BRECOURT - Subversif

برکورت سابورسیو

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-38454
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : برکورت
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-38454
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 230
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
11,400,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    15
  • نمی پسندم
    6
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    10
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    1
  • رسمی
    13
تعداد رای های ثبت شده : 66
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

قدرت جادویی آمیزه سابورسیو از تعادل کلاسیک میان نت‌های شگفت‌انگیز شکل می‌گیرد. شروع انفجاری این آمیزه درخشان و نورانی از ترنج و انگور فرنگی سیاه سرچشمه می‌گیرد که می‌تواند همه‌چیز را درهم بشکند، اگر تازه به جلوه‌های شیرین و فراگیر انجیر اشاره نکنیم. تضاد شگفت‌انگیز نت‌های میانی هم از گل آفتاب‌پرست، خس‌خس و ‌دارچین سرشته می‌شوند و نه‌تنها حواس شما را به هیجان می‌آورند، بلکه امیالی پاک و ناب را هم شکل می‌دهند. شاید بیش از این نباید جلوی خودمان را بگیریم و بهتر است هرچه سریع‌تر به درون آتش‌فشان اشتیاق فرو برویم؛ آنجا که آکورد اغواگرانه پایانی از نعناع هندی، کهربا و تنباکو شکل می‌گیرد. در پایان، زندگی به ما داده شده است و هر لحظه از آن را باید با تمام وجود احساس کنیم.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند برکورت
عطار امیلی بوژ
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، انجیر ، برگ و جوانه انگور فرنگی
اسانس میانی خس خس ، چرم ، دارچین ، گل آفتاب پرست
اسانس پایه دانه تونکا ، نعناع هندی ، عنبر
نمره کاربران
Subversif-برکورت سابورسیو
رایحه
8.2
25 رای
ماندگاری
8.7
25 رای
پخش بو
8.3
25 رای
طراحی شیشه
6.8
25 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (24 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
هر چیزی را بهایی‌ست؛ و بهای آزادی گاه، مرگ می‌توان باشد...


در سابوِرسیو لحظه فشردنِ افشانه، تا سامان یافتنِ مولکول‌های مایع و کشفِ پوستتان، و شروع فازِ اولیه؛ تا رسیدن به مرزِ واژگونی، چون پلک بر هم زدنی اتفاق خواهد افتاد! مصداق بارزِ کُن؛ فَیَکون!

آرام، شیرین، میوه‌ای خاکی..
انجیری تازه روی برگی مایل به سبزِ تیره فشرده، و پوسته بادمجانی رنگش بر تنه باریکِ درختی رد به جای گذاشته، سپس از دستانت بر روی خاک می‌افتند..
ترنجی میان ریشه‌گانِ درخت چال؛ و آنچه از انجیر باقی مانده، بر مزارِ او اشک خواهد ریخت!
طعمِ مویه‌اش تا دو سومِ سفر مرا همراهی کرد.. شیرینی که اشک بریزد از صد تلخی بدتر باشد! این تلخیِ افیونیِ کم‌رمق، تِمِ اتمسفرِ سابورسیو است. و مِن‌بعد به وضوح، ذهنِ مشغول و بارِ سنگینِ بر دوشش را به شما نشان خواهد داد... خس خس کفشی از چرم به پا دارد، سیگارش را به زمین انداخته و میانِ خاک و برگ قدم برمی‌دارد! دمِ عمیقِ خاکی گیاهی دارد و بازدم های ناتوان! ناگفته‌ها دارد که جایی ما بینِ سینه‌اش نهفته!
میانِ ردپای انجیر بر شاخه، رایحه‌ای شیرین، نیم‌شور و خاکی؛ وَ مابَقیِ انجیرِ فتاده بر خاک، رایحه‌ای تلخ، نمکی گیاهی‌خاکی شاهدِ دوئل خواهیم بود!
we begin as we end; Ashes to ashes, dust to dust..

Fire!!
سه نوبت شلیک در سه فاصله!
وَ وصیتِ انجیر به هنگام بانگِ آزادی‌اش: با جوهره‌ وانیل بر تخته‌ای چوبی بنویسید؛ یک انجیرِ دوست‌داشتنی...!

مناسب پاییز و فصل پیش‌ رو.. استایل‌های مینیمال/ کلاسیک/ نیمه‌کلاسیک.. رنگ‌های مشکی، بنفش ارغوانی، بادمجانی، قهوه‌ای سوخته، شکلاتی، خاکستری، زرشکی، جگری..
هم برای خانم‌ها و هم آقایون (از دید من)
و تعداد پافِ کم جهت عملکرد عالی..

[EDITED] 1402/09/24 21:38
24 آذر 1402 پاسخ تشکر
34 تشکر شده توسط : احمد شجاعی مهدی دهقان

7
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
6
طراحی شیشه
بسیار شبیه به لیتون ، اما لیتون کمی شیرین تر هست.. ماندگاری خیلی خوب...بازخورد خوبی داره....
07 آبان 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : بابک Mahmod Akrami

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
نکته خیلی مهمی که در مورد این عطر هست نمونه هایی که به صورت بسته بندی جدید باکس بزرگ و چهار سمپل ارائه میشن به مراتب پرفورمنس بهتری دارن
16 مهر 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Mehran محسن جمالیان

X
10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
7
طراحی شیشه
یک شب رفتم زرجوف ناکسوس بخرم، رسیدم که بخرم بهم گفت فروختتش. خلاصه گفتم پیشنهادی داری؟ برام چهار تا عطر آورد. یکیش مفیستو جنتیلمو بود، دوتا دیگه از اولفکتیو و یکیش هم همین بریکورت بود. خلاصه بهش گفتم روی دست و آستینم تست کنه و از هر چهارتاش برام زد. پالتوم رو که شب روی صندلی اتاقم گذاشتم فردا صبح اتاقم بوی بریکورت میداد. منم که عاشق عطرای قوی، رفتم خریدمش.
بوش از نزدیک خیلی فرق داره (تنده) و باید با فاصله بوییده بشه، از فاصله بویی چرمی چوبی داره همراه با بوی انجیر خشکی که آب خورده. شباهت هایی به لیتون داره و پخش بوش خیلی بیشتره، برعکس لیتون باید روی لباس زده بشه.
پخش بو: زیاد، ۲ پاف کافی هست.
ماندگاری: روی پوست حدود ۳ ساعت، روی لباس یک روز. از عطرهایی هست که صبح بزنی رو لباس تا شب و فردا تمدیدش کنی.
بویایی: همه پسند، برای فصل های سرد سال. از عطرهایی هست که بارها ازم پرسیدن چی زدم.
بلایند بای؟ نه، درسته مثل شباهت به لیتون داره ولی بوش تند و تیزه. میتونه سردرد آور باشه.
ارزش در مقابل قیمت: جوابم بله هست. پخش بو و ماندگاری خیلی زیادی داره. بوی خاصی داره. ولی یک نکته کوچک: شیشه با قیمت همخوانی نداره. مشخصه نخواسته برای شیشه هزینه کنه. اسپری خیلی ضعیفی هم داره.
16 فروردین 1402 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : Rashed S 1991 کورش اچ
عطری عالی.با بویی عالی.از خانه عطری عالی.از عطاری عالی.البته به افت ارزش ریال کاری ندارم ولی به نسبت قیمتی که پرداخت میکنی کیفیت بیشتر بدست میاری.پویر بنگال هم ازین خانه عطر برای آقایون توصیه میشه.
16 فروردین 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : بهداد محسن

خیلی شبیه لیتون اکسکلوسیو هست
09 اسفند 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : امیر علوانی علی رشوند

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
با سلام به همه دوستان
بنده همین اخیرا دکانتش را تهیه کرده بودم و یه پاف رو مچ دستم زدم که از کلیت رایحه خوشم اومد ولی امروز تو محل کار چون با توجه به نظر دوستان ذهنیت پرفورمنس ضعیف داشتم حدود پنج شش پاف با شیشه دکانت اسپری کردم رو گردن و لباسم. اولین حسی که گرفتم بیشتر رایحه ای تنباکو مانند جذابی بود که به سرعت پخش شد و خودم قشنگ احساسش کردم. بعد حدود یک ساعت که به دفترم رفتم، مدتی بعد یکی از همکاران تا داخل دفتر شد گفت چه بوی خوبی و با اینکه گفت حس بویاییم ضعیفه ولی کاملا بوشو متوجه شدم. و این درحالیه که چون من همیشه عطر استفاده میکنم هر روز این بازخورد را نمیگیرم (فقط تو عطرهای خاص و احیانا جدید و جذاب) و اینکه این توجهات را جلب کرده هم خودش یک امتیاز مثبت هست.خود این همکارمون بیشتر طرفدار عطرهای خنک و سبک هست و این یعنی اینکه نوع رایحه با اینکه جزو عطرهای گرم و نسبتا سنگین حساب میشه ولی جوری نیست که نشه بهش نزدیک شد و یا حالت اذیت کنی نداره و حتی میشه گفت همه پسنده. جالبه که آدم میتونه با بازخورد گرفتن متوجه خیلی از خصوصیات عطر بشه نه اینکه تو کنج خون بشینه و فقط با ظن خودش قضاوت کنه. حداقلش اینه که متوجه نظر دیگران در مورد اون عطر میشه و احیانا به هوای پوشیدن یک شاهکار نیش باعث اذیتشون نمیشه. بیشترین رایحه ای که ازش میگیرید چرم و آکورد تنباکویی هست (ولی نه چرمی که غالب باشه و مثل چرم در ایتالین لدر که در نقش مکمل داره نه اصلی) که باید دوستان عطر شناس در موردش نظر بدن و احتمالا همنشینی چرم و دارچین با کمک وتیور باشه چون رایحه دارچین برجسته نیست البته یه ته بوی سبز خنکی هم که احتمالا پچولی هست در پس زمینه حضور داره که نمیذاره عطر خیلی به ورطه تاریکی سقوط کنه. درضمن جناب ژویک نوشتند که بین لیتون و آیریش هست. باید بگم درسته میشه اینطور گفت ولی با احترام برخلاف ایشون من از این حالت خوشم اومد چون اون زمختی و چرم غالب آیریش و شیرینی لیتون را نداره و به نوعی به تعادل رسیده البته به سلیقه آماتور بنده. خلاصه که من پسندیدم چون اولا به سلیقه من و بازخوردهایی که گرفتم واقعا خوشبو هست و دوم اینکه تو این آشفته بازار کپی های زیاد رایحه یونیکی داره و اون عطرهایی هم که به عنوان مشابه نام برده شدند حقیقتش خیلی شبیه نیستند و در یه جاهایی بیشتر یاداور هستند. پرفورمنس کار با اینکه از دستریز استفاده کردم همه میدونیم در این شرایط پخش و موندگاری کمی افت میکنه قابل قبول هست و پخش حداقل چهارساعته داره و خودتون هم دائم رایحه را احساس میکنین. تنها مورد منفی به نظر من اینه که از درای داون تا نتهای پایانی تقریبا خطی هست و برای کسانی که خیلی رایحه را دوست نداشته باشند کمی خسته کننده بشه ولی من چنین حسی نداشتم و واقعا لذت میبردم.با اینکه دوست ندارم متن طولانی بنویسم سعی کردم تجربم را به اشتراک بزارم شاید در انتخاب این عطر کمکی کرده باشم.
01 اسفند 1400 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : آرش م. nazanin
وقتی عطرهای که دوستان به عنوان شبیه معرفی کردند را دیدم یادم افتاد که به ایتالین لدر نزدیک بود و چون سمپل جفتشو دارم روی هر دو دستم تست کردم و واقعا شباهت زیادی دارن فقط چرم تو ایتالین واضحتر و قویتر هست ولی در سابورسیو گنگ تر. از بین اون سه عطر به نظرم شباهتش به ایتالین خیلی بیشتره ولی تفاوت های آشکاری هم دارن. بدینوسیله گفتم نظرمو کاملتر کنم. با سپاس
13 اسفند 1400 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : آرش م. nazanin

خوب از طرف یکی از دوستان خوب بهم رسید !!.دوپاف زدم تو خونه کل خونرو ورداشت بوش.اینکارو برا ازمایش پخش بو کردم .و چ بوی دارک گرم شیرین و همزمان تلخ جالبی داره بسیار خاص و نیش .ولی باید بیشتر تست کنم .سر کار میپوشمش بازخوردشو میگم؟شاد خوشبو باشید
05 دی 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : رضا عطردوست علی رشوند
سلام دوست عزیز
میشه بفرمایین عطر شما تولید چه سالی هست.
01 اسفند 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : مهرداد

واقعا نفهمیدیم این عطر پخش بوش خوبه یا ضعیفه.یکی میگه عالیه زکی میگه ضعیفه مگه میشه ی عطر تا این حد متفاوت باشه دیدگاه؟؟؟؟؟؟؟
04 دی 1400 پاسخ تشکر

9
رایحه
8
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز،
من این عطر رو حدود ۳ ماهی هست که گرفتم،بوی بسیار جذابی داره،ماندگاری هم خوب هست،ولی بر خلاف اون چیزی که گفته می‌شد پخش قابل توجهی نداره،وقتی هم که حتی از دوستان میپرسم حتی با وجود ۷،۸ تا پاف فقط موقعی که به آدم نزدیک میشن میگن بوش رو احساس میکنن
19 آذر 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : سعید مهدی
با سلام جناب شریعت
بله بنده هم فرمایشتون رو تایید میکنم.من شیشه اول رو از عطر افشان گرفتم که فکر کنم تولید قدیم بود .پخشش هم خیلی خوب بود.باتل دوم رو از فرانسه برام آوردن که تولید جدید بود ولی اون پخش باتل اول رو نداشت.فکر کنم تولیدات جدیدش پرفورمنس ضعیفتری داره.
19 آذر 1400 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : nazanin سعید
با سلام خدمت شما جناب بو ترابی عزیز،متاسفانه این ریفورموله شدن آفتی هست که به جون اکثر عطر های پر طرفدار میوفته،
بنده حدودا ۱ ماه پیش یه پگاسوس هم خریدم که باز هم همین مشکل پیش اومد،و واقعا اون باز خوردی که ازش تعریف میشد اون طور که باید و شاید نصیب ما نشد
20 آذر 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  کامبیز سخی
بوی خاصی داره ولی نه پخش داره نه موندگاری متاسفانه باید دوش بگیری باهاش انگار
مشابهش رو پیدا نکردید با پخش بیشتر؟
03 دی 1400 پاسخ تشکر
منظورتون پگاسوس هست؟
03 دی 1400 پاسخ تشکر

7
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
6
طراحی شیشه
حدفاصل ممو ایریش لدر و مارلی لیتون....
رایحه چرم در کنار شیرینی دارچین که بنظرم خسته کننده بود
کیفیت رایحه مسلما از ان دو برند در سطح نازلتری است و در اینجا اختلاف سطح برند ها را بوضوح میشه دید...
ولی پرفورمنس واقعا قویه.پخش و بخصوص ماندگاری بالا ...
16 آذر 1400 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : marjanmohamadi احمدp

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟