AJMAL - Luminescence for Him

اجمل لومینسنس

مردانه
کد کالا : ATR-38503
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : اجمل
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-38503
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

لومینسنس برای مردان کاریزماتیک طراحی شده است. عطری که از سرشت باطراوت، آروماتیک و چوبی برخوردار است و نه‌تنها از حضور خودتان الهام می‌گیرد، بلکه به حضور شما روشنایی می‌بخشد. نت‌های ترنج و سیب آغازی باطراوت و میوه‌ای را برای عطر لومینسنس رقم زده‌اند، درحالی که نت‌های آروماتیک و گل‌فام شمعدانی و اسطوخودوس برپایه هارمونی خاصی با نت‌های مشک و خس‌خس و کهربا ترکیب شده‌اند تا عطری گرم و ماندگار خلق شود.

برند اجمل
طبع خنک
سال عرضه 2017
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، سیب
اسانس میانی اسطوخودوس ، شمعدانی
اسانس پایه مشک ، کهربا، خس خس
نمره کاربران
Luminescence for Him-اجمل لومینسنس
رایحه
9
1 رای
ماندگاری
10
1 رای
پخش بو
9
1 رای
طراحی شیشه
9
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند اجمل
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
کلون ژنتیکی توسعه یافته از کریستین دیور ساواج که رایحه ای به مراتب دلنشین تر از ساواج را در خود نهفته است. بار دیگر برند اجمل با استناد از عطر دیور ساواج، رایحه ای بسیار غنی تر و زیباتر از ساواج را معماری کرده است. رایحه ای با شروعی تند و تیز از تلخی ترنج و نیمه ترشی سیب که خیلی سریع در عرض 15 ثانیه به روایح نیمه شیرین و نیمه تلخ تبدیل میشه و یه رایحه ی نرم و ملایم چوبی را تداعی می کنه. بسیار رایحه ی خوشایندی داره خودم از عطر دیور ساواج خوشم نمیاد ولی این عطر واقعا خیلی آرام و نرم کرده رایحه ی ساواج رو که واژه ی رفرنس دقیقا همینجا مفهوم پیدا کرده، چراکه ماهیت هنر معماری عطر دیور ساواج را در خودش حفظ کرده اما یه توسعه ی رایحه ای ایجاد کرده است که شاید شامه های خواهان عطر ساواج دقیقا منتظر همین توسعه روایح بودند. نام این عطر از برند اجمل واژه ی لومینسانس را یدک می کِشد. به بیان خیلی ساده، لومینسانس یک پدیده ی فیزیکی است که طی آن با مکانیسم هایی از یک ماده، نور تولید می شود که انواع مختلف دارد از جمله کِمی لومینسانس، الکتروکمی لومینسانس، بیولومینسانس و غیره..... اما این واژهی لومینسانس در عطر اجمل شاید بخاطر شیشه ی آن باشد که حدود دو سوم شیشه ی این عطر بصورت کروم و براق هست و همچنین درپوش عطر. این واژه لومینسانس در عطر اجمل، می تواند یادآور مسیرهای درمانی اختلالات سایکولوژیکی از طریق نور باشد.
نور درمانی که با نام های فتوتراپی و روشنایی درمانی نیز شناخته می شود، یک روش درمانی است که برای درمان انواع بیماری های روانی استفاده می شود. در درجه اول، از آن برای درمان یک نوع رایج افسردگی به نام اختلال عاطفی فصلی استفاده می شود که به عنوان افسردگی زمستانی یا افسردگی فصلی نیز شناخته می شود. نور درمانی همچنین ممکن است به عنوان درمانی برای سایر اشکال افسردگی، اختلالات خواب یا سایر شرایط مفید باشد. از زمان به رسمیت شناخته شدن به عنوان یک درمان در دهه 1980، نور درمانی خط اول درمان برای افسردگی فصلی بوده است، که زیرمجموعه ای از افسردگی است که زنان را بیشتر از مردان تحت تاثیر قرار می دهد و تمایل دارد از سال های نوجوانی تا یائسگی رخ دهد. بی حالی، افزایش وزن، بی علاقگی به معاشرت، تمرکز ضعیف و احساس ناراحتی، تحریک پذیری و بی قراری از علائم رایج افسردگی فصلی هستند. هیچ کس به طور قطع نمی داند که چرا افسردگی زمستانی رخ می دهد، اما به نظر می رسد که با سیستم تولید مثل زنان، انواع هورمون ها و کاهش قرار گرفتن در معرض نور خورشید مرتبط باشد. محققان بر این باورند که این بیماری به دلیل عدم قرار گرفتن در معرض نور طبیعی در روزهای کوتاه‌تر و تاریک‌تر پاییز یا زمستان ایجاد می‌شود و علائم از الگوی فصلی سالانه پیروی می‌کنند. این کاهش قرار گرفتن در معرض نور خورشید بر برخی افراد شدیدتر از دیگران تأثیر می گذارد و باعث افسردگی می شود.
استفاده از نور درمانی آسان است. تنها چیزی که لازم است یک جعبه یا لامپ نور درمانی است که به سادگی آن را وصل کنید، روشن کنید و به اندازه کافی نزدیک به آن بنشینید تا چشم و پوست شما نور را برای مدت زمان مشخصی جذب کند. محققان کاملاً مطمئن نیستند که چگونه یا چرا نور درمانی کار می کند، اما مطالعات نشان می دهد که این درمان علائم را برای بسیاری از افراد تسکین می دهد. تصور می‌شود قرار گرفتن در معرض نوری که توسط یک لایت باکس ایجاد می‌شود، باعث تولید سروتونین شیمیایی مغز می‌شود، درست مانند نور طبیعی. سروتونین که اغلب هورمون "احساس خوب" نامیده می شود، نقش اساسی در عملکرد صحیح ذهن و بدن شما دارد و بر خلق و خو، احساسات، مهارت های حرکتی و خواب تاثیر می گذارد. قرار گرفتن در معرض نور هم ریتم شبانه روزی ملاتونین را بازنشانی می کند و هم سنتز ملاتونین را به شدت مهار می کند. به همین دلیل است که این درمان با کمک به تنظیم چرخه خواب/بیداری برای بهبود مشکلات خواب نیز استفاده می شود.
تحقیقات نشان می دهد که سطوح پایین سروتونین با افسردگی مرتبط است و نور درمانی یک درمان موثر است. در واقع، فواید آن اغلب پس از یک جلسه، که معمولا بین 15 تا 60 دقیقه طول می کشد، مشاهده می شود. یک مطالعه نشان داد که اثرات مثبت بعد از 20 دقیقه دیده می شود، اما مدت زمان بهینه برای جلسات لایت باکس روزانه 40 دقیقه در طول چند هفته است. پس از جلسات نور درمانی، بهبودهایی در هوشیاری، خلق و خو، انرژی، توجه، تمرکز، شادی و سایر نشانگرهای افسردگی مشاهده شده است. علاوه بر این، در حالی که در حال حاضر به طور عمده برای درمان افسردگی زمستانی فکر می شود، نور درمانی به طور فزاینده ای برای درمان سایر اَشکال افسردگی و اختلالات خلقی، با نتایج امیدوارکننده استفاده می شود. در واقع، مطالعات نشان می‌دهد که نور درمانی می‌تواند یک درمان موثر و سریع الاثر برای اَشکال غیرفصلی افسردگی، از جمله اختلال افسردگی اساسی باشد. تحقیقات همچنین نشان داده است که استفاده از لایت باکس همراه با سایر درمان ها مدیریت بهتر علائم را به همراه دارد. اعتقاد بر این است که هجوم نور روشنی که نور درمانی ارائه می دهد از کاهش خلق و خوی افسرده یا اَندوهگین جلوگیری می کند که ممکن است هنگام زندگی در محیطی که فقط سطوح کم نور را ارائه می دهد اتفاق بیفتد. شایان ذکر است نور درمانی برای درمان انواع بیماری های پوستی مانند پسوریازیس نیز قابل استفاده است. با این حال، در حالی که این لامپ ها عمداً اشعه ماوراء بنفش (UV) ساطع می کنند، اما دستگاه های نور درمانی برای شرایط سلامت روان برای جلوگیری از اشعه ماوراء بنفش ساخته شده اند، زیرا اگر بیش از حد جذب شوند می توانند برای پوست و چشم مضر باشند.
عوارض جانبی گزارش شده نور درمانی شامل خستگی چشم، سردرد، تحریک پذیری یا حالت تهوع است. این اثرات نامطلوب معمولاً حداقل هستند و با خاموش شدن دستگاه یا پس از چند روز متوقف می شوند. دور شدن از لایت باکس یا کوتاه کردن مدت درمان می تواند مشکلات نامطلوب را کاهش دهد. دوره معمول درمان با حدود 15 دقیقه شروع می شود و از همان زمان ادامه می یابد تا از هر گونه عوارض جانبی جلوگیری شود. با توجه به اینکه این درمان شامل دارو نمی‌شود، برای کسانی که نمی‌توانند یا نمی‌خواهند از داروهای ضد افسردگی استفاده کنند، مانند دوران بارداری، گزینه مطمئن‌تری است. علاوه بر این، نور درمانی راه خوبی برای تقویت یا پُل زدن درمان برای ایجاد تسکین بیشتر در حالی است که منتظر فواید سایر روش ها هستید.
عطری با کیفیت بسیار مطلوب در قلب تپنده ساواج که ارمغانی از مُدرنیزه شدن عطر ساواج را نوید می دهد. عطری که شایسته ی تولید نور در سلول های پوست مخاطب تنپوش کننده است (بیولومینسانس) که با این نور تولید شده در پوست تنپوش کننده، مخاطبان همراه را مجذوب خودش خواهد کرد. چراکه چشم انسان همواره به سمت نور دیدگان می کند. رایحه ای از پدیده ی فیزیکی لومینسانس در مسیر بیولومینسانس که بعد از تنپوش شدن یا اسپری شدن به پوست و پارچه، برانگیختگی مولکولی از ذرات هدفمند معطر را از خود آشکار می سازد که رسالتی از درخشش در میان نور طبیعی و مصنوعی است......
کیفیتی واقع شایسته در روایح با ماندگاری 2 بار حرکت زمین به دور خود روی لباس و 8 ساعت روی پوست با پراکنشی بسیار خوب در 2 ساعت اولیه ی تنپوش و شیشه ی زیبا و کروم و شاینینگ و درپوش کروم و درخشان، با حجم 75 میلی لیتر و قیمت 130 دلار.
سپاس از همراهی و شکیبایی بزرگواران............

[EDITED] 1401/12/01 18:32
01 اسفند 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : Dragon m.sheykhzade

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟