر می‌دانم که نارسیسو رژ در میان علاقه‌مندان به عطرهای سنگین واقعا محبوبیت زیادی به‌دست آورده است.

نت‌های پودری زنبق و گل رز در این عطر احساس می‌شوند که البته در نت‌های پایه در کنار نت‌های وانیلی و چوبی قرار می‌گیرند. حدس من این است که نارسیسو رژ احتمالا باید محبوب‌ترین عطر زنانه در میان این مجموعه از عطرهای نارسیسو باشد.

نارسیسو پودری

نارسیسو پودری

نارسیسو پودری یکی دیگر از عطرهای محبوب نارسیسو در این مجموعه بزرگ است. بی‌تردید جلوه‌های پودری و مشک‌فامی در این عطر احساس می‌شوند اما نت‌های زنانه برگرفته از شکوفه پرتقال، گل رز و یاس برجستگی خاصی در نارسیسو پودری دارند. این عطر تا حدودی من را به یاد یک عطر پودری اما با غلظت بیشتری می‌اندازد: کوکو شنل مادمازل.

ته‌مایه‌هایی از نت‌های نعناع هندی، خس‌خس و کومارین هم در نارسیسو پودری وجود دارند که سویه‌هایی شبیه به نت یونجه را آفریده‌اند.

من فکر می‌کنم که نارسیسو رژ و نارسیسو پودری باید جزو محبوب‌ترین عطرهای نارسیسو در این مجموعه بزرگ باشند.

نارسیسو ادو تویلت

نارسیسو ادو تویلت

این عطر که به «مکعب سیاه» هم معروف است، دومین عطری است که در مجموعه عطرهای نارسیسو عرضه شد. نارسیسو ادو تولت از نت‌های شفاف گل رز استفاده می‌کند و آنها را بر بستری از نت‌های مشک‌فام و چوبی قرار می‌دهد.

نارسیسو

نارسیسو

عطر اصلی نارسیسو یا «مکعب سفید» در گروه عطرهای مشک‌فام و چوبی قرار می‌گیرد. انبوهی از نت سدر و خس‌خس در این ادکلن احساس می‌شود که جلوه‌های چوبی و سبز خاصی را آفریده‌اند و البته حالتی کاملا یونی به عطر نارسیسو بخشیده‌اند. نت‌های آغازین از رایحه یاسمن شکل می‌گیرند که ساده و درخشان هستند اما خلی زود محو می‌شوند تا جایشان را به نت‌های مشک و چوب بدهند که درواقع ستاره‌های این نمایش زیبا هستند.

بیشتر بخوانید : راهنمای عطرهای مای باربری راهنمای عطرهای مای باربریراهنمای عطرهای موگلر اورا راهنمای عطرهای موگلر اوراراهنمای کامل عطرهای سالواتوره فراگامو سیگنورینا راهنمای کامل عطرهای سالواتوره فراگامو سیگنوریناراهنمای کامل همه عطرهای ویکتوریا سکرت بامبشل راهنمای کامل همه عطرهای ویکتوریا سکرت بامبشلراهنمای همه عطرهای فراگامو آمو راهنمای همه عطرهای فراگامو آموراهنمای عطرهای بولگاری اسپلندیدا راهنمای عطرهای بولگاری اسپلندیداراهنمای همه عطرهای بولگاری اومنیا راهنمای همه عطرهای بولگاری اومنیاراهنمای عطرهای نینا ریچی بلا اند لونا راهنمای عطرهای نینا ریچی بلا اند لونا


ترجمه: ندا احمدلو

منبع: sokilondon

لینک مطلب:

https://sokilondon.com/narciso-by-narciso-rodriguez-perfumes-review/

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سارنگ
1403/03/12
پاسخ به امیر محمدزاده
موافقم
سارنگ
1403/03/12
پاسخ به امیر محمدزاده
موافقم، contradiction را دو شیشه استفاده کردم، فوق العاده است. هم رایحه واقعا زیبا، هم ماندگاری. حیف که دیگه تولید نمی شه.
امیر
1403/03/02
درود برشما
نزدیک ترین و مشابه ترین بو و رایحه به آکواوومن Rochas Aquawoman چه چیزی از برند های اماراتی خوب یا هر برند دیگه ای پیشنهاد می فرمایید؟؟
سپاس
پاسخ مدیر : سلام فکر نمی کنم موردی باشد
فاطی 🤍
1403/02/23
بامش اینتنس که خیلی خوش بو و خوبههه چطوری بازخورد خوبی نمیگره به نظرم خیلی عطر بی ریسکیه 😭😭
حمید
1403/02/14
پاسخ به کامبیز سخی
سلام استاد
شرکتی بنام طیبستان هم به تازگی تولید عطر را آغاز کرده که وجه تمایز آن طبیعی بودن اسانسها میباشد و حتی خاصیت درمانی هم بر آن قایل شده
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟