CLIVE CHRISTIAN - Hypnotic

کلایو کریستین هیپنوتیک

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-38532
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : معطر ادویه ای
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : کلایو کریستین
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-38532
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 5
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

CLIVE CHRISTIAN Hypnotic - کلایو کریستین هیپنوتیک

محصول سال 2017 می باشد و در گروه بویایی معطر ادویه ای که عطرهای بسیار جذابی را در خود جای داده است، قرار دارد. سبک بویی این عطر گرم می باشد از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به دارچین ، ادویه گل میخک ، آلبالو اشاره کرد.

برند کلایو کریستین
طبع گرم
سال عرضه 2017
گروه بویایی معطر ادویه ای
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه دارچین ، ادویه گل میخک ، آلبالو
نمره کاربران
Hypnotic-کلایو کریستین هیپنوتیک
رایحه
10
5 رای
ماندگاری
9
5 رای
پخش بو
8.4
5 رای
طراحی شیشه
9.6
5 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
سینرژیستی علم بیوشیمی و روانشناسی در بیوفوتونیک برای خلق رایحه ای روانگر و مُخدر با نور آبی که در هر شامه ای، هیپنوتیزم کننده است. رایحه ای از قلب ستاره های چشمک زن در تاریکی محض که در ظلمات و اندوه، تنها امید دیدگان بشریت است. امیدی از عشق، از زیست، از بقاء، از پدیده ای متافیزیکی به نام خدا............
عطری در قلمرو روانشناختی انسان که با بونوازی اش، آرامشی هیپنوتیزم کننده را تداعی می کند. هیپنوتیزم یک حالت ذهنی با تمرکز زیاد، کاهش آگاهی محیطی و افزایش تلقین پذیری است. تکنیک های متعددی وجود دارد که متخصصان برای القای چنین حالتی از آنها استفاده می کنند. با استفاده از قدرت تلقین، هیپنوتیزم اغلب برای کمک به آرامش افراد، کاهش احساس درد، یا تسهیل برخی تغییرات رفتاری مورد نظر استفاده می شود. درمانگران هیپنوتیزم (که به آن هیپنوتیزم درمانی یا پیشنهاد هیپنوتیزم نیز گفته می شود) را با کمک تصویرسازی ذهنی و تکرار کلامی آرام بخش انجام می دهند که بیمار را به حالت خلسه مانند می رساند. پس از آرامش، ذهن بیماران برای پیام‌های دگرگون‌کننده بازتر می‌شود.
شایان ذکر است که همه به یک اندازه هیپنوتیزم پذیر نیستند. محققان با استفاده از تکنیک‌های تصویربرداری مغزی، تفاوت‌هایی را در الگوهای ارتباط مغزی بین افرادی که به القای هیپنوتیزمی پاسخ می‌دهند و کسانی که پاسخ نمی‌دهند، یافته‌اند. این تمایز در هیپنوتیزم پذیری به عنوان افزایش همکاری بین مرکز کنترل اجرایی در قشر جلوی مغز و بخش دیگری از قشر جلوی مغز که اهمیت یا برجستگی رویدادها را آشکار می کند، نشان می دهد. برخلاف تصور رایج، انسان ها در طول هیپنوتیزم کاملاً بیدار می مانند و به طور کلی تجربیات خود را به یاد می آورند. تحت راهنمایی یک متخصص مراقبت های بهداشتی آموزش دیده، هیپنوتیزم را می توان برای کاهش درد، درمان بیماری های خودایمنی، مبارزه با فوبیا و ترک عادت های بد مانند سیگار کشیدن و پرخوری استفاده کرد. هیپنوتیزم همچنین
می تواند به افراد کمک کند تا با حالات عاطفی منفی مانند استرس و اضطراب و همچنین درد، خستگی، بی خوابی، اختلالات خلقی و غیره کنار بیایند.
روایح این عطر نیز آرامشی به مانند حالت هیپنوتیزم را ایجاد می کند، به طوریکه بعد از تنپوش بخصوص در پوست گردن، برای دقایقی حالت خواب آوری رو ایجاد می کند و ناخودآگاه چشمها بسته شده و به حالت خواب عمدی فرو می روید. یه حالت خستگی اما خستگی دلپذیر یا خستگی از آرامش عجیب را ایجاد می کند که انگار اصلا جاذبه زمین را حس نمی کنی و تو هیچ جرمی از خودت که فضا را اِشغال کرده رو درک نمی کنی.
رایحه ای بسیار گرم و تند و تیز و بخوری از ادویه جات مرغوب بویژه دارچین که حالت دودی یا فلفی مانند را ایجاد می کند، انگار سیگاری از مرغوبترین توتون جهان را دود می کنین و دود آن را روی گستره مایع مشروبی با شهد نیمه ترش، فوت می کنین و بعد همین گستره مایع مشروب را در پوست گردن، پاساژ می دهید که بعد از درای داون یجور حالت کهنگی یا غبارآلود رو بونوازی می کنین. این یکی از عطرهای عجیب است که برای برخی گیرنده های بویایی، تغییرات خاصی از نوع هیپنوتیزم را تداعی خواهد کرد.
کیفیتی واقعا شایسته و بسیار شفاف در رایحه، اما باز هم حداقل برای آنهایی که رایحه های تند ادویه ای را بسیار تجربه کرده اند، این عطر قطعا آشنا در حافظه بویایی خواهد بود. به هر حال، نبایستی انتظار یه اثر فرازمینی باشیم چراکه شامه های با تجربه برای روایح ادویه ای به نظرم آنقدر در این روایح غرق شده اند که دیگر منتظر یه رایحه ادویه ای غریب هستند تا آنها را کاملا سورپرایز کند. یا شاید عطاران با دانش مهندسی ژنتیک ادغام بشوند و عطری از ادویه جات خلق کنند که خود اون ادویه به تنهایی و مستقل در طبیعت وجود ندارد و از مهندسی بیولوژیکی از ادغام چند ادویه، یه ادویه مستقل بدون در نظر گرفتن آکورد را سنتز کنند.
ماندگاری برای دو بار حرکت زمین به دور خود روی لباس های بافتی و 7 ساعت روی پوست با پراکنشی بسیار خوب در دو ساعت اولیه تنپوش و شیشه کریستالی بسیار زیبا با رنگ آبی که حس آرامش را با شهد درونش مضاعف می سازد. نور آبی با برخورد به چشم، باعث آزاد سازی هورمون ملاتونین می شود که مکانیسم این هورمون آلارمی به بدن است که بدن خسته و نیازمند خواب است. این عطر با شهد هیپنوتیزم نهفته درون شیشه آبی، اعتیادی از نوع آرامشی از ملاتونین در ساعت زیستی برای فتوداینامیک تراپی افکار اندوه در مدیتیشن را تداعی می کند.
سپاس از همراهی بزرگواران........
20 دی 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : شاهو فتحی Eli aa

10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
یک اثر هنری به تمام معنا
چه اسم برازنده ای
این رایحه واقعا قابلیت اینچ داره که روح رو از بدن جدا کنه

فک میکنید واقعا فقط همین سه تا نت در این اثر ب کار رفته؟؟!
هههههههه
ترکیبات ذکر نمیشه
شایدم تشخیص داده نمیشه
اما خیلی خیلی بیشتر ازین حرفاس
این عطر واقعا شکفت انگیزه
کیفیت رابحه و غلیانش روی پوست تمتون میتونه بی تظیییر باشه
اغواگر و روح نواز
خیلی لذت بردم
08 دی 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Eli aa محمدرضاسپهی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟