Cartier - Declaration Parfum

کارتیر دکلریشن پارفیوم

مردانه
کد کالا : ATR-38483
نوع عطر : پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : کارتیر
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-38483
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 160
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
8,050,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    4
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    3
  • روزانه
    3
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 39
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عطر دکلریشن پارفیوم که نوعی الگوبرداری از عطرهای ادو تویلت است، 20 سال پس از عطر اصلی عرضه شد. این عطر حاوی نت‌های سدر، چرم و ترکیبات شرقی است. دکلریشن پارفیوم غلیظ‌ترین ژرفاها را دارد و برجستگی خاصی به نت‌های چوبی، بالسامیک، چرمی و ادویه‌ای می‌بخشد.

دکلریشن پارفیوم عطری‌ست برای گفتن چیزهای مهم. عطری پُراحساس که ردی چوبی و ادویه‌ای به‌جا می‌گذارد و با نت‌های طراوت‌بخش روحی دوباره می‌گیرد. دکلریشن پارفیوم در بطری زیبایی مشابه با عطر اصلی دکلریشن عرضه شده است و رنگ کهربایی زیبایی دارد تا نشان‌دهنده غلظت و قدرت این عطر باشد.

نوع عطر پرفیوم
برند کارتیر
عطار متیلده لاران
طبع گرم
سال عرضه 2018
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه سدر ، چرم ، هل ، ادویه جات معطر، روایح شرقی
نمره کاربران
Declaration Parfum-کارتیر دکلریشن پارفیوم
رایحه
8.4
10 رای
ماندگاری
8.1
10 رای
پخش بو
7.2
10 رای
طراحی شیشه
8.3
10 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند کارتیر
اخبار برند کارتیر
نظرات کاربران (11 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
5
طراحی شیشه
سلام دوستان هنرمند عطرافشانی.
تقریبا دوماهه که با این عطر جذاب آشنا شدم و تو این مدت بشدت منو شیفته خودش کرده، فوق العاده برای استایل رسمی، قرار های عاشقانه و مهمانی. شروع کار رو مرکباتی ادویه ای به خصوص زیره و بعد مدت کمی نوت های چرم، هل رو کامل میشه حس کرد. نسبت به یک کار دیزاینر موندگاری خیلی خوبی داره با پخش بوی اولیه عالی و متوسط بعد یک ساعت.
تنها ایرادی که میشه گرفت قیمت و طراحی شیشه اس که چنگی به دل نمیزنه اصلا.
20 دی 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری فاطمه فیضی

نسخه پارفیوم رو با نسخه ادو تویلت همزمان تست کردم
مشخصا مثل هر نسخه پارفیوم دیگری پخش بو پایین اومده اما جز این مسئله هر تغییری که نسبت به نسخه کلاسیکش داشته تغییرات مثبت بوده
نسخه قبلی فضای دسرهای خاورمیانه ای برام داشت. با حجم زیادی از هل و حتی گل محمدی
توی نسخه پارفیوم اما از همون ابتدا مرکبات و چرم با قدرت بیشتری حضور دارن و اجازه خودنمایی زیاد به اون ترکیبات دسرگونه نمیدن
احساسم اینه هر دو تا کار روی پوست خانم ها بهتر جواب می ده.
البته منظورم این نیست که این عطر مردانه نیست فقط سلیقه ام رو گفتم
19 شهریور 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سعید بجنوردی محمدرضاسپهی

من انتظار درک تفاوت چشمگیری لااقل برای بینی اطرافیان بین نسخه پارفوم و edt ندارم جدا، تقریبا تا ۹۰ درصد منطبقن و فضاشون هم که کاملا مشابه هست فقط نسخه edt بنظرم یکم خاکی تر و بارونی تره و نسخه پارفوم یکم شیرین تر و امبری تر.
سن پوشش نسخه edt هم بالاتره، بنظر بالغ تر میاد که تقریبا قابل انتظار ترین وجه این مقایسه است(لانچ در سال۱۹۹۸).
پرفورمنس نسخه پارفوم بهتره(ولی کلا پرفورمنس قوی نداره) که این برای علاقه مندان به این لاین میتونه ارزش خرید نسخه پارفوم رو بالاتر ببره.
علاوه بر این مدل پارفوم و d’un soir بنسبت edt یونیسکس تر هستن و برای خانما راحت پوش تر هستن.
من بشخصه رایحه نسخه edt رو بیشتر میپسندم ولی ارزش خرید نسخه پارفوم بالاتره تا حدی.
24 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
34 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری سعید بجنوردی

7
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
کارتیر دکلریشن پارفیوم

یه عطر ادویه ای،مرکباتی، چرمی گرم و شیرین در بستر امبر

دکلریشن پارفوم شروع ادویه ای تندی از زیره و هل داره. زیره اینجا تو اپنینگ کمی تنده و رایحه عرق مانند داره اما کمی بعد در کنار پرتقال به تعادل میرسه.
تا اینجای کار بلافاصله شباهت با دکلریشن حس میشه .اما با این تفاوت که بستر امبری کاملا حسی گرم و شرقی به کار داده و در واقع این کار نسخه امبری شده دکلریشن هست.
اکورد امبر اینجا احتمالا بر پایه بنزویین و نت های amberwood و تولوبالزام ساخته شده و تا حدی تم شیره و شربت مانند و شرقی داره.
به مرور نت های ادویه ای کمی اروم میگیرن و کمی نت های چوبی( وتیور)و چرم با یه تم رزی ضعیف حس میشن. البته به نظرم باید چرم به شکل اکورد ذکر میشد نه نت و در واقع اینجا به نظرم اکورد چرم بیشتر محصول نت زیره هست.
فلنکر موفقیه و گزینه زمستونی خیلی خوبی برای دوستداران دکلریشن هست. پرفورمنس کار هم خوبه ولی خوب البته کمی قیمتش بالاست.
15 اسفند 1400 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری اردلان
معین عزیزم سلام
عرض میشه جدیدا خیلی در بازار میبینیم اغلب شرکتها چه ایرانی و چه خارجی اقدام کردن به ساخت و توزیع همه ی عطرهای نامی در سطح گسترده و در مقیاس ۲۵ میلی با شیشه های مشابه اصلی .
با توجه به تجربه ی زیادی که در شناخت مشابهین اعم از با کیفیت یا بی کیفیت داری ، بنظرت کارهای خوبی بینشان هست یا کلا مردودند ؟
من قبلا و حدود سه سال پیش در مورد یک شرکت و قیاس اش با کارهای اصلی تحقیقاتی کرده ام لیک فرصت نبوده در مورد همگی تحقیق کنم حال اینکه در دو سال اخیر و پس از اقبال آن شرکت در فروش موفق به تقلید از آن بصورت قارچ گونه رشد داشته اند !
با سپاس
16 اسفند 1400 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : عباس بهرامی سعید ون ورنبرگ
سلام و عرض ارادت جناب سخی.
والا از نظر تشابه رایحه بعضا خیلی خوب عمل کردن. به عنوان مثال اون شرکتی که مشابه کرید ها رو تو نمونه های کوچیک فک کنم ۳۰ میل میزنه .اما بحث سلامت این برندهای ناشناس کاملا مشکوکه.
بتده یه بار متن روی یه قوطی الومینیمی بزرگ اسانس مارک معتبر رو خوندم و ترجمه کردم. هشدارهایی که داده بود کلا من رو از استفاده عطرهای ناشناس منصرف کرد. من جمله این که از تماس مستقیم با پوست جدا خودداری شود، ورود به مجاری تنفسی خطرجدی( وحتی اگه اشتباه نکنم خطر مرگ) به دنبال دارد، برای ابزیان کاملا مرگزاست و..
اما اگه صرفا منظور اشنایی با رایحه اصلی عطر( قلب عطر) باشه میتونه کمک کنه.ولی برای معرفی من بین عطرای مشابه خوش قیمت کارای برند کریشن , ارد الزعفران، لطافا، الرهاب و..که مجوز فروش تو اروپا رو دارن رو ترجیح میدم.
17 اسفند 1400 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : Rezvani سعید ون ورنبرگ
سلام جناب ارشیتکت عزیز. آیا کارهای کریشن مثل کریشن سفید مثل کارهای فراگرانس ورلد است؟ منظور این است که ایا سردرد اور است؟ ارزش خرید دارد؟ کیفیتش خوب است؟
18 اسفند 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : میثم معین خیاط
سلام جناب bane.
والا مدلای قدیمی کریشن مثل وایت ( مشابه مفیستو) و انرژی ( مشابه الور)کیفیت قابل قبولی داشتن اما جدیدها رو دقیق نمیدونم. جدیدا یه ابی شبیه کرید گرین ایریش و یه طلایی رنگ شبیه سولیل جده ازش دیدم. اما نمیدونم کیفیت کارای جدیدش در چه حده
18 اسفند 1400 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 فاطمه فیضی

9
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
10
طراحی شیشه
دكلريشن پارفوم

مركبات ، هل خوشبو با چرم لوكس و چوب

كاملا شرقى و با كلاس با شروع مركباتى كه بين پرتغال و ترنج هستش و هل بسيار خوشبو كه تقريبا تا اخر عطر ماندگاره و يك رايحه چرمى بسيار لوكس كه ميتونه ياداور محصولات چرمى بسيار لوكس كارتيه باشه رو يه رايحه چوبى جنگلى ملايم تا اخر همراهى ميكنه

از اون عطرا كه روح پر تلاطم رو ارام ميكنه

به غير از برادر بزرگترش شباهت زيادى رو هم به نارسيسو بلو داره كه البته من هر دو اينها رو دوست دارم اما دكلريشن پخش و ماندگارى بهترى داره (در حد ١ نمره از ده)

نميتونم تصور كنم كه بدون كت يا لباس نيمه رسمى يا رسمى بشه پوشيدش، شدنش كه ميشه اما خوب نميشه

مناسب براى مردى كلاسيك ,مهربان اما با وقار،
يك مرد جا افتاده و شيك با كت تك يا كت شلوار
مردى با اين مشخصات كه گفتم در صورتيكه بخواد چند تا عطر همزمان داشته باشه اين ميتونه يكى از گزينه هاش باشه

پخش و ماندگارى متوسط رو به خوبى داره

به غير از تابستان براى سه فصل ديگه قابل پوششه

شيشه عطر از نظر من بسيار خوب و با سليقه طراحى شده

تست اين عطر خالى از لطف نيست.

موفق باشيد

يا حق
29 بهمن 1400 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : حجت اسکندری امیر علوانی

توی توضیحات این عطر از صفت «پر احساس» استفاده کردین، برای من همینطوری بود، وقتی بوش کردم گریه‌م گرفت و حسابی رقیق شدم:') شاید به حافظه‌ی بویایی‌م مربوط باشه ولی اینطوری شد خلاصه:) چوب، چرم، ادویه و مرکبات در ابتدا. وتیور هم قشنگ بوش میاد، ولی اینجا ثبت نشده. چک‌کردم، گویا هست در ترکیباتش.
آی ویل لاو یو تیل د دی آی دای 🥰
22 دی 1400 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : علی nazanin

عطر خوش ساخت و تا حدودی به سلف خود یعنی دیکلریشن...البته با نگاهی مدرن تر و به روز شده...در تاپ نت روایح سیتروسی به وضوح احساس میشود که در سایت متاسفانه ذکر نشده و اتفاقا وجود این نت مرکباتی در کنار وتیور تا حدی تغ د هرمس را تداعی میکند و یک حس ابدار و تر و تازگی به عطر بخشیده و بهمین دلیل حال و هوای بهاری و پاییزی دارد...البته بک رابحه هل زیبا و ملیح نیز همراه تان هست تا کار را به سمت گرما سوق بده...روابح خوب در کنار هم چیده شده و صیقل خورده هستند....چیز زائدی وجود ندارد...بک عطر خوش ساخت و قابل قبول از کارتیه...تنها ایرادش شاید قیمتش باشد ...پرفورمنس متوسط ولی عطر دویت داشتنی و شامه نوازی است.
12 اسفند 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : اردلان محمدرضاسپهی

چند روز اینجا تو بوشهر تستش کردم،،، ماندگاری و پخشش بدک نبود،،، ولی حس عطر و فضاش واسم خیلی جالب بود،، حس یه ادم جنتلمن که واسه مسافرت کاری خارج از کشور رفته و داره وارد یک هتل پنج ستاره میشه،،، خیلی باکلاس و شیک بود،،، کمتر عطری بوییدم که من را ببر تو فضای خودش
21 آذر 1398 پاسخ تشکر

بالاخره امروز تستش کردم. اولا خوشحالم که بوی نسخه اصلی کمابیش اینجا حفظ شده و اینطوری نیست که با یه عطر کاملا جدید طرف باشیم. این کار نسخه زمستونی شده عطر اصلیه. همون رایحه دلپذیر جنگلی رو در نظر بگیرید که بین لایه ای از صندل و ادویه جات شیرین از بالا و چرم از پایین ساندویچ شده (نمیدونم توصیفم شفاف هست یا نه) دکلاریشن پارفوم کار سنگین‌تر از نسخه اصلیه و بواسطه شیرینی مناسب فصول گرم نیست. پخش بوش بنظرم از متوسط بالاتر میاد ولی در مورد ماندگاریش نظری ندارم.
شخصا از شیرینی که به کار اضافه شده خوشم نمیاد ولی این دیگه سلیقه ایه. پیشنهاد میکنم توی این فصل تستش نکنید و بزارید به فصلش که اواخر پاییز هست اینکارو بکنید. کار در مجموع خوش ساخت و وفادار به لاین دکلاریشن هست، بنظر میاد خانوم لارن کارشو خوب انجام داده.
30 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : پارسی میلاد

دوستان عزیز این عطر تو فروشگاه های معتبر ایران موجود هست لطفا اگه هر کسی اینو خریدش و یا تستش کرد نسبت به رایحه و ماندگاری و پخش بو این عطر اطلاعات کامل رو درج کنه
با تشکر
16 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر
دوست گرامی این عطرو هنوز داخل کشور جایی ندیدم وگرنه با توجه به علاقه ام به نسخه های تویلت و دون سواغ این سری حتما تهیه اش کرده بودم. چیزی که از ریویوهای فرگرنتیکا بر میاد اینه که اینکار شباهت زیادی به دکلاریشن اصلی داره فقط گرمتره و اون حالت شادابی و تازگی عطر اصلی کمتر شده. در واقع نسخه زمستونی همون کاره. با وجود پارفوم بودن گویا پخش و موندگاریش هم بهتر از نسخه تویلت نیست. گرچه در این مورد زیاد به فرگرنتیکا نمیشه اعتماد کرد. عطرهای جدید همیشه تو رای دادن های اون سایت قربانی ترولینگ میشن.
18 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : داود پقه پارسی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟