راهنمای کامل همه عطرهای ویکتوریا سکرت بامبشل
3/1

راهنمای کامل همه عطرهای ویکتوریا سکرت بامبشل

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 13 روز پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :عطرهای ویکتوریا سکرتویکتوریا سکرت بامبشلویکتوریا سکرت بامبشل سامرویکتوریا سکرت بامبشل سداکشن ادو تویلت و ادو پرفیومویکتوریا سکرت بامبشل سامر ادیشنویکتوریا سکرت بامبشل این لاوویکتوریا سکرت بامبشل دیاموندز ادو پرفیومویکتوریا سکرت بامبشل دیاموندز ادو تویلتویکتوریا سکرت بامبشل این پارادایسویکتوریا سکرت بامبشل فور اورویکتوریا سکرت بامبشل پینک دیاموندویکتوریا سکرت بامبشل این بلومویکتوریا سکرت بامبشل لوکسویکتوریا سکرت وینتر بامبشلویکتوریا سکرت بامبشل نیویورکویکتوریا سکرت بامبشل نیویورک فشن ویک 2018ویکتوریا سکرت بامبشل نایتسویکتوریا سکرت بامبشل اینتنسویکتوریا سکرت بامبشل هالیدیویکتوریا سکرت بامبشل پارادایس ادو تویلتویکتوریا سکرت بامبشل پارادایس ادو پرفیومویکتوریا سکرت بامبشل وایلد فلاورویکتوریا سکرت بامبشل پشنویکتوریا سکرت بامبشل گلدویکتوریا سکرت بامبشل سلبریشنویکتوریا سکرت بامبشل بیچویکتوریا سکرت بامبشل عودویکتوریا سکرت بامبشل ساندرنچدویکتوریا سکرت بامبشل آیل

 

به راهنمای کامل همه عطرهای ویکتوریا سکرت بامبشل خوش آمدید! حالا دیگر چندین دهه می‌شود که ویکتوریا سکرت، عطرهای شگفت‌انگیزی می‌آفریند که ذات زیبایی، زنانگی و هوس‌انگیزی را به تصویر می‌کشند. در این راهنمای کامل، من می‌خواهم به همه عطرهای بامبشل نگاهی بیندازم و اطلاعات دقیقی را درباره هر کدام از این عطرها در اختیار شما بگذارم. ویکتوریا سکرت بامبشل درواقع از پرچمداران برجسته در برند ویکتوریا سکرت است. طول عمر بامبشل به حدود 20 سال می‌رسد و همچنان هم یکی از عطرهای پرفروش در جهان عطرها است. البته تا به امروز ادیشن‌های زیادی از ویکتوریا سکرت بامبشل طراحی و تولید شده‌اند. من در این مقاله برای شما توضیح می‌دهم که هر کدام از عطر های ویکتوریا سکرت بامبشل چه روایحی دارند و از کجا می‌توانید این عطرها را خریداری کنید.

عطرهای ویکتوریا سکرت

نام عطر

تاریخ عرضه

میوه گل ساعت، ارکیده وانیل، آناناس

بامبشل

2010

گریپ‌فروت، گل برف

بامبشل سامر (2011)

2011

گریپ‌فروت، مگنولیا

بامبشل سداکشن ادو تویلت

2011

میوه گل ساعت، ارکیده وانیل، آناناس

بامبشل سامر ادیشن

2012

گلابی، گریپ‌فروت، تمشک

بامبشل این لاو

2012

میوه گل ساعت، وانیل، سرخالو

بامبشل دیاموندز ادو پرفیوم

2012

گریپ‌فروت، سیب سبز، ارکیده وانیل

بامبشل دیاموندز

2013

انجیر، گل ساعت، سرو

بامبشل این پارادایس

2013

اسطوخودوس، روایح چوبی، تمشک بویسن

بامبشل فور اور

2013

میوه گل ساعت، ارکیده وانیل

بامبشل ادو پرفیوم لیمیتد ادیشن

2013

زنبق، ریشه زنبق، شقایق

بامبشل ایتالین ایریس

2013

گریپ‌فروت، گل ساعت

بامبشل پینک دیاموند

2014

گریپ‌فروت، گل برف

بامبشل سامر (2014)

2014

سیب شیرین، فریزیا

بامبشل این بلوم

2014

میوه گل ساعت، گل صدتومانی

بامبشل لوکس

2015

یاس، میوه ستاره‌ای

وینتر بامبشل

2015

میوه گل ساعت، ارکیده وانیل، آناناس

بامبشل ادو پرفیوم

2016

میوه گل ساعت، گل صدتومانی، ارکیده وانیل

بامبشل لوکس ادو پرفیوم

2016

گریپ‌فروت، گل برف

بامبشل سامر (2017)

2017

میوه گل ساعت، گل صدتومانی، ارکیده وانیل

بامبشل لوکس (2017)

2017

وانیل، یاس، میوه ستاره‌ای

بامبشل نیویورک

2017

روایح چوبی، انگور فرنگی سیاه، ارکیده وانیل

بامبشل نایتس

2017

میوه گل ساعت، ارکیده وانیل، گل صدتومانی

بامبشل شانگهای

2017

میوه گل ساعت، ارکیده وانیل، گل صدتومانی

بامبشل سداکشن ادو پرفیوم

2018

سالویا، گل مریم

بامبشل نیویورک فشن شو

2018

یاس شب‌بو، لیموترش، وانیل

بامبشل اینتنس

2019

وانیل، گیلاس، گل صدتومانی

بامبشل هالیدی

2019 انار

بامبشل پارادایس

2019

گریپ‌فروت، گل برف، انگور فرنگی سیاه

بامبشل وایلدفلاور

2019

لاله مردابی، گل رز

بامبشل پارادایس ادو پرفیوم

2020

گریپ‌فروت، گل برف، روایح چوبی

بامبشل پشن

2020

انگور فرنگی، گل رز، گل صدتومانی

بامبشل گلد

2020

وانیل، سرخالو، گل صدتومانی

بامبشل سلبریشن

2021

شامپاین، گل صدتومانی، چوب

بامبشل بیچ

2021

گریپ‌فروت، گل برف

بامبشل عود

2021

عود، جیر، زعفران، آمبروکسان

بامبشل ساندرنچد

2022

شکوفه گواوا، گل صدتومانی

بامبشل آیل

2023

روایح آبزی، نارگیل

ویکتوریا سکرت بامبشل

ویکتوریا سکرت بامبشل

عطر اصلی ویکتوریا سکرت بامبشل که یک عطر ادو تویلت است، سرشتی میوه‌ای، زنانه و شاداب دارد که برای همه گروه‌های سنی مناسب است.

با این‌که تبلیغات عطرهای بامبشل به‌خاطر جلوه‌های سکسی خاصشان شهرت دارند، اما من شخصا حس نمی‌کنم که این عطر برای بزرگسالان طراحی شده باشد. نت اصلی بامبشل را میوه گل ساعت می‌سازد که سرشتی استوایی دارد و با روایح گریپ‌فروت، توت فرنگی و آناناس ترکیب می‌شود تا حس یک کوکتل باطراوت را بیافریند. سویه‌های گل‌فام برگرفته از گل صدتومانی و ارکیده وانیل هم جلوه‌ای دخترانه به نت‌های میانی می‌دهند. اگر در انگلستان هستید، من Notino را برای خرید عطر ویکتوریا سکرت بامبشل پیشنهاد می‌کنم.

ویکتوریا سکرت بامبشل از آن عطرهای ادو تویلت است که جلوه‌های میوه‌ای، نشاط‌آور و سبکی دارد. در سال 2016 بود که یک ادیشن محدود ادو پرفیوم از بامبشل روانه بازار شد که طبیعتا ماندگاری بهتری نسبت به ادیشن ادو تویلت داشت اما متاسفانه تولید آن متوقف شد.

ویکتوریا سکرت بامبشل سامر

ویکتوریا سکرت بامبشل سامر

بامبشل سامر از آن عطرهای خاص ویکتوریا سکرت است که تا به امروز چندین بار در قالب ادیشن‌های محدود تابستانی وارد بازار شده است.

بامبشل سامر از نت گریپ‌فروت استفاده می‌کند که در آمیزه عطر اصلی بامبشل وجود داشت، اما DNA استوایی و میوه‌ای آن عطر را ندارد. در عوض با جلوه‌های پاک و شفافی از نت گل برف در بامبشل سامر مواجه هستیم که نقش مهمی در پدید آمدن یک عطر ساده، باطراوت و سبک با جلوه‌های پاک و بی‌آلایش داشته است.

ویکتوریا سکرت بامبشل سداکشن ادو تویلت و ادو پرفیوم

ویکتوریا سکرت بامبشل سداکشن ادو تویلت و ادو پرفیوم

عطر بامبشل سداکشن دارای دو ادیشن است. یکی ادیشن ادو تویلت که در سال 2011 عرضه شد و حالا دیگر تولید نمی‌شود. یکی هم بامبشل سداکشن ادو پرفیوم که هنوز به فروش می‌رسد و بطری آن به رنگ صورتی روشن است. در بریتانیا می‌توانید این عطر را از Notino و در آمریکا هم از Amazon تهیه کنید.

بامبشل سداکشن ادو تویلت اساسا سبک است و برجستگی خاصی به نت گریپ‌فروت می‌دهد، اما ادیشن ادو پرفیوم کاملا متفاوت است و سرشار از سویه‌های آروماتیک است.

بامبشل سداکشن ادو پرفیوم از نت‌های سالویا و گل مریم برای خلق یک عطر نسبتا قوی استفاده می‌کند. در این عطر هم رگه محدودی از بوی بامبشل اصلی به مشام می‌رسد اما این بار با یک عطر بسیار پیچیده‌تر مواجه هستیم که جلوه‌های میوه‌ای و نشاط‌آور ندارد. تصور می‌کنم که بامبشل سداکشن برای محیط‌های کاری و اداری یا هرگونه موقعیت و فضای جدید مناسب خواهد بود.

ویکتوریا سکرت بامبشل سامر ادیشن

ویکتوریا سکرت بامبشل سامر ادیشن

در سال 2012، یک ادیشن محدود با نام بامبشل سامر ادیشن وارد بازار شد که بطری خاص آن درواقع از نوارهای صورتی و سفید شکل گرفته است تا امضای ویکتوریا سکرت را به نمایش بگذارد. آمیزه بامبشل سامر ادیشن تا حدود زیادی به بامبشل اصلی شباهت دارد.

ویکتوریا سکرت بامبشل این لاو

ویکتوریا سکرت بامبشل این لاو

بامبشل این لاو دارای نت خاصی است که من علاقه زیادی به آن دارم: نت گلابی. نت باطراوت این میوه جذاب با نت شیرین‌تر تمشک و جلوه‌های شاداب گریپ‌فروت ترکیب شده است تا شبیه به آمیزه بامبشل اصلی باشد. ویکتوریا سکرت بامبشل این لاو درواقع یک ادیشن سبک‌تر از عطر اصلی بامبشل است و ماندگاری چندانی ندارد.

ویکتوریا سکرت بامبشل دیاموندز ادو پرفیوم

ویکتوریا سکرت بامبشل دیاموندز ادو پرفیوم

بامبشل دیاموندز ادو پرفیوم درواقع حال‌وهوای استوایی عطر اصلی بامبشل را حفظ می‌کند، اما سویه‌های دلپذیری از سرخالو و مقداری هم کهربای وانیلی به آن می‌افزاید. این نت‌های افزوده دقیقا باعث شده‌اند که بامبشل دیاموندز به عطری سکسی‌تر تبدیل شود. با توجه به این‌که با یک ادیشن ادو پرفیوم مواجه هستیم، چنین نت‌هایی به خلق یک آمیزه موفق کمک کرده‌اند.

ویکتوریا سکرت بامبشل دیاموندز ادو تویلت

ویکتوریا سکرت بامبشل دیاموندز ادو تویلت

بامبشل دیاموندز ادو تویلت من را به یاد بامبشل سامر می‌اندازد، زیرا از نت‌های گریپ‌فروت و گل برف استفاده می‌کند. نت سیب سبز هم حسی درخشان در این عطر می‌آفریند که جلوه‌ای باکلاس و درجه‌یک دارد.

ویکتوریا سکرت بامبشل این پارادایس

ویکتوریا سکرت بامبشل این پارادایس

بامبشل این پارادایس از نت میوه‌ای و دوست‌داشتنی انجیر در لایه آغازین استفاده می‌کند که نت گل ساعت با سویه‌های شیرین و استوایی‌اش به آن اضافه می‌شود. این نت‌های نشاط‌آور و خاص باعث شده‌اند که یک عطر تابستانی عالی شکل بگیرد.

ویکتوریا سکرت بامبشل فور اور

ویکتوریا سکرت بامبشل فور اور

بامبشل فور اور نسبت به ادیشن‌های میوه‌ای یا گل‌فام بامبشل که قبل‌تر ارائه شده‌اند، دارای آمیزه‌ای بسیار متفاوت است. نت اصلی بامبشل فور اور از اسطوخودوس شکل می‌گیرد که آرامش‌بخش و باکلاس است. جلوه چوبی نت‌های پایه هم سویه‌های مردانه‌ای به این عطر می‌افزاید که با نت تمشک بویسن ترکیب می‌شود تا یک عطر منحصربه‌فرد و استثنایی خلق شود.

ویکتوریا سکرت بامبشل پینک دیاموند

ویکتوریا سکرت بامبشل پینک دیاموند

بامبشل پینک دیاموند از عطرهای ادیشن محدود در مجموعه بامبشل است. این عطر درواقع یک ادیشن شیرین‌تر از عطر اصلی بامبشل است که از روایح گریپ‌فروت و میوه گل ساعت شکل می‌گیرد.

ویکتوریا سکرت بامبشل این بلوم

ویکتوریا سکرت بامبشل این بلوم

بامبشل این بلوم کاملا به جلوه‌های شیرین برگرفته از نت سیب سرخ اختصاص دارد. پس عجیب نیست که این عطر شبیه به آب‌نبات سیب باشد. این عطر را هنوز می‌توانید در Walmart پیدا کنید.

ویکتوریا سکرت بامبشل لوکس

ویکتوریا سکرت بامبشل لوکس

در فاصله سال‌های 2015 تا 2017، سه ادیشن محدود با نام‌های بامبشل لوکس وارد بازار عطرها شدند. دو مورد از این عطرها نوعی ادیشن ادو تویلت از عطر اصلی بامبشل هستند و یکی از آنها هم یک ادیشن ادو پرفیوم است.

ویکتوریا سکرت وینتر بامبشل

ویکتوریا سکرت وینتر بامبشل

وینتر بامبشل براساس DNA عطر اصلی بامبشل شکل می‌گیرد اما نت‌های یاس و میوه ستاره‌ای هم به آن اضافه شده‌اند.

ویکتوریا سکرت بامبشل نیویورک

ویکتوریا سکرت بامبشل نیویورک

بامبشل نیورک درواقع یک ادیشن سکسی‌تر نسبت به عطر اصلی بامبشل است. نت‌های وانیل و یاس طوری به آمیزه این عطر افزوده شده‌اند که هم گرمای آن را بیشتر کنند و هم به افزایش ماندگاری آن کمک کرده باشند.

ویکتوریا سکرت بامبشل نیویورک فشن ویک 2018

ویکتوریا سکرت بامبشل نیویورک فشن ویک 2018

این ادیشن محدود از عطر بامبشل برای جشن مشهوری با نام ویکتوریا سکرت فشن شو عرضه شد. نت باطراوت لیموترش در لایه آغازین این عطر قرار می‌گیرد تا نت‌های وانیل و یاس شب‌بو را تکمیل کند. نت یاس شب‌بو درواقع یکی از نت‌های محبوب من در جهان عطرها است (می‌توانید مقاله من درباره انواع مختلف نت یاس را بخوانید).

ویکتوریا سکرت بامبشل نایتس

ویکتوریا سکرت بامبشل نایتس

بامبشل نایتس از عطرهای زمستانی این برند است که برای کریسمس عرضه شد. این عطر نوعی ادیشن چوبی و گرم‌تر از عطر اصلی بامبشل را در اختیار شما می‌گذارد.

ویکتوریا سکرت بامبشل اینتنس

ویکتوریا سکرت بامبشل اینتنس

بامبشل اینتنس از نت گیلاس استفاده می‌کند، اما این نت کاملا جلوه‌ای شیرین و مصنوعی دارد، درحالی که کمی هم حالت دارویی به خود می‌گیرد. من فکر نمی‌کنم که بامبشل اینتنس توانسته باشد به موفقیت خاصی برسد. با این‌حال شاید بتوانید بامبشل اینتنس را در Notino و Amazon پیدا کنید.

ویکتوریا سکرت بامبشل هالیدی

ویکتوریا سکرت بامبشل هالیدی

بامبشل هالیدی با تمرکز بر سویه‌های شیرین انار شکل می‌گیرد، اما آن ژرفا و عمقی که در عطرهای مخصوص کریسمس احساس می‌شود را ندارد. بنابراین بامبشل هالیدی نوعی عطر سبک و میوه‌ای شبیه به بامبشل اصلی را در اختیار شما می‌گذارد. می‌توانید بامبشل هالیدی را در بریتانیا و اروپا از طریق Notino و در آمریکا از طریق Amazon خریداری کنید.

ویکتوریا سکرت بامبشل پارادایس ادو تویلت

ویکتوریا سکرت بامبشل پارادایس ادو تویلت

بامبشل پارادایس به جدیدترین ادیشن محدود تابستانی در میان عطرهای بامبشل تبدیل شده است. این عطر که در سال 2019 به بازار آمد، مانند بامبشل سامر قدیمی از همان نت‌های گریپ‌فروت و گل برف استفاده می‌کند.

ویکتوریا سکرت بامبشل پارادایس ادو پرفیوم

ویکتوریا سکرت بامبشل پارادایس ادو پرفیوم

بامبشل پارادایس ادو پرفیوم درواقع یک ادیشن قوی‌تر و غلیظ‌تر از بامبشل پارادایس ادو تویلت است. روایح چوبی در این ادیشن ادو پرفیوم اساسا غلیظ‌تر و ژرف‌تر هستند، درحالی که نت‌های گل برف و گریپ‌فروت نیز همچنان حفظ شده‌اند.

ویکتوریا سکرت بامبشل وایلد فلاور

ویکتوریا سکرت بامبشل وایلد فلاور

بامبشل وایلد فلاور را می‌توان گل‌فام‌ترین عطر در مجموعه عطرهای بامبشل توصیف کرد. لاله مردابی که نت اصلی را در این عطر می‌سازد، با انبوهی از نت‌های گل رز کامل می‌شود. لاله مردابی در این عطر از سویه‌های آبزی، باطراوت و گل‌فام دلنشینی برخوردار است که از این نظر به عطرهایی مانند بولگاری اومنیا کریستالین شباهت دارد. بامبشل وایلد فلاور قطعا بهترین عطر بامبشل برای طرفداران عطرهای گل‌فام است!

ویکتوریا سکرت بامبشل پشن

ویکتوریا سکرت بامبشل پشن

می‌توانم بگویم که بامبشل پشن، عطر محبوب من در مجموعه عطرهای بامبشل است. نت اصلی این عطر را انگور فرنگی سیاه می‌سازد که همان نت اصلی در یکی دیگر از عطرهای محبوب من، یعنی لانکوم ترزور میدنایت رز است.

بامبشل پشن در گروه عطرهای ادو پرفیوم قرار می‌گیرد و درنتیجه ماندگاری خوب و قدرتمندی دارد. من بطری این عطر که رنگی مابین صورتی و تمشکی دارد را هم دوست دارم.

ویکتوریا سکرت بامبشل گلد

ویکتوریا سکرت بامبشل گلد

بامبشل گلد در گروه عطرهای وانیلی قرار می‌گیرد. در این عطر هم نت‌های سرخالو و گل صدتومانی با جلوه‌های شیرینش که درواقع امضای بامبشل هستند، حضور دارند. اما بامبشل گلد ادو پرفیوم بیشتر از هر چیزی به نت وانیل اختصاص دارد. بامبشل گلد را در بریتانیا و آمریکا می‌توان از Amazon خریداری کرد.

ویکتوریا سکرت بامبشل سلبریشن

ویکتوریا سکرت بامبشل سلبریشن

بامبشل سلبریشن براساس نت درخشان شامپاین و جلوه‌های باطراوت گل صدتومانی شکل می‌گیرد. بنابراین انتخاب نام «سلبریشن» برای این عطر کاملا مناسب است. ته‌مایه‌های چوبی خاصی هم به نت‌های پایه بامبشل سلبریشن اضافه شده‌اند که جلوه‌ای باکلاس و درجه‌یک به این عطر می‌بخشند.

ویکتوریا سکرت بامبشل بیچ

ویکتوریا سکرت بامبشل بیچ

بامبشل بیچ از ترکیب نت‌های گریپ‌فروت و گل برف شکل می‌گیرد که در بامبشل سامر و بامبشل پارادایس هم این ترکیب را تجربه کرده بودیم.

ویکتوریا سکرت بامبشل عود

ویکتوریا سکرت بامبشل عود

بامبشل عود درواقع اولین عطر در مجموعه بامبشل است که به‌عنوان یک عطر زنانه شرقی مطرح می‌شود. بامبشل عود از ساختاری غلیظ، چوبی و کمی هم ادویه‌ای برخوردار است. نت‌های زعفران، جیر و آمبروکسان نیز طوری در این عطر با همدیگر آمیخته می‌شوند که یک عطر سنگین، غلیظ و سکسی شکل بگیرد.

من فکر می‌کنم که بامبشل عود باید قوی‌ترین و سنگین‌ترین عطر در مجموعه عطرهای بامبشل باشد. نت عود اغلب در عطرهای بسیار گران‌قیمت استفاده می‌شود. اما بامبشل عود با قیمت‌گذاری مناسبش، راهکار مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای را برای دسترسی به یک عطر با محوریت نت عود فراهم می‌کند.

در آمریکا می‌توانید بامبشل عود را در Amazon و در بریتانیا و اروپا هم این عطر را در Notino پیدا کنید.

ویکتوریا سکرت بامبشل ساندرنچد

ویکتوریا سکرت بامبشل ساندرنچد

بامبشل ساندرنچد از نت شیرین شکوفه گواوا استفاده می‌کند که جلوه‌ای استوایی دارد اما به‌هیچ‌وجه زیادی غلیظ نمی‌شود. بنابراین استفاده از این عطر برای ساعات روز عالی و ایده‌آل خواهد بود. خیلی خوشحالم از این‌که بامبشل ساندرنچد در قالب یک عطر ادو پرفیوم عرضه می‌شود زیرا درنهایت می‌توانید ماندگاری مطلوب آن را احساس کنید.

ویکتوریا سکرت بامبشل آیل

ویکتوریا سکرت بامبشل آیل

بامبشل آیل یکی از آبزی‌ترین عطرهایی است که من در میان عطرهای ویکتوریا سکرت دیده‌ام. بعد از شروع شیرین و انفجاری با نت نارگیل، این عطر کاملا تغییر می‌کند و به یک ادکلن باطراوت و شفاف با رگه‌هایی از چوب‌های خیس‌خورده ساحلی تبدیل می‌شود. بامبشل آیل از آن عطرهای بسیار سبک است که من استفاده از آن را برای روزهای داغ و پرحرارت تابستانی پیشنهاد می‌کنم.

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل عطرهای زنانه لالیک + معرفی 14 عطر برتر راهنمای کامل عطرهای زنانه لالیک + معرفی 14 عطر برترراهنمای کامل عطرهای هرمس ژاردن: کاوشی در شاهکارهای خوش‌عطر طبیعت راهنمای کامل عطرهای هرمس ژاردن: کاوشی در شاهکارهای خوش‌عطر طبیعتراهنمایی برای عطرهای تام فورد چری راهنمایی برای عطرهای تام فورد چریراهنمای کامل برای همه عطرهای کالوین کلین ایفوریا راهنمای کامل برای همه عطرهای کالوین کلین ایفوریاراهنمای عطرهای مای باربری راهنمای عطرهای مای باربریراهنمای عطرهای موگلر اورا راهنمای عطرهای موگلر اوراراهنمای کامل عطرهای سالواتوره فراگامو سیگنورینا راهنمای کامل عطرهای سالواتوره فراگامو سیگنورینا


ترجمه: ندا احمدلو

منبع: sokilondon

لینک مطلب:

https://sokilondon.com/victorias-secret-bombshell-perfume-range-review/

نظرات کاربران (1 نظر)
بامش اینتنس که خیلی خوش بو و خوبههه چطوری بازخورد خوبی نمیگره به نظرم خیلی عطر بی ریسکیه 😭😭
23 اردیبهشت 1403 پاسخ تشکر

فاطی 🤍
1403/02/23
بامش اینتنس که خیلی خوش بو و خوبههه چطوری بازخورد خوبی نمیگره به نظرم خیلی عطر بی ریسکیه 😭😭
حمید
1403/02/14
پاسخ به کامبیز سخی
سلام استاد
شرکتی بنام طیبستان هم به تازگی تولید عطر را آغاز کرده که وجه تمایز آن طبیعی بودن اسانسها میباشد و حتی خاصیت درمانی هم بر آن قایل شده
سلام وقت بخیر
داخل ایران میشه تهیه کرد؟
پاسخ مدیر : سلام نه متاسفانه
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟