19 جایگزین مناسب برای کرید اونتوس
5/2

19 جایگزین مناسب برای کرید اونتوس

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 3 ماه پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :19 جایگزین مناسب برای کرید اونتوس1. آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه2. مانسرا سدرات بویسه (سدرات بویز)3. مرسدس بنز سلکت4. نیشان هسیوات5. مارک جوزف ماین پور هوم6. تیزیانا ترنزی اوراین7. مون بلان اکسپلورر8. افنان سوپرماسی سیلور9. لووه اسنسیا پور هوم ادو پرفیوم10. ام میکالوف رویال وینتج11. رساسی رامز ال رساسی 9325 پور لویی12. لطافه ال دور المکنون سیلور13. الحرمین له اونچر14. زارا وایبرنت لدر ادو پارفیوم15. رایان تردیشن اینسورکشن 2 پیور16. ویلهلم پارفومری مورنینگ چس17. فراپین د ارکید من18. پرفیومز وینتیج امپرور اکستریت19. جروبوئم وسپرو

 

کرید اونتوس یکی از مشهورترین، پرطرفدارترین و شیک‌ترین عطرهای فرانسوی از برند لاکچری کرید است که در طول سال‌های اخیر همواره در لیست پرفروش‌ترین عطر و ادکلن های مردانه جهان قرار داشته است. این عطر خنک و چایپر میوه‌ای در سال 2010 روانه بازار شد و به‌عنوان یک عطر باکلاس، باابهت و رویایی توانست که توجه بسیاری از مردان شیک‌پوش و لاکچری‌پسند در تمامی گروه‌های سنی را به خود جلب کند. ماندگاری و پخش بوی مناسب این ادکلن فرانسوی جزو نقاط قوت آن به‌حساب می‌آید. در نت آغازین این عطر رویایی، رایحه دل‌انگیز ترنج در کنار سیب، انگور فرنگی سیاه و آناناس قرار گرفته است. نت میانی از روایح دلفریبی همچون رز، نعناع هندی، یاس و چوب درخت قان شکل می‌گیرد. در نت پایانی هم می‌توانید روایح شیک و ماندگاری همچون مشک، وانیل، خزه درخت بلوط و عنبر را احساس کنید. از آنجایی که این عطر در سال‌های اخیر رفرموله شده، بنابراین مقداری از پخش بو و ماندگاری آن کاهش یافته است. با این‌حال، کرید اونتوس همچنان یک عطر باکیفیت، ماندگار و پرطرفدار در سراسر جهان است. از آنجایی که کرید اونتوس به‌عنوان یک عطر شیک و لاکچری، قیمت بالایی دارد، بنابراین بعضی از کمپانی‌های تولیدکننده عطر ادکلن مردانه در طول یک دهه اخیر تلاش کرده‌اند تا عطرهایی شبیه به کرید اونتوس را روانه بازار کنند. در ادامه به معرفی همین عطرها می‌پردازیم که می‌توانند تا حدودی رایحه کرید اونتوس را در ذهن شما تداعی کنند. این عطر و ادکلن ها قیمت مناسب‌تری نسبت به کرید اونتوس دارند و می‌توان راحت‌تر آنها را خریداری کرد.

19 جایگزین مناسب برای کرید اونتوس

1. آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه

آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه

این عطر خنک، چوبی و ادویه‌ای در سال 2015 روانه بازار شد و به‌دلیل تشابه رایحه‌اش با کرید اونتوس سریعا مورد توجه بسیاری از مردان جوان قرار گرفت. این مدل از عطر مردانه آرماف کلاب، ادیشن‌های بسیار مختلفی دارد که در میان آنها، ادیشن 150 میلی‌لیتری آن جزو بهترین‌ها است، زیرا غلظت عطر در این ادیشن به سطحی بسیار بالا و قابل توجه می‌رسد. این ادکلن مردانه در قالب ادو پرفیوم 200 میلی‌لیتری هم عرضه می‌شود. روزهای گرم تابستانی، بهترین زمان برای استفاده از این ادکلن فرانسوی هستند. روایح مرکباتی مانند ترنج و لیموترش در کنار روایح شیکی همچون رز، مشک، وانیل، یاس، سیب، آناناس، انگور فرنگی سیاه، چوب درخت قان، نعناع هندی و عنبر در این عطر مردانه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا شما یک ادکلن با قیمت مناسب همراه با ماندگاری و پخش بوی قابل قبول داشته باشید.

2. مانسرا سدرات بویسه (سدرات بویز)

مانسرا سدرات بویسه (سدرات بویز)

این عطر خنک، مرکباتی و معطر فرانسوی از دیگر عطرهای مناسب و خوش‌قیمت برای جایگزینی با کرید اونتوس است. سدرات بویز در سال 2011 به بازار عرضه شد و برای استفاده روزانه مورد استقبال بسیاری از مردان جوان و حتی پسران نوجوان قرار گرفت. رایحه مرکباتی و خنک این عطر مردانه باعث شده است که بسیاری از مردان جوان و شیک‌پوش که روحیه شاداب و سرزنده‌ای دارند، علاقه زیادی به استفاده از آن داشته باشند. این عطر در گروه عطرهای همه‌پسند قرار می‌گیرد و شما با استفاده از آن می‌توانید به‌راحتی نظر دیگران را به خودتان جلب کنید. رایحه ملایم، سبک و دلنشین این ادکلن مردانه باعث شده است که این عطر به عطر مناسبی برای استفاده در محل کار، دانشگاه و به‌طور کلی فضاهای سرپوشیده تبدیل شود. رایحه مرکبات، ادویه‌های معطر، میوه‌ها، چرم، یاس، وانیل و خزه درخت بلوط در کنار نت‌های چوبی، این عطر را به یک عطر رویایی و جایگزینی مناسب برای کرید اونتوس تبدیل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید : راز عطر اونتوس از برند کرید چیست؟ راز عطر اونتوس از برند کرید چیست؟

3. مرسدس بنز سلکت

مرسدس بنز سلکت

اگر اهل عطرهای بسیار خاص آلمانی هستید و رایحه کرید اونتوس را می‌پسندید، به شما توصیه می‌کنیم که مرسدس بنز سلکت، محصول سال 2018 را امتحان کنید. این عطر معتدل در گروه بویایی چوبی چایپر قرار می‌گیرد. قیمت بسیار مناسب این ادکلن مردانه و رایحه دلنشین آن برای استفاده روزانه باعث شده است که طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کند. آمیزه گیرا، قوی و هوس‌انگیز مرسدس بنز سلکت، این عطر مردانه را به گزینه شیکی برای مردانی با استایل‌های کلاسیک تبدیل کرده است. در این ادکلن مردانه با قیمت مناسب، رایحه ترنج در کنار انگور فرنگی سیاه، سیب، نعناع، مشک و آمبروکسان قرار می‌گیرد.

4. نیشان هسیوات

نیشان هسیوات

این عطر خنک ترکیه‌ای که با روایح چایپر در سال 2017 به بازار آمد، در گروه عطرهای بسیار باکلاس و شیک با رایحه‌ای نزدیک به رایحه کرید اونتوس قرار می‌گیرد. در سال‌های اخیر تقریبا بیشتر مردان از تمامی گروه‌های سنی از عطر هسیوات استقبال کرده‌اند. رایحه ملایم، رویایی و اصیل این عطر باعث شده است که شما بتوانید بدون دغدغه از آن در قرارهای عاشقانه یا مناسبت‌های خاص استفاده کنید. علاوه بر روایح مرکباتی، از رایحه آناناس، سدر، یاس، نعناع هندی، خزه درخت بلوط و روایح چوبی هم در این عطر خنک ترکیه‌ای استفاده شده است.

5. مارک جوزف ماین پور هوم

مارک جوزف ماین پور هوم

اگر به عطرهای فرانسوی علاقه دارید و می‌خواهید که یک عطر غلیظ با رایحه‌ای شبیه به کرید اونتوس داشته باشید، ماین پور هوم را به‌عنوان یک عطر خنک، چوبی و ادویه‌ای به شما پیشنهاد می‌کنیم. این عطر فرانسوی هم برای استفاده روزانه و هم برای مهمانی‌ها و مناسبت‌های رسمی مناسب است و می‌تواند بهترین گزینه برای آقایان جوان و سرزنده‌ای باشد که روحیه مرموز اما شادابی دارند. در این ادکلن مردانه از ترکیبات سبز، روایح مرکباتی، رایحه فلفل صورتی، جوز، چوب صندل سفید، خس‌خس و نعناع هندی استفاده شده است.

بیشتر بخوانید : مصاحبه در مورد اونتوس کلن با عطرساز برجسته الیویه کرید مصاحبه در مورد اونتوس کلن با عطرساز برجسته الیویه کرید

6. تیزیانا ترنزی اوراین

تیزیانا ترنزی اوراین

عطرهای ایتالیایی همیشه مورد توجه افراد شیک‌پوش و اهل استایل‌های کلاسیک بوده‌اند. حالا اگر می‌خواهید که یک عطر ایتالیایی شیک و با آمیزه‌ای شبیه به کرید اونتوس داشته باشید، می‌توانید تیزیانا ترنزی اوریون را امتحان کنید. این عطر خنک مردانه که جلوه‌های گل‌فام، چوبی و مشک‌اندود هم دارد، در سال 2015 به بازار آمد و مورد توجه آقایان جوان و میانسال قرار گرفت. استفاده از این عطر در مهمانی‌های تابستانی می‌تواند به‌سادگی نظر دیگران را به شما و حسن سلیقه‌تان در انتخاب عطر جلب کند. رایحه رویایی و شگفت‌انگیز این ادکلن مردانه باعث شده است که بسیاری از آقایان همین عطر را به عطرامضای خود برای مناسبت‌های رسمی یا قرارهای خاص کاری تبدیل کنند. در این ادکلن مردانه، رایحه ترنج در کنار روایح میوه‌ای، چوب درخت قان، مشک، عود، کهربا، سدر، یاس، آویشن، نعناع هندی و روایح دودی قرار گرفته است تا شما با عطری ماندگار و با پخش بوی بالا مواجه باشید.

7. مون بلان اکسپلورر

مون بلان اکسپلورر

یک عطر فرانسوی بسیار پرطرفدار، چوبی و معطر که در سال 2019 به بازار عرضه شد و به‌دلیل شباهت آمیزه‌اش با کرید اونتوس و قیمت مناسبی که داشت، شدیدا مورد توجه آقایان در تمامی گروه‌های سنی قرار گرفت. شما با افشاندن مون بلان اکسپلورر روی پوست یا لباس، به نوعی حس خنکی دلپذیر و آرامش‌بخش دست می‌یابید. هرچند که ماندگاری این عطر نسبت به کرید اونتوس کمتر است اما به‌دلیل وجود روایحی همچون آمبروکسان، کاکائو، چرم و خس‌خس در کنار روایح مرکباتی، امتیاز مناسبی از نظر پخش بو و ماندگاری از سوی طرفدارانش دریافت کرده است.

8. افنان سوپرماسی سیلور

افنان سوپرماسی سیلور

اگر بخواهیم که یک عطر با قیمت مناسب، غلظت قابل توجه و با آمیزه‌ای بسیار شبیه به کرید اونتوس معرفی کنیم، به‌هیچ‌وجه نمی‌توانیم به‌سادگی از کنار عطر اماراتی افنان سوپرماسی سیلور بگذریم. این عطر با پخش بو و ماندگاری مناسبی که دارد، می‌تواند هم برای استفاده روزانه و هم برای مناسبت‌های رسمی بسیار مناسب باشد. این ادکلن مردانه در گروه بویایی چوبی، گل‌فام و مشک‌اندود جای می‌گیرد و به‌دلیل داشتن روایح باطراوت میوه‌ای و مرکباتی در کنار روایح چوبی و دودی توانسته است که توجه همه مردان در گروه‌های سنی مختلف را به خود جلب کند. این عطر اماراتی در سال 2013 به بازار معرفی شد و به‌گفته بسیاری از منتقدان عطر و ادکلن، نزدیک‌ترین آمیزه را به کرید اونتوس دارد.

9. لووه اسنسیا پور هوم ادو پرفیوم

لووه اسنسیا پور هوم ادو پرفیوم

لووه اسنسیا پور هوم ، این عطر اسپانیایی، چوبی و معطر، یکی دیگر از عطرهای بسیار شیک و با آمیزه خاص و منحصربه‌فرد است که می‌تواند واقعا گزینه‌ای مناسب برای آقایان جوان، شیک‌پوش و لاکچری‌پسند و همچنین جایگزین خوبی برای عطر کرید اونتوس باشد. روایح شیک و رویایی این عطر باعث شده‌اند که این ادکلن مردانه هم برای استفاده روزانه و هم برای مناسبت‌های رسمی مناسب باشد. اگر به روایح منحصربه‌فرد چوبی علاقه دارید، حتما این عطر اسپانیایی را می‌پسندید. در این ادکلن مردانه، رایحه اسطوخودوس در کنار نت خزه درخت بلوط، خس‌خس و چوب صندل سفید قرار می‌گیرد.

10. ام میکالوف رویال وینتج

ام میکالوف رویال وینتج

اگر می‌خواهید که در میان عطرهای فرانسوی لوکس و با ماندگاری قابل توجه، عطری شبیه به کرید اونتوس را داشته باشید، عطر خنک، چوبی و ادویه‌ای رویال وینتج می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. این ادکلن مردانه فرانسوی برای استفاده روزانه توسط آقایان جوان و میانسال پیشنهاد می‌شود و به‌دلیل داشتن آمیزه دلنشین و خاصش می‌تواند برای استفاده روزانه در محیط کار یا فضاهای سرپوشیده هم عطر مناسبی باشد. رایحه ترنج و فلفل صورتی در این ادکلن خنک مردانه به‌زیبایی هرچه تمام‌تر در کنار رایحه چرم، سرو، مشک و نعناع هندی خودنمایی می‌کنند.

11. رساسی رامز ال رساسی 9325 پور لویی

رساسی رامز ال رساسی 9325 پور لویی

اگر به‌دنبال یک ادکلن مردانه با قیمت مناسب و آمیزه‌ای شبیه به کرید اونتوس هستید، می‌توانید این عطر گرم اماراتی که در سال 2013 به بازار معرفی شد را امتحان کنید. رامز ال رساسی درواقع نوعی عطر چایپر میوه‌ای و مناسب برای استفاده روزانه توسط آقایان جوان، پرشور و با روحیه‌ای شاداب است. این عطر با روایح گرم، مرکباتی و ادویه‌ای خود، یک عطر باطراوت و مرموز است که می‌تواند به‌سادگی نظر دیگران را به شما جلب کند. در کنار روایح مرکباتی و آناناس، از رایحه فلفل، یاس، فریزیا، گل برف، مشک، چرم، نعناع هندی، عنبر، سدر و خزه درخت بلوط هم در این عطر نسبتا ماندگار استفاده شده است.

12. لطافه ال دور المکنون سیلور

لطافه ال دور المکنون سیلور

المکنون سیلور، یکی دیگر از عطرهای اماراتی و بسیار پرطرفدار است که می‌تواند مورد توجه طرفداران کرید اونتوس قرار بگیرد. این عطر معتدل با رایحه چرمی خود به‌عنوان یک عطر پرانرژی، باطراوت و بسیار شاداب اما درعین حال باکلاس شناخته می‌شود. آقایان جوان می‌توانند این عطر را بدون نگرانی از آزار دادن اطرافیان برای استفاده روزانه در نظر بگیرند. روایح میوه‌ای و مرکباتی این عطر در کنار رایحه چرم، کهربا، یاس و خزه درخت بلوط، جلوه رازآمیز خاصی به آن بخشیده است.

13. الحرمین له اونچر

الحرمین له اونچر

له اونچر به‌عنوان یک عطر اماراتی در سال 2016 به بازار معرفی شد و به‌دلیل داشتن روایح مرکباتی در کنار نعناع هندی، یاس و روایح چوبی در گروه عطرهایی با رایحه شبیه به ادکلن اونتوس قرار گرفت. این ادکلن مردانه می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده روزانه باشد و مورد توجه آقایانی که روایح چوبی و مرکباتی را می‌پسندند، قرار بگیرد.

14. زارا وایبرنت لدر ادو پارفیوم

زارا وایبرنت لدر ادو پارفیوم

اگر به برند اسپانیایی زارا علاقه دارید و می‌خواهید که یک ادکلن مردانه با قیمت مناسب و رایحه‌ای شبیه به کرید اونتوس داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما وایبرنت لدر ادو پارفیوم را تست کنید. این عطر پرطرفدار از برند زارا در سال 2018 و با آمیزه‌ای از روایح چرمی وارد بازار شد. سادگی روایح موجود در این ادکلن مردانه باعث شده است که آقایان درونگرا و مردانی با استایل‌های کلاسیک بیشتر به استفاده از آن علاقه نشان بدهند. در این عطر مردانه، رایحه ترنج در کنار چوب خیزران و چرم قرار گرفته است تا زارا بتواند با عرضه این ادکلن، سادگی و شیکی را به‌خوبی نشان بدهد.

15. رایان تردیشن اینسورکشن 2 پیور

رایان تردیشن اینسورکشن 2 پیور

رایان تردیشن اینسورکشن 2 پیور ، یک عطر چوبی معطر که در سال 2013 روانه بازار شد و به‌دلیل تشابه رایحه‌اش با کرید اونتوس، مورد توجه مردان جوان و با روحیه‌ای شاداب و سرزنده قرار گرفت. این عطر می‌تواند برای استفاده روزانه یا استفاده در محیط‌های سرپوشیده بسیار مناسب باشد. این ادکلن مردانه شیک به‌خوبی نظر دیگران را به‌سوی شما جلب می‌کند و به‌دلیل ماندگاری بالایی که دارد، حتی می‌تواند برای مهمانی‌های دوستانه یا قرارهای عاشقانه خاص هم مناسب باشد. در این ادکلن، روایح ترنج و سیب و آناناس در کنار برگ و جوانه انگور فرنگی، نعناع هندی، یاس، چوب درخت قان، مشک، کهربا، وانیل و خزه درخت بلوط جلوه‌گری می‌کنند.

16. ویلهلم پارفومری مورنینگ چس

ویلهلم پارفومری مورنینگ چس

مورنینگ چس، یک عطر آمریکایی و محصول سال 2015 است که بسیاری از منتقدان عطر و ادکلن به‌دلیل روایح چوبی و مرکباتی خاصش، آن را عطر شبیه به کرید اونتوس می‌دانند. روایح تمیز و شیک به‌کاررفته در این عطر باعث شده‌اند که حتی سخت‌پسندترین مردان جوان هم توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند. اگر قصد خرید ادکلن مردانه با رایحه‌ای شبیه به کرید اونتوس را دارید، باید بدانید که در این عطر آمریکایی، روایحی مانند ترنج، چرم، صمغ گالبانیوم، نعناع هندی و عنبر به‌زیبایی هرچه تمام‌تر در کنار همدیگر چیده شده‌اند.

17. فراپین د ارکید من

فراپین د ارکید من

یکی از جذاب‌ترین عطرهای فرانسوی که آمیزه‌ای بسیار شبیه به کرید اونتوس دارد، همین فراپین ارکید من است. این ادکلن مردانه خنک با آمیزه‌ای از روایح معطر در سال 2015 به بازار معرفی شد و به‌دلیل داشتن روایح جادویی، سحرآمیز و بسیار جذابش سریعا مورد توجه مردان شیک‌پوش و باکلاس قرار گرفت. تنها نکته مهم درباره این عطر مردانه که باید به آن توجه کنید، این است که حدود 30 تا 40 دقیقه بعد از افشاندن عطر روی پوست یا لباس خود باید اجازه بدهید تا رایحه اصلی، دل‌انگیز و جذاب آن آزاد شود. ارکید من، روایح دلفریبی همچون ترنج، فلفل، چرم، یاس، کهربا، نعناع هندی و خزه درخت بلوط را در خود جای داده است.

18. پرفیومز وینتیج امپرور اکستریت

پرفیومز وینتیج امپرور اکستریت

امپرور اکستریت ، یک عطر انگلیسی اصیل با آمیزه‌ای از روایح چوبی، گل‌فام و مشک‌اندود که در سال 2018 به بازار معرفی شد و در گروه عطرهایی با رایحه شبیه به عطر اونتوس قرار گرفت. این عطر اصیل انگلیسی که می‌تواند گزینه مناسبی برای آقایان شیک‌پوش و خاص‌پسند باشد، روایح سیب و دانه سرو کوهی و آناناس را در کنار ترنج، رز، یاس، مشک، وانیل، نعناع هندی، عنبر و چوب درخت قان قرار می‌دهد.

19. جروبوئم وسپرو

جروبوئم وسپرو

یکی دیگر از عطرهای فرانسوی پرطرفدار که می‌تواند رایحه‌ای شبیه به کرید اونتوس را در ذهن شما تداعی کند، همین عطر وسپرو است که در سال 2017 به بازار عرضه شد. این ادکلن مردانه فرانسوی با آمیزه‌ای از روایح شرقی فوژه مورد توجه تمامی آقایان شیک‌پوش در تمامی گروه‌های سنی قرار گرفت و برای استفاده در مناسبت‌های رسمی یا مهمانی‌ها و قرارهای خاص بسیار مناسب است. این عطر رایحه‌ای ماندگار و پخش بوی شگفت‌انگیزی دارد و می‌تواند به‌خوبی حسن سلیقه شما در انتخاب عطر را به رخ دیگران بکشد. در این عطر فرانسوی، روایح مرکباتی در کنار رایحه چرم، یاس، سیب، شمعدانی، سدر، مشک، کهربا، نعناع هندی و روایح چوبی خودنمایی می‌کنند.


ترجمه: ندا احمدلو

نظرات کاربران (1 نظر)
کاش همه را میداشتم و خود غرق میکردم در همه :)
هر چند همه با هم متفاوت اند و هیچ یک همچون همان آونتوس سه سال اول نشوند حتی خود ِ آونتوس ، لیک همه از یک خانواده اند .
خوشحال شدم چون گمان کردم عطرافشان خودمان همه ی این عطور مذکور در مقاله را موجود کرده ست !
قبلا چقدر گشتم به دنبال عطر رایان ترادیشن اینسورکشن ۲ پیور لیک نیافتم .
آن زمان قیمت اش حوالی ۳۰۰ تومان بود .
اعتقادی هم به خرید اینترنتی ندارم مگر عطرافشان .
همه را تست کرده ام بلطف دوستان معطر و عطرفروش ام بجز الحرمین
این مقاله ای درخشان ، کارساز ، مهم و مرجع است برای دوستداران روایح آونتوسی !
از سویی میتواند بسیار کمک کننده باشد از نظر هزینه در انتخاب .
و یافتن بهترین ، طبق سلیقه ی شخصی .
تشکر از سرکار خانم احمدلو و مدیریت خانه ی ما
15 دی 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : احمد شجاعی میریان

سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟